eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaRemont nawierzchni dróg rowerowych i chodników na terenie m.st. Warszawy w zarządzie ZDM z podziałem na 4 części ... (pełna nazwa postępowania w informacjach dodatkowych)



Ogłoszenie z dnia 2025-04-02

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Remont nawierzchni dróg rowerowych i chodników na terenie m.st. Warszawy w zarządzie ZDM z podziałem na 4 części ... (pełna nazwa postępowania w informacjach dodatkowych)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Miejskich

1.3.) Oddział zamawiającego: Zarząd Dróg Miejskich Wydział Zamówień Publicznych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 010270068

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Chmielna 120

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-801

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zzp@zdm.waw.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.zdm.waw.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont nawierzchni dróg rowerowych i chodników na terenie m.st. Warszawy w zarządzie ZDM z podziałem na 4 części ... (pełna nazwa postępowania w informacjach dodatkowych)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-75c2bc3a-8890-40ea-bf96-552cd1f70e53

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00174064

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00012823/27/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.61 Remont nawierzchni dróg rowerowych i chodników z podziałem na 4 części

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://zdm-waw.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zdm-waw.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Określone w SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): określone w SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): określone w SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZDM/UM/DZP/34/TP/21/25

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 4

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1 - zadania z Budżetu Obywatelskiego:
Zadanie 1: Nr 881 pn. „Rowerem wte i wewte - nowe i dobre drogi rowerowe” - w zakresie „Remont drogi rowerowej na Starzyńskiego, od przystanku autobusowego Starzyńskiego 12 do Namysłowskiej w dzielnicy Praga Północ”
Zadanie 2: Nr 742 pn. „Bezpieczna i wygodna droga rowerowa na Anielewicza oraz Słomińskiego przy Moście Gdańskim” - w zakresie „Remont drogi rowerowej na Anielewicza (od ul. Ludwika Zamenhofa do zjazdu pomiędzy blokami) ”
Zadanie 3: Nr 1741 pn. „Spójna sieć dróg rowerowych w Warszawie” - w zakresie: „Skrzyżowanie ul. Dolina Służewiecka i ul. Nowoursynowskiej - remont chodnika i przejazdów” w tym „Remont chodnika (zmiana starego betonu/asfaltu na płyty chodnikowe) i regulacje krawężników” oraz „Remont nawierzchni przejazdów rowerowych po zachodniej i północnej stronie skrzyżowania”
Opis części zamówienia
Zgodnie z pkt 3.1 OPZ

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

45233162-2 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek rowerowych

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Informacja o przewidywanym udzieleniu - w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego - dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług lub robót budowlanych, zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego (jeżeli Zamawiający przewiduje takie udzielenie, zgodnie z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Prawo zamówień publicznych)
Powtórzenie będzie zgodne z zamówieniem podstawowym oraz o takim samym przeznaczeniu i/lub rodzajowo podobne.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: określone w SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji jakości wykonanych robót

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2:
Zadanie 1: „ Ulica Władysława Umińskiego w granicach pasa drogowego na ode. od ul. gen. A. E. Fieldorfa Nila ‘ do uL gen. T. Bora-Komorowskiego w dzielnicy Praga Południe w m.st. Warszawa”
Zadanie 2: „Ulica gen. Tadeusza Bora-Komorowskiego w granicach pasa drogowego na ode. od ul. gen. A. E. Fieldorfa 'Nila' do ul. Jugosłowiańskiej w dzielnicy Praga Południe wm.st. Warszawa”
Zadanie 3: „Ulica Płowiecka w granicach pasa drogowego na ode. od uL T. Edisona do rejonu posesji Płowiecka 83 w Dzielnicy Wawer m.st. Warszawa”
Opis części zamówienia:
Zgodnie z pkt 3.2 OPZ

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

45233162-2 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek rowerowych

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Informacja o przewidywanym udzieleniu - w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego - dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług lub robót budowlanych, zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego (jeżeli Zamawiający przewiduje takie udzielenie, zgodnie z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Prawo zamówień publicznych)
Powtórzenie będzie zgodne z zamówieniem podstawowym oraz o takim samym przeznaczeniu i/lub rodzajowo podobne.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: określone w SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji jakości wykonanych robót

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3:
Zadanie 1: „Aleja Armii Ludowej w granicach pasa drogowego na ode. od ul.
Marszałkowskiej do posesji al. Armii Ludowej 3/5 w dzielnicy Śródmieście m.st. Warszawa”
Zadanie 2: „Ulica Adama Mickiewicza w granicach pasa drogowego na ode. od ul. gen.J. Zajączka wzdłuż nasypu wiaduktu nad torami PKP w dzielnicy Żoliborz m.st. Warszawa”
Zadanie 3: „Ulica Żwirki i Wigury w granicach pasa drogowego na ode. od ul.
Pruszkowskiej do rejonu skrzyżowania z ul. Księcia Trojdena w dzielnicy Ochota w m.st. Warszawa”
Opis części zamówienia:
Zgodnie z pkt 3.3 OPZ

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

45233162-2 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek rowerowych

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Informacja o przewidywanym udzieleniu - w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego - dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług lub robót budowlanych, zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego (jeżeli Zamawiający przewiduje takie udzielenie, zgodnie z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Prawo zamówień publicznych)
Powtórzenie będzie zgodne z zamówieniem podstawowym oraz o takim samym przeznaczeniu i/lub rodzajowo podobne.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: określone w SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji jakości wykonanych robót

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 4:
Zadanie 1: „Ulica Indiry Gandhi w granicach pasa drogowego na ode. od uL Dereniowej do al. Komisji Edukacji Narodowej w dzielnicy Ursynów m.st. Warszawa ”
Zadanie 2: „Ulica Stryjeńskich w granicach pasa drogowego na ode. od ul. Belgradzkiej do ul. F. Płaskowickiej w dzielnicy Ursynów m.st. Warszawa”
Opis części zamówienia:
Zgodnie z pkt 3.4 OPZ

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

45233162-2 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek rowerowych

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Informacja o przewidywanym udzieleniu - w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego - dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług lub robót budowlanych, zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego (jeżeli Zamawiający przewiduje takie udzielenie, zgodnie z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Prawo zamówień publicznych)
Powtórzenie będzie zgodne z zamówieniem podstawowym oraz o takim samym przeznaczeniu i/lub rodzajowo podobne.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: określone w SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji jakości wykonanych robót

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1. nie podlegają wykluczeniu,
2. spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
2.1. sytuacji ekonomicznej lub finansowej tj.:
2.1.1. Wykonawca uzyskał średni przychód za ostatnie 3 lata obrotowe (na podstawie „rachunków zysku i strat” pozycja „przychód netto ze sprzedaży produktów, towarów i materiałów” lub „przychód netto
ze sprzedaży i zrównane z nimi”) w wysokości nie mniejszej niż:
Część 1: 1 800 000,00 zł (słownie: jeden milion osiemset tysięcy złotych 00/100);
Część 2: 1 600 000,00 zł (słownie: jeden milion sześćset tysięcy złotych 00/100);
Część 3: 1 000 000,00 zł (słownie: jeden milion złotych 00/100);
Część 4: 1 000 000,00 zł (słownie: jeden milion złotych 00/100).
2.1.2. Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem niniejszego zamówienia, na sumę gwarancyjną co najmniej:
Część 1: 900 000,00 zł (słownie: dziewięćset tysięcy złotych 00/100);
Część 2: 800 000,00 zł (słownie: osiemset tysięcy złotych 00/100);
Część 3: 500 000,00 zł (słownie: pięćset tysięcy złotych 00/100);
Część 4: 500 000,00 zł (słownie: pięćset tysięcy złotych 00/100);
2.2. zdolności technicznej lub zawodowej, tj.:
2.2.1. Wykonawca nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat licząc od dnia, w którym upływa termin
2.2.2. składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał:
Część 1:
- co najmniej 1 zadanie polegające na remoncie/przebudowie/budowie dróg publicznych klasy min. Z, w zakresie ułożenia nawierzchni z płyt betonowych i/lub kostki betonowej i/lub kostki/płyty kamiennej o powierzchni min. 1 100 m2, a także nawierzchni bitumicznej ścieżki rowerowej o powierzchni min. 950 m2,
- co najmniej 1 zadanie polegające na remoncie/przebudowie dróg publicznych klasy min. Z prowadzone w granicach miasta, w zakresie wymiany nawierzchni bitumicznej ścieżki rowerowej o powierzchni min. 950 m2.
Część 2:
- co najmniej 1 zadanie polegające na remoncie/przebudowie/budowie dróg publicznych klasy min. Z, w zakresie ułożenia nawierzchni z płyt betonowych i/lub kostki betonowej i/lub kostki/płyty kamiennej o powierzchni min. 2 150 m2,
- co najmniej 1 zadanie polegające na remoncie/przebudowie dróg publicznych klasy min. Z prowadzone w granicach miasta, w zakresie wymiany nawierzchni z płyt betonowych i/lub kostki betonowej i/lub kostki/płyty kamiennej o powierzchni min. 2 150 m2.
Część 3:
- co najmniej 1 zadanie polegające na remoncie/przebudowie/budowie dróg publicznych klasy min. Z, w zakresie ułożenia nawierzchni z płyt betonowych i/lub kostki betonowej i/lub kostki/płyty kamiennej o powierzchni min. 750 m2,
- co najmniej 1 zadanie polegające na remoncie/przebudowie dróg publicznych klasy min. Z prowadzone w granicach miasta, w zakresie wymiany nawierzchni z płyt betonowych i/lub kostki betonowej i/lub kostki/płyty kamiennej o powierzchni min. 750 m2.
Część 4:
- co najmniej 1 zadanie polegające na remoncie/przebudowie/budowie dróg publicznych klasy min. Z, w zakresie ułożenia nawierzchni z płyt betonowych i/lub kostki betonowej i/lub kostki/płyty kamiennej o powierzchni min. 600 m2,
- co najmniej 1 zadanie polegające na remoncie/przebudowie dróg publicznych klasy min. Z prowadzone w granicach miasta, w zakresie wymiany nawierzchni z płyt betonowych i/lub kostki betonowej i/lub kostki/płyty kamiennej o powierzchni min. 600 m2, a także demontaż i montaż, co najmniej 1 wiaty przystankowej wraz z infrastrukturą przystankową i regulacją wysokości.

UWAGA. W przypadku złożenia oferty na więcej niż jedną część zamówienia, Wykonawca musi spełnić warunek opisany w tej z wybranych części, w której wartości wykonanych zamówień jest najwyższa.

2.2.3. Wykonawca ma do dyspozycji osoby legitymujące się kwalifikacjami zawodowymi, uprawnieniami, doświadczeniem i wykształceniem niezbędnymi do wykonania zamówienia publicznego, w szczególności określonymi przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 2351 ze. zm.), zgodnie z poniższym wykazem:
Lp. - Stanowisko - Wymagana liczba osób – Okres posiadania wymaganych uprawnień - Doświadczenie zawodowe (liczba lat pracy na danym stanowisku) – podstawa dysponowania.
1. Kierownik robót drogowych z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej drogowej bez ograniczeń (dla każdej części oddzielnie) - 1 osoba - 5 lat – 5 lat – podstawa dysponowania.
2. Majster robót drogowych (dla każdej części oddzielnie) - 1 osoba – nie dotyczy – 10 lat – podstawa dysponowania (umowa o pracę).

Osoby wymienione powyżej powinny posiadać odpowiednie uprawnienia budowlane, a więc uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, wydane na podstawie ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 2351, z późn. zm.) oraz rozporządzenia Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. z 2019 r., poz. 831 z późn. zm.) lub odpowiadające im inne ważne uprawnienia budowlane wydane na mocy wcześniej obowiązujących przepisów oraz posiadać aktualne zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego (zgodnie z ustawą z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1117, z późn. zm.)).
Stanowiska określone powyżej mogą zostać również powierzone obywatelom państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej oraz innych krajów Europejskiego Obszaru Gospodarczego, zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane oraz z przepisami ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1646 z późn. zm.).
UWAGA:
W przypadku składania ofert na więcej niż jedną część zamówienia, Warunek dotyczący wykazu osób musi być spełniony dla każdej części osobno (osoby wykazane w jednej części postępowania nie mogą być wskazane w żadnej innej części).
2.2.4. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
2.2.5. W przypadku, o którym mowa w pkt. 7.2.2.3., Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający nie określa podmiotowych środków dowodowych potwierdzających brak podstaw do wykluczenia składanych na wezwanie.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:

1. sprawozdania finansowego albo jego części, w przypadku gdy sporządzenie sprawozdania wymagane jest przepisami kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, a jeżeli podlega ono badaniu przez firmę audytorską zgodnie z przepisami o rachunkowości, również odpowiednio ze sprawozdaniem z badania sprawozdania finansowego, a w przypadku Wykonawców niezobowiązanych do sporządzenia sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających w szczególności przychody oraz aktywa i zobowiązania – za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – za ten okres.
Z załączonej części sprawozdania finansowego powinno wynikać, że sprawozdanie spełnia wymogi art. 52 ust. 2 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości, tj. że sprawozdanie finansowe zostało podpisane - z podaniem zarazem daty podpisu – przez osobę, której powierzono prowadzenie ksiąg rachunkowych, i kierownika jednostki, a jeżeli jednostką kieruje organ wieloosobowy – przez wszystkich członków tego organu. W przypadku odmowy podpisu wymagane jest załączenie pisemnego uzasadnienia dołączonego do sprawozdania finansowego.

2. dokumentów potwierdzających, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia (zawierających potwierdzenie zapłaty ubezpieczenia – w przypadku gdy z treści przedstawionych dokumentów nie wynika, że ubezpieczyciel ponosi odpowiedzialność jeszcze przed zapłaceniem składki lub jej pierwszej raty). Wyjaśnienie: zgodnie z art. 814 §1 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz. U. z 2022 r. poz. 1360, z późn. zm.) jeżeli nie umówiono się inaczej, odpowiedzialność ubezpieczyciela rozpoczyna się od dnia następującego po zawarciu umowy, nie wcześniej jednak niż od dnia następnego po zapłaceniu składki lub jej pierwszej raty).

3. wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości,
daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane -
(załącznik nr 2 do SWZ).
Do powyższego wykazu powinny być dołączone dowody określające, czy wymienione w wykazie roboty zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.
Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych, wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami, wykaz, o którym mowa powyżej, dotyczy robót budowlanych, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył.

4. wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – oddzielnie dla każdej części na którą składana jest oferta (załączniki nr: 3a, 3b, 3c, 3d do SWZ)

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający nie wymaga złożenia wraz z oferta przedmiotowych środków dowodowych.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Do oferty należy dołączyć:

UWAGA:
Każdy dodawany w zakładce „OFERTY" dokument (załącznik) musi być podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osoby umocowane, z zastrzeżeniami poniżej oraz z uwzględnieniem postanowień pkt 9.4. – 9.12. SWZ.
W przypadku przekazywania przez Wykonawcę dokumentu elektronicznego w formacie poddającym dane kompresji, opatrzenie pliku zawierającego skompresowane dokumenty kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, jest równoznaczne z opatrzeniem wszystkich dokumentów zawartych w tym pliku odpowiednio kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.

1. oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Ustawy Pzp o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, (załącznik nr 1 do SWZ).
Oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Ustawy Pzp, należy złożyć pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej, tj. w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym,
1.1. w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w pkt 8.9.1., składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu,
1.2. Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia, wraz z oświadczeniem, o którym mowa w pkt 8.9.1., także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby,
2. w przypadku, o którym mowa w pkt. 7.2.2.3., Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy (załącznik nr 4 do SWZ),
3. w przypadku, o którym mowa w pkt. 10.3., zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów (załącznik nr 5 do SWZ),
4. kosztorysy ofertowe (zgodnie z przedmiarami robót załączonymi w Rozdziale V). Do kosztorysów ofertowych należy załączyć stronę tytułową. Kosztorysy oraz strona tytułowa powinny zostać złożone w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
5. stosowne pełnomocnictwa (jeżeli dotyczy),

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Wykonawca przystępujący do postępowania jest obowiązany, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium na cały okres związania ofertą, w wysokości:

Dla części 1: 44 000,00 zł (słownie: czterdzieści cztery tysiące złotych 00/100);

Dla części 2: 33 000,00 zł (słownie: trzydzieści trzy tysiące złotych 00/100).

Dla części 3: 26 000,00 zł (słownie: dwadzieścia sześć tysięcy złotych 00/100);

Dla części 4: 25 000,00 zł (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych 00/100).

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Zasady składania oferty przez podmioty występujące wspólnie:
1.1. Wymagane oświadczenie wskazane w pkt 8.9.1 powinno być złożone przez każdego Wykonawcę wspólnie ubiegającego się o zamówienie. Należy je przesłać zgodnie z zasadami określonymi w pkt 8.10 SWZ. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
1.2. Wykonawcy składający ofertę wspólną zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu oraz do zawarcia umowy w sprawie zamówienia. Dokument (lub dokumenty) zawierający ustanowienie pełnomocnika musi zawierać w szczególności: wskazanie postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wskazanie ustanowionego pełnomocnika i zakres jego umocowania. Dokument (lub dokumenty) zawierający ustanowienie pełnomocnika musi być podpisany w imieniu wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli, wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji Wykonawców. Ustanowienie przedmiotowego pełnomocnika może zostać zawarte w umowie o współdziałaniu złożonej wraz z ofertą. Dokument (lub dokumenty) zawierający ustanowienie pełnomocnika musi zostać złożony wraz z ofertą w oddzielnym pliku, w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
Do dokumentu (lub dokumentów) zawierającego ustanowienie pełnomocnika należy załączyć dokumenty potwierdzające, że osoba udzielająca pełnomocnictwa była upoważniona do reprezentowania Wykonawców w dacie udzielania pełnomocnictwa (co można wykazać w szczególności przez załączenie odpisu z Krajowego Rejestru Sądowego) w postaci elektronicznej.
1.3. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem.
1.4. Wypełniając formularz oferty, jak również inne dokumenty, powołując się na Wykonawcę, w miejscu np. nazwa i adres Wykonawcy, należy wpisać dane dotyczące Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, a nie pełnomocnika tych Wykonawców.
2. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, o których mowa w pkt 10 SWZ, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, składa także oświadczenie wskazane w pkt 8.9.1 SWZ dotyczące tych podmiotów.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

określone w SWZ w projektowanych postanowieniach umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-04-17 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://zdm-waw.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-04-17 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-05-16

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Pełna nazwa postępowania:
Remont nawierzchni dróg rowerowych i chodników z podziałem na 4 części:
Część 1 - zadania z Budżetu Obywatelskiego:
Zadanie 1: Nr 881 pn. „Rowerem wte i wewte - nowe i dobre drogi rowerowe” - w zakresie „Remont drogi rowerowej na Starzyńskiego, od przystanku autobusowego Starzyńskiego 12 do Namysłowskiej w dzielnicy Praga Północ"
Zadanie 2: Nr 742 pn. „Bezpieczna i wygodna droga rowerowa na Anielewicza oraz Słomińskiego przy Moście Gdańskim” - w zakresie „Remont drogi rowerowej na Anielewicza (od ul. Ludwika Zamenhofa do zjazdu pomiędzy blokami) ”
Zadanie 3: Nr 1741 pn. „Spójna sieć dróg rowerowych w Warszawie” -
w zakresie: „Skrzyżowanie ul. Dolina Służewiecka i ul. Nowoursynowskiej - remont chodnika i przejazdów” w tym „Remont chodnika (zmiana starego betonu/asfaltu na płyty chodnikowe) i regulacje krawężników” oraz „Remont nawierzchni przejazdów rowerowych po zachodniej i północnej stronie skrzyżowania”
Część 2:
Zadanie 1: „Ulica Władysława Umińskiego w granicach pasa drogowego
na odc. od ul. gen. A. E. Fieldorfa 'Nila' do ul. gen. T. Bora-Komorowskiego
w dzielnicy Praga Południe w m.st. Warszawa ”
Zadanie 2: „ Ulica gen. Tadeusza Bora-Komorowskiego w granicach pasa drogowego na odc. od ul. gen. A. E. Fieldorfa 'Nila ‘ do ul. Jugosłowiańskiej
w dzielnicy Praga Południe w m.st. Warszawa”
Zadanie 3: „Ulica Płowiecka w granicach pasa drogowego na odc. od
ul. T. Edisona do rejonu posesji Płowiecka 83 w Dzielnicy Wawer m.st. Warszawa”
Część 3:
Zadanie 1: „Aleja Armii Ludowej w granicach pasa drogowego na odc. od
ul. Marszałkowskiej do posesji al. Armii Ludowej 3/5 w dzielnicy Śródmieście m.st. Warszawa”
Zadanie 2: „Ulica Adama Mickiewicza w granicach pasa drogowego na odc. od ul. gen. J. Zajączka wzdłuż nasypu wiaduktu nad torami PKP w dzielnicy Żoliborz m.st. Warszawa”
Zadanie 3: „Ulica Żwirki i Wigury w granicach pasa drogowego na odc. od
ul. Pruszkowskiej do rejonu skrzyżowania z ul. Księcia Trojdena w dzielnicy Ochota w m.st. Warszawa "
Część 4:
Zadanie 1: „Ulica Indiry Gandhi w granicach pasa drogowego na odc. od
ul. Dereniowej do al. Komisji Edukacji Narodowej w dzielnicy Ursynów
m.st. Warszawa”
Zadanie 2: „Ulica Stryjeńskich w granicach pasa drogowego na odc. od
ul. Belgradzkiej do ul. F. Płaskowickiej w dzielnicy Ursynów m.st. Warszawa”

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.