eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁazyBieżące utrzymanie dróg gminnych na terenie miasta i gminy Łazy w roku 2025.



Ogłoszenie z dnia 2025-04-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Bieżące utrzymanie dróg gminnych na terenie miasta i gminy Łazy w roku 2025.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ŁAZY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258865

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Traugutta 15

1.5.2.) Miejscowość: Łazy

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-450

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wirum@lazy.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.umlazy.finn.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-2bf41a2b-136e-435c-bf75-88d8e423a899

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Bieżące utrzymanie dróg gminnych na terenie miasta i gminy Łazy w roku 2025.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2bf41a2b-136e-435c-bf75-88d8e423a899

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00174093

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00020759/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Bieżące utrzymanie dróg gminnych na terenie miasta i gminy Łazy w roku 2025

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00132460

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WID.271.8.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 286560,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zakres robót objętych niniejszą umową obejmuje:
1) Remont cząstkowy nawierzchni asfaltowych poprzez wbudowanie mieszaniny grysowo-emulsyjnej pod ciśnieniem za pomocą remonterów drogowych, zgodnie ze SST. Szacuje się wykonanie remontu o łącznej powierzchni łat ok. 2600 m2. Wielkość łat zróżnicowana. Powyższa ilość ma charakter szacunkowy i została podana w celu realnej oceny ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty według obiektywnych wskaźników. Wykonawca otrzyma zapłatę należną mu z tytułu faktycznie wykonanych m2 remontu dróg.
1.1. dodatek za każdy dalszy 1 cm grubość ok. 400 m2.
2) Remont nawierzchni asfaltowych z wycinaniem uszkodzonego miejsca nawierzchni i uzupełnieniem mieszanką mineralno-asfaltową "na gorąco" wraz z uszczelnieniem krawędzi (oblaniem emulsją), gr. 5cm:
2.1) Polegający na wycięciu uszkodzonego miejsca wraz z oczyszczeniem nawierzchni, skropieniem i uzupełnieniem ubytku mieszanką mineralno-asfaltową wraz z uszczelnieniem krawędzi (oblaniem emulsją), gr. 5cm. Szacuje się wykonanie remontu o łącznej powierzchni łat ok. 300 m2. Wielkość łat zróżnicowana. Powyższa ilość ma charakter szacunkowy i została podana w celu realnej oceny ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty według obiektywnych wskaźników. Wykonawca otrzyma zapłatę należną mu z tytułu faktycznie wykonanych m2 remontu dróg.
2.2) Polegający na wycięciu uszkodzonego miejsca wraz z oczyszczeniem nawierzchni oraz uzupełnieniem ubytków tłuczniem z zagęszczeniem mechanicznym, skropieniem i uzupełnieniem ubytku mieszanką mineralno-asfaltową wraz z uszczelnieniem krawędzi (oblaniem emulsją), gr. 5cm. Szacuje się wykonanie remontu o łącznej powierzchni łat ok. 100 m2. Wielkość łat zróżnicowana. Powyższa ilość ma charakter szacunkowy i została podana w celu realnej oceny ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty według obiektywnych wskaźników. Wykonawca otrzyma zapłatę należną mu z tytułu faktycznie wykonanych m2 remontu dróg.
3) Remont nawierzchni asfaltowych z wycinaniem uszkodzonego miejsca nawierzchni i uzupełnieniem mieszanką mineralno-asfaltową „na zimno”:
3.1) Polegający na wycięciu uszkodzonego miejsca wraz z oczyszczeniem nawierzchni, skropieniem i uzupełnieniem ubytku mieszanką mineralno-asfaltową wraz z uszczelnieniem krawędzi (oblaniem emulsją), gr. 5cm. Szacuje się wykonanie remontu o łącznej powierzchni łat ok. 10 m2. Wielkość łat zróżnicowana. Powyższa ilość ma charakter szacunkowy i została podana w celu realnej oceny ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty według obiektywnych wskaźników. Wykonawca otrzyma zapłatę należną mu z tytułu faktycznie wykonanych m2 remontu dróg.
4) Remont cząstkowy nawierzchni z kostki betonowej (porozbiórkowej), zgodnie ze SST. Szacuje się wykonanie remontu o łącznej powierzchni ok. 30 m2. Wielkość powierzchni zróżnicowana. Powyższa ilość ma charakter szacunkowy i została podana w celu realnej oceny ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty według obiektywnych wskaźników. Wykonawca otrzyma zapłatę należną mu z tytułu faktycznie wykonanych m2 remontu powierzchni.
5) Remont cząstkowy nawierzchni z kostki betonowej (nowej – materiał Wykonawcy), zgodnie ze SST. Szacuje się wykonanie remontu o łącznej powierzchni ok. 20 m2. Wielkość powierzchni zróżnicowana. Powyższa ilość ma charakter szacunkowy i została podana w celu realnej oceny ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty według obiektywnych wskaźników. Wykonawca otrzyma zapłatę należną mu z tytułu faktycznie wykonanych m2 remontu powierzchni.
6) Remont cząstkowy nawierzchni z płyt betonowych 35x35 (nowych–materiał Wykonawcy), zgodnie ze SST.Szacuje się wykonanie remontu o łącznej powierzchni ok. 20 m2. Wielkość powierzchni zróżnicowana. Powyższa ilość ma charakter szacunkowy i została podana w celu realnej oceny ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty według obiektywnych wskaźników. Wykonawca otrzyma zapłatę należną mu z tytułu faktycznie wykonanych m2 remontu powierzchni.
7) Remont krawężnika betonowego (nowy – materiał Wykonawcy), zgodnie ze SST. Szacuje się wykonanie remontu o łącznej długości odcinka ok. 10 m. długość odcinków zróżnicowana. Powyższa ilość ma charakter szacunkowy i została podana w celu realnej oceny ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty według obiektywnych wskaźników. Wykonawca otrzyma zapłatę należną mu z tytułu faktycznie wykonanych m remontu krawężnika.

2. Ilość (zakres) robót określona w formularzu cenowym jest wyłącznie szacunkowa. Zamawiający zleca ich wykonanie na zasadach określonych niniejszą Umową w zależności
od swoich potrzeb, tym samym Zamawiający zastrzega sobie możliwość ograniczenia lub zwiększenia zakresu poszczególnych rodzajów robót w stosunku do prognozowanych ilości wskazanych w formularzu cenowym.

3. Szacunkowa ilość usług nie stanowi ilości maksymalnej, tym samym w okresie obowiązywania niniejszej Umowy Zamawiający jest uprawniony w ramach kwoty wynagrodzenia przewidzianego na realizację zamówienia tj. maksymalnego wynagrodzenia § 6 do zlecenia Wykonawcy realizacji danej usługi w ilości zarówno mniejszej, jak i większej niż wskazana dla tej usługi ilość szacunkowa.

4. Szczegółowy zakres rzeczowy przedmiotu umowy, o którym mowa w ust.1 określa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych.
5. Zakres rzeczowy i ilościowy związany z przedmiotem umowy oraz terminem jego wykonania będzie na bieżąco ustalany i zlecany w formie telefonicznej, pisemnej lub mailowej do Wykonawcy przez Zamawiającego protokołem zgłoszeniowym.
6. W przypadku braku możliwości ustalenia pełnej ilości robót, które Zamawiający będzie zamierzał zlecić Wykonawcy, ustalona zostanie ilość orientacyjna, a po wykonaniu prac Wykonawca dokona szczegółowego obmiaru robót zatwierdzonego przez Zamawiającego.
7. Wykonawca z należytą starannością i troską oraz zgodnie z postanowieniami umowy zaplanuje roboty związane z jej zakresem, wykona je, zakończy i poprawi wszelkie stwierdzone przez Zamawiającego wady i uchybienia. Wykonawca zapewni zarządzanie i nadzorowanie robót, personel, materiały, maszyny, urządzenia i wszelkie inne przedmioty o charakterze czasowym bądź stałym wymagane w trakcie lub w celu wykonania robót.
8. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za stan i przestrzeganie przepisów bhp, ochronę p.poż. i dozór mienia na terenie wykonywania robót, jak i za wszelkie szkody powstałe w trakcie trwania robót lub mających związek z prowadzonymi robotami.

9. Wykonawca zabezpieczy instalacje, urządzenia i obiekty na terenie robót i w jego bezpośrednim otoczeniu, przed ich zniszczeniem lub uszkodzeniem w trakcie wykonywania robót.

10. Wykonawca zobowiązuje się naprawić i doprowadzić do stanu poprzedniego w przypadku zniszczenia lub uszkodzenia w toku realizacji umowy istniejącej infrastruktury technicznej,
w tym m.in. instalacji podziemnych, urządzeń, studzienek kanalizacyjnych i wodociągowych, obiektów budowlanych, naruszonych nawierzchni. Zamawiający może uzależnić odbiór danego zlecenia od realizacji powyższych obowiązków.

11. Przedmiot umowy obejmuje również:
1) właściwe zabezpieczenie i oznakowanie terenu wykonywanych prac przez cały okres ich trwania.
Prowadząc roboty Wykonawca zobowiązany jest do należytego, zgodnego z przepisami
o ruchu drogowym oznakowania prowadzonych robót, przy czym nie dopuszcza się całkowitego zamknięcia drogi, a możliwym jest prowadzenie robót pod ruchem.
2) właściwe zabezpieczenie i oznakowanie miejsc zagrażających bezpieczeństwu ruchu drogowego lub pieszego poprzez jego właściwe oznakowanie, zgodnie z obowiązującymi przepisami o ruchu drogowym, zarówno przed, jak i w czasie prowadzonych prac, a także
po godz. 15 oraz w soboty, niedziele i dni wolne od pracy,
3) sprzątanie na bieżąco nadmiaru materiału zalegającego na ulicach i innych nieczystości związanych z realizacją robót w taki sposób, aby zapewnić bezpieczeństwo w ruchu drogowym wszystkim użytkownikom drogi,
4) utrzymanie terenu robót w należytym stanie i porządku oraz w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych,
5) zapewnienie na własny koszt transportu odpadów do miejsc ich wykorzystania lub utylizacji, łącznie z kosztami utylizacji, jeżeli zajdzie taka konieczność,
6) powiadomienie Zamawiającego o planowanych odbiorach robót,
7) podejmowanie działań zgodnie z protokołem zgłoszeniowym.
8) Wykonanie i dostarczenie Zamawiającemu dokumentu obmiaru robót zgodnie ze SST robót. Wykonanie zestawienia zbiorczego powykonawczego na podstawie cen formularza cenowego do odbiorów częściowych oraz odbioru końcowego.
9) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za przejęty teren budowy.

12. Wykonawca zapewni Zamawiającemu swobodny dostęp do miejsc, gdzie wykonywane są prace objęte umową i dostarczy mu wszelkich informacji, jakich będzie on wymagać.

13. Zamawiający może przeprowadzić kontrolę wszystkiego, co jest przygotowywane lub wytwarzane w celu dostawy na potrzeby realizacji umowy. W tym celu może domagać się przeprowadzenia takich testów, jakie uzna za konieczne, aby ustalić czy materiały i przedmioty są wymaganej jakości i w przewidzianej ilości. Może on żądać zastąpienia lub poprawienia, w zależności od sytuacji, robót niespełniających warunków umowy.

14. Wykonawca udzieli gwarancji jakości i rękojmi na wykonane roboty na okres co najmniej 12 miesięcy, licząc od dnia odbioru końcowego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 295938,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 302703,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 295938,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: RAFALIN Sp. z o.o. sp.k.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 382342687

7.3.3) Ulica: Malicka 42

7.3.4) Miejscowość: Blachownia

7.3.5) Kod pocztowy: 42-290

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 295938,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-12-12

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.