Ogłoszenie z dnia 2025-04-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00141217/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-03-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi zakwaterowania i wyżywienia dla myśliwych i gości przebywających w OHZ LP nr 51 Nadleśnictwa Podanin w sezonie łowieckim 2025/2026
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Skarb Państwa PGL LP Nadleśnictwo Podanin
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570064464
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Podanin 65
1.5.2.) Miejscowość: Chodzież
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-800
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: podanin@pila.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://podanin.pila.lasy.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zamowienia.pila.lasy.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Gospodarka leśna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługi zakwaterowania i wyżywienia dla myśliwych i gości przebywających w OHZ LP nr 51 Nadleśnictwa Podanin w sezonie łowieckim 2025/20262.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c3b11c57-dff3-47d0-8faf-6c4036ac3594
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00174126
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00141217
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SA.271.2.4.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług zakwaterowania i wyżywienia dla myśliwych i gości przebywających w OHZ LP nr 51 Nadleśnictwa Podanin w
sezonie łowieckim 2025/2026
a) świadczenie usług zakwaterowania i wyżywienia dla myśliwych i gości
przebywających w OHZ LP nr 51 Nadleśnictwa Podanin w sezonie łowieckim
2025/2026 (OHZ LP obwodu łowieckiego nr 51 Nadleśnictwa Podanin –
całość 25.445 ha – mapa w stanowi załącznik nr 7 do SWZ).
b) przedmiot zamówienia będzie realizowany według bieżących potrzeb oraz
w czasie uzgodnionym przez strony, w zależności od przyjazdów myśliwych
i gości w terminie od dnia zawarcia umowy do 31.03.2026 r.
c) zakwaterowanie myśliwych i gości w hotelu min. kat. ***, zgodnie
z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 19 sierpnia 2004 r.
w sprawie obiektów hotelarskich i innych obiektów, w których są świadczone
usługi hotelarskie (t.j. Dz.U. z 2017 r., poz. 2166 z późn. zm.).
4.5.3.) Główny kod CPV: 55100000-1 - Usługi hotelarskie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55110000-4 - Hotelarskie usługi noclegowe
55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 360000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 360000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 360000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: HOTEL SYPNIEWO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6070047889
7.3.4) Miejscowość: Sypniewo 1
7.3.5) Kod pocztowy: 64-830
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 360000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-03-31INNE PRZETARGI Z CHODZIEŻY
- Dostawa systemu monitorowania pacjentów
- Poprawa cyberbezpieczeństwa w Gminie Chodzież. Zakup oraz uruchomienie agregatu prądotwórczego do zabezpieczenia awaryjnego w energię elektryczną budynku Urzędu Gminy w Chodzieży.
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania pn. "Przebudowa drogi powiatowej nr 1494P Rutki-Sypniewo"
- Budowa oświetlenia ścieżki pieszo-rowerowej w Pietronkach (II etap)
więcej: przetargi w Chodzieży »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja wizyt studyjnych dla studentów Wydziału Nauk Społecznych
- Usługi hotelarskie dla Teatru Dramatycznego im. Gustawa Holoubka
- Świadczenie usługi hotelowej i restauracyjnej wraz z zapewnieniem bazy rekreacyjno-sportowej dla uczniów klas sportowych (VIII b) - 20 uczestników w terminie 26.05.2025 r. - 31.05.2025 r.
- Świadczenie usługi hotelowej i restauracyjnej wraz z zapewnieniem bazy rekreacyjno-sportowej dla uczniów klas sportowych (IV a, V a) - 47 uczestników w terminie 26.05.2025 r. - 30.05.2025 r.
- "Przygotowanie i realizacja szkoleń specjalistycznych dla kadry ośrodków wsparcia ekonomii społecznej" - 4 części.
- Świadczenie usług cateringowych na potrzeby Lubuskiego Urzędu Wojewódzkiego w Gorzowie Wlkp.
więcej: Usługi hotelarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.