Ogłoszenie z dnia 2023-04-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00126366/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi sprzątania pomieszczeń w siedzibie głównej Narodowego Muzeum Techniki w Warszawie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: NARODOWE MUZEUM TECHNIKI W WARSZAWIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 367866962
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Defilad 1
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-901
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@nmt.waw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.nmt.waw.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-29fbbe2e-bda9-11ed-b311-9aae6ad31be81.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługi sprzątania pomieszczeń w siedzibie głównej Narodowego Muzeum Techniki w Warszawie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-29fbbe2e-bda9-11ed-b311-9aae6ad31be8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00174167
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00526916/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Usługi sprzątania
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00126366
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PZP.2.03.23
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 162845,53 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
siedzibie Narodowego Muzeum Techniki w Warszawie, przy Placu Defilad 1 w Warszawie.
2. Charakterystyka obiektu: Budynek NMT jest usytuowany w dzielnicy Śródmieście M. St. Warszawy przy Placu Defilad 1 w
Warszawie w Strefie G budynku Pałacu Kultury i Nauki.
Oznaczenie nieruchomości dz. ew. nr 24/35 z obrębu 5-03-09 wpisanym do rejestru zabytków pod nr A-735.
3. Zakres czynności wchodzących w skład sprzątania:
a) codzienne zamiatanie/odkurzanie i zmywanie podłóg w zależności od rodzaju powierzchni, przecieranie parapetów,
biurek i innych powierzchni narażonych na zabrudzenie w pomieszczeniach biurowych, korytarzach, Sali edukacyjnej,
salach wystawowych i innych pomieszczeniach muzealnych,
b) codzienne czyszczenie drzwi i okien (przeszklenia), poręczy, barierek, ławek, krzeseł, lady kasowej, itp.,
c) codzienne wycieranie witryn, gablot, podestów, itp. na salach wystawowych,
d) codzienne opróżnianie koszy na śmieci, zapewnienie worków na śmieci, wynoszenie odpadków do śmietnika, utrzymanie
pojemników w czystości;
e) Wykonawca opróżniając kosze na śmieci musi stosować się do obowiązków wynikających z ustawy o utrzymaniu
czystości w gminach oraz ustawy o odpadach, w szczególności do obowiązku segregowania odpadów i wyrzucania ich do
odpowiednich pojemników. Proces segregacji odpadów będzie prowadzony przez Zamawiającego, natomiast Wykonawca
zobowiązany jest do wyrzucania posegregowanych odpadów do odpowiednich pojemników, zgodnie z zaleceniami
Zamawiającego i wynoszenie ich do pojemników znajdujących się na dziedzińcu PKIN,
f) utrzymanie w czystości wycieraczek wewnątrz budynku,
g) usuwanie pajęczyn ze ścian i sufitów, listew przypodłogowych, odkurzanie oznaczeń, gaśnic, instrukcji, gniazdek i
kontaktów oraz innych el. małego wyposażenia na ścianach budynku;
h) 6 razy w roku pastowanie podłóg (posadzki/parkiety);
i) mycie okien raz na pół roku,
j) codzienne sprzątanie i utrzymanie porządku we wszystkich toaletach i sanitariatach (mycie i dezynfekowanie: podłóg,
umywalek, armatury sanitarnej, muszli, pisuarów i desek klozetowych, mycie i dezynfekowanie innego wyposażenia (lustra,
suszarki do rąk, szczotki do WC, kosze, pojemniki na mydło, podajniki ręczników), czyszczenie glazury i terakoty — jeżeli
uległy zabrudzeniu);
k) sprzątanie pomieszczenia min. załadunek naczyń do zmywarki oraz rozładowanie zmywarki po umyciu, przecieranie
blatu, zlewu, szafek kuchennych ,
l) Mycie lodówki 6 razy w roku (pomieszczenie socjalne)
m) Uzupełnianie artykułów higienicznych w toaletach (papier toaletowy, mydło w płynie, papier do rąk).
4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90919200-4 - Usługi sprzątania biur
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 148858,29 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 328446,90 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 148858,29 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Veris Tomasz Koniak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 016073469
7.3.3) Ulica: Orłów Piastowskich 22
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-496
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 142793,69 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-04-12 do 2023-12-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa instrumentów muzycznych dla Państwowej Szkoły Muzycznej I stopnia nr 4 im. Karola Kurpińskiego w Warszawie
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby stołówki Szkoły Podstawowej nr 312 im. Ewy Szelburg - Zarembiny.
- Dostawa i montaż rolet do kwater internatowych w budynku przy ulicy Bohaterów Września 83 w Sieradzu
- Dostawa opału (koksu, węgla i drewna opałowego) do Międzynarodowego Centrum Rehabilitacji Instytutu Fizjologii i Patologii Słuchu w Łebie.
- Zakup wsparcia technicznego do serwerów i macierzy Fujitsu, stanowiących kluczową infrastrukturę serwerową IFPS, na której oparte są m.in. serwery domenowe, serwery pocztowe, system medyczny (....)
- Sprzątanie terenu zewnętrznego oraz stała pielęgnacja obszarów zielonych w parku przy Centrum Sztuki Współczesnej - Zamek Ujazdowski w okresie 12 miesięcy.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- F-261.6.2024 Kompleksowe sprzątanie pomieszczeń biurowych w Sądzie Rejonowym w Grójcu oraz sprzątanie terenu zewnętrznego wokół budynku wraz z pielęgnacją zieleni
- Usługa kompleksowa sprzątania terenów zewnętrznych i zieleni wokół budynków przy ul. Topolowa - Niska -Akacjowa - Zagajnikowa.
- Usługi utrzymania czystości w siedzibie Kuratorium Oświaty w Łodzi oraz delegaturze Kuratorium w Skierniewicach
- Świadczenie usług sprzątania budynków Starostwa Powiatowego w Oławie
- Usługa sprzątania pomieszczeń budynków oraz terenów wokół budynków
- Usługa utrzymania czystości w budynkach oraz sprzątanie posesji w obiektach Sądu Rejonowego w Wieluniu, zlokalizowanych w Wieluniu i w Pajęcznie.
więcej: Usługi sprzątania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.