eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaModernizacja obiektu P³ywalni Nowa Fala przy ul. Garbiñskiego 1



Og³oszenie z dnia 2025-04-02


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Modernizacja obiektu P³ywalni Nowa Fala przy ul. Garbiñskiego 1

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Miasto Sto³eczne Warszawa

1.3.) Oddzia³ zamawiaj±cego: O¶rodek Sportu i Rekreacji m. st. Warszawy w Dzielnicy Wola

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013083214

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Esperanto 5

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 01-049

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@osirwola.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://sport.um.warszawa.pl/waw/osir-wola

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja obiektu P³ywalni Nowa Fala przy ul. Garbiñskiego 1

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-ae2db119-3c82-4e04-8d5e-c34a761930ab

2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00174174

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2025-04-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2025/BZP 00024364/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.3.4 Modernizacja obiektu P³ywalni Nowa Fala przy ul. Garbiñskiego 1

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://osirwola.ezamawiajacy.pl/

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://osirwola.ezamawiajacy.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja w postêpowaniu o udzielenie zamówienia, w tym sk³adanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub o¶wiadczeñ miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawc±, z uwzglêdnieniem wyj±tków okre¶lonych w ustawie, odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej. Przez ¶rodki komunikacji elektronicznej rozumie siê ¶rodki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z 18 lipca 2002 r. o ¶wiadczeniu us³ug drog± elektroniczn± (Dz. U. z 2020 r. poz. 344).
2. Zgodnie z art. 63 ust. 2 ustawy ofertê sk³ada siê pod rygorem niewa¿no¶ci, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Wykonawca i Zamawiaj±cy o¶wiadczaj±, i¿ realizuj± obowi±zki Administratora Danych Osobowych w zakresie okre¶lonym przepisami rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016), zwanym dalej RODO oraz wydanymi na jego podstawie krajowymi przepisami z zakresu ochrony danych osobowych.
2. Wykonawca zapewnia przestrzeganie zasad przetwarzania i ochrony danych osobowych zgodnie z przepisami RODO oraz wydanymi na jego podstawie krajowymi przepisami z zakresu ochrony danych osobowych, w szczególno¶ci zachowania przekazywanych danych w poufno¶ci.
3. Wykonawca zapewnia wype³nianie obowi±zku informacyjnego przewidzianego w art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpo¶rednio lub po¶rednio pozyska³ w celu realizacji umowy, w szczególno¶ci wobec pracowników, których deleguje do wykonywania pracy.
4. Wykonawca zobowi±zuje siê przekazaæ, w sposób pozwalaj±cy Zamawiaj±cemu skorzystaæ z prawa odst±pienia od wykonania obowi±zku informacyjnego tre¶æ informacji o zasadach przetwarzania danych osobowych zawartych w pkt. 6 lit. B poni¿ej - osobom go reprezentuj±cym, pe³nomocnikom, osobom wskazanym przez niego do kontaktów i/lub koordynacji w celu zawarcia lub wykonywania umowy, a tak¿e osobom, przy pomocy których realizuje umowê (w szczególno¶ci pracownikom ochrony), w tym podwykonawcom – których dane ujawniono dla potrzeb zawarcia i wykonania niniejszej umowy. W przypadku zaistnienia sytuacji przekazywania danych w innym celu i zakresie ni¿ wskazuje klauzula w lit. B (w szczególno¶ci w przypadku przekazywania danych w trybie art. 438 ustawy Prawo zamówieñ publicznych), Wykonawca zobowi±zujê siê uzupe³niæ i przekazaæ osobom, których dane przekazuje równie¿ te informacje.
5. Wykonawca o¶wiadcza, ¿e zapozna³ siê z klauzul± informacyjn± Zawart± w pkt. 6 lit. A poni¿ej, przy czym klauzula dotyczy Wykonawców bêd±cych osobami fizycznymi w tym prowadz±c± dzia³alno¶æ gospodarcz±.
Szczegó³owe informacje nt. Klauzuli RODO znajduj± siê w Czê¶ci IX. SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZPD. 26.2.5.2.2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie zadania pn. „Modernizacja obiektu P³ywalni Nowa Fala przy ul. Garbiñskiego 1”.
2. Przedmiot zamówienia: obejmuje wykonanie i odbiór instalacji wentylacji mechanicznej w ramach ETAPU I opisanego w dokumentacji projektowej. Projektowany uk³ad instalacji obejmuje:
- wymianê centrali klimatyzacyjnej basenowej,
- wymianê centrali wentylacyjnej szatniowej,
- wymiana centrali wentylacyjnej ogólnej.
3. Zamawiaj±cy informuje, ¿e nale¿y liczyæ siê z brakiem odpowiedniej drogi transportowej dla wprowadzenia basenowej centrali wentylacyjnej. W zwi±zku z powy¿szym wykonawca powinien liczyæ siê z konieczno¶ci± sk³adania centrali z komponentów bezpo¶rednio w miejscu jej posadowienia. Zamawiaj±cy nie ponosi odpowiedzialno¶ci za przygotowanie terenu w zakresie koniecznym dla tego rodzaju prac jak i jego ochrony.
4. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia, zwany dalej „OPZ” zawarty jest w za³±czniku do SWZ – dokumentacja projektowa wraz z za³±cznikami. Przedmiary robót stanowi± materia³ pomocniczy.
5. Wykonawca zobowi±zany jest zrealizowaæ zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w projektowanych postanowieniach umowy (za³±cznik do SWZ) oraz zgodnie z OPZ (za³±cznik do SWZ).

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45331210-1 - Instalowanie wentylacji

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 105 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z zapisami cz. III. rozdz. XIV. SWZ.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Wyd³u¿enie okresu gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

4) zdolno¶ci technicznej i zawodowej – Wykonawcy zobowi±zani s± wykazaæ:
a) nale¿yte wykonanie, zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone w okresie ostatnich 5 (piêciu) lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie - robót budowlanych* odpowiadaj±cych swoim rodzajem robotom budowlanym stano-wi±cym przedmiot zamówienia tj. wykonanie co najmniej 3 (trzech) robót bu-dowlanych, o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 500.000,00 z³ brutto ka¿da, obejmuj±cych ka¿dorazowo co najmniej budowê lub remont lub modernizacjê w budynkach u¿yteczno¶ci publicznej przy czym ka¿da z wykazanych robót dotyczy³a co naj-mniej monta¿u nowej lub modernizacji istniej±cej centrali wentylacyjnej o wydaj-no¶ci nie mniejszej ni¿ 12 000 m3.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Zamawiaj±cy wezwie Wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania:
1) o¶wiadczenia w zakresie art. 108 ust. 1 pkt. 5 ustawy o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów z innym Wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, albo o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, niezale¿nie od innego Wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej – stanowi±ce za³±cznik do SWZ;
2) wykazu robót – zgodnego z za³±cznikiem do SWZ – potwierdzaj±cego spe³nianie warunku opisanego w cz. V. rozdz. XVI. pkt 4) lit. a) SWZ.

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

Zgodnie z cz. III rozdz. IX. pkt. 6. SWZ:
Do oferty nale¿y do³±czyæ:
1) wzór Formularza Oferty stanowi±cy za³±cznik do SWZ;
2) pe³nomocnictwo upowa¿niaj±ce do z³o¿enia oferty, o ile ofertê sk³ada pe³nomocnik;
3) pe³nomocnictwo dla pe³nomocnika do reprezentowania w postêpowaniu Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia - je¿eli dotyczy;
4) o¶wiadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postêpowania;
5) o¶wiadczenie o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu;
6) o¶wiadczenie Wykonawcy w zakresie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (Dz.U. z 2022, poz. 835);

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

1. Wykonawca zobowi±zany jest przed up³ywem terminu sk³adania ofert wnie¶æ wadium w kwocie 20 000,00 z³ (s³ownie: dwadzie¶cia tysiêcy z³otych 00/100).
1.1. Wadium mo¿e byæ wnoszone w nastêpuj±cych formach:
 w pieni±dzu,
 w gwarancjach bankowych,
 w gwarancjach ubezpieczeniowych,
 w porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz.U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572).
1.2. W przypadku wnoszenia wadium w pieni±dzu, ustalon± kwotê nale¿y wp³aciæ na konto Zamawiaj±cego w wysoko¶ci 2000 z³ brutto nr CITI BANK HANDLOWY: nr 31 1030 1508 0000 0005 5047 4026 .Kserokopiê dowodu wp³aty wadium nale¿y do³±czyæ do oferty.
1.3. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji lub porêczenia, o których mowa powy¿ej, Wykonawca przekazuje Zamawiaj±cemu orygina³ gwarancji lub porêczenia w postaci elektronicznej wraz z ofert±. Beneficjentem takich dokumentów musi byæ”: Miasto Sto³eczne Warszawa Plac Bankowy 3/5 00-950 Warszawa w imieniu i na rzecz, którego dzia³a - O¶rodek Sportu i Rekreacji m. st. Warszawy w Dzielnicy Wola z siedzib± w Warszawie przy ul. Esperanto 5, 01-049 Warszawa.
1.4. Z³o¿one porêczenie lub gwarancja musz± zawieraæ w swojej tre¶ci zobowi±zanie zgodne z art. 98 ust. 6 pkt. 1, 2 i 3 ustawy Prawo zamówieñ publicznych.
1.5. Niewniesienie wadium w wymaganym terminie oraz wymaganej wysoko¶ci i formie skutkuje odrzuceniem oferty Wykonawcy. Wadium musi zostaæ wniesione, co najmniej na ca³y okres zwi±zania ofert±.
1.6. Je¿eli wadium wniesiono w pieni±dzu, Zamawiaj±cy zwróci je wraz z odsetkami wynikaj±cymi z umowy rachunku bankowego, na którym by³o ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniêdzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcê.
1.7. Zamawiaj±cy zwróci, za¿±da ponownego wniesienia, zatrzyma wadium na zasadach okre¶lonych w art. 98 ustawy PZP.
1.8. Gwarancje lub porêczenia musz± byæ poddane prawu polskiemu i wystawione przez podmiot uprawniony do dzia³ania na terenie Rzeczypospolitej Polskiej zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami. Spory wynikaj±ce z gwarancji lub porêczenia bêd± podlega³y rozstrzygniêciu przez polskie s±dy powszechne.
7. Przed podpisaniem umowy Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia (w przypadku wyboru ich oferty jako najkorzystniejszej) przedstawi± Zamawiaj±cemu umowê reguluj±c± wspó³pracê tych Wykonawców.

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

2. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy musz± ustanowiæ pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (art. 58 Ustawy).

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

§ 15. Wzoru Umowy:
1. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ istotnych zmian postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w nastêpuj±cych przypadkach:
1) zmiana wynagrodzenia Wykonawcy mo¿e nast±piæ w przypadku:
a) dzia³añ organów pañstwowych – ustawowa zmiana obowi±zuj±cej stawki podatku VAT;
b) ograniczenia zakresu robót przez Zamawiaj±cego – roboty zaniechane. Rozliczenie warto¶ci robót zaniechanych, których wykonanie sta³o siê zbêdne, nast±pi na podstawie kosztorysu ofertowego Wykonawcy, z³o¿onego przed zawarciem umowy.
2) zmiana terminu zakoñczenia realizacji przedmiotu zamówienia mo¿e nast±piæ
w przypadku:
a) dzia³ania si³y wy¿szej – rozumianej jako wyst±pienie zdarzenia nadzwyczajnego, zewnêtrznego, niemo¿liwego do przewidzenia i zapobie¿enia, którego nie da³o siê unikn±æ nawet przy zachowaniu najwy¿szej staranno¶ci, a które uniemo¿liwia Wykonawcy wykonanie jego zobowi±zania w ca³o¶ci lub czê¶ci. W razie wyst±pienia si³y wy¿szej strony umowy zobowi±zane s± do do³o¿enia wszelkich starañ w celu ograniczenia do minimum zw³oki w wykonywaniu swoich zobowi±zañ umownych powsta³ych na skutek dzia³ania si³y wy¿szej.
Termin zakoñczenia robót mo¿e zostaæ przesuniêty o czas przerwy w robotach, udokumentowany wpisem do dziennika budowy dokonanym przez inspektora nadzoru inwestorskiego.
3) zmiana lub rezygnacja z podwykonawcy robót lub wprowadzenie nowego podwykonawcy w zakresie nieprzewidzianym w formularzu oferty – je¿eli zmiana albo rezygnacja
z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powo³ywa³ siê w celu wykazania spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, Wykonawca jest zobowi±zany wykazaæ Zamawiaj±cemu, ¿e proponowany inny podwykonawca (lub Wykonawca samodzielnie) spe³nia warunki udzia³u okre¶lone w postêpowaniu w stopniu nie mniejszym ni¿ wymagany w trakcie postêpowania o udzielenie zamówienia, które swoimi zasobami potwierdzi³ poprzedni podwykonawca.
2. Zmiana postanowieñ niniejszej umowy mo¿e nast±piæ jedynie wtedy, gdy nie jest ona sprzeczna z ustaw± Prawo zamówieñ publicznych i wymaga zachowania formy pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci.
3. O zaistnieniu zmian w ww. zakresie Strony zawiadomi± siê nawzajem pisemnie, listem poleconym za potwierdzeniem odbioru, w terminie do 7 dni od dnia zaistnienia zmiany.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-04-17 12:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://osirwola.ezamawiajacy.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-04-17 12:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2025-05-16

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

Zamawiaj±cy informuje, ¿e wizji miejsca prowadzenia robót mo¿na bêdzie dokonaæ w dniu 08.04.2025 r. o godzinie 10:00. Zbiórka przy wej¶ciu do budynku. Uczestnictwo w wizji lokalnej jest obowi±zkowe.
Brak udzia³u w obligatoryjnej wizji miejsca realizacji zamówienia spowoduje odrzucenie oferty z³o¿onej przez wykonawcê, który nie uczestniczy³ w wizji w terminie wyznaczonym przez zamawiaj±cego.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.