Ogłoszenie z dnia 2023-04-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00094719/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-02-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi transportowe samochodami oraz usługi maszynami i sprzętem drogowym świadczone w roku budżetowym 2023 na terenie miasta i gminy Ropczyce
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Ropczyce
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690581962
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Krisego 1
1.5.2.) Miejscowość: Ropczyce
1.5.3.) Kod pocztowy: 39-100
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ropczyce@intertele.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.ropczyce.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/ropczyce1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługi transportowe samochodami oraz usługi maszynami i sprzętem drogowym świadczone w roku budżetowym 2023 na terenie miasta i gminy Ropczyce2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9f60a9a0-ac40-11ed-b8d9-2a18c1f2976f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00174174
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00056814/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Usługi transportowe i roboty ziemne
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00094719
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PPZP.271.6.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 142910,95 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr I – Usługa transportowa samochodem samowyładowczym o ład. 5-10 t. na terenie miasta i gminy RopczycePrzedmiotem zamówienia są usługi transportowe samochodami samowyładowczymi materiałów drogowych (piasek, kamień, żużel, ziemia).
Teren działania gmina rozumie się obszar, w skład którego wchodzą wszystkie sołectwa natomiast teren działania miasto jest to obszar w skład którego wchodzą wszystkie osiedla.
Szczegółowy zakres i sposób wykonania usług określają formularze cenowe dla poszczególnych zadań stanowiące załącznik nr 2 do SWZ.
Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w postanowieniach umowy stanowiącej Załącznik nr 3a do SWZ .
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.5.) Wartość części: 53658,54 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr II – Usługa transportowa samochodem samowyładowczym o ład. 10,5-15 t. na terenie sołectw – Gnojnica Dolna, Gnojnica Wola.Przedmiotem zamówienia są usługi transportowe samochodami samowyładowczymi materiałów drogowych (piasek, kamień, żużel, ziemia).
Teren działania gmina rozumie się obszar, w skład którego wchodzą wszystkie sołectwa natomiast teren działania miasto jest to obszar w skład którego wchodzą wszystkie osiedla.
Szczegółowy zakres i sposób wykonania usług określają formularze cenowe dla poszczególnych zadań stanowiące załącznik nr 2 do SWZ.
Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w postanowieniach umowy stanowiącej Załącznik nr 3a do SWZ .
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.5.) Wartość części: 1626,02 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr III - Usługa transportowa samochodem samowyładowczym o ład. 10,5-15 t. na terenie sołectw – Mała, NiedźwiadaPrzedmiotem zamówienia są usługi transportowe samochodami samowyładowczymi materiałów drogowych (piasek, kamień, żużel, ziemia).
Teren działania gmina rozumie się obszar, w skład którego wchodzą wszystkie sołectwa natomiast teren działania miasto jest to obszar w skład którego wchodzą wszystkie osiedla.
Szczegółowy zakres i sposób wykonania usług określają formularze cenowe dla poszczególnych zadań stanowiące załącznik nr 2 do SWZ.
Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w postanowieniach umowy stanowiącej Załącznik nr 3a do SWZ .
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.5.) Wartość części: 11382,11 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr IV - Usługa transportowa samochodem samowyładowczym o ład. 10,5-15 t. na terenie sołectw – Okonin, Łączki KucharskiePrzedmiotem zamówienia są usługi transportowe samochodami samowyładowczymi materiałów drogowych (piasek, kamień, żużel, ziemia).
Teren działania gmina rozumie się obszar, w skład którego wchodzą wszystkie sołectwa natomiast teren działania miasto jest to obszar w skład którego wchodzą wszystkie osiedla.
Szczegółowy zakres i sposób wykonania usług określają formularze cenowe dla poszczególnych zadań stanowiące załącznik nr 2 do SWZ.
Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w postanowieniach umowy stanowiącej Załącznik nr 3a do SWZ .
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.5.) Wartość części: 1626,02 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr V - Usługa transportowa samochodem samowyładowczym o ład. 10,5-15 t. na terenie miasta RopczycePrzedmiotem zamówienia są usługi transportowe samochodami samowyładowczymi materiałów drogowych (piasek, kamień, żużel, ziemia).
Teren działania gmina rozumie się obszar, w skład którego wchodzą wszystkie sołectwa natomiast teren działania miasto jest to obszar w skład którego wchodzą wszystkie osiedla.
Szczegółowy zakres i sposób wykonania usług określają formularze cenowe dla poszczególnych zadań stanowiące załącznik nr 2 do SWZ.
Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w postanowieniach umowy stanowiącej Załącznik nr 3a do SWZ .
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.5.) Wartość części: 2439,02 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr VI – Usługa transportowa samochodem samowyładowczym o ład. powyżej 20 t. na terenie miasta i gminy RopczycePrzedmiotem zamówienia są usługi transportowe samochodami samowyładowczymi materiałów drogowych (piasek, kamień, żużel, ziemia).
Teren działania gmina rozumie się obszar, w skład którego wchodzą wszystkie sołectwa natomiast teren działania miasto jest to obszar w skład którego wchodzą wszystkie osiedla.
Szczegółowy zakres i sposób wykonania usług określają formularze cenowe dla poszczególnych zadań stanowiące załącznik nr 2 do SWZ.
Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w postanowieniach umowy stanowiącej Załącznik nr 3a do SWZ .
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.5.) Wartość części: 6504,07 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr VII – Usługa koparką na terenie miasta RopczycePrzedmiotem zamówienia są usługi maszynami i sprzętem drogowym w zakresie robót ziemnych (poszerzenie dróg, wykonanie rowów przydrożnych, odprowadzających, melioracyjnych, formowanie korony drogi, budowa przepustów, profilowanie nawierzchni z kruszyw).
Teren działania gmina rozumie się obszar, w skład którego wchodzą wszystkie sołectwa natomiast teren działania miasto jest to obszar w skład którego wchodzą wszystkie osiedla.
Szczegółowy zakres i sposób wykonania usług określają formularze cenowe dla poszczególnych zadań stanowiące załącznik nr 2 do SWZ.
Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w postanowieniach umowy stanowiącej Załącznik nr 3b do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45112100-6 - Roboty w zakresie kopania rowów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111240-2 - Roboty w zakresie odwadniania gruntu
4.5.5.) Wartość części: 5691,06 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr VIII – Usługa koparką na terenie sołectw - Mała, Okonin, Lubzina, BrzezówkaPrzedmiotem zamówienia są usługi maszynami i sprzętem drogowym w zakresie robót ziemnych (poszerzenie dróg, wykonanie rowów przydrożnych, odprowadzających, melioracyjnych, formowanie korony drogi, budowa przepustów, profilowanie nawierzchni z kruszyw).
Teren działania gmina rozumie się obszar, w skład którego wchodzą wszystkie sołectwa natomiast teren działania miasto jest to obszar w skład którego wchodzą wszystkie osiedla.
Szczegółowy zakres i sposób wykonania usług określają formularze cenowe dla poszczególnych zadań stanowiące załącznik nr 2 do SWZ.
Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w postanowieniach umowy stanowiącej Załącznik nr 3b do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45112100-6 - Roboty w zakresie kopania rowów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111240-2 - Roboty w zakresie odwadniania gruntu
4.5.5.) Wartość części: 18699,19 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr IX – Usługa koparką na terenie sołectw - Niedźwiada, Łączki Kucharskie, Gnojnica Dolna, Gnojnica WolaPrzedmiotem zamówienia są usługi maszynami i sprzętem drogowym w zakresie robót ziemnych (poszerzenie dróg, wykonanie rowów przydrożnych, odprowadzających, melioracyjnych, formowanie korony drogi, budowa przepustów, profilowanie nawierzchni z kruszyw).
Teren działania gmina rozumie się obszar, w skład którego wchodzą wszystkie sołectwa natomiast teren działania miasto jest to obszar w skład którego wchodzą wszystkie osiedla.
Szczegółowy zakres i sposób wykonania usług określają formularze cenowe dla poszczególnych zadań stanowiące załącznik nr 2 do SWZ.
Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w postanowieniach umowy stanowiącej Załącznik nr 3b do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45112100-6 - Roboty w zakresie kopania rowów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111240-2 - Roboty w zakresie odwadniania gruntu
4.5.5.) Wartość części: 5691,06 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr X – Usługa ładowarką na terenie miasta i gminy RopczycePrzedmiotem zamówienia są usługi maszynami i sprzętem drogowym w zakresie robót ziemnych (poszerzenie dróg, wykonanie rowów przydrożnych, odprowadzających, melioracyjnych, formowanie korony drogi, budowa przepustów, profilowanie nawierzchni z kruszyw).
Teren działania gmina rozumie się obszar, w skład którego wchodzą wszystkie sołectwa natomiast teren działania miasto jest to obszar w skład którego wchodzą wszystkie osiedla.
Szczegółowy zakres i sposób wykonania usług określają formularze cenowe dla poszczególnych zadań stanowiące załącznik nr 2 do SWZ.
Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w postanowieniach umowy stanowiącej Załącznik nr 3b do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45112100-6 - Roboty w zakresie kopania rowów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111240-2 - Roboty w zakresie odwadniania gruntu
4.5.5.) Wartość części: 813,01 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr XI – Usługa koparko – ładowarką na terenie miasta i gminy RopczycePrzedmiotem zamówienia są usługi maszynami i sprzętem drogowym w zakresie robót ziemnych (poszerzenie dróg, wykonanie rowów przydrożnych, odprowadzających, melioracyjnych, formowanie korony drogi, budowa przepustów, profilowanie nawierzchni z kruszyw).
Teren działania gmina rozumie się obszar, w skład którego wchodzą wszystkie sołectwa natomiast teren działania miasto jest to obszar w skład którego wchodzą wszystkie osiedla.
Szczegółowy zakres i sposób wykonania usług określają formularze cenowe dla poszczególnych zadań stanowiące załącznik nr 2 do SWZ.
Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w postanowieniach umowy stanowiącej Załącznik nr 3b do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45112100-6 - Roboty w zakresie kopania rowów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111240-2 - Roboty w zakresie odwadniania gruntu
4.5.5.) Wartość części: 32520,33 PLN
Część 12
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr XII – Usługa równiarką na terenie miasta i gminy RopczycePrzedmiotem zamówienia są usługi maszynami i sprzętem drogowym w zakresie robót ziemnych (poszerzenie dróg, wykonanie rowów przydrożnych, odprowadzających, melioracyjnych, formowanie korony drogi, budowa przepustów, profilowanie nawierzchni z kruszyw).
Teren działania gmina rozumie się obszar, w skład którego wchodzą wszystkie sołectwa natomiast teren działania miasto jest to obszar w skład którego wchodzą wszystkie osiedla.
Szczegółowy zakres i sposób wykonania usług określają formularze cenowe dla poszczególnych zadań stanowiące załącznik nr 2 do SWZ.
Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w postanowieniach umowy stanowiącej Załącznik nr 3b do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45111240-2 - Roboty w zakresie odwadniania gruntu
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45112100-6 - Roboty w zakresie kopania rowów
4.5.5.) Wartość części: 2260,54 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 100,98 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 100,98 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 100,98 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi- Brukarsko- Budowlano- Handlowe Jan Wrona
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8181146035
7.3.4) Miejscowość: Brzezówka
7.3.5) Kod pocztowy: 39-102
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Usługi Brukarsko-Budowlano-Handlowe Jan Wrona
jakie przetargi wygrała firma
Usługi Brukarsko-Budowlano-Handlowe Jan Wrona
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 100,98 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 210,58 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 210,58 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 210,58 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Nieregularny Przewóz Towarów Handel Marcin Kosydar
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8181226076
7.3.4) Miejscowość: Ropczyce
7.3.5) Kod pocztowy: 39-100
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Kosydar Marcin NIEREGULARNY PRZEWÓZ TOWARÓW HANDEL
jakie przetargi wygrała firma
Kosydar Marcin NIEREGULARNY PRZEWÓZ TOWARÓW HANDEL
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 210,58 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-31Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 74,91 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 74,91 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 74,91 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Transportowe Jan Cabaj
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8181004499
7.3.4) Miejscowość: Niedźwiada
7.3.5) Kod pocztowy: 39-107
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 74,91 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-31Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 74,98 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 74,98 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 74,98 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Transportowe Jan Cabaj
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8181004499
7.3.4) Miejscowość: Niedźwiada
7.3.5) Kod pocztowy: 39-107
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 74,98 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-31Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 210,58 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 210,58 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 210,58 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Nieregularny Przewóz Towarów Handel Marcin Kosydar
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8181226076
7.3.4) Miejscowość: Ropczyce
7.3.5) Kod pocztowy: 39-100
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Kosydar Marcin NIEREGULARNY PRZEWÓZ TOWARÓW HANDEL
jakie przetargi wygrała firma
Kosydar Marcin NIEREGULARNY PRZEWÓZ TOWARÓW HANDEL
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 210,58 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-31Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 123,55 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 123,55 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 123,55 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Brukarsko-Budowlano-Handlowe Jan Wrona
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8181146035
7.3.4) Miejscowość: Brzezówka
7.3.5) Kod pocztowy: 39-102
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Usługi Brukarsko-Budowlano-Handlowe Jan Wrona
jakie przetargi wygrała firma
Usługi Brukarsko-Budowlano-Handlowe Jan Wrona
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 123,55 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-31Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 30,14 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 30,14 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 30,14 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TRANSHEN Paweł Sołdan
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8181552255
7.3.4) Miejscowość: Ropczyce
7.3.5) Kod pocztowy: 39-100
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 30,14 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-31Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 18,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 39,97 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 18,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: El-Kop Łukasz Laska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8181708562
7.3.4) Miejscowość: Łączki Kucharskie
7.3.5) Kod pocztowy: 39-106
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 18,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-31Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 29,16 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 32,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 29,16 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Brukarsko-Budowlano-Handlowe Jan Wrona
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8181146035
7.3.4) Miejscowość: Brzezówka
7.3.5) Kod pocztowy: 39-102
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Usługi Brukarsko-Budowlano-Handlowe Jan Wrona
jakie przetargi wygrała firma
Usługi Brukarsko-Budowlano-Handlowe Jan Wrona
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 29,16 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-31Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie wpłynęła żadna oferta
Część 11
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 44,65 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 44,65 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 44,65 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 11)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi budowlano-drogowe Darłak Robert
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8180001010
7.3.4) Miejscowość: Gnojnica
7.3.5) Kod pocztowy: 39-105
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 11)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 44,65 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-31Część 12
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie wpłynęła żadna oferta
INNE PRZETARGI Z ROPCZYC
- USŁUGA UBEZPIECZENIA POWIATU ROPCZYCKO - SĘDZISZOWSKIEGO
- Dostawa artykułów żywnościowych do Publicznego Przedszkola Nr 2 Ropczycach w 2025 r.- I etap"
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej Nr 5 im. Seweryna Udzieli w Ropczycach w 2025 r.- I etap
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej Nr 1 im. Mikołaja Kopernik w Ropczycach w 2025 r.- I etap
- Usługa cateringu - dla dzieci uczęszczających do Żłobków prowadzonych przez Gminę Ropczyce w 2025 roku
- Dostawa odczynników do chorób zakaźnych i rzadkich wraz z dzierżawą aparatu.
więcej: przetargi w Ropczycach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOWOŻENIE UCZNIÓW DO SZKÓŁ Z TERENU GMINY KRZYNOWŁOGA MAŁA W 2025 ROKU
- "Kompleksowe wykonanie usługi w zakresie dowozu dzieci do placówek oświatowych Gminy Skąpe w 2025 roku"
- Przewóz seniorów - uczestników Klubu Senior+ oraz Dziennego Domu Senior + w Ćmielowie
- DOWÓZ UCZNIÓW NIEPEŁNOSPRAWNYCH Z TERENU GMINY MIEJSKIEJ PRZEWORSK DO PLACÓWEK OŚWIATOWYCH WRAZ Z OPIEKĄ PODCZAS PRZEWOZU W 2025 ROKU Z PODZIAŁEM NA CZĘŚCI
- Przewóz dzieci i ich opiekunów do szkół i przedszkoli na terenie gminy Cisek w formie zakupu biletów miesięcznych w 2025 roku
- Świadczenie usług transportowych na rzecz uczestników DDS z terenu Gminy Kobierzyce do DDS w Tyńcu Małym oraz do miejsc zamieszkania.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.