eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RopczyceUsługi transportowe samochodami oraz usługi maszynami i sprzętem drogowym świadczone w roku budżetowym 2023 na terenie miasta i gminy Ropczyce



Ogłoszenie z dnia 2023-04-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi transportowe samochodami oraz usługi maszynami i sprzętem drogowym świadczone w roku budżetowym 2023 na terenie miasta i gminy Ropczyce

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Ropczyce

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690581962

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Krisego 1

1.5.2.) Miejscowość: Ropczyce

1.5.3.) Kod pocztowy: 39-100

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ropczyce@intertele.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.ropczyce.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/ropczyce

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługi transportowe samochodami oraz usługi maszynami i sprzętem drogowym świadczone w roku budżetowym 2023 na terenie miasta i gminy Ropczyce

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9f60a9a0-ac40-11ed-b8d9-2a18c1f2976f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00174174

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00056814/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Usługi transportowe i roboty ziemne

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00094719

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PPZP.271.6.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 142910,95 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr I – Usługa transportowa samochodem samowyładowczym o ład. 5-10 t. na terenie miasta i gminy Ropczyce
Przedmiotem zamówienia są usługi transportowe samochodami samowyładowczymi materiałów drogowych (piasek, kamień, żużel, ziemia).
Teren działania gmina rozumie się obszar, w skład którego wchodzą wszystkie sołectwa natomiast teren działania miasto jest to obszar w skład którego wchodzą wszystkie osiedla.
Szczegółowy zakres i sposób wykonania usług określają formularze cenowe dla poszczególnych zadań stanowiące załącznik nr 2 do SWZ.
Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w postanowieniach umowy stanowiącej Załącznik nr 3a do SWZ .

4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.5.5.) Wartość części: 53658,54 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr II – Usługa transportowa samochodem samowyładowczym o ład. 10,5-15 t. na terenie sołectw – Gnojnica Dolna, Gnojnica Wola.
Przedmiotem zamówienia są usługi transportowe samochodami samowyładowczymi materiałów drogowych (piasek, kamień, żużel, ziemia).
Teren działania gmina rozumie się obszar, w skład którego wchodzą wszystkie sołectwa natomiast teren działania miasto jest to obszar w skład którego wchodzą wszystkie osiedla.
Szczegółowy zakres i sposób wykonania usług określają formularze cenowe dla poszczególnych zadań stanowiące załącznik nr 2 do SWZ.
Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w postanowieniach umowy stanowiącej Załącznik nr 3a do SWZ .

4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.5.5.) Wartość części: 1626,02 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr III - Usługa transportowa samochodem samowyładowczym o ład. 10,5-15 t. na terenie sołectw – Mała, Niedźwiada
Przedmiotem zamówienia są usługi transportowe samochodami samowyładowczymi materiałów drogowych (piasek, kamień, żużel, ziemia).
Teren działania gmina rozumie się obszar, w skład którego wchodzą wszystkie sołectwa natomiast teren działania miasto jest to obszar w skład którego wchodzą wszystkie osiedla.
Szczegółowy zakres i sposób wykonania usług określają formularze cenowe dla poszczególnych zadań stanowiące załącznik nr 2 do SWZ.
Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w postanowieniach umowy stanowiącej Załącznik nr 3a do SWZ .

4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.5.5.) Wartość części: 11382,11 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr IV - Usługa transportowa samochodem samowyładowczym o ład. 10,5-15 t. na terenie sołectw – Okonin, Łączki Kucharskie
Przedmiotem zamówienia są usługi transportowe samochodami samowyładowczymi materiałów drogowych (piasek, kamień, żużel, ziemia).
Teren działania gmina rozumie się obszar, w skład którego wchodzą wszystkie sołectwa natomiast teren działania miasto jest to obszar w skład którego wchodzą wszystkie osiedla.
Szczegółowy zakres i sposób wykonania usług określają formularze cenowe dla poszczególnych zadań stanowiące załącznik nr 2 do SWZ.
Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w postanowieniach umowy stanowiącej Załącznik nr 3a do SWZ .

4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.5.5.) Wartość części: 1626,02 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr V - Usługa transportowa samochodem samowyładowczym o ład. 10,5-15 t. na terenie miasta Ropczyce
Przedmiotem zamówienia są usługi transportowe samochodami samowyładowczymi materiałów drogowych (piasek, kamień, żużel, ziemia).
Teren działania gmina rozumie się obszar, w skład którego wchodzą wszystkie sołectwa natomiast teren działania miasto jest to obszar w skład którego wchodzą wszystkie osiedla.
Szczegółowy zakres i sposób wykonania usług określają formularze cenowe dla poszczególnych zadań stanowiące załącznik nr 2 do SWZ.
Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w postanowieniach umowy stanowiącej Załącznik nr 3a do SWZ .

4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.5.5.) Wartość części: 2439,02 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr VI – Usługa transportowa samochodem samowyładowczym o ład. powyżej 20 t. na terenie miasta i gminy Ropczyce
Przedmiotem zamówienia są usługi transportowe samochodami samowyładowczymi materiałów drogowych (piasek, kamień, żużel, ziemia).
Teren działania gmina rozumie się obszar, w skład którego wchodzą wszystkie sołectwa natomiast teren działania miasto jest to obszar w skład którego wchodzą wszystkie osiedla.
Szczegółowy zakres i sposób wykonania usług określają formularze cenowe dla poszczególnych zadań stanowiące załącznik nr 2 do SWZ.
Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w postanowieniach umowy stanowiącej Załącznik nr 3a do SWZ .

4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.5.5.) Wartość części: 6504,07 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr VII – Usługa koparką na terenie miasta Ropczyce
Przedmiotem zamówienia są usługi maszynami i sprzętem drogowym w zakresie robót ziemnych (poszerzenie dróg, wykonanie rowów przydrożnych, odprowadzających, melioracyjnych, formowanie korony drogi, budowa przepustów, profilowanie nawierzchni z kruszyw).
Teren działania gmina rozumie się obszar, w skład którego wchodzą wszystkie sołectwa natomiast teren działania miasto jest to obszar w skład którego wchodzą wszystkie osiedla.
Szczegółowy zakres i sposób wykonania usług określają formularze cenowe dla poszczególnych zadań stanowiące załącznik nr 2 do SWZ.
Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w postanowieniach umowy stanowiącej Załącznik nr 3b do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45112100-6 - Roboty w zakresie kopania rowów

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111240-2 - Roboty w zakresie odwadniania gruntu

4.5.5.) Wartość części: 5691,06 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr VIII – Usługa koparką na terenie sołectw - Mała, Okonin, Lubzina, Brzezówka
Przedmiotem zamówienia są usługi maszynami i sprzętem drogowym w zakresie robót ziemnych (poszerzenie dróg, wykonanie rowów przydrożnych, odprowadzających, melioracyjnych, formowanie korony drogi, budowa przepustów, profilowanie nawierzchni z kruszyw).
Teren działania gmina rozumie się obszar, w skład którego wchodzą wszystkie sołectwa natomiast teren działania miasto jest to obszar w skład którego wchodzą wszystkie osiedla.
Szczegółowy zakres i sposób wykonania usług określają formularze cenowe dla poszczególnych zadań stanowiące załącznik nr 2 do SWZ.
Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w postanowieniach umowy stanowiącej Załącznik nr 3b do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45112100-6 - Roboty w zakresie kopania rowów

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111240-2 - Roboty w zakresie odwadniania gruntu

4.5.5.) Wartość części: 18699,19 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr IX – Usługa koparką na terenie sołectw - Niedźwiada, Łączki Kucharskie, Gnojnica Dolna, Gnojnica Wola
Przedmiotem zamówienia są usługi maszynami i sprzętem drogowym w zakresie robót ziemnych (poszerzenie dróg, wykonanie rowów przydrożnych, odprowadzających, melioracyjnych, formowanie korony drogi, budowa przepustów, profilowanie nawierzchni z kruszyw).
Teren działania gmina rozumie się obszar, w skład którego wchodzą wszystkie sołectwa natomiast teren działania miasto jest to obszar w skład którego wchodzą wszystkie osiedla.
Szczegółowy zakres i sposób wykonania usług określają formularze cenowe dla poszczególnych zadań stanowiące załącznik nr 2 do SWZ.
Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w postanowieniach umowy stanowiącej Załącznik nr 3b do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45112100-6 - Roboty w zakresie kopania rowów

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111240-2 - Roboty w zakresie odwadniania gruntu

4.5.5.) Wartość części: 5691,06 PLN

Część 10

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr X – Usługa ładowarką na terenie miasta i gminy Ropczyce
Przedmiotem zamówienia są usługi maszynami i sprzętem drogowym w zakresie robót ziemnych (poszerzenie dróg, wykonanie rowów przydrożnych, odprowadzających, melioracyjnych, formowanie korony drogi, budowa przepustów, profilowanie nawierzchni z kruszyw).
Teren działania gmina rozumie się obszar, w skład którego wchodzą wszystkie sołectwa natomiast teren działania miasto jest to obszar w skład którego wchodzą wszystkie osiedla.
Szczegółowy zakres i sposób wykonania usług określają formularze cenowe dla poszczególnych zadań stanowiące załącznik nr 2 do SWZ.
Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w postanowieniach umowy stanowiącej Załącznik nr 3b do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45112100-6 - Roboty w zakresie kopania rowów

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111240-2 - Roboty w zakresie odwadniania gruntu

4.5.5.) Wartość części: 813,01 PLN

Część 11

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr XI – Usługa koparko – ładowarką na terenie miasta i gminy Ropczyce
Przedmiotem zamówienia są usługi maszynami i sprzętem drogowym w zakresie robót ziemnych (poszerzenie dróg, wykonanie rowów przydrożnych, odprowadzających, melioracyjnych, formowanie korony drogi, budowa przepustów, profilowanie nawierzchni z kruszyw).
Teren działania gmina rozumie się obszar, w skład którego wchodzą wszystkie sołectwa natomiast teren działania miasto jest to obszar w skład którego wchodzą wszystkie osiedla.
Szczegółowy zakres i sposób wykonania usług określają formularze cenowe dla poszczególnych zadań stanowiące załącznik nr 2 do SWZ.
Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w postanowieniach umowy stanowiącej Załącznik nr 3b do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45112100-6 - Roboty w zakresie kopania rowów

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111240-2 - Roboty w zakresie odwadniania gruntu

4.5.5.) Wartość części: 32520,33 PLN

Część 12

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr XII – Usługa równiarką na terenie miasta i gminy Ropczyce
Przedmiotem zamówienia są usługi maszynami i sprzętem drogowym w zakresie robót ziemnych (poszerzenie dróg, wykonanie rowów przydrożnych, odprowadzających, melioracyjnych, formowanie korony drogi, budowa przepustów, profilowanie nawierzchni z kruszyw).
Teren działania gmina rozumie się obszar, w skład którego wchodzą wszystkie sołectwa natomiast teren działania miasto jest to obszar w skład którego wchodzą wszystkie osiedla.
Szczegółowy zakres i sposób wykonania usług określają formularze cenowe dla poszczególnych zadań stanowiące załącznik nr 2 do SWZ.
Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w postanowieniach umowy stanowiącej Załącznik nr 3b do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45111240-2 - Roboty w zakresie odwadniania gruntu

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45112100-6 - Roboty w zakresie kopania rowów

4.5.5.) Wartość części: 2260,54 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 100,98 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 100,98 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 100,98 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi- Brukarsko- Budowlano- Handlowe Jan Wrona

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8181146035

7.3.4) Miejscowość: Brzezówka

7.3.5) Kod pocztowy: 39-102

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 100,98 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-31

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 210,58 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 210,58 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 210,58 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Nieregularny Przewóz Towarów Handel Marcin Kosydar

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8181226076

7.3.4) Miejscowość: Ropczyce

7.3.5) Kod pocztowy: 39-100

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 210,58 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-31

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 74,91 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 74,91 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 74,91 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Transportowe Jan Cabaj

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8181004499

7.3.4) Miejscowość: Niedźwiada

7.3.5) Kod pocztowy: 39-107

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 74,91 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-31

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 74,98 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 74,98 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 74,98 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Transportowe Jan Cabaj

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8181004499

7.3.4) Miejscowość: Niedźwiada

7.3.5) Kod pocztowy: 39-107

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 74,98 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-31

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 210,58 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 210,58 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 210,58 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Nieregularny Przewóz Towarów Handel Marcin Kosydar

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8181226076

7.3.4) Miejscowość: Ropczyce

7.3.5) Kod pocztowy: 39-100

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 210,58 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-31

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 123,55 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 123,55 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 123,55 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Brukarsko-Budowlano-Handlowe Jan Wrona

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8181146035

7.3.4) Miejscowość: Brzezówka

7.3.5) Kod pocztowy: 39-102

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 123,55 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-31

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 30,14 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 30,14 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 30,14 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TRANSHEN Paweł Sołdan

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8181552255

7.3.4) Miejscowość: Ropczyce

7.3.5) Kod pocztowy: 39-100

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 30,14 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-31

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 18,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 39,97 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 18,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: El-Kop Łukasz Laska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8181708562

7.3.4) Miejscowość: Łączki Kucharskie

7.3.5) Kod pocztowy: 39-106

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 18,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-31

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 29,16 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 32,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 29,16 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Brukarsko-Budowlano-Handlowe Jan Wrona

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8181146035

7.3.4) Miejscowość: Brzezówka

7.3.5) Kod pocztowy: 39-102

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 29,16 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-31

Część 10

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Nie wpłynęła żadna oferta

Część 11

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 44,65 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 44,65 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 44,65 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 11)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi budowlano-drogowe Darłak Robert

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8180001010

7.3.4) Miejscowość: Gnojnica

7.3.5) Kod pocztowy: 39-105

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 11)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 44,65 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-31

Część 12

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Nie wpłynęła żadna oferta

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.