Og³oszenie z dnia 2025-04-02
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
„Budowa drogi gminnej Gligi – Bugaj – etap I”
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Miasto i Gmina Dzia³oszyn
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730934743
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Pi³sudskiego 21
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Dzia³oszyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 98-355
1.5.4.) Województwo: ³ódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@dzialoszyn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://dzialoszyn.logintrade.net
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Budowa drogi gminnej Gligi – Bugaj – etap I”
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-336d48f6-9b29-4301-8c56-e85bf8d831b2
2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00174288
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2025-04-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://dzialoszyn.logintrade.net/zapytania_email,195125,9346f8068abef382006775e701832603.html3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://dzialoszyn.logintrade.net/zapytania_email,195125,9346f8068abef382006775e701832603.html
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: W postêpowaniu o udzielenie
zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami, w tym w szczególno¶ci sk³adanie ofert, wymiana informacji,
przekazywanie dokumentów i o¶wiadczeñ odbywa siê drog± elektroniczn± przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej za
po¶rednictwem Platformy https://dzialoszyn.logintrade.net. Do po³±czenia u¿ywany jest szyfrowany protokó³ HTTPS. Szyfrowanie
danych odbywa siê przy pomocy protoko³u SSL. Certyfikat SSL zapewnia poufno¶æ transmisji danych przesy³anych przez Internet.
Szczegó³owe informacje dotycz±ce wymagañ technicznych i organizacyjnych znajduj± siê w SWZ
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE
L 119 z 04.05.2016, str.
1), dalej „RODO”, Zamawiaj±cy informuje, ¿e:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Dzia³oszyn;
2) dane osobowe Wykonawcy przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o
udzielenie zamówienia publicznego na zadanie pn.: „Budowa drogi Gligi-Bugaj- etap I” prowadzonym w trybie art.
275 ust. 1 ustawy Pzp;
3) odbiorcami danych osobowych Wykonawcy bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania
w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych, dalej „ustawa Pzp”;
4) dane osobowe Wykonawcy bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia
postêpowania o udzielenie zamówienia, w sposób gwarantuj±cy jego nienaruszalno¶æ.
5) obowi±zek podania przez Wykonawcê danych osobowych bezpo¶rednio go dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym
w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania
okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
6) w odniesieniu do danych osobowych Wykonawcy decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art.
22 RODO;
7) Wykonawca posiada:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych dotycz±cych Wykonawcy;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych, o ile ich zmiana nie skutkuje zmian± wyniku postêpowania
o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie narusza
integralno¶ci protoko³u oraz
jego za³±czników;
− na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem
przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy Wykonawca uzna, ¿e przetwarzanie jego
danych osobowych narusza przepisy RODO;
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Wykonawcy nie przys³uguje:
− w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania
2025-02-07 Biuletyn Zamówieñ Publicznych Og³oszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: OSO.XII-I.271.7.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: budowa drogi gminnej o d³ugo¶ci 0,55 km i zmiennej szeroko¶ci od 4 do 6m.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowê i roboty ziemne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby
45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-11-28
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejsz± ofertê zostanie uznana ta oferta, która nie bêdzie podlega³a odrzuceniu oraz
która otrzyma ³±cznie najwiêksz± liczbê punktów (P) wyliczon± zgodnie z poni¿szym wzorem:
P= C + G
Gdzie:
C – liczba punktów uzyskanych w kryterium „Cena”
G – liczba punktów uzyskanych w kryterium „D³ugo¶æ okresu gwarancji”.
Maksymalna liczba punktów do uzyskania ³±cznie wynosi 100,00 pkt.
Koñcowy wynik powy¿szego dzia³ania zostanie zaokr±glony do dwóch miejsc po przecinku
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
6.1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce:6.1.1. zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym;
Zamawiaj±cy nie okre¶la warunku w ww. zakresie.
6.1.2. uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów;
Zamawiaj±cy nie okre¶la warunku w ww. zakresie.
6.1.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej;
Zamawiaj±cy nie okre¶la warunku w ww. zakresie.
6.1.4. zdolno¶ci technicznej lub zawodowej w zakresie:
Zamawiaj±cy stawia szczegó³owe wymagania w zakresie oceny tych zdolno¶ci tj.:
O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy wyka¿± minimalne poziomy zdolno¶ci w zakresie osób, które zostan± skierowane przez Wykonawcê do realizacji zamówienia tj. którzy wyka¿±, i¿ dysponuj± lub bêd± dysponowaæ co najmniej jedn± osob±, która pe³niæ bêdzie funkcjê kierownika budowy/ robót (w rozumieniu ustawy Prawo budowlane) w bran¿y drogowej posiadaj±ca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi1, w specjalno¶ci drogowej i do¶wiadczenie zawodowe tzn. by³ kierownikiem budowy na co najmniej jednym zadaniu polegaj±cym na budowie lub przebudowie drogi, o warto¶ci co najmniej 500.000,00 z³.
W ¶wietle aktualnego brzmienia art. 13 ust. 3 ustawy Prawo budowlane - Uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi
stanowi± równie¿ podstawê do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych, o których mowa w art. 12ust. 1 pkt 3 i 4,
tzn. obejmuj± w szczególno¶ci wykonywanie nadzoru inwestorskiego. Tym samym w aktualnym stanie prawnym,
uprawnienia do kierowania stanowi± jednocze¶nie uprawnienia do sprawowania nadzoru inwestorskiego. Jakkolwiek
zamawiaj±cy dopuszcza równie¿ sytuacjê, w której na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów wydano uprawnienia
budowlane wy³±cznie do sprawowania nadzoru inwestorskiego.
1. Wskazana osoba, powinna posiadaæ uprawnienia budowlane adekwatne do wykonywanych czynno¶ci objêtych
przedmiotem zamówienia.
2. Przez ww. uprawnienia budowlane Zamawiaj±cy rozumie uprawnienia budowlane, o których mowa w ustawie Prawo
budowlane z dnia 7 lipca 1994r. (Dz.U.2024.725 oraz w Rozporz±dzeniu Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia
2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie lub
odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia budowlane wydane na podstawie uprzednio obowi±zuj±cych przepisów prawa, lub
odpowiednich przepisów obowi±zuj±cych na terenie kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania,
uznanych przez w³a¶ciwy organ, zgodnie z ustaw± o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach
cz³onkowskich Unii Europejskiej z dnia 22 grudnia 2015 r. (Dz.U.2023.334).
3. W/w warunek Wykonawca winien spe³niæ samodzielnie, a w przypadku polegania na zasobach podmiotu trzeciego – ten
podmiot. W przypadku sk³adania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia warunek
opisany w pkt 6.1.4.1. winien spe³niæ jeden z Wykonawców sk³adaj±cych ofertê wspóln±.
4. Zamawiaj±cy informuje, i¿ definicja budowy, przebudowy jest okre¶lona w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo
budowlane.
5. Zgodnie z orzeczeniem TSUE C-387/14 (ESAPROJEKT) /odpowied¼ na pytanie czwarte/ Zamawiaj±cy wskazuje, ¿e w
przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia lub w przypadku korzystania z podmiotów
udostêpniaj±cych zasoby na podstawie art. 118 ustawy Pzp Wykonawca lub minimum jeden Wykonawca wspólnie
ubiegaj±cy siê o zamówienie lub minimum jeden podmiot udostêpniaj±cy zasoby musi posiadaæ pe³ne do¶wiadczenie
wskazane w warunku udzia³u w postêpowaniu wskazane w pkt. 6.1.4.1. SWZ.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) Podmiotowe ¶rodki dowodowe potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia:
Niewymagane.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Podmiotowe ¶rodki dowodowe potwierdzaj±ce spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu:
a) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami.
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
W przypadku, gdy Wykonawca oferuje rozwi±zania równowa¿ne, zamieszcza informacjê o stosowaniu rozwi±zañrównowa¿nych w pkt 11 formularza ofertowego. W takim przypadku, Wykonawca jest obowi±zany udowodniæ
równowa¿no¶æ, w szczególno¶ci za pomoc± przedmiotowych ¶rodków dowodowych z³o¿onych wraz z ofert±. Je¿eli
wykonawca nie z³o¿y³ przedmiotowych ¶rodków dowodowych potwierdzaj±cych równowa¿no¶æ zastosowanych rozwi±zañ
lub z³o¿one przedmiotowe ¶rodki dowodowe s± niekompletne, Zamawiaj±cy wzywa do ich z³o¿enia lub uzupe³nienia w
wyznaczonym przez Zamawiaj±cego terminie.
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe ¶rodki dowodowe podlegaj±ce uzupe³nieniu po z³o¿eniu oferty:
Przedmiotowe ¶rodki dowodowe na okoliczno¶æ udowodnienia równowa¿no¶ci przez Wykonawcê5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
1) aktualne na dzieñ sk³adania ofert odpowiednio o¶wiadczenia, o których mowa w pkt 8.1. SWZ,1) zobowi±zanie podmiotu do udostêpnienia zasobów lub inny dokument, je¿eli Wykonawca polega na zasobach innego
podmiotu,
2) o¶wiadczenie Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, z którego wynika, które roboty
budowlane, dostawy lub us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy (je¿eli dotyczy);
3) dowody równowa¿no¶ci (przedmiotowe ¶rodki dowodowe) potwierdzaj±ce równowa¿no¶æ zastosowanych rozwi±zañ, o
których mowa w pkt 4.5. SWZ, je¿eli Wykonawca zaoferowa³ rozwi±zania równowa¿ne w stosunku do okre¶lonych w opisie
przedmiotu zamówienia (je¿eli dotyczy);
4) uzasadnienie zastrze¿enia tajemnicy przedsiêbiorstwa, je¿eli Wykonawca zastrzeg³ w ofercie informacje jako tajemnicê
przedsiêbiorstwa;
5) potwierdzenie wniesienia wadium ,
6) pe³nomocnictwo (je¿eli dotyczy
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
Wykonawca jest zobowi±zany wnie¶æ wadium w wysoko¶ci 11 000,00 PLN(s³ownie: jedena¶cie tysiêcy z³otych i 00/100).
Wadium mo¿e byæ wniesione w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
▪ pieni±dzu;
▪ gwarancjach bankowych;
▪ gwarancjach ubezpieczeniowych;
▪ porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci.
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku, Wykonawcy ustanawiaj±pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania
w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
a) O¶wiadczenia, o których mowa w pkt. 8.1 SWZ sk³ada z ofert± ka¿dy
z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz
spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, w zakresie, w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków
udzia³u w postêpowaniu,
b) Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które
roboty budowlane, dostawy lub us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy. W przypadku, gdy ofertê sk³ada spó³ka cywilna,
a pe³en zakres prac wykonaj± wspólnicy wspólnie w ramach umowy spó³ki o¶wiadczenie powinno potwierdzaæ ten fakt
O¶wiadczenie nale¿y z³o¿yæ wg wymogów za³±cznika nr 5 do SWZ.
Je¿eli zosta³a wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, Zamawiaj±cy mo¿e
¿±daæ przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy reguluj±cej wspó³pracê tych Wykonawców.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia zosta³ zawarty w projektowanych postanowieniachumownych, stanowi±cych Za³±cznik nr 6 do SWZ
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-04-17 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://dzialoszyn.logintrade.net/zapytania_email,195125,9346f8068abef382006775e701832603.html
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-04-17 10:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2025-05-14
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
Postêpowanie zosta³o ujête w planie postêpowañ pod numerem 1.1.2. - Problemy techniczne z dodaniem.PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa sieæ wodoci±gowa z przy³±czami w miejscowo¶ci Kroblice, Adamczowice gmina Klimontów
- Budowa ¿³obka w ¯ninie
- Budowa jednokomorowego zbiornika wody czystej w miejscowo¶ci £omnica-Zdrój".
- Poprawa gospodarki wodno-¶ciekowej na terenie Gminy Wisznicy
- "Termomodernizacja budynków na terenie Gminy ¦wierzawa"
- Remont pomieszczeñ piwnic pawilonu B Oddzia³u Zewnêtrznego Zak³adu Karnego w Zamo¶ciu
wiêcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowê i roboty ziemne »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.