Ogłoszenie z dnia 2025-04-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00653706/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-12-15
- 2024/BZP 00665355/01 - Modyfikacja z dnia 2024-12-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Poprawa jakości obsługi Pacjenta poprzez wdrożenie funkcjonalności w HIS dla CZP oraz wymianę sprzętu serwerowego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: TOMASZOWSKIE CENTRUM ZDROWIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 100558733
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Jana Pawła II 35
1.5.2.) Miejscowość: Tomaszów Mazowiecki
1.5.3.) Kod pocztowy: 97-200
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: adac13@wp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalwtomaszowie.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9243640a-a0d0-423b-a81b-1915dddd34e91.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Tomaszowskie Centrum Zdrowia Sp. z o.o.
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Poprawa jakości obsługi Pacjenta poprzez wdrożenie funkcjonalności w HIS dla CZP oraz wymianę sprzętu serwerowego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9243640a-a0d0-423b-a81b-1915dddd34e9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00174293
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00653706
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/93/Sp./2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia zawarty jest w załączniku Nr 1 do SWZ
Postępowanie podzielone będzie na następujące części:
1. Zakup nowych serwerów, które będą przeznaczone do obsługi Szpitalnych Systemów Informatycznych (HIS) – 4 sztuki.
2. Rozbudowę posiadanego systemu HIS o funkcjonalności do obsługi Centrum Zdrowia Psychicznego.
Wykonawca musi posiadać wdrożony system zarządzania bezpieczeństwem informacji zgodnie z normą ISO 27001 lub równoważną, potwierdzony ważnym certyfikatem wystawionym przez akredytowaną jednostkę badawczą minimum 1 osoba spełniająca wymagania kompetencyjne dla inżyniera systemu Linux potwierdzonych stosownym certyfikatem.
Na żądanie Zamawiającego, Wykonawca musi przedstawić oświadczenie producenta oferowanego serwera, potwierdzające pochodzenie urządzenia z oficjalnego kanału dystrybucyjnego producenta.
Wymagane są dokumenty poświadczające, że sprzęt jest produkowany zgodnie z normami ISO 9001 oraz ISO 14001.
Deklaracja zgodności CE.
INORMACJA
Wszystkie ewentualne nazwy własne i marki handlowe urządzeń i elementów zawarte w opisie przedmiotu zamówienia, zostały użyte w celu sprecyzowania oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego.
Zamieszczone w specyfikacji nazwy technologicznych lub producentów kluczowych komponentów użyto jedynie w celu przykładowym.
Zamawiający informuje, że dopuszcza składanie ofert, w których poszczególne urządzenia bądź materiały wymienione w opisie przedmiotu zamówienia mogą być zastąpione urządzeniami bądź materiałami/elementami równoważnymi. Poprzez pojęcie materiałów/elementów i urządzeń równoważnych należy rozumieć materiały zapewniające uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w opisie przedmiotu zamówienia. Zastosowanie rozwiązań równoważnych nie może prowadzić do pogorszenia właściwości przedmiotu zamówienia w stosunku do przewidzianych
Wykonawca zobowiązany jest przewidzieć wszystkie niezbędne koszty i prace do kompleksowego zrealizowania zamówienia wynikające wprost z Opisu przedmiotu zamówienia będącego załącznikiem nr 1 do SWZ , jak również koszty w nich nie ujęte, a bez których nie można wykonać zamówienia zgodnie z zakładanym efektem uwzględnionym w załączniku nr 1
Wykonawca ma obowiązek zapoznać się dokładnie z w/w dokumentacją oraz całą SWZ wraz z jej załącznikami.
4.5.3.) Główny kod CPV: 48820000-2 - Serwery
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
72268000-1 - Usługi dostawy oprogramowania
72263000-6 - Usługi wdrażania oprogramowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 999375,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 999375,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 999375,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GRUPA E Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6462926077
7.3.3) Ulica: Piwna 32
7.3.4) Miejscowość: Tychy
7.3.5) Kod pocztowy: 43-100
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 999375,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-30INNE PRZETARGI Z TOMASZOWA MAZOWIECKIEGO
- Wymiana uszkodzonych elementów komory technicznej fontann w parku Bulwary w miejscowości Tomaszów Mazowiecki - II POSTĘPOWANIE
- Dostawa wyposażenia do pracowni dla uczniów i uczennic w ramach realizacji projektu "Postaw na kwalifikacje" - z podziałem na V części
- Wykonanie dokumentacji projektowej oraz pełnienie nadzoru autorskiego dla zdania pn.: " Przebudowa DP 4338E w Tomaszowie Mazowieckim ul. Dworcowa"
- Rozbudowa i przebudowa drogi gminnej nr 116402E w m. Zaborów Pierwszy, Zaborów Drugi, Łazisko, gmina Tomaszów Mazowiecki
- Serwis oprogramowania firmy Asseco Poland S.A.
- Wykonanie dokumentacji projektowej oraz pełnienie nadzoru autorskiego dla zdania pn.: " Przebudowa drogi powiatowej nr 4321E w m. Prażki"
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wdrożenie i uruchomienie systemu KONTROLI CZASU PRACY wraz z integracją z systemem InfoMedica firmy Asseco
- 12/TP1/SZP-4/2025 Dostawa sprzętu komputerowego dla Politechniki Koszalińskiej
- TP-62/25/KK, Dostawa i wykonanie analizy przedwdrożeniowej oraz wdrożenie w tym przeprowadzenie szkoleń w zakresie systemu dotyczącego planowania i rozliczania czasu pracy (...) .
- Usługa wsparcia technicznego oprogramowania Veeam - abonament na 3 lata
- Dostawa serwera i urządzenia sieciowego w celu zabezpieczenia danych Urzędu Miasta Żory i Zarządu Budynków Miejskich w Żorach
- Dostawa sprzętu informatycznego oraz oprogramowania w ramach realizacji projektu "Wzmocnienie systemu cyberbezpieczeństwa Gminy Wietrzychowice"
więcej: Serwery »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.