eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŻabnoDostawa, instalacja, konfiguracja sprzętu, osprzętu i oprogramowania komputerowego oraz usługi na potrzeby Projektu - Cyfrowa Gmina



Ogłoszenie z dnia 2022-05-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa, instalacja, konfiguracja sprzętu, osprzętu i oprogramowania komputerowego oraz usługi na potrzeby Projektu - Cyfrowa Gmina

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Żabno

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000529137

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Ul. Władysława Jagiełły 1

1.5.2.) Miejscowość: Żabno

1.5.3.) Kod pocztowy: 33-240

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@zabno.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zabno.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip.malopolska.pl/umwzabno,m,402331,2022.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa, instalacja, konfiguracja sprzętu, osprzętu i oprogramowania komputerowego oraz usługi na potrzeby Projektu - Cyfrowa Gmina

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b62000c7-b0c1-11ec-80f8-1ad70aec7fa4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00174332

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00060177/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Dostawa, instalacja, konfiguracja sprzętu, osprzętu i oprogramowania komputerowego oraz usługi na potrzeby Projektu „Cyfrowa Gmina”.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

1) Zamówienie jest finansowane z Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020 Osi Priorytetowej V Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia REACT-EU działania 5.1 Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RG.271.5.22

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 460048,78 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

a) Zadanie 1. Sprzedaż, dostawa, instalacja, konfiguracja, wdrożenie z uruchomieniem oraz szkolenie po wdrożeniowe infrastruktury informatycznej, sprzętu, osprzętu, licencji oprogramowania komputerowego, w skład którego wchodzi:
Dostawa sprzętu komputerowego i Oprogramowania z licencjami niewyłącznymi wraz z ich instalacją i konfiguracją, wdrożeniem, szkoleniem w danej Lokalizacji Jednostki organizacyjnej i w siedzibie Zamawiającego. Zakres, szczegółowe parametry techniczne i funkcjonalne Sprzętu komputerowego i Oprogramowania oraz wymagania w zakresie ich instalacji i konfiguracji określa Załącznik nr 4 do SWZ– Opis przedmiotu zamówienia odpowiednio dla zadania 1.
Dostarczany Sprzęt komputerowy musi być fabrycznie nowy i wyprodukowany nie wcześniej niż 6 miesięcy przed dniem podpisania Umowy.
3) Szczegółowy opis i zakres Przedmiotu zamówienia określają:
 Opis przedmiotu zamówienia:
a) dla wszystkich części - Załącznik nr 4 (każda część jest opisana pod konkretnym zadaniem),
 Projektowane postanowienia umowy – Załącznik nr 6 do SWZ.
3) Zamawiający oczekuje od Wykonawcy podania ceny za realizację każdej części zamówienia, na którą składa ofertę jako ceny ryczałtowej, która obejmuje wykonanie wszystkich elementów zamówienia zgodnie z opisem zawartym w Opisie przedmiotu zamówienia.

Uwagi końcowe:
– Wykonawca wykona powierzone zamówienie w oparciu o opisujące przedmiot zamówienia, dokumenty zamówienia, z należytą starannością, zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami, normami technicznymi, standardami,
– Wszystkie dostarczone urządzenia muszą posiadać wymagane atesty i certyfikaty, które należy przekazać Zamawiającemu.
– Wykonawca jest odpowiedzialny za staranne zapoznanie się z dokumentami zamówienia.
– Jeżeli dokumenty zamówienia wskazywałyby w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych o parametrach nie gorszych od opisanych w dokumentach zamówienia, które traktować należy jako minimalne.
W związku z powyższym materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez Wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez Zamawiającego. Urządzenia pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem „minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe” Zamawiający rozumie wymagania dotyczące urządzeń zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 31213300-5 - Szafy kablowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30233160-0 - Jednostki pamięci taśmowej

30234000-8 - Nośniki do przechowywania

30237280-5 - Akcesoria zasilające

31682530-4 - Awaryjne urządzenia energetyczne

32413100-2 - Rutery sieciowe

32420000-3 - Urządzenia sieciowe

32424000-1 - Infrastruktura sieciowa

32425000-8 - Sieciowy system operacyjny

48210000-3 - Pakiety oprogramowania dla sieci

48514000-4 - Pakiety oprogramowania zdalnego dostępu

48710000-8 - Pakiety oprogramowania do kopii zapasowych i odzyskiwania

48730000-4 - Pakiety oprogramowania zabezpieczającego

48731000-1 - Pakiety oprogramowania zabezpieczajacego pliki

48800000-6 - Systemy i serwery informacyjne

72000000-5 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia

72263000-6 - Usługi wdrażania oprogramowania

72265000-0 - Usługi konfiguracji oprogramowania

80533100-0 - Usługi szkolenia komputerowego

4.5.5.) Wartość części: 324967,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

b) Zadanie 2. Sprzedaż, dostawa stacjonarnego sprzętu komputerowego
z oprogramowaniem, w skład którego wchodzi:
Dostawa sprzętu komputerowego i Oprogramowania z licencjami niewyłącznymi (na czas nieoznaczony) dla danej Lokalizacji Jednostki organizacyjnej i Zamawiającego. Zakres, szczegółowe parametry techniczne i funkcjonalne Sprzętu komputerowego i Oprogramowania określa Załącznik nr 4 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia oraz odpowiednio dla zadania 2. Dostarczany Sprzęt komputerowy musi być fabrycznie nowy i wyprodukowany nie wcześniej niż 6 miesięcy przed dniem podpisania Umowy.
3) Szczegółowy opis i zakres Przedmiotu zamówienia określają:
 Opis przedmiotu zamówienia:
a) dla wszystkich części - Załącznik nr 4 (każda część jest opisana pod konkretnym zadaniem),
 Projektowane postanowienia umowy – Załącznik nr 6 do SWZ.
3) Zamawiający oczekuje od Wykonawcy podania ceny za realizację każdej części zamówienia, na którą składa ofertę jako ceny ryczałtowej, która obejmuje wykonanie wszystkich elementów zamówienia zgodnie z opisem zawartym w Opisie przedmiotu zamówienia.

Uwagi końcowe:
– Wykonawca wykona powierzone zamówienie w oparciu o opisujące przedmiot zamówienia, dokumenty zamówienia, z należytą starannością, zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami, normami technicznymi, standardami,
– Wszystkie dostarczone urządzenia muszą posiadać wymagane atesty i certyfikaty, które należy przekazać Zamawiającemu.
– Wykonawca jest odpowiedzialny za staranne zapoznanie się z dokumentami zamówienia.
– Jeżeli dokumenty zamówienia wskazywałyby w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych o parametrach nie gorszych od opisanych w dokumentach zamówienia, które traktować należy jako minimalne.
W związku z powyższym materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez Wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez Zamawiającego. Urządzenia pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem „minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe” Zamawiający rozumie wymagania dotyczące urządzeń zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30213300-8 - Komputer biurkowy

4.5.5.) Wartość części: 55907,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

c) Zadanie 3. Sprzedaż, dostawa mobilnego sprzętu komputerowego z oprogramowaniem, w skład którego wchodzi:
Dostawa sprzętu komputerowego i Oprogramowania z licencjami niewyłącznymi (na czas nieoznaczony) dla danej Lokalizacji Jednostki organizacyjnej i Zamawiającego. Zakres, szczegółowe parametry techniczne i funkcjonalne Sprzętu komputerowego i Oprogramowania określa Załącznik nr 4 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia odpowiednio dla zadania 3. Dostarczany Sprzęt komputerowy musi być fabrycznie nowy i wyprodukowany nie wcześniej niż 6 miesięcy przed dniem podpisania Umowy.
3) Szczegółowy opis i zakres Przedmiotu zamówienia określają:
 Opis przedmiotu zamówienia:
a) dla wszystkich części - Załącznik nr 4 (każda część jest opisana pod konkretnym zadaniem),
 Projektowane postanowienia umowy – Załącznik nr 6 do SWZ.
3) Zamawiający oczekuje od Wykonawcy podania ceny za realizację każdej części zamówienia, na którą składa ofertę jako ceny ryczałtowej, która obejmuje wykonanie wszystkich elementów zamówienia zgodnie z opisem zawartym w Opisie przedmiotu zamówienia.

Uwagi końcowe:
– Wykonawca wykona powierzone zamówienie w oparciu o opisujące przedmiot zamówienia, dokumenty zamówienia, z należytą starannością, zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami, normami technicznymi, standardami,
– Wszystkie dostarczone urządzenia muszą posiadać wymagane atesty i certyfikaty, które należy przekazać Zamawiającemu.
– Wykonawca jest odpowiedzialny za staranne zapoznanie się z dokumentami zamówienia.
– Jeżeli dokumenty zamówienia wskazywałyby w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych o parametrach nie gorszych od opisanych w dokumentach zamówienia, które traktować należy jako minimalne.
W związku z powyższym materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez Wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez Zamawiającego. Urządzenia pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem „minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe” Zamawiający rozumie wymagania dotyczące urządzeń zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30213100-6 - Komputery przenośne

4.5.5.) Wartość części: 82566,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

d) Zadanie 4. Usługa modernizacji serwisu www, w skład którego wchodzi:
Usługa modernizacji serwisu www wykonana zostanie zgodnie z zakresem i szczegółowymi parametrami technicznymi i funkcjonalnymi, które określa Załącznik nr 4– Opis przedmiotu zamówienia odpowiednio dla zadania 4.
3) Szczegółowy opis i zakres Przedmiotu zamówienia określają:
 Opis przedmiotu zamówienia:
a) dla wszystkich części - Załącznik nr 4 (każda część jest opisana pod konkretnym zadaniem),
 Projektowane postanowienia umowy – Załącznik nr 6 do SWZ.
3) Zamawiający oczekuje od Wykonawcy podania ceny za realizację każdej części zamówienia, na którą składa ofertę jako ceny ryczałtowej, która obejmuje wykonanie wszystkich elementów zamówienia zgodnie z opisem zawartym w Opisie przedmiotu zamówienia.

Uwagi końcowe:
– Wykonawca wykona powierzone zamówienie w oparciu o opisujące przedmiot zamówienia, dokumenty zamówienia, z należytą starannością, zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami, normami technicznymi, standardami,
– Wszystkie dostarczone urządzenia muszą posiadać wymagane atesty i certyfikaty, które należy przekazać Zamawiającemu.
– Wykonawca jest odpowiedzialny za staranne zapoznanie się z dokumentami zamówienia.
– Jeżeli dokumenty zamówienia wskazywałyby w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych o parametrach nie gorszych od opisanych w dokumentach zamówienia, które traktować należy jako minimalne.
W związku z powyższym materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez Wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez Zamawiającego. Urządzenia pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem „minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe” Zamawiający rozumie wymagania dotyczące urządzeń zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 72000000-5 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia

4.5.5.) Wartość części: 30000,00 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

e) Zadanie 5. Sprzedaż i dostawa telewizora do obsługi wideokonferencji, w skład którego wchodzi:
Dostawa telewizora do obsługi wideokonferencji, zgodnie z zakresem i szczegółowymi parametrami technicznymi i funkcjonalnymi, które określa Załącznik nr 4 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia odpowiednio dla zadania 5.
3) Szczegółowy opis i zakres Przedmiotu zamówienia określają:
 Opis przedmiotu zamówienia:
a) dla wszystkich części - Załącznik nr 4 (każda część jest opisana pod konkretnym zadaniem),
 Projektowane postanowienia umowy – Załącznik nr 6 do SWZ.
3) Zamawiający oczekuje od Wykonawcy podania ceny za realizację każdej części zamówienia, na którą składa ofertę jako ceny ryczałtowej, która obejmuje wykonanie wszystkich elementów zamówienia zgodnie z opisem zawartym w Opisie przedmiotu zamówienia.

Uwagi końcowe:
– Wykonawca wykona powierzone zamówienie w oparciu o opisujące przedmiot zamówienia, dokumenty zamówienia, z należytą starannością, zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami, normami technicznymi, standardami,
– Wszystkie dostarczone urządzenia muszą posiadać wymagane atesty i certyfikaty, które należy przekazać Zamawiającemu.
– Wykonawca jest odpowiedzialny za staranne zapoznanie się z dokumentami zamówienia.
– Jeżeli dokumenty zamówienia wskazywałyby w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych o parametrach nie gorszych od opisanych w dokumentach zamówienia, które traktować należy jako minimalne.
W związku z powyższym materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez Wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez Zamawiającego. Urządzenia pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem „minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe” Zamawiający rozumie wymagania dotyczące urządzeń zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 32324600-6 - Telewizory cyfrowe

4.5.5.) Wartość części: 5730,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 362351,85 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 362351,85 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 362351,85 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AB Systems sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6792772588

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 362351,85 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 84 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 88338,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 88338,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 88338,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AB Systems sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6792772588

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 88338,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 56 dni

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 30000 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 30000 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 30000 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZETO-RZESZÓW Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8130335772

7.3.4) Miejscowość: Rzeszów

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 30000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 84 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.