Ogłoszenie z dnia 2023-04-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00116102/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa stacji uzdatniania wody w miejscowości Kamień w formule "zaprojektuj i wybuduj"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Cekow-Kolonia
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250855570
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Ceków-Kolonia 51
1.5.2.) Miejscowość: Ceków
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-834
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski
1.5.7.) Numer telefonu: 627631082
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gospodarka@cekow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.cekow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://bip-ugcekow.2clicks.pl/98-zamowienia-publiczne.html; https://e-propublico.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa stacji uzdatniania wody w miejscowości Kamień w formule "zaprojektuj i wybuduj"2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-72bba57e-b37c-11ed-b8d9-2a18c1f2976f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00174366
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00037481/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Budowa stacji uzdatniania wody w miejscowości Kamień
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00116102
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GPRiOŚ.271.2.3.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 3000000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem inwestycji jest budowa Stacji Uzdatniania Wody w miejscowości Kamień obejmująca swym zakresem wykonanie nowego obiektu służącego poborowi, uzdatnianiu i dystrybucji wody do gminnej sieci wodociągowej celem zaspokojenia potrzeb socjalno -bytowych mieszkańców z uwzględnieniem z zabezpieczenia przeciwpożarowego terenu Gminy.
Obiekt SUW pracował będzie w oparciu o wykonaną (odwierconą) w obrębie terenu wytypowanego pod budowę stacji (dz. nr 352/4, obręb 0005 Kamień) studnię głębinową nr 3 o wydajności 60 m3/h.
Przedmiot zamówienia dotyczy wykonania wszystkich niezbędnych prac do prawidłowego funkcjonowania planowanej budowy Stacji Uzdatniania Wody w miejscowości Kamień wraz z niezbędną infrastrukturą towarzyszącą, obejmujących swym zakresem:
- roboty ogólnobudowlane - budowę budynku technologicznego SUW w technologii murowanej dla zabudowy ciągu uzdatniania i dystrybucji wody, z instalacjami wewnętrznymi wod-kan, wentylacyjną i elektryczną.
- roboty sanitarne - wykonanie obudowy i uzbrojenia studni głębinowej (pompa głębinowa i pion tłoczny), budowę dwóch zbiorników wyrównawczych (retencyjnych) wody uzdatnionej, nadziemnych o konstrukcji stalowej o pojemności 150m3 każdy z orurowaniem i kanalizacją spustu i przelewu ze zbiorników, wykonanie nowego ciągu technologicznego uzdatniania i dystrybucji wody w budynku technologicznym SUW (centralny mieszacz wodno-powietrzny, filtry ciśnieniowe, dmuchawa, sprężarka, zestaw hydroforowy, pompa płuczna, chlorator, lampa UV), budowę zbiornika (odstojnika) wód popłucznych z orurowaniem, budowę nowych rurociągów technologicznych (międzyobiektowych) wod-kan i przyłącza kanalizacji sanitarnej oraz wykonanie kanalizacji technologicznej ścieków z chlorowni wraz ze zbiornikiem bezodpływowym (studzienką neutralizacyjną),
- zagospodarowanie terenu SUW - wykonanie dróg wewnętrznych i technologicznych z placem manewrowym o nawierzchni tłuczniowej i z betonowej kostki brukowej, z wjazdem z drogi gminnej oraz zagospodarowanie terenu zielenią poza drogami wewnętrznymi i obiektami technologicznymi oraz wykonaniem ogrodzenia terenu SUW wraz z bramą wjazdową i furtką,
- roboty elektryczne - wykonanie przyłącza energetycznego (wewnętrznej linii zasilającej na trasie szafa z licznikiem – budynek SUW) dla obiektu oraz kabli (przewodów) zasilania energetycznego i sterowania, pomiędzy poszczególnymi obiektami SUW, wykonanie oświetlenia terenu SUW, wykonanie instalacji fotowoltaicznej o mocy ok. 49 kW, wyposażenie obiektu w agregat prądotwórczy w obudowie dźwiękochłonnej na fundamencie betonowym (przeniesienie agregatu o mocy 64 kW będącego w zasobach Zamawiającego z innego obiektu z montażem na projektowanej SUW) oraz wykonanie instalacji elektrycznej wraz z systemem wizualizacji i zdalnego nadzoru i dostosowaniem obiektu do pracy w trybie automatycznym, z włączeniem do gminnego systemu monitoringu, zgodnie z obowiązującymi przepisami.
Program funkcjonalno-użytkowy opisuje charakterystykę i wymagania Zamawiającego dotyczące zaprojektowania i budowy przedmiotu inwestycji.
Wykonawca jest zobowiązany wykonać wszystkie niezbędne opracowania projektowe wraz z koniecznymi opiniami i uzyskać w imieniu Zamawiającego niezbędne decyzje
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Programie Funkcjonalno-Użytkowym, stanowiący załącznik do niniejszej SWZ.
Jeżeli w SWZ, PFU zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub norm, aprobaty, specyfikacje i systemy, o których mowa w art. 101 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a w odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy "lub równoważne". Cechy techniczne i jakościowe przedmiotu zamówienia winny odpowiadać Polskim Normom przenoszącym europejskie normy lub normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego.
Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać (udowodnić) w ofercie, że oferowane przez niego roboty budowlane czy urządzenia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
Okres rękojmi 60 miesięcy
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert równoważnych
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
45252126-7 - Roboty budowlane w zakresie zakładów uzdatniania wody pitnej
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45240000-1 - Budowa obiektów inżynierii wodnej
45232150-8 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody
45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4536240,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5495640,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4536240,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PROINVEST SP. Z O. O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6991961487
7.3.3) Ulica: Kamińskiego 40
7.3.4) Miejscowość: Rawicz
7.3.5) Kod pocztowy: 63-900
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4536240,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa placu zabaw dla dzieci wraz z salkami urodzinowymi zwanego dalej Figloraj w budynku biurowym/głównym na powierzchni hallu głównego oraz kawiarni na antresoli
- Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej w Gminie Świerzawa i Gminie Wojcieszów
- Poprawa efektywności energetycznej, przebudowa i rozbudowa budynku OSP w Osjakowie
- Budowa ciągu pieszo-rowerowego w ramach rozbudowy drogi powiatowej nr 2052P Bogdanowo - Uścikowo
- Zrównoważona gospodarka wodno-ściekowa w Gminie Uścimów
- Bieżące remonty infrastruktury technicznej uszkodzonej podczas wystąpienia powodzi na terenie Gminy Nowa Ruda
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.