Ogłoszenie z dnia 2023-04-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00074252/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-02-01
- 2023/BZP 00155157/01 - Wynik z dnia 2023-03-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Przebudowa i rozbudowa oczyszczalni ścieków wraz z infrastrukturą techniczną, zakupem urządzeń do gospodarki ściekowej i zagospodarowanie terenu w Telatynie”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA TELATYN UL. FRYDERYKA CHOPINA 10 22-652 TELATYN
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 950368990
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: UL. FRYDERYKA CHOPINA 10
1.5.2.) Miejscowość: Telatyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-652
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@telatyn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.ugtelatyn.bip.lubelskie.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://telatyn.ezamawijacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Przebudowa i rozbudowa oczyszczalni ścieków wraz z infrastrukturą techniczną, zakupem urządzeń do gospodarki ściekowej i zagospodarowanie terenu w Telatynie”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-aa7ac8ac-a137-11ed-b8d9-2a18c1f2976f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00174420
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00015035/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 PRZEBUDOWA I ROZBUDOWA OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW WRAZ Z INFRASTRUKTURĄ TECHNICZNĄ , ZAKUPEM URZADZEŃ DO GOSPODARKI ŚCIEKOWEJ I ZAGOSPODAROWANIE TERENU W TELATYNIE
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00074252
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: KNR.271.1.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 7085396,88 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4.2.1. część 1 zamówienia – „Przebudowa i rozbudowa oczyszczalni ścieków wraz z infrastrukturą techniczną i zagospodarowania terenu – roboty budowlane”.Zakres zamówienia obejmuje w szczególności:
- budowa budynku z reaktorem biologicznym wraz z instalacjami wewnętrznymi
- modernizacja istniejącej pompowni ścieków
- modernizacja istniejącej stacji odwadniania osadów
- przebudowa i rozbudowa instalacji i sieci technologicznych: kanalizacji ścieków surowych, oczyszczonych, osadu nadmiernego, wodociągu wody technologicznej, rurociągu do napowietrzania reaktora, instalacji elektrycznej wraz z montażem agregatu prądotwórczego
- przebudowa sieci wodociągowej
- wykonanie utwardzeń (dojazd, dojścia piesze) i ogrodzenia
- budowa instalacji fotowoltaicznej
Przedmiot zamówienia obejmuje również wykonanie i montaż tablicy informacyjnej zgodnie z uchwałą nr 84/2021 Rady Ministrów z 1.07.2021r. (znak RM-06111-84-21) w sprawie ustanowienia Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych oraz Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 7 maja 2021r. (Dz. U. 2021. 953 z późn. zm.) w sprawie określenia działań informacyjnych podejmowanych przez podmioty realizujące zadania finansowane lub dofinansowane z budżetu państwa lub z państwowych funduszy celowych.
4.4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
4.4.1. W zakresie części 1 zamówienia znajduje się w załączniku Nr 1.1 do SWZ. Składają się na niego następujące dokumenty:
1) Dokumentacja projektowa,
2) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB),
3) Przedmiar robót.
Z uwagi na to, że wynagrodzenie Wykonawcy wskazane w ofercie będzie miało charakter ryczałtowy, Wykonawca przy wycenie oferty powinien opierać się na zakresie wskazanym w dokumentacji projektowej, o której mowa w pkt 4.4.1. pkt. 1) oraz STWIORB. Przedmiar robót ma charakter pomocniczy. Wystąpienie w trakcie realizacji umowy robót nieujętych w przedmiarze lub robót w większej ilości w stosunku do przyjętej w przedmiarze nie będzie uprawniało Wykonawcy do żądania dodatkowego wynagrodzenia - jeżeli roboty te ujęte były w dokumentacji projektowej, o której mowa w pkt 4.4.1. pkt. 1) oraz STWIORB.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45232421-9 - Roboty w zakresie oczyszczania ścieków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45111250-5 - Badanie gruntu
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45112210-0 - Usuwanie wierzchniej warstwy gleby
45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu
45262210-6 - Fundamentowanie
45223500-1 - Konstrukcje z betonu zbrojonego
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
45223100-7 - Montaż konstrukcji metalowych
45262650-2 - Roboty w zakresie okładania
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze
45410000-4 - Tynkowanie
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45442100-8 - Roboty malarskie
45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych
45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45231510-3 - Rurociągi przesyłowe sprężonego powietrza
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45231110-9 - Roboty budowlane w zakresie kładzenia rurociągów
45232440-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków
45232422-6 - Roboty w zakresie uzdatniania osadów
45232423-3 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków
45232100-3 - Roboty pomocnicze w zakresie wodociągów
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
4.5.5.) Wartość części: 6424230,22 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4.2.2. część 2 zamówienia – „Zakup urządzeń do gospodarki ściekowej – dostawa sprzętu pomocniczego”.1) Zamówienie obejmuje zakup i dostawę następującego sprzętu:
a) ciągnika rolniczego,
b) ładowacza czołowego,
c) mulczera,
d) przyczepy do wywozu osadu,
e) przyczepy asenizacyjnej do dowozu ścieków i osadów.
2) Dostarczony sprzęt musi spełniać następujące podstawowe wymagania :
a) dopuszczenie do pracy w Polsce;
b) wyposażanie we wszystkie instalacje i urządzenia wymagane przepisami prawa o ruchu drogowym i rozporządzenia w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz ich niezbędnego wyposażenia;
c) sprzęt musi posiadać dokumenty umożliwiające rejestracje i poruszanie się po drogach publicznych;
d) sprzęt fabrycznie nowy, kompletny, nieużywany, wolny od wad konstrukcyjnych, materiałowych wykonawczych i prawnych;
3) Wykonawca we własnym zakresie dostarczy sprzęt do miejsca wskazanego przez Zamawiającego, znajdującego się na terenie Gminy Telatyn.
4) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym wykaz minimalnych wymaganych parametrów techniczno-użytkowych sprzętu pomocniczego został opisany w Specyfikacji technicznej stanowiącej w załącznik Nr 1.2. do SWZ.
4.4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
4.4.2. W zakresie części 2 zamówienia znajduje się w załączniku Nr 1.2. do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 16700000-2 - Ciągniki
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34223300-9 - Przyczepy
16600000-1 - Specjalne maszyny używane w rolnictwie lub leśnictwie
4.5.5.) Wartość części: 661166,66 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7859700,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12041700,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7859700,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.W. STACHYRA Stanisław Stachyra
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7171184631
7.3.4) Miejscowość: Halinówka 14A
7.3.5) Kod pocztowy: 24-204
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7859700,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa sieci wodociągowo-kanalizacyjnej w Boszkowie, Boszkowie Letnisku, Dominicach i Ujazdowie - etap II
- Zakup ciągnika wraz osprzętem do utrzymania chodników w ciągu dróg powiatowych
- Budowa sali gimnastycznej przy Publicznej Szkole Podstawowej w Szerzawach oraz budowa boisk sportowych przy PSP w Pawłowie
- "Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznych dla budynków OSW Porażyn i kancelarii leśnictw wraz z infrastrukturą towarzyszącą".
- Remont i renowacja zabytkowego obiektu Dworku pełniącego funkcję Domu Kultury w Gminie żabia Wola
- "Budowa oświetlenia drogowego ul. Stawowej, ul. Parkowej i ul. Kościelnej w Sadkowie na dz. nr 142/2, 142/3, 158/9, 154"
więcej: Specjalne maszyny używane w rolnictwie lub leśnictwie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.