eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MiłkówDostawa artykułów laboratoryjnych



Ogłoszenie z dnia 2025-04-03

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa artykułów laboratoryjnych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Leśny Bank Genów Kostrzyca

1.3.) Oddział zamawiającego: Zespół Administracyjno-Gospodarczy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230296241

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Miłków

1.5.2.) Miejscowość: Miłków

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-535

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski

1.5.7.) Numer telefonu: 757131048

1.5.8.) Numer faksu: 757131754

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@lbg.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lbg.lasy.gov.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Leśnictwo

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa artykułów laboratoryjnych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-671e06c0-66eb-449c-b028-01a962770ba7

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00174427

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00123411/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.8 Dostawa artukułów laboratoryjnych

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-671e06c0-66eb-449c-b028-01a962770ba7

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia („Platforma”), która jest dostępna pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl oraz poczty elektronicznej biuro@lbg.lasy.gov.pl, z zastrzeżeniem, że złożenie oferty następuje wyłącznie przy użyciu Platformy.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy, w tym minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa „Regulamin korzystania z Platformy e-Zamówienia”, dostępny pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/pl/regulamin/ oraz informacje zamieszczone na stronie Platformy w zakładce „Centrum Pomocy”.
Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie ani logowania.
2. Sposób sporządzania dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowanie) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. z 2020 r. poz. 2452).
3. Dokumenty elektroniczne wymienione w SWZ, o których mowa w §2 ust. 1 rozporządzenia wskazanego wyżej w pkt 2, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 21 maja 2024 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 773 ze zm. – „rozporządzenie w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności”), z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje się je jako załączniki.
Wymagane w SWZ informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż wymienione w §2 ust. 1 rozporządzenia wskazanego wyżej w pkt 2, przekazywane w postępowaniu sporządza się w postaci elektronicznej:
1) w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności (i przekazuje się jako załącznik), lub
2) jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (np. w treści „Formularza do komunikacji”).
4. Sposób komunikowania się Zamawiającego z Wykonawcami (nie dotyczy składania ofert):
1) Komunikacja w postępowaniu (z wyłączeniem składania ofert – sposób złożenia oferty opisany jest w pkt 10.7. SWZ.), odbywa się drogą elektroniczną w zakładce „Formularze” po wybraniu grupy formularzy „Formularz do komunikacji” lub za pośrednictwem poczty elektronicznej.
2) Za pośrednictwem poczty elektronicznej lub „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesłanej wiadomości (przycisk „Dodaj załącznik”).
W przypadku załączników, które są zgodnie z PZP lub rozporządzeniem Prezesa RM z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. z 2020 r. poz. 2452) opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mogą być opatrzone, zgodnie z wyborem Wykonawcy/Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, podpisem zewnętrznym lub wewnętrznym. W zależności od rodzaju podpisu i jego typu (wewnętrzny, zewnętrzny) dodaje się do przesłanej wiadomości uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnętrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnętrzny).
Więcej informacji dot. wymagań technicznych i organizacyjnych dotyczących korespondencji elektronicznej zawarto w Rozdziale 10 SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Stosownie do art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych)(Dz. Urz. UE L 119 z 04 maja 2016 r., str. 1 – „RODO”) Zamawiający informuje, iż administratorem danych osobowych jest Leśny Bank Genów Kostrzyca. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych Osobowych p. Grzegorz Gnypa, z którym w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych można skontaktować się za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem ado@lbg.lasy.gov.pl lub telefonicznie pod numerem 75 7131048 wew. 125.
2. Zamawiający przetwarza dane osobowe zebrane w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w sposób gwarantujący zabezpieczenie przed ich bezprawnym rozpowszechnianiem.
3. Zamawiający udostępnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX PZP, do upływu terminu do ich wniesienia.
4. Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z prowadzeniem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz jego rozstrzygnięciem, jak również, jeżeli nie ziszczą się przesłanki określone w art. 255-256 PZP – w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz jej realizacji, a także udokumentowania postępowania o udzielenie zamówienia i jego archiwizacji.
5. Odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym dokumentacja postępowania zostanie udostępniona w oparciu o przepisy PZP, a także na podstawie ustawy o dostępie do informacji publicznej.
6. Dane osobowe pozyskane w związku z prowadzeniem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 PZP, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy w sprawie zamówienia publicznego.
7. Niezależnie od postanowień pkt 21.6. powyżej, w przypadku zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, dane osobowe będą przetwarzane do upływu okresu przedawnienia roszczeń wynikających z umowy w sprawie zamówienia publicznego.
8. Dane osobowe pozyskane w związku z prowadzeniem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia mogą zostać przekazane podmiotom świadczącym usługi doradcze, w tym usługi prawne, i konsultingowe.
9. Stosownie do art. 22 RODO, decyzje dotyczące danych osobowych nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany.
Klauzula informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych została zamieszczona w rozdziale 21 SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: SG.270.1.1.2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 8

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Końcówki do pipet 10 ul w pudełkach - 1 op. Końcówki do pipet model DIAMOND® D10 firmy Gilson (nr kat. F171100) lub równoważny.
Równoważność polega na zachowaniu następujących parametrów:
 do pipet automatycznych;
 bezbarwne, wykonane ze 100% czystego hydrofobowego polipropylenu, bez substancji opłaszczających i barwników;
 zapakowane w stabilne statywy, z których można pobierać końcówki bezpośrednio za pomocą pipety;
 końcówki z krótką nasadką (kołnierzem);
 autoklawowalne w 1210C/20min.;
 zakres pojemności 0,1 - 10µl;
 znaczniki objętości 2ul i 10µl;
 długość końcówki 31,2mm +/- 2mm;
 opakowania oznaczone zgodnie z uniwersalnym kodem kolorystycznym objętości (czerwone) oraz z możliwością wielokrotnego otwierania i zamykania;
 1 opakowanie zawiera 10 pudełek x 96 sztuk.
2. Końcówki do pipet 1000 µl z filtrem - 5 op. Końcówki do pipet 1000 μl Brand z filtrem- Brand Pipette Tips 50-1000 ul (nr kat. 732634) lub równoważny.
Równoważność polega na zachowaniu następujących parametrów:
− cienka krótka obsadka;
− kompatybilne z pudełkami Brand TipBox; tipsy nie zapadają się ani nie blokują przy osadzaniu na trzonie pipety i wysuwaniu z opakowania);
− z filtrem;
− z podziałką, umożliwiającą szybką weryfikację pobranej objętości;
− umieszczone w tackach przygotowanych do bezpośredniego przeniesienia do pudełka TipBox;
− tacki niebieskie, umożliwiające szybką identyfikację objętości końcówek;
− jakość nie gorsza niż Life science quality;
− 1 opakowanie – 10 raków x 96 sztuk
3. Końcówki do pipet 1000 µl bez filtra - 5 op. Końcówki do pipet 1000 μl Brand bez filtra Brand Pipette Tips 50-1000 ul (nr kat. 732112) lub równoważny.
Równoważność polega na zachowaniu następujących parametrów:
− cienka krótka obsadka;
− kompatybilne z pudełkami Brand TipBox; tipsy nie zapadają się ani nie blokują przy osadzaniu na trzonie pipety i wysuwaniu z opakowania);
− umieszczone w tackach przygotowanych do bezpośredniego przeniesienia do pudełka TipBox;
− tacki niebieskie, umożliwiające szybką identyfikację objętości końcówek;
− z podziałką, umożliwiającą szybką weryfikację pobranej objętości;
− bez filtra;
− jakość nie gorsza niż Life science quality;
− 1 opakowanie - 10 raków x 96 sztuk.

4.2.6.) Główny kod CPV: 38000000-5 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

38437110-1 - Końcówki pipet

33790000-4 - Laboratoryjne, higieniczne lub farmaceutyczne wyroby szklane

33192500-7 - Probówki

38437100-8 - Pipety

38437000-7 - Pipety i akcesoria laboratoryjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 42 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Końcówki 200 µl z filtrem - 2 op. Końcówki Axygen 200 µl (nr kat. TF-200) lub równoważny.
Równoważność polega na zachowaniu następujących parametrów:
− pojemność 1-200 µl;
− wolne od DNaz,RNaz i pirogenów;
− z filtrem;
− bezbarwne;
− autoklawowalne;
− długość końcówki 50,63 +/- 2 mm, długość kołnierza 16,15 +/- 2 mm;
− worki z końcówkami z możliwością ponownego zamknięcia;
− końcówki zgodne z USP 3127;
− 1 opakowanie zawiera 1000 szt.
2. Końcówki 100 µl z filtrem - 2 op. Końcówki Axygen 100 µl (nr kat. TF-100) lub równoważny.
Równoważność polega na zachowaniu następujących parametrów:
− pojemność 1-100 µl;
− wolne od DNaz,RNaz i pirogenów;
− długość końcówki 50,63 +/- 2 mm, długość kołnierza 16,15 +/- 2 mm;
− z filtrem;
− bezbarwne;
− autoklawowalne;
− worki z końcówkami z możliwością ponownego zamknięcia;
− końcówki zgodne z USP 3127;
− 1 opakowanie zawiera 1000 szt.
3. Końcówki 10 µl z filtrem, w rakach - 2 op. Końcówki Axygen 10 µl z filtrem (nr kat. TXLF-10-L-R-S) lub równoważny.
Równoważność polega na zachowaniu następujących parametrów:
− pojemność 0,1-10 µl;
− wolne od DNaz,RNaz i pirogenów;
− końcówki zgodne z USP 3127;
− ostre zakończenie o średnicy wew. 0,43 mm zapewniające dokładne pipetowanie nawet najmniejszych objętości;
− długość całkowita końcówki 4,5 cm;
− z filtrem;
− bezbarwne;
− autoklawowalne;
− sterylne;
− niskoretencyjne;
− w rakach;
− 1 opakowanie - 10 raków x 96 szt.

4.2.6.) Główny kod CPV: 38000000-5 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

33790000-4 - Laboratoryjne, higieniczne lub farmaceutyczne wyroby szklane

33192500-7 - Probówki

38437110-1 - Końcówki pipet

38437100-8 - Pipety

38437000-7 - Pipety i akcesoria laboratoryjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 42 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Końcówki do automatycznego pipetowania, 50 µl - 1 op., Końcówki pipetujące epT.I.P.S.® Motion firmy Eppendorf (nr kat. 0030014421) lub równoważny.
Równoważność polega na zachowaniu następujących parametrów:
− kompatybilne z jedno- i ośmiokanałowymi oryginalnymi pipetorami w stacji izolacyjnej epMotion 5075vt;
− identyfikowalne przez oprogramowanie stacji izolacyjnej epMotion 5075vt;
− bez filtra;
− jakość nie gorsza niż: Eppendorf Quality; − objętość 50 µl;
− tacki oznaczone kodem kolorystycznym;
− 1 opakowanie zawiera 2304 końcówki (24 tacki x 96 końcówki) w formie Reload System
2. Końcówki do automatycznego pipetowania, 50 µl, z filtrem - 1 op. Końcówki pipetujące epT.I.P.S.® Motion firmy Eppendorf (nr kat. 0030014529) lub równoważny.
Równoważność polega na zachowaniu następujących parametrów:
− kompatybilne z jedno- i ośmiokanałowymi oryginalnymi pipetorami w stacji izolacyjnej epMotion 5075vt;
− identyfikowalne przez oprogramowanie stacji izolacyjnej epMotion 5075vt;
− z filtrem;
− stopień czystości nie gorszy niż: PCR clean;
− objętość 50 µl;
− sterylne;
− tacki oznaczone kodem kolorystycznym;
− 1 opakowanie zawiera 2304 końcówki (24 tacki x 96 końcówki) w formie Reload System.
3. Końcówki do automatycznego pipetowania, 1000 µl - 1 op. Końcówki pipetujące epT.I.P.S.® Motion, firmy Eppendorf (nr kat. 0030014502) lub równoważny.
Równoważność polega na zachowaniu następujących parametrów:
− kompatybilne z jedno- i ośmiokanałowymi oryginalnymi pipetorami w stacji izolacyjnej epMotion 5075vt;
− identyfikowalne przez oprogramowanie stacji izolacyjnej epMotion 5075vt;
− bez filtra;
− jakość nie gorsza niż Eppendorf Quality;
− objętość 1000 µl;
− tacki oznaczone kodem kolorystycznym ułatwiającym identyfikację objętości;
− 1 opakowanie zawiera 2304 końcówki (24 tacki x 96 końcówki) w formie Reload System.
4. Końcówki do automatycznego pipetowania, 1000 µl z filtrem - 1 op. Końcówki pipetujące epT.I.P.S.® Motion, firmy Eppendorf (nr kat. 0030014570) lub równoważny.
Równoważność polega na zachowaniu następujących parametrów:
− kompatybilne z jedno- i ośmiokanałowymi oryginalnymi pipetorami w stacji izolacyjnej epMotion 5075vt;
− identyfikowalne przez oprogramowanie stacji izolacyjnej epMotion 5075vt;
− z filtrem;
− jakość nie gorsza niż: PCR clean;
− sterylne;
− objętość 1000 µl;
− tacki oznaczone kodem kolorystycznym ułatwiającym identyfikację objętości;
− 1 opakowanie zawiera 2304 końcówki (24 tacki x 96 końcówki) w formie Reload System.

5. Mikropłytki do PCR, 96-dołkowe, z półkołnierzem - 2 op. Mikropłytki Twin.tec typu semi-skirted PCR plate 96 (nr kat. 0030128605) lub równoważny.
Równoważność polega na zachowaniu następujących parametrów:
− ramka przystosowana do opisywania i kodów kreskowych;
− identyfikowalne przez oprogramowanie izolacyjnej epMotion 5075vt;
− pasujące do statywów stabilizujących Thermorack Eppendorf, niezbędnych do wykorzystania płytek na blacie roboczym stacji izolacyjnej epMotion 5075vt;
− typ semi-skirted (z półkołnierzem);
− płytki 96 dołkowe;
− maksymalna objętość dołka 250 µl (przy użyciu pasków z pokrywkami);
− konstrukcja jednoczęściowa: połączenie poliwęglanowej ramki
i polipropylenowych dołków;
− dołki polipropylenowe o cienkich ściankach;
− niebieskie;
− 1 opakowanie zawiera 25 szt.
6. Mikropłytki do PCR, 96-dołkowe, z kołnierzem - 2 op. Mikropłytki Twin.tec typu skirted PCR plate 96 (nr kat. 0030128672) lub równoważny.
Równoważność polega na zachowaniu następujących parametrów:
− ramka przystosowana do opisywania i kodów kreskowych;
− identyfikowalne przez oprogramowanie izolacyjnej epMotion 5075vt;
− pasujące do statywów stabilizujących Thermorack Eppendorf, wykorzystywanych w stacji izolacyjnej epMotion 5075vt;
− typ skirted (z kołnierzem);
− płytki 96 dołkowe;
− maksymalna objętość dołka 150 µl (przy użyciu pasków z pokrywkami);
− konstrukcja jednoczęściowa: połączenie poliwęglanowej ramki
i polipropylenowych dołków;
− dołki polipropylenowe o cienkich ściankach;
− niebieskie;
− 1 opakowanie zawiera 25 szt.

4.2.6.) Główny kod CPV: 38000000-5 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

33790000-4 - Laboratoryjne, higieniczne lub farmaceutyczne wyroby szklane

33192500-7 - Probówki

38437110-1 - Końcówki pipet

38437100-8 - Pipety

38437000-7 - Pipety i akcesoria laboratoryjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 42 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Probówki 2,0 ml z blokadą wieczka - 3 op., Probówki Safe Seal 2,0 ml firmy Sarstedt, (nr kat. 72.695.500) lub równoważny.
Równoważność polega na zachowaniu następujących parametrów:
− objętość 2,0ml;
− wykonane z bezbarwnego polipropylenu;
− okrągłodenne;
− wymiary: 40mm x10,8mm +/- 1mm;
− z podziałką 0,5, 1,0, 1,5, 2,0ml;
− typu SafeSeal – z zamknięciem w postaci haczyka na wieku, blokującego się o obrzeże probówki (zabezpiecza przed odskoczeniem wieka, np. podczas ogrzewania);
− haczyk na wieku umiejscowiony niebezpośrednio przy krawędzi wieczka (możliwość użycia uniwersalnego otwieracza do probówek);
− możliwość sterylizacji w autoklawie (121°C/20 min, otwarte);
− łatwe otwieranie i zamykanie jedną ręką;
− z płaskim, matowym wieczkiem, po otwarciu odchylającym się samoistnie pod kątem ok. 900;
− możliwość wirowania przy prędkości 14 000 rpm;
− matowe pole do opisu z lewej strony probówki;
− wewnętrzny pierścień wieka z poszerzonym końcem (dodatkowe uszczelnienie);
− pełne otwarcie probówki zachodzi jednoetapowo – po odpięciu wieczka nie ma konieczności jego odchylenia celem pełnego odsłonięcia światła probówki;
− 1 opakowanie zawiera 1000 szt.

4.2.6.) Główny kod CPV: 38000000-5 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

33192500-7 - Probówki

33790000-4 - Laboratoryjne, higieniczne lub farmaceutyczne wyroby szklane

38437110-1 - Końcówki pipet

38437100-8 - Pipety

38437000-7 - Pipety i akcesoria laboratoryjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 42 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Folia uszczelniająca do płytek PCR - 2 op., MicroAmp Clear Adhesive Film firmy Thermo Fisher Scientific (nr kat. 4306311) lub równoważny.
Równoważność polega na zachowaniu następujących parametrów:
 przeźroczyste;
 samoprzylepna;
 klej zapewnia szczelne uszczelnienie studzienek, zapobiegając wyciekom i parowaniu;
 folia do długoterminowego przechowywania oraz przeprowadzania reakcji PCR (zakres temperatur nie mniejszy niż -20oC – +110oC);
 skrzydełka do chwytania z dwóch stron folli; nieklejące (łatwe nakładanie i usuwanie);
 wykonana z czystego polietylenu;
 1 op. = 100 szt.
2. Kapilary do analizatora genetycznego AB 3500, 36 cm - 2 op. 3500 Genetic Analyzer 8-Capillary Array, 36 cm firmy Life Technologies (nr katalogowy 4404683) lub równoważny.
Równoważność polega na zachowaniu następujących parametrów:
 kompatybilne z 3500 Genetic Analyzer firmy Life Technologies (Applied Biosystems) i oprogramowaniem linii DataCollection firmy Life Technologies (Applied Biosystems);
 8-kapilarna wiązka;
 do przeprowadzania analizy fragmentów, wykrywanie SNP
i sekwencjonowania;
 do użytku z polimerami POP-4™, POP-6™ i / lub POP-7™;
 niepowlekane wewnątrz;
 na stelażu umożliwiającym łatwe zamontowanie;
 opakowanie pozwalające na bezpieczne przechowywanie wyjętych kapilar do czasu kolejnego montażu w urządzeniu (zawiera niezbędne pojemniki i uszczelki oraz umożliwia odpowiednie pozycjonowanie napełnionych kapilar);
 z gwarancją jakości na co najmniej 100 run-ów;
 możliwość przechowywania w temperaturze pokojowej;
 rozpoznawane przez oprogramowanie analizatora genetycznego AB 3500;
 produkt fabrycznie nowy.
3. Kapilary do analizatora genetycznego AB 3500, 50 cm - 1 op., 3500 Genetic Analyzer 8-Capillary Array, 50 cm firmy Life Technologies (nr katalogowy 4404685) lub równoważny.
Równoważność polega na zachowaniu następujących parametrów:
 kompatybilne z 3500 Genetic Analyzer firmy Life Technologies (Applied Biosystems) i oprogramowaniem linii DataCollection firmy Life Technologies (Applied Biosystems);
 8-kapilarna wiązka;
 do przeprowadzania analizy fragmentów, wykrywanie SNP
i sekwencjonowania;
 do użytku z polimerami POP-4™, POP-6™ i / lub POP-7™;
 niepowlekane wewnątrz;
 na stelażu umożliwiającym łatwe zamontowanie;
 opakowanie pozwalające na bezpieczne przechowywanie wyjętych kapilar do czasu kolejnego montażu w urządzeniu (zawiera niezbędne pojemniki i uszczelki oraz umożliwia odpowiednie pozycjonowanie napełnionych kapilar);
 na stelażu umożliwiającym łatwe zamontowanie;
 z gwarancją jakości na co najmniej 100 run-ów;
 możliwość przechowywania w temperaturze pokojowej;
 rozpoznawane przez oprogramowanie analizatora genetycznego AB 3500;
 produkt fabrycznie nowy.

4. Końcówki do pipety automatycznej 12,5 µl z filtrem - 1 op Końcówki do pipety ClipTip 12,5 µl firmy Thermo Fisher Scientifics (nr kat. 94420073) lub równoważny.
Równoważność polega na zachowaniu następujących parametrów:
 kompatybilne z pipetą E1-CLIPTIP EQUAL. 384 8-CH 0.5-12.5μ (nr kat. 613-5767) w tym także z mechanizmem zrzutowym;
 pojemność 0,5- 12,5 ul;
 o wydłużonym profilu (long);
 z filtrem;
 wymiary pozwalające na pracę w formacie 384-dołkowym;
 końcówki pipet posiadają „zaciski”, które blokują końcówki na miejscu i tworzą kompletne uszczelnienie;
 niskoretencyjne, aby umożliwić maksymalne odzyskiwanie próbki;
 certyfikowane bez zanieczyszczeń RNazą, DNazą, DNA, ATP i endotoksynami;
 przyjazne dla środowiska opakowanie z wkładem ładującym zużywa mniej plastiku;
 każda pudełko końcówek ma naniesione informacje na temat partii i objętości;
 kodowanie kolorystyczne umożliwia łatwe przypasowanie pudełka z końcówkami do pipety właściwej objętości;
 opakowanie zawiera 10 raków x 384.

4.2.6.) Główny kod CPV: 38000000-5 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

38437110-1 - Końcówki pipet

33790000-4 - Laboratoryjne, higieniczne lub farmaceutyczne wyroby szklane

33192500-7 - Probówki

38437100-8 - Pipety

38437000-7 - Pipety i akcesoria laboratoryjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 42 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zestaw statywów na probówki, typ Top-Rack - 4 op., Zestaw statywów na probówki, typ Top-Rack:
 na probówki 1,5-2 ml;
 prostokątny;
 wymiary całkowite: 22 +/- 1 x 6,5 +/- 0,5 x 2,5 +/- 0,3 cm;
 z dwoma uchwytami;
 80-miejscowy;
 wykonany z polipropylenu;
 odporny na temp. Od -80°C do +125°C;
 autoklawowalny;
 zestaw zawiera 5 statywów w różnych kolorach, na przykład: niebieski, zielony, pomarańczowy, różowy i żółty.

2. Statyw na probówki, typ Rota-Rack - 3 op., Statyw na probówki, typ Rota-Rack:
 na probówki o różnych rozmiarach;
 statywy można autoklawować;
 cztery kolorowe elementy są ze sobą połączone, ale każdy z nich można obrócić w wybranym kierunku.
 moduły mogą pomieścić:
• 6 x 15 ml;
• 9 x 1,5/2,0 ml;
• 12 x 0,5/0,6 ml;
• 32 x probówki PCR 0,2ml/4 paski 8-stanowiskowe z probówkami;
 Wymiary: 208 +/- 10 x 100 +/- 5 x 100 +/- 5 mm.
3. Sitko z uchwytem - 3 szt., Sitko z uchwytem:
 wykonane ze stali nierdzewnej;
 stabilny uchwyt;
 ucho do zawieszania;
 średnica 7 cm.
4. Uchwyt do skalpela nr 4 - 6 szt., Uchwyty do skalpela nr 4:
 płaski trzonek do wymiennego ostrza chirurgicznego nr 4;
 wykonany ze stali nierdzewnej;
 krótki;  nadający się do sterylizacji;
 rękojeść łączy się z ostrzem w systemie zatrzasku;
 kompatybilny z ostrzami nr 20.
5. Uchwyt do skalpela nr 3 - 5 szt. Uchwyty do skalpela nr 3:
 płaski trzonek do wymiennego ostrza chirurgicznego nr 3;
 wykonany ze stali nierdzewnej;
 krótki;
 nadający się do sterylizacji;
 rękojeść łączy się z ostrzem w systemie zatrzasku;
 kompatybilny z ostrzami nr 11.

4.2.6.) Główny kod CPV: 38000000-5 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

33790000-4 - Laboratoryjne, higieniczne lub farmaceutyczne wyroby szklane

33192500-7 - Probówki

38437110-1 - Końcówki pipet

38437100-8 - Pipety

38437000-7 - Pipety i akcesoria laboratoryjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 42 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 7

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Kulki do homogenizacji 5 mm - 1 op., Kulki do homogenizatorów Retsch MM301 i MM400, nr katalogowy 22.455.0003 firmy Retsch lub równoważne.
Równoważność polega na zachowaniu następujących parametrów:
 wykonane ze stali nierdzewnej;
 chemoodporne;
 średnica 5 mm;
 do homogenizacji tkanki w okrągłodennych mikroprobówkach typu Eppendorf o objętości 2,00 ml;
 opakowanie ok. 200 szt.
2. Kulki do homogenizacji 3 mm - 1 op., Kulki do homogenizatorów Retsch MM301 i MM400:
 wykonane ze stali nierdzewnej;
 chemoodporne;
 średnica 3 mm;
 do homogenizacji tkanki w okrągłodennych mikroprobówkach typu Eppendorf o objętości 2,00 ml;
 opakowanie ok. 200 szt.

4.2.6.) Główny kod CPV: 38000000-5 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

33790000-4 - Laboratoryjne, higieniczne lub farmaceutyczne wyroby szklane

33192500-7 - Probówki

38437110-1 - Końcówki pipet

38437100-8 - Pipety

38437000-7 - Pipety i akcesoria laboratoryjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 42 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 8

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Kolumienki filtracyjne do izolacji maszynowej -2 op. NucleoSpin 96 Plant II Plates firmy Macherey-Nagel (nr kat. 740663.4S) lub równoważny.
Równoważność polega na zachowaniu następujących parametrów:
 kolumienki filtracyjne (zielone) w formacie płytkowym do przeprowadzania izolacji w stacji izolacyjnej epMotion 5075 na fabrycznym module próżniowym;
− identyfikowalne przez oprogramowanie stacji izolacyjnej epMotion 5075vt;
 kompatybilne z zestawami do izolacji NucleoSpin 96 Plant II;
 opakowanie zawiera 4 szt. (4 x 96 izolacji).

4.2.6.) Główny kod CPV: 38000000-5 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

33790000-4 - Laboratoryjne, higieniczne lub farmaceutyczne wyroby szklane

33192500-7 - Probówki

38437110-1 - Końcówki pipet

38437100-8 - Pipety

38437000-7 - Pipety i akcesoria laboratoryjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 42 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym
Zamawiający nie formułuje warunku udziału w postępowaniu w odniesieniu do warunku zdolności do występowania w obrocie gospodarczym.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej.
Zamawiający nie formułuje warunku udziału w postępowaniu w odniesieniu do warunku posiadania uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Zamawiający nie formułuje warunku udziału w postępowaniu w odniesieniu do sytuacji ekonomicznej i finansowej.
4) zdolności technicznej lub zawodowej.
Zamawiający nie formułuje warunku udziału w postępowaniu w odniesieniu do zdolności technicznych lub zawodowych.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia z postępowania, o których mowa w pkt 6.1., 6.2. i 6.3. SWZ Wykonawca składa wraz z ofertą oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP, tj.
a) oświadczenie o braku podstaw wykluczenia, sporządzone zgodne ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ;

Oświadczenie, o którym mowa wyżej stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia, na dzień składania ofert, tymczasowo zastępujący wymagane przez Zamawiającego podmiotowe środki dowodowe. Oświadczenie to składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej (tj. w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
9.2. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu, Zamawiający działając na podstawie art. 274 ust. 1 PZP wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych:
b) oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 PZP, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (tekst jedn. Dz. U. z 2024 r. poz. 1616), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę lub ofertę częściową albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty lub oferty częściowej niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej - (wzór oświadczenia Wykonawcy w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 PZP o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej stanowi załącznik nr 6 do SWZ),
b) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4) PZP, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji,
c) oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP (oświadczenie o braku podstaw wykluczenia, sporządzone wg załącznika nr 3 do SWZ), w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego, o których mowa w:
(a) art. 108 ust. 1 pkt 3 PZP,
(b) art. 108 ust. 1 pkt 4 PZP, dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka zapobiegawczego,
(c) art. 108 ust. 1 pkt 5 PZP, dotyczących zawarcia z innymi wykonawcami porozumienia mającego na celu zakłócenie konkurencji,
(d) art. 108 ust. 1 pkt 6 PZP
- (wzór oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania stanowi załącznik nr 7 do SWZ).
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów wskazanych wyżej w pkt 1 składa dokumenty zgodnie z wymaganiami opisanymi w pkt 9.3.-9.5. SWZ.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający nie wymaga od Wykonawców przedłożenia przedmiotowych środków dowodowych, z zastrzeżeniem z zastrzeżeniem przypadków wskazanych w pkt 3.7. SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. W przypadku oferty Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum):
1) w formularzu oferty należy wskazać firmy (nazwy) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;
2) oferta musi być podpisana w taki sposób, by wiązała prawnie wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Osoba podpisująca ofertę musi posiadać umocowanie prawne do reprezentacji. Umocowanie musi wynikać z treści pełnomocnictwa załączonego do oferty – treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania;
3) oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP , tj. oświadczenie o braku podstaw wykluczenia (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SWZ) składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Oświadczenie to potwierdza brak podstaw wykluczenia z postępowania. Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, o którym mowa wyżej powinno zostać złożone wraz z ofertą pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej (tj. w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
4) dokumenty, o których mowa w pkt 5.7 niniejszego ogłoszenia obowiązany będzie złożyć każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;
5) wszyscy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia będą ponosić odpowiedzialność solidarną za wykonanie umowy;
6) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wyznaczą spośród siebie Wykonawcę kierującego (lidera), upoważnionego do zaciągania zobowiązań, otrzymywania poleceń oraz instrukcji dla i w imieniu każdego, jak też dla wszystkich partnerów;
7) Zamawiający może w ramach odpowiedzialności solidarnej żądać wykonania umowy w całości przez lidera lub od wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia łącznie lub każdego z osobna.

2. W przypadku Wykonawców wykonujących działalność w formie spółki cywilnej postanowienia dot. oferty Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum) stosuje się odpowiednio.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

3. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadku wystąpienia, co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, obejmujących:
1) Zmianę terminu realizacji Przedmiotu Umowy w przypadku:
a) wystąpienia okoliczności spowodowanych siłą wyższą, w tym wystąpieniem zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach albo działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie Przedmiotu Umowy, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze Stron, Wymieniona zmiana do Umowy dopuszczalna jest tylko w zakresie nie powodującym zwiększenia wynagrodzenia określonego w niniejszej Umowie oraz tylko o czas działania siły wyższej oraz potrzebny do usunięcia skutków tego działania.
b) wystąpienia okoliczności leżących wyłącznie po stronie Zamawiającego, w szczególności wstrzymanie dostawy. Wymieniona zmiana do Umowy dopuszczalna jest tylko o czas wstrzymania dostawy przez Zamawiającego.
2) Zmiana sposobu spełnienia świadczenia:
a. Zmiany technologiczne, w szczególności:
a) Zmiany zakresu Przedmiotu Umowy spowodowane: niedostępnością
na rynku produktu wskazanego w ofercie, wynikającą z zaprzestania produkcji lub wycofania z rynku produktu. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć oświadczenie od producenta o zaprzestaniu produkcji produktu zaoferowanego;
b) Zmianę Umowy w zakresie zmiany numeru katalogowego, nazwy handlowej lub objętości opakowania, które wynikną w okresie realizacji umowy i nie były możliwe do przewidzenia przez żadną ze stron Umowy oraz o ile zmiana taka nie spowoduje zmiany ceny produktu (w przeliczeniu do nowej objętości lub gramatury towaru). Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć: oświadczenie od producenta o powyższej zmianie.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-04-11 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć za pośrednictwem portalu e-zamówienia

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-04-11 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-05-10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.