Ogłoszenie z dnia 2021-09-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00142048/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-08-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa artykułów spożywczych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ SZKÓŁ ROLNICZYCH W BIAŁYMSTOKU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000094946
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. ks. Stanisława Suchowolca 26
1.5.2.) Miejscowość: Białystok
1.5.3.) Kod pocztowy: 15-567
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki
1.5.7.) Numer telefonu: 85 741 10 75
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@zsrckp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsrckp.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa artykułów spożywczych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9fa5a0a5-f925-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00174449
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004497/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej Zespołu Szkół Rolniczych w Białymstoku
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00142048/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SR-I-26.1.2.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 195336,98 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Nr 5- Warzywa przetworzone (kiszone)Towar musi być dostarczony następnego dnia od daty złożenia zamówienia. Średnia częstotliwość dostawy 4 razy w miesiącu.
Dostarczenie towaru odbywać się będzie starannie, na koszt i ryzyko Wykonawcy, każdorazowo do siedziby Zamawiającego (Internatu) przy ul. Ks. St. Suchowolca 26B w Białymstoku, na podstawie zamówienia wysłanego e-mailem lub telefonicznie. Zamawiający zastrzega sobie prawo wyboru poszczególnych Towarów według bieżących potrzeb i celowości zakupu.
Szczegóły w SWZ i załączniku 2a.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15331000-7 - Warzywa przetworzone
4.5.5.) Wartość części: 6685,71 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Nr 6 - ZiemniakiTowar musi być dostarczony w ciągu 1 dnia od daty złożenia zamówienia. Średnia częstotliwość dostaw 4 razy w miesiącu. Ziemniaki pakowane w workach po 15 kg.
Dostarczenie towaru odbywać się będzie starannie, na koszt i ryzyko Wykonawcy, każdorazowo do siedziby Zamawiającego ( Internatu) przy ul. Ks. St. Suchowolca 26 B w Białymstoku, na podstawie zamówienia wysłanego e-mailem lub telefonicznie. Zamawiający zastrzega sobie prawo wyboru poszczególnych Towarów według bieżących potrzeb i celowości ich zakupu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
03212100-1 - Ziemniaki
4.5.5.) Wartość części: 13457,94 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Nr 7- Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsneTowar musi być dostarczony następnego dnia do godziny 8:00 od daty złożenia zamówienia. Średnia częstotliwość dostawy mięsa i przetworów mięsnych wynosi od 5 do 6 razy w tygodniu oraz w niektóre soboty (oprócz niedziel i świąt). W razie potrzeb dostawa towaru w godzinach popołudniowych – nie częściej niż 3 razy w miesiącu.
Towar musi być dostarczony w terminie 1 dzień od dat złożenia zamówienia. Średnia częstotliwość dostawy 6 razy w miesiącu.
Dostarczenie towaru odbywać się będzie starannie, na koszt i ryzyko Wykonawcy, każdorazowo do siedziby Zamawiającego ( Internatu) przy ul. Ks. St. Suchowolca 26 B w Białymstoku, na podstawie zamówienia wysłanego e-mailem lub telefonicznie. Zamawiający zastrzega sobie prawo wyboru poszczególnych Towarów według bieżących potrzeb i celowości ich zakupu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne
4.5.5.) Wartość części: 146247,62 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Nr 8 - DróbTowar musi być dostarczony następnego dnia do godziny 8:00 od daty złożenia zamówienia. Średnia częstotliwość dostawy drobiu i przetworów drobiowych wynosi od 2 razy w tygodniu oraz w niektóre soboty (oprócz niedziel i świąt). W razie potrzeb dostawa towaru w godzinach popołudniowych – nie częściej niż 2 razy w miesiącu.
Towar musi być dostarczony w terminie 1 dzień od daty złożenia zamówienia. Średnia częstotliwość dostawy 6 razy w miesiącu.
Dostarczenie towaru odbywać się będzie starannie, na koszt i ryzyko Wykonawcy, każdorazowo do siedziby Zamawiającego ( Internatu) przy ul. Ks. St. Suchowolca 26 B w Białymstoku, na podstawie zamówienia wysłanego e-mailem lub telefonicznie. Zamawiający zastrzega sobie prawo wyboru poszczególnych Towarów według bieżących potrzeb i celowości ich zakupu. Szczegóły w SWZ i załączniku nr 2a.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15112000-6 - Drób
4.5.5.) Wartość części: 28945,71 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie złożono ofert na pakiet nr 5 - warzywa przetworzone
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 13674,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 13674,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 13674,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Gospodarstwo Rolne Piotr Silwonik
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 966 133 88 35
7.3.3) Ulica: Izbiszcze 3A
7.3.4) Miejscowość: Choroszcz
7.3.5) Kod pocztowy: 16-070
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 13674,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-09-01 do 2022-08-31Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 152962,43 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 152962,43 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 152962,43 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Przetwórstwa Mięsnego "KBS" Sp.z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 546 138 49 98
7.3.3) Ulica: Potoczyzna 33A
7.3.4) Miejscowość: Mońki
7.3.5) Kod pocztowy: 19-100
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 152962,43 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-09-01 do 2022-08-31Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Oferta przekracza kwotę, którą zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Pakiet nr 7 Mięso i produkty mięsne - termin rozpatrzenia reklamacji tego samego dnia, do 13.30
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- DOSTAWA PODŁOŻY BAKTERIOLOGICZNYCH SUCHYCH, PODŁOŻY GOTOWYCH NA PŁYTKACH PETRIEGO ORAZ PODŁOŻY GOTOWYCH W PROBÓWKACH
- Termomodernizacja trzech budynków mieszkalnych wielorodzinnych w Białymstoku przy ul. ks. J. Popiełuszki 71, 73 i 75 na osiedlu Zielone Wzgórza Komunalnego TBS Sp. z o.o.
- Usługa w zakresie nadzoru autorskiego i serwisu oprogramowania aplikacyjnego systemu firmy Kamsoft na 36 miesięcy
- Opracowanie dokumentacji projektowej drogowych obiektów inżynierskich wraz z uzyskaniem stosownych decyzji administracyjnych oraz pełnieniem nadzoru autorskiego z podziałem na części
- Remont studzienek kanalizacji deszczowej na terenie Miasta Białegostoku położonych w pasie drogowym (regulacja studzienek w stosunku do powierzchni jezdni).
- Usługa kompleksowej organizacji 3 konferencji otwierających w ramach realizowanych przez Zamawiającego projektów w ramach Programu Interreg NEXT Polska-Ukraina 2021-2027
więcej: przetargi w Białymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa artykułów żywnościowych z podziałem na części dla ZSCKR w Okszowie od dnia zawarcia umowy do dnia 31.12.2025 r."
- SUKCESYWNE DOSTAWY ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DO ZESPOŁU SZKOLNO-PRZEDSZKOLNEGO NR 2 W WARSZAWIE
- Dostawa mięsa i wędlin do Aresztu śledczego w Tarnowskich Górach
- Dostawy warzyw i owoców dla Ośrodka Szkolenia Służby Więziennej w Suchej oraz Oddziału Zamiejscowego w Zwartowie
- MZŻ.262.5.2025.Ż SUKCESYWNA DOSTAWA ŚWIEŻEGO MIĘSA I PRODUKTÓW MIĘSNYCH DO 32 ŻŁOBKÓW NA TERENIE ŁODZI
- "Zakup i sukcesywna dostawa żywności (produktów spożywczych) na potrzeby Żłobka Samorządowego w Niebylcu, Niebylec 217, 38-114 Niebylec w okresie od 01.04.2025r. do 31.12.2025r."
więcej: Ziemniaki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.