Ogłoszenie z dnia 2023-04-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00082433/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-02-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy Sabnie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Sabnie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711582061
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Główna 73
1.5.2.) Miejscowość: Sabnie
1.5.3.) Kod pocztowy: 08-331
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL925 - Siedlecki
1.5.7.) Numer telefonu: 257874190
1.5.8.) Numer faksu: 257874249
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@sabnie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sabnie.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://sabnie.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy Sabnie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-db51de6b-a60b-11ed-9236-36fed59ea7dd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00174470
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00035207/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy Sabnie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00082433
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RIŚ.271.2.2.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia polega na wykonaniu termomodernizacji budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy Sabnie:
1) Gminnej Biblioteki Publicznej w Sabniach
2) budynku świetlicy wiejskiej w Kupientynie
3) budynku świetlicy wiejskiej w Hilarowie
4) budynku Gminnego Ośrodka Zdrowia w Sabniach
objętych dofinansowaniem z Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych.
2. W ramach zamówienia przewiduje się wykonanie następujących robót:
1) Gminna Biblioteka Publiczna w Sabniach:
- rozbiórka,
- prace murowe i montażowe,
- roboty budowlane
a) termomodernizacja fundamentu i ścian zewnętrznych,
b) okładziny schodów,
c) malowanie dachu,
d) montaż daszku nad wejściem,
- posadowienie paneli fotowoltaicznych na dachu,
- linie kablowe,
- tablice rozdzielcze, inwerter,
- system ppoż instalacji fotowoltaicznej,
- dokumentacja odbiorowa, pomiary.
2) Budynek świetlicy wiejskiej w Kupientynie:
- roboty budowlane,
- ściana zewnętrzna termomodernizacja
- dach
- posadowienie paneli fotowoltaicznych na dachu,
- linie kablowe,
- tablice rozdzielcze, inwerter,
- system ppoż instalacji fotowoltaicznej,
- dokumentacja odbiorowa, pomiary.
3) Budynek świetlicy wiejskiej w Hilarowie:
- roboty budowlane
- fundament i ściana zewnętrzna termomodernizacja
- stolarka, ślusarka
4) Budynek Gminnego Ośrodka Zdrowia w Sabniach:
- roboty budowlane
- prace przygotowawcze
- dach
- docieplenie ścian elewacji
- wymiana podokienników na elewacji
- wymiana rynien i rur spustowych
- przebudowa podjazdu i schodów
- docieplenie ścian poniżej poziomu cokołu
- opaska ochronna cokół
- rusztowanie
- instalacje wewnętrzne
- demontaż
- instalacja centralnego ogrzewania
- instalacja gazowa i kotłownia
- posadowienie paneli fotowoltaicznych na dachu,
- linie kablowe,
- tablice rozdzielcze, inwerter,
- dokumentacja odbiorowa, pomiary.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku Nr 5 do SWZ – Dokumentacja techniczna.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45442100-8 - Roboty malarskie
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45331110-0 - Instalowanie kotłów
45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1746444,92 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3655456,97 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1746444,92 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WormBud Cezary Robak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8241170340
7.3.3) Ulica: Zwycięstwa 6/1
7.3.4) Miejscowość: Węgrów
7.3.5) Kod pocztowy: 07-100
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1746444,92 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-11-30INNE PRZETARGI SABNIE
więcej: przetargi SABNIE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja KP PSP w Kutnie" - III
- "Wykonanie robót ogólnobudowlanych dla budynków będących w zarządzie Nadleśnictwa Skwierzyna"
- Modernizacja systemu wodociągowego w Gminie Tymbark
- Budowa gospodarczego obiektu budowlanego przeznaczonego na cele gospodarki leśnej - wieża dla nietoperzy na dz. ew. nr 4200/11 obręb Jasionka
- "Instalacja OZE i poprawa efektywności energetycznej wraz z przebudową zaplecza technicznego Zarządu Dróg Powiatowych w Słupsku" - II postępowanie
- Usunięcie nieodpowiedniego stanu technicznego wiaduktu drogowego na DW 766 w m. Pińczów w km 28+416 (km 3+906 obwodnicy Pińczowa)
więcej: Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.