eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaWykonywanie robót budowlanych i usług konserwacyjnych w obiektach Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji w Warszawie



Ogłoszenie z dnia 2023-04-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonywanie robót budowlanych i usług konserwacyjnych w obiektach Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji w Warszawie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MINISTERSTWO SPRAW WEWNĘTRZNYCH I ADMINISTRACJI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 012293240

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Stefana Batorego 5

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 02-591

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: +48226014730

1.5.8.) Numer faksu: +48228456751

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@mswia.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/mswia

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zamowienia-mswia.ezamawiajacy.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Umowy ramowej

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonywanie robót budowlanych i usług konserwacyjnych w obiektach Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji w Warszawie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f516f508-4871-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00174493

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00080236

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb zawarcia umowy ramowej wraz z podstawą prawną Umowa ramowa udzielana jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 311 ust. 1 pkt 2 ustawy w zw. z art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BF-WPP-2374-1-31-BA-TP-BS/2022

4.3.2.) Szacunkowa maksymalna wartość umowy ramowej (bez VAT): 2845260,77

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zawarcie umowy ramowej na wykonywanie robót budowlanych i usług konserwacyjnych w obiektach Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji (MSWiA) przy ulicach Stefana Batorego 5, Adolfa Pawińskiego 17/21, Taborowej 33A, Rakowieckiej 2a, Zawrat 20, Domaniewskiej 36/38 oraz Szucha 2/4 w Warszawie.
2. W czasie trwania umowy ramowej Zamawiający będzie udzielał Wykonawcy zamówień w formie tzw. Zleceń robót do wykonania, na warunkach określonych w umowie ramowej, bez przeprowadzania postępowania o udzielenie zamówienia.
3. Z amawiający nie gwarantuje udzielenia zamówień (Zleceń robót do wykonania) na pełną kwotę wartości brutto umowy ramowej, jednakże minimalna wielkość świadczenia będzie wynosić 40% maksymalnego wynagrodzenia brutto Wykonawcy. Z tego tytułu Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45233140-2 - Roboty drogowe

45261900-3 - Naprawa i konserwacja dachów

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3059573,17 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3995315,44 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3059573,17 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Pan Adam Sojka, prowadzący działalność gospodarczą pod firmą Adam Sojka Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo Usługowe ADBUD

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 6551826420

7.3.3) Ulica: Niziny 62

7.3.4) Miejscowość: Tuczępy

7.3.5) Kod pocztowy: 28-142

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3499670,75 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 48 miesiące

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

1. Umowa ramowa obowiązuje przez okres 48 miesięcy od dnia jej zawarcia jednak nie dłużej niż do dnia, w którym zostanie wyczerpana kwota przeznaczona na jej sfinansowanie, określona w § 2 ust.2 umowy ramowej albo do dnia, w którym zostanie zakończona realizacja wszystkich zleceń udzielonych przez Zamawiającego, z zastrzeżeniem, że przekazanie Wykonawcy zleceń do wykonania nastąpi w okresie pierwszych 42 miesięcy obowiązywania Umowy ramowej. Wykonanie udzielonych Wykonawcy zleceń zakończy się nie później niż w okresie 48 miesięcy od daty zawarcia Umowy ramowej. Zamawiający zakłada, że okres realizacji poszczególnego zlecenia nie przekroczy 6 miesięcy.
2. Zamawiający uwzględnił aspekty środowiskowe w opisie przedmiotu zamówienia.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.