Ogłoszenie z dnia 2021-09-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00132730/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-07-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego na przejściach dla pieszych
w ciągu dróg administrowanych przez GDDKiA Oddział w Gdańsku”
z podziałem na sześć części zamówienia
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Gdańsku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5842456536
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Subisława 5
1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 80-354
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.7.) Numer telefonu: 58 3426810
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: rejon_gdansk@gddkia.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gddkia.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://gddkia.eb2b.com.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Zarządzanie drogami krajowymi
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego na przejściach dla pieszychw ciągu dróg administrowanych przez GDDKiA Oddział w Gdańsku”
z podziałem na sześć części zamówienia
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-26357ab6-ef90-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00174498
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00132730/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: O.GD.Z-12.2412.7.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 3070998,37 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 1: Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego na przejściach dla pieszych na DK 22 w miejscowości Chrząstowo, Człuchów, Rychnowy.Zamówienie obejmuje zaprojektowanie i budowę urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego na przejściach dla pieszych na DK 22 w miejscowości Chrząstowo, Człuchów, Rychnowy w zakresie określonym w PROGRAMIE FUNKCJONALNO-UŻYTKOWYM.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233261-6 - Roboty budowlane w zakresie przejść dla pieszych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.5.5.) Wartość części: 721547,15 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 2: Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego na przejściach dla pieszych na DK 55 w miejscowości Sztum, Kwidzyn, MiłosnaZamówienie obejmuje zaprojektowanie, budowę urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego na przejściach dla pieszych na DK 55 w miejscowości Sztum, Kwidzyn, Miłosna w zakresie określonym w PROGRAMIE FUNKCJONALNO-UŻYTKOWYM.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233261-6 - Roboty budowlane w zakresie przejść dla pieszych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.5.5.) Wartość części: 459673,17 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 3: Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego na przejściach dla pieszych na DK 7 w km miejscowości Lniska i Leźno oraz na DK 20w m. Babi Dół i Żukowo;
Zamówienie obejmuje zaprojektowanie, budowę urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego na przejściach dla pieszych na DK 7 w km miejscowości Lniska i Leźno oraz na DK 20 w m. Babi Dół i Żukowo w zakresie określonym w PROGRAMIE FUNKCJONALNO-UŻYTKOWYM.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233261-6 - Roboty budowlane w zakresie przejść dla pieszych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.5.5.) Wartość części: 879186,99 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 4: Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego na przejściach dla pieszych na DK 20 w miejscowości HopowoZamówienie obejmuje zaprojektowanie, budowę urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego na przejściach dla pieszych na DK 20 w miejscowości Hopowo w zakresie określonym w PROGRAMIE FUNKCJONALNO-UŻYTKOWYM.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233261-6 - Roboty budowlane w zakresie przejść dla pieszych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.5.5.) Wartość części: 613460,98 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 5: Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego na przejściach dla pieszych na DK 6 w miejscowości Godętowo;Zamówienie obejmuje zaprojektowanie, budowę urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego na przejściach dla pieszych na DK 6 w miejscowości Godętowo w zakresie określonym w PROGRAMIE FUNKCJONALNO-UŻYTKOWYM.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233261-6 - Roboty budowlane w zakresie przejść dla pieszych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.5.5.) Wartość części: 254227,64 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 6: Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego na przejściach dla pieszych na DK 6 w miejscowości Poganice;Zamówienie obejmuje zaprojektowanie, budowę urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego na przejściach dla pieszych na DK 6 w miejscowości Poganice w zakresie określonym w PROGRAMIE FUNKCJONALNO-UŻYTKOWYM.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233261-6 - Roboty budowlane w zakresie przejść dla pieszych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.5.5.) Wartość części: 142902,44 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Przedmiotowe postępowanie przetargowe zostało unieważnione, gdyż oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający aktualnie nie jest w stanie zwiększyć kwoty, którą zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 965286,42 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 965286,42 PLN
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Przedmiotowe postępowanie przetargowe zostało unieważnione, gdyż oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający aktualnie nie jest w stanie zwiększyć kwoty, którą zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1249987,48 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1249987,48 PLN
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Przedmiotowe postępowanie przetargowe zostało unieważnione, gdyż oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający aktualnie nie jest w stanie zwiększyć kwoty, którą zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1246378,66 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1246378,66 PLN
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Przedmiotowe postępowanie przetargowe zostało unieważnione, gdyż oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający aktualnie nie jest w stanie zwiększyć kwoty, którą zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 884865,81 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 884865,81 PLN
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Przedmiotowe postępowanie przetargowe zostało unieważnione, gdyż oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający aktualnie nie jest w stanie zwiększyć kwoty, którą zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 336712,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 336712,50 PLN
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego zostało unieważnione, ponieważ w przedmiotowym postępowaniu nie wpłynęła żadna oferta.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Usuwanie odrośli drzew i krzewów z torfowiska w rezerwacie przyrody "Torfowisko Pobłockie"
- OPRACOWANIE WIELOBRANŻOWEGO PROGRAMU FUNKCJONALNO-UŻYTKOWEGO DLA ZADANIA PN. "BUDOWA NOWEJ SIEDZIBY ZARZĄDU W GDAŃSKU CBZC PRZY UL. HARFOWEJ 60 W GDAŃSKU"
- Dostawa skanerów 3D na potrzeby projektu ENACT 15mC realizowanego na Wydziale Architektury Politechniki Gdańskiej
- Wykonanie: okresowych przeglądów technicznych, serwisów i konserwacji: central wentylacyjnych w Gdańskim Ośrodku Sportu, w latach 2024 - 2025.
- Modernizacja nawierzchni DW nr 612 na odcinku od km 3+180 do km 5+950
- Sukcesywna dostawa środków chemii gospodarczej dla jednostek organizacyjnych PG
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa parkingu przy budynku szkoły
- Rozbudowa sieci wodociągowej i kanalizacyjnej w Gminie Tomice
- Budowa ścieżki terenowo- rowerowej typu "Cross Country" wraz z zagospodarowaniem terenu, niezbędną infrastrukturą techniczną, niezbędnymi obiektami budowlanymi i obiektami małej architektury
- Modernizacja dróg na terenie Gminie Tykocin
- Rozbudowa sieci wodociągowej na nowych osiedlach wraz z przebudową istniejącej oraz budową sieci kanalizacji sanitarnej w Gminie Dominowo
- Odbudowa i renowacja kapliczki przydrożnej z figurą św. Jana Nepomucena w Piotrawinie
więcej: Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.