Ogłoszenie z dnia 2023-04-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00112090/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-02-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Utrzymanie porządku oraz należytego stanu sanitarnego w zasobach należących do Żyrardowskiego Towarzystwa Budownictwa Społecznego Spółka z o.o. ul.11-go Listopada 48 w Żyrardowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Żyrardowskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 016174940
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 11-go Listopada 48
1.5.2.) Miejscowość: Żyrardów
1.5.3.) Kod pocztowy: 96-300
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL926 - Żyrardowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: tbs@zyrardow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.tbs.zyrardow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/tbs_zyrardow1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Zamawiający publiczny
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Utrzymanie porządku oraz należytego stanu sanitarnego w zasobach należących do Żyrardowskiego Towarzystwa Budownictwa Społecznego Spółka z o.o. ul.11-go Listopada 48 w Żyrardowie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-22226a9c-b690-11ed-b8d9-2a18c1f2976f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00174502
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00112090
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 2/ZP/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 340200,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług porządkowych w budynkach mieszkalnych oraz na terenach zewnętrznych zarządzanych przez Żyrardowskie T B S Sp. z o.o. Wykaz zasobów objętych zamówieniem stanowi - ZAŁĄCZNIK nr 2 do SWZ.
1. Powierzchnia terenów utwardzonych : 7.607,90 m2
2. Powierzchnia terenów zielonych: 16.640 m2
3. Zadaszone pergole śmietnikowe – 6 szt. w tym 3 szt.- dwu-częściowe
4. Place zabaw: 7 szt.
5. Budynki mieszkalne – ilość 14 szt.
w tym : 3 szt. -3 kondygnacyjne , 10 szt.- 4 kondygnacyjne, 1szt. - 6 kondygnacyjny
6. Ilość klatek schodowych – 50 szt.
2. Zakres zamówienia:
1) Codzienne sprzątanie zanieczyszczeń na terenach obsługiwanych: ciągach komunikacyjnych pieszych i pieszo-jezdnych wraz z krawężnikami, jezdniach wewnątrzosiedlowych, opaskach budynków, zatokach postojowych, parkingach, placach zabaw i terenach zielonych (wraz z okresowym grabieniem liści – Zamawiający udostępnia worki na odpady biodegradowalne)
2) Bieżące(codzienne) utrzymanie w czystości pergol śmietnikowych wraz z deponowaniem odpadów leżących luzem do pojemników odpowiednich frakcji oraz zgłaszanie dodatkowych potrzeb wywozu odpadów
3) Przeprowadzanie dezynfekcji, dezynsekcji i deratyzacji w pergolach śmietnikowych z użyciem środków posiadających atesty i certyfikaty – jeden raz na kwartał
4) Wymiana piasku w piaskownicach na placach zabaw – dwa raz w roku zgodnie z obowiązującymi przepisami (orientacyjna pojemność wszystkich piaskownic to ok.10 m3)
5) Zmywanie podestów wiatrołapów i parterów klatek schodowych oraz mycie drzwi wejściowych do wiatrołapów, klatek schodowych i pomieszczeń wspólnego użytkowania (tj. drzwi do piwnic) - jeden raz w tygodniu.
6) Zamiatanie i zmywanie podłóg i podestów klatek schodowych - dwa razy w miesiącu.
7) Mycie kloszy plafonów oświetleniowych na klatkach schodowych i przed wejściami
do wiatrołapów - jeden raz na kwartał.
8) Usuwanie pajęczyn ze ścian i sufitów klatek schodowych, wycieranie z kurzu z poręczy, parapetów okiennych, skrzynek pocztowych, gablot informacyjnych, włączników światła, grzejników c. o., drzwiczek do skrzynek gazowych, elektrycznych i wodomierzy - jeden raz w miesiącu.
9) Mycie ścian, drzwi i podłóg dźwigów osobowych (wind) – dwa razy w miesiącu.
10) Czyszczenie kratek znajdujących się przed wejściami do wiatrołapów - codzienne
11) Usuwanie chwastów z opasek budynków, obrzeży chodnikowych oraz utwardzonych ciągów pieszych i wejść do klatek schodowych w sposób mechaniczny lub chemiczny – przez cały okres wzrostu tych chwastów
12) Wywieszanie w gablotach informacyjnych umieszczonych na klatkach schodowych komunikatów i zawiadomień otrzymanych od Spółki – jeden raz w miesiącu
13) Mycie okien i lamperii na klatkach schodowych oraz okienek piwnicznych - dwa razy w roku (wiosna, jesień).
14) Oczyszczanie i dezynfekcja piwnic po wylaniu nieczystości płynnych wraz z ich usunięciem oraz wypompowywanie wody gruntowej z piwnic budynków w przypadku wystąpienia zalania – należy przyjąć jeden raz na kwartał (takie zjawisko występuje okresowo)
15) Zamiatanie korytarzy piwnicznych (wraz z usuwaniem pajęczyn) oraz mycie biegu schodowego do piwnic – jeden raz w miesiącu.
16) W okresie zimowym:
a) codzienne bezzwłoczne usuwanie śniegu, błota pośniegowego z ciągów pieszych komunikacyjnych i jezdno- pieszych, zatok parkingowych w taki sposób, aby zapewnić bezpieczny i nieutrudniony dostęp do klatek schodowych i zatok postojowych;
b) likwidacja gołoledzi i śliskiej nawierzchni poprzez posypywanie piaskiem najpóźniej w ciągu 2 godz. po jej wystąpieniu;
c) usuwanie sopli zagrażających bezpieczeństwu mieszkańców – wg potrzeb
17) Ponadto:
a) dostarczanie najemcom do skrzynek pocztowych korespondencji od Spółki – jeden raz w miesiącu
b) przeprowadzanie deratyzacji w pomieszczeniach wspólnego użytkowania – jeden raz na kwartał
c) wywieszanie flagi narodowej z okazji świąt i uroczystości państwowych;
d) informowanie Spółki o dostrzeżonych uszkodzeniach, wadliwym działaniu instalacji
i urządzeń na klatkach schodowych, korytarzach, piwnicach, placach zabaw, jak również
o rażącym naruszeniu przez mieszkańców porządku domowego.
3. Godziny pracy Wykonawcy w okresie zimowym winny zostać dostosowane do warunków atmosferycznych tj. umożliwiających bezpieczne poruszanie się po chodnikach i ciągach pieszo - jezdnych. Sprzęt oraz praca ludzi i niezbędne w akcji zimowej materiały powinny zostać wkalkulowane w przedstawioną ofertę. Wykonawca jest zobowiązany do stałej kontroli pogody w celu ustalania rozpoczęcia czynności odśnieżania i posypywania piaskiem.
Spółka zapewnia nieodpłatnie pomieszczenia gospodarcze wyposażone w punkty czerpalne ciepłej i zimnej wody.
4. Wszelkie odpady Wykonawcy jakie powstaną w trakcie wykonywania prac będą stanowiły jego własność. Wykonawca będzie zobowiązany do zagospodarowania odpadami w sposób zgodny z obowiązującym systemem gospodarowania odpadami komunalnymi.
5. Wykonawca będzie ponosił odpowiedzialność:
- w stosunku do osób trzecich za wypadki, obrażenia mające związek z nienależytym wykonaniem umowy bądź brakiem jej wykonania a w szczególności: przy braku likwidacji gołoledzi, usuwania sopli, posypywania śliskości piachem i zbyt późnym podjęciem czynności.
- za zniszczenie mienia spółki i szkody powstałe w stosunku do osób trzecich wskutek wykonywania prac z winy Wykonawcy. Poza tym jest on zobowiązany niezwłocznie zawiadomić Zleceniodawcę o tych szkodach i na własny koszt je naprawić.
6.Zleceniodawca dokonywać będzie bieżącej kontroli w trakcie wykonywania prac a Wykonawca w przypadku stwierdzenia nienależytego wykonania ich jest zobowiązany do uwzględniania wniosków i zastrzeżeń Zleceniodawcy.
7. Wykonawca jest zobowiązany do zabezpieczenia we własnym zakresie niezbędnych do wykonywania prac: chemii gospodarczej, piasku i innych środków, a także narzędzi, maszyn i urządzeń. Wszystkie używane środki czystości winny posiadać stosowne atesty i certyfikaty.
8. Wykonawca musi przewidzieć wszelkie czynności, które mogą wpłynąć na cenę zamówienia. W związku z powyższym Zamawiający zaleca, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej w celu zapoznania się z zakresem prac i warunkami ich wykonania.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90911200-8 - Usługi sprzątania budynków
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 340200,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 374586,24 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 340200,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPHU MIRMAR MAŁGORZTA JODŁOWSKA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8381004736
7.3.3) Ulica: STEFANA OKRZEI 57
7.3.4) Miejscowość: ŻYRARDÓW
7.3.5) Kod pocztowy: 96-300
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
P.P.H.U. " MIRMAR " Małgorzata Jodłowska
jakie przetargi wygrała firma
P.P.H.U. " MIRMAR " Małgorzata Jodłowska
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 340200,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-04-01 do 2025-03-31INNE PRZETARGI Z ŻYRARDOWA
- Projekt oraz wykonanie renowacji elementów werandy przy budynku A wraz z renowacją stolarki drzwiowej pomiędzy werandą a oddziałem szpitalnym Szpitala Centrum Zdrowia Mazowsza Zachodniego
- Opracowanie projektu oraz wykonanie rewitalizacji przestrzeni publicznej Szpitala wraz z zagospodarowaniem terenu zieleni i małej architektury oraz utworzenie systemu wystawienniczego obejmującego
- Rewitalizacja (oczyszczenie i odnowienie) Elewacji całego budynku A Szpitala Centrum Zdrowia Mazowsza Zachodniego
- Dostawy bielizny operacyjnej jednorazowej
- Zakup samochodu dostawczego z wywrotem trójstronnym, zabudową siatkową
- Poprawa przejezdności i bezpieczeństwa ruchu na drodze powiatowej nr 4719W Puszcza Mariańska - Mszczonów.
więcej: przetargi w Żyrardowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa polegająca na utrzymaniu czystości i porządku oraz usługi konserwatorskie w obiektach Młodzieżowego Centrum Sportu Wrocław w 2025 roku
- Usługi gospodarczo - porządkowe w SGZOZ w Chełmku
- Świadczenie usług polegających na sprzątaniu, utrzymaniu w porządku i czystości terenów zewnętrznych przynależnych do budynków oraz pomieszczeń i części wspólnych nieruchomości, IV części
- Kompleksowe sprzątanie w zakresie utrzymania czystości w obiektach Namysłowskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Namysłowie.
- Sprzątanie miejsc noclegowych w Leśnym Ośrodku Edukacyjnym w Jedlni Letnisko w 2025 roku - II postępowanie
- Świadczenie usługi kompleksowych prac porządkowych w zakresie stałego utrzymania czystości pomieszczeń biurowych w trzech lokalizacjach biur WFOŚiGW w Gdańsku przez okres 12 m-cy
więcej: Usługi sprzątania budynków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.