eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi IławaCyfryzacja Iławskiego Centrum Kultury



Ogłoszenie z dnia 2022-05-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Cyfryzacja Iławskiego Centrum Kultury

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Iławskie Centrum Kultury

1.3.) Oddział zamawiającego: ICK

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510927707

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Niepodległości 13a

1.5.2.) Miejscowość: Iława

1.5.3.) Kod pocztowy: 14-200

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski

1.5.7.) Numer telefonu: (89) 649 16 31

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@ickilawa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ick.miastoilawa.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ickilawa.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Cyfryzacja Iławskiego Centrum Kultury

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6d32ef22-c48d-11ec-b879-9a86e5ac3946

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00174615

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00066139/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Cyfryzacja Iławskiego Centrum Kultury

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Przedmiot zamówienia realizowany jest przy współudziale środków unijnych w ramach działania 3.2 „Innowacyjne rozwiązania na rzecz aktywizacji cyfrowej” III Osi Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020, Projekt „Konwersja cyfrowa domów kultury”.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00133938/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.2.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 119139,09 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1 – dostawa sprzętu cyfrowego i oprogramowania wchodzącego w skład systemu audio–wizualnego do transmisji internetowej:
1. Kamera 6K - 3 szt.
2. Obiektyw do kamery 70-200MM - 2 szt.
3. Obiektyw do kamery 24-70MM - 1 szt.
4. Karta pamięci - 3 szt.
5. Dysk twardy - 3 szt.
6. Lampa + mocowanie do kamery - 3 szt.
7. Mikser wideo- 1 szt.
8. Monitor - 1 szt.
9. Kufer Transportowy na Monitor - 1 szt.
10. Projektor multimedialny- 1 szt.
11. Statyw do Kamery Ręcznej + głowica - 3 szt.
12. Kabel HDMI - 3 szt.
13. Słuchawki - 1 szt.
14. Kabel audio - 4 szt.
15. Przejściówka XLR - 3 szt.
16. Walizka transportowa do kamery, akcesoriów, karty pamięci, przejściówki i obiektywu - 3 szt.
17. Walizka transportowa do miksera, akcesoriów, dysków twardych - 1 szt.
18. Aparat cyfrowy – 1 szt.
19. Lampa błyskowa do aparatu – 1 szt.
20. Obiektyw do aparatu 24-70MM – 1 szt.
21. Obiektyw do aparatu 55MM
22. Obiektyw do aparatu 70-200MM – 1 szt.
23. Plecak transportowy do aparatu – 1 szt.
24. Laptop wraz z oprogramowaniem – 1 szt.
25. Oprogramowanie/licencja programu graficznego – 1 szt.
26. Statyw do aparatu – 1 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 32232000-8 - Sprzęt wideokonferencyjny

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30213000-5 - Komputery osobiste

30213100-6 - Komputery przenośne

32333200-8 - Kamery wideo

38651000-3 - Aparaty fotograficzne

48322000-1 - Pakiety oprogramowania graficznego

4.5.5.) Wartość części: 110179,09 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2 – szkolenia dla kadry ICK
a) Zakres rzeczowy części 2 zamówienia obejmuje przeprowadzenie szkoleń podnoszących umiejętności kadry ICK w zakresie obsługi sprzętu i oprogramowania łącznie 64 godziny, składające się z 6 zadań:
 Zadanie 1 - Obsługa oprogramowania oraz sprzętu do transmisji na żywo dla grupy 4 osób - 12 godzin zegarowych
 Zadanie 2 - Podstawy grafiki komputerowej oraz obsługa programu graficznego dla grupy 4 osób - 12 godzin zegarowych
 Zadanie 3 - Nagrywanie i postprodukcja filmów oraz obsługa programu do montażu dla grupy 4 osób - 12 godzin zegarowych
 Zadanie 4 - Influencer Marketing oraz nowe media dla grupy 4 osób - 12 godzin zegarowych
 Zadanie 5 - Dostępność cyfrowa: dla grupy 4 osób - 8 godzin zegarowych
 Zadanie 6 - Obsługa smartfona przez seniora dla grupy 4 osób - 8 godzin zegarowych
b) Szkolenia prowadzone będą od poniedziałku do piątku w godzinach pracy Zamawiającego. Zadanie 1 przeprowadzone będzie w siedzibie Zamawiającego, zadania 2,3,4,5,6 przeprowadzone w formie on-line.
c) Część 2 zamówienia obejmuje swoim zakresem wszystkie wymienione wyżej zadania (6 zadań), dlatego też Zamawiający nie dopuszcza składania przez Wykonawców ofert na wybrane przez nich szkolenia. Oferta nie obejmująca wszystkich zadań zostanie potraktowana jako niezgodna z warunkami zamówienia i odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy pzp.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 8960,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

1. Zamawiający, stosownie do art. 222 ust. 4 ustawy Pzp bezpośrednio przed otwarciem ofert podał kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia dla części 1 i 2.
2. Oferta z najniższą ceną w części 1, złożona przez wykonawcę: Poke Yoke Marcin Szopa, 32-087 Bibice ul. Kwiaty Polne 2 przekracza o 23.570,55 zł kwotę, jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia i przewyższa ona możliwości finansowe zamawiającego, który zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę 130.600,00 zł brutto.
Zamawiający nie może zwiększyć kwoty na realizację części 1 zamówienia objętego przedmiotową procedurą do ceny oferty najkorzystniejszej. Mając powyższe na względzie uznać należy, iż zachodzi przesłanka unieważnienia postępowania na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy pzp, który stanowi o tym, że Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 154170,55 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 165550,00 PLN

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 5 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W związku z tym, że realizacja części 1 i 2 zamówienia są ze sobą ściśle powiązane – część 2 zamówienia dotyczy przeprowadzenia szkoleń z zakresu obsługi sprzętu i oprogramowania, jaki zamawiający zamierzał zakupić w ramach części 1 zamówienia, biorąc pod uwagę fakt unieważnienia postępowania w części 1, Zamawiający unieważnia część 2 – Szkolenia dla kadry ICK na podstawie art. 255 pkt 5 ustawy pzp, stanowiącego o tym, że Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.