Ogłoszenie z dnia 2022-05-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00133938/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-04-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Cyfryzacja Iławskiego Centrum Kultury
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Iławskie Centrum Kultury
1.3.) Oddział zamawiającego: ICK
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510927707
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Niepodległości 13a
1.5.2.) Miejscowość: Iława
1.5.3.) Kod pocztowy: 14-200
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski
1.5.7.) Numer telefonu: (89) 649 16 31
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@ickilawa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ick.miastoilawa.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ickilawa.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Cyfryzacja Iławskiego Centrum Kultury2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6d32ef22-c48d-11ec-b879-9a86e5ac3946
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00174615
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00066139/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Cyfryzacja Iławskiego Centrum Kultury
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Przedmiot zamówienia realizowany jest przy współudziale środków unijnych w ramach działania 3.2 „Innowacyjne rozwiązania na rzecz aktywizacji cyfrowej” III Osi Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020, Projekt „Konwersja cyfrowa domów kultury”.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00133938/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.2.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 119139,09 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 – dostawa sprzętu cyfrowego i oprogramowania wchodzącego w skład systemu audio–wizualnego do transmisji internetowej:1. Kamera 6K - 3 szt.
2. Obiektyw do kamery 70-200MM - 2 szt.
3. Obiektyw do kamery 24-70MM - 1 szt.
4. Karta pamięci - 3 szt.
5. Dysk twardy - 3 szt.
6. Lampa + mocowanie do kamery - 3 szt.
7. Mikser wideo- 1 szt.
8. Monitor - 1 szt.
9. Kufer Transportowy na Monitor - 1 szt.
10. Projektor multimedialny- 1 szt.
11. Statyw do Kamery Ręcznej + głowica - 3 szt.
12. Kabel HDMI - 3 szt.
13. Słuchawki - 1 szt.
14. Kabel audio - 4 szt.
15. Przejściówka XLR - 3 szt.
16. Walizka transportowa do kamery, akcesoriów, karty pamięci, przejściówki i obiektywu - 3 szt.
17. Walizka transportowa do miksera, akcesoriów, dysków twardych - 1 szt.
18. Aparat cyfrowy – 1 szt.
19. Lampa błyskowa do aparatu – 1 szt.
20. Obiektyw do aparatu 24-70MM – 1 szt.
21. Obiektyw do aparatu 55MM
22. Obiektyw do aparatu 70-200MM – 1 szt.
23. Plecak transportowy do aparatu – 1 szt.
24. Laptop wraz z oprogramowaniem – 1 szt.
25. Oprogramowanie/licencja programu graficznego – 1 szt.
26. Statyw do aparatu – 1 szt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 32232000-8 - Sprzęt wideokonferencyjny
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30213000-5 - Komputery osobiste
30213100-6 - Komputery przenośne
32333200-8 - Kamery wideo
38651000-3 - Aparaty fotograficzne
48322000-1 - Pakiety oprogramowania graficznego
4.5.5.) Wartość części: 110179,09 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 – szkolenia dla kadry ICKa) Zakres rzeczowy części 2 zamówienia obejmuje przeprowadzenie szkoleń podnoszących umiejętności kadry ICK w zakresie obsługi sprzętu i oprogramowania łącznie 64 godziny, składające się z 6 zadań:
Zadanie 1 - Obsługa oprogramowania oraz sprzętu do transmisji na żywo dla grupy 4 osób - 12 godzin zegarowych
Zadanie 2 - Podstawy grafiki komputerowej oraz obsługa programu graficznego dla grupy 4 osób - 12 godzin zegarowych
Zadanie 3 - Nagrywanie i postprodukcja filmów oraz obsługa programu do montażu dla grupy 4 osób - 12 godzin zegarowych
Zadanie 4 - Influencer Marketing oraz nowe media dla grupy 4 osób - 12 godzin zegarowych
Zadanie 5 - Dostępność cyfrowa: dla grupy 4 osób - 8 godzin zegarowych
Zadanie 6 - Obsługa smartfona przez seniora dla grupy 4 osób - 8 godzin zegarowych
b) Szkolenia prowadzone będą od poniedziałku do piątku w godzinach pracy Zamawiającego. Zadanie 1 przeprowadzone będzie w siedzibie Zamawiającego, zadania 2,3,4,5,6 przeprowadzone w formie on-line.
c) Część 2 zamówienia obejmuje swoim zakresem wszystkie wymienione wyżej zadania (6 zadań), dlatego też Zamawiający nie dopuszcza składania przez Wykonawców ofert na wybrane przez nich szkolenia. Oferta nie obejmująca wszystkich zadań zostanie potraktowana jako niezgodna z warunkami zamówienia i odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy pzp.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 8960,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
1. Zamawiający, stosownie do art. 222 ust. 4 ustawy Pzp bezpośrednio przed otwarciem ofert podał kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia dla części 1 i 2.
2. Oferta z najniższą ceną w części 1, złożona przez wykonawcę: Poke Yoke Marcin Szopa, 32-087 Bibice ul. Kwiaty Polne 2 przekracza o 23.570,55 zł kwotę, jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia i przewyższa ona możliwości finansowe zamawiającego, który zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę 130.600,00 zł brutto.
Zamawiający nie może zwiększyć kwoty na realizację części 1 zamówienia objętego przedmiotową procedurą do ceny oferty najkorzystniejszej. Mając powyższe na względzie uznać należy, iż zachodzi przesłanka unieważnienia postępowania na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy pzp, który stanowi o tym, że Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 154170,55 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 165550,00 PLN
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 5 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W związku z tym, że realizacja części 1 i 2 zamówienia są ze sobą ściśle powiązane – część 2 zamówienia dotyczy przeprowadzenia szkoleń z zakresu obsługi sprzętu i oprogramowania, jaki zamawiający zamierzał zakupić w ramach części 1 zamówienia, biorąc pod uwagę fakt unieważnienia postępowania w części 1, Zamawiający unieważnia część 2 – Szkolenia dla kadry ICK na podstawie art. 255 pkt 5 ustawy pzp, stanowiącego o tym, że Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć.
INNE PRZETARGI Z IŁAWY
- "TYMCZASOWE SCHRONIENIE DLA OSÓB BEZDOMNYCH TYMCZASOWE SCHRONIENIE DLA OSÓB BEZDOMNYCH Z USŁUGAMI OPIEKUŃCZYMI NOCLEGOWNIA I OGRZEWALNIA NA ROK 2025
- Postepowanie znak: A.271.2.2024 "Usługa kompleksowej bezpośredniej ochrony fizycznej obiektów (bez broni) w Iławie"
- Zapewnienie interdyscyplinarnego wczesnego wspomagania rozwoju dziecka w ramach programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za Życiem"
- "Wykonanie dokumentacji projektowych dla inwestycji na terenie miasta Iławy_2"
- Dostawa znaków drogowych
- Artykuły spożywcze różne ( 2024 )
więcej: przetargi w Iławie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup zestawów komputerowych
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego w podziale na 4 części
- Dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego i elektronicznego
- Zakup i dostawa do budynku szkoły podstawowej i przedszkola przy ul. Partyzantów w Ostrowi Mazowieckiej, fabrycznie nowego sprzętu i akcesoriów komputerowych oraz licencji oprogramowania
- Zakup i dostawa sprzętu ratowniczego dla OSP Kęty w ramach projektu "Zarządzanie kryzysowe bez granic"- 8 części
- Przeprowadzenia grupowych zajęć z przedsiębiorczości - trener przedsiębiorczości (coach) w ramach projektu "Zawodowy Powiat Trzebnicki"
więcej: Komputery osobiste »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.