eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ustka › Sukcesywna realizacja robót konserwacji urządzeń melioracyjnych zlokalizowanych na terenie Gminy Ustka



Ogłoszenie z dnia 2022-05-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Sukcesywna realizacja robót konserwacji urządzeń melioracyjnych zlokalizowanych na terenie Gminy Ustka

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Wójt Gminy Ustka

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770979878

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Dunina 24

1.5.2.) Miejscowość: Ustka

1.5.3.) Kod pocztowy: 76-270

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@ustka.ug.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.ustka.ug.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.bip.ustka.ug.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sukcesywna realizacja robót konserwacji urządzeń melioracyjnych zlokalizowanych na terenie Gminy Ustka

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-567a7ebd-aa95-11ec-baa2-b6d934483bfb

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00174658

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00024689/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.12 Sukcesywna realizacja prac melioracyjnych na terenie Gminy Ustka

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00095567/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PZP.271.05.2022.MA

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 160556,16 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: sukcesywna według potrzeb realizacja robót konserwacji
urządzeń melioracyjnych zlokalizowanych na terenie Gminy Ustka, zgodnie z warunkami i
postanowieniami wskazanymi w dalszej części umowy, zwanym dalej „przedmiotem zamówienia
lub przedmiotem umowy”.
2. Zakres prac obejmuje wykonanie następujących czynności:
a) odmulanie rowów warstwą do 40cm wraz z naprawą skarp;
b) wykaszanie skarp rowów;
c) wycinanie krzewów ze skarp rowów;
d) karczowanie pni;
e) mechaniczny wykop rowu;
f) ręczny wykop rowu;
g) montaż przepustu wraz z utwardzeniem nawierzchni zjazdu;
h) przełożenie przepustu wraz z utwardzeniem nawierzchni zjazdu;
i) czyszczenie przepustu;
j) ułożenie drenażu;
k) przełożenie drenażu;
l) montaż studni chłonnych z kręgów betonowych śr. 100 cm, z pokrywą betonową i włazem
betonowym, o głębokości do 2 mb;
m) rozebranie i ponowne ułożenie kostki betonowej/płyt chodnikowych;
n) odtworzenie rowu melioracyjnego zdegradowanego przez tamy;
o) uszczelnienie studni/przepustu;
p) czyszczenie stawów przeciwpożarowych.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załączona do niniejszej umowy
specyfikacja warunków zamówienia, STWiOR oraz pomocniczo przedmiar robót, które jako
załączniki do SWZ stanowią integralną część umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34930000-5 - Urządzenia wodne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45112100-6 - Roboty w zakresie kopania rowów

77314000-4 - Usługi utrzymania gruntów

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 155103,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 229881,83 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 155103,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usług Melioracyjnych BAGIER Stefan Flisikowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 839-214-92-89

7.3.3) Ulica: Kluki 13

7.3.4) Miejscowość: Smołdzino

7.3.5) Kod pocztowy: 76-214

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 155103,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-05-20 do 2022-11-30

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Wymagania w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 oraz w zakresie zatrudnienia osób, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt 2, jeżeli zamawiający przewiduje takie wymagania:
Zamawiający wymaga od Wykonawcy i podwykonawców zatrudnienia na umowę o pracę osób wykonujących roboty w zakresie: wykonywania prac ziemnych, prac kanalizacyjnych oraz operatów sprzętów budowlanych. Czynności te mieszczą się w zakresie art. 22 § 1 Kodeksu Pracy, który brzmi: „Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca – do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem”.
Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę ww. wymagań oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań określono w załączniku nr 5 do SWZ – wzorze umowy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.