eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KatowiceWykonanie robót budowlanych dla rozbudowy budynku biurowego w ramach inwestycji pn.: "Rozbudowa budynku biurowego przy ul. Porcelanowej 21 - Etap II"



Ogłoszenie z dnia 2025-04-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie robót budowlanych dla rozbudowy budynku biurowego w ramach inwestycji pn.: „Rozbudowa budynku biurowego przy ul. Porcelanowej 21 – Etap II”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Katowickie Inwestycje S.A.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 240612757

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Porcelanowa 21

1.5.2.) Miejscowość: Katowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 40-246

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.7.) Numer telefonu: +48 32 350 00 75

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@kisa.katowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.katowickieinwestycje.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://kisakatowice.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie robót budowlanych dla rozbudowy budynku biurowego w ramach inwestycji pn.: „Rozbudowa budynku biurowego przy ul. Porcelanowej 21 – Etap II”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6f50a542-67a7-4c58-bf68-ebb97fab5bbd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00174727

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00108619

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: KISA/TP/02/I/2025/ROZBUDOWA BUDYNKU PORCELANOWA_ETAP II

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych dla rozbudowy budynku biurowego w ramach inwestycji pn.: „Rozbudowa budynku biurowego przy ul. Porcelanowej 21 – Etap II”

W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do kompleksowego wykonania robót budowlanych na podstawie opracowanej dokumentacji projektowej. Roboty budowlane obejmują m.in.:
- rozbudowę istniejącego budynku biurowego w kierunku wschodnim, dwie kondygnacje nadziemne i jedna kondygnacja podziemna,
- infrastrukturę towarzyszącą w postaci: utwardzenia terenu, zabezpieczenia i profilowania istniejącej skarpy, zadaszenie nad wejściem
- przebudowę sieci uzbrojenia terenu kolidujące z projektowaną rozbudową oraz uzgodnienia projektów ich przebudowy z właścicielami sieci

Charakterystyczne parametry obiektu budowlanego. Podstawowe dane opisujące rozbudowę budynku:
• Powierzchnia użytkowa: 244,67 m²
• Kubatura budynku: 707,93 m³
• Wysokość wew. : 2,63m /3,0m
• Powierzchnia rozbudowy: 102,72 m²
• Wysokość budynku: 9,98 m
• Wysokość budynku nad terenem: 10,62 ÷10,65m
• Długość budynku: 6,70 m
• Szerokość budynku: 14,125 m
• Liczba kondygnacji nadziemnych: 2
• Liczba kondygnacji podziemnych: 1

Integralną częścią zadania polegającego na rozbudowie obiektu i pierwszą w kolejności do wykonania, jest montaż tymczasowej ścianki aluminiowo-szklanej z drzwiami w pomieszczeniu BOK, dla celów wytworzenia wiatrołapu oraz przeniesienie lub wykonanie nowego systemu kontroli dostępu do drzwi zewnętrznych w Biurze Obsługi Klienta (BOK-u), zintegrowanego z istniejącym systemem. Po wykonaniu powyższych prac można będzie przystąpić do zamknięcia wejścia głównego (od strony schodów) i rozpoczęcie robót ziemnych i fundamentowych pod docelową rozbudowę.

W ramach zamówienia wykonawca zobowiązany jest wykonać:
- roboty rozbiórkowe
- roboty ziemne
- roboty fundamentowe
- roboty montażowe - konstrukcje żelbetowe
- roboty montażowe - konstrukcje stalowe
- roboty montażowe - warstwy podposadzkowe i posadzki
- roboty montażowe i wykończeniowe - ściany zewnętrzne i wewnętrzne
- roboty montażowe i wykończeniowe – sufity
- roboty montażowe - stolarka okienna i drzwiowa
- roboty montażowe - warstwy dachu
- roboty montażowe - wykończenia elewacji
- roboty montażowe - zewnętrzne
- instalacje wentylacji
- instalacje klimatyzacji
- demontaż sieci c.o.
- instalacje centralnego ogrzewania
- instalacje kanalizacji deszczowej
- instalowanie okablowania strukturalnego
- instalacje oświetlenie i zasilania
- instalacje odgromową
- instalacje oddymiania
- instalacje sswin
- instalacje kontroli dostępu
- instalacje CCTV
- instalacje p.poż.

2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załącznikach nr 8 - 12 do SWZ oraz w projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do umowy (Załącznik nr 4 do SWZ).

Szczegółowy zakres prac określają:
1) dokumentacja projektowa
2) specyfikacja techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych
3) przedmiar robót
4) projektowane postanowienia umowne
5) warunki prowadzenia robót

4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45432100-5 - Kładzenie i wykładanie podłóg

45421146-9 - Instalowanie sufitów podwieszanych

45443000-4 - Roboty elewacyjne

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji

45421152-4 - Instalowanie ścianek działowych

44220000-8 - Stolarka budowlana

45442100-8 - Roboty malarskie

45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne

45331220-4 - Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2985523,61 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3944815,07 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3149270,04 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Remontowo-Budowlane „A. Piaskowski i spółka” Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6291908663

7.3.3) Ulica: Chopina 14

7.3.4) Miejscowość: Dąbrowa Górnicza

7.3.5) Kod pocztowy: 41-300

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

1.Instalacje sanitarne
2.Instalacje elektryczne
3.Stolarka i ślusarka
4.Roboty ogólnobudowlane


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3149270,04 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.