eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŻurawicaWykonanie adaptacji pomieszczeń w budynku przy ul. M. F. Focha 31 w Przemyślu na potrzeby Centrum Zdrowia Psychicznego Wojewódzkiego Podkarpackiego Szpitala Psychiatrycznego



Ogłoszenie z dnia 2023-04-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie adaptacji pomieszczeń w budynku przy ul. M. F. Focha 31 w Przemyślu na potrzeby Centrum Zdrowia Psychicznego Wojewódzkiego Podkarpackiego Szpitala Psychiatrycznego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: WOJEWÓDZKI PODKARPACKI SZPITAL PSYCHIATRYCZNY IM.PROF.EUGENIUSZA BRZEZICKIEGO W ŻURAWICY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000667655

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Różana 9

1.5.2.) Miejscowość: Żurawica

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-710

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski

1.5.7.) Numer telefonu: (16) 672 37-40-42

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@wpsp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wpsp.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://portal.smartpzp.pl/pcmrzeszow

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie adaptacji pomieszczeń w budynku przy ul. M. F. Focha 31 w Przemyślu na potrzeby Centrum Zdrowia Psychicznego Wojewódzkiego Podkarpackiego Szpitala Psychiatrycznego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7a5e9659-b107-11ed-9236-36fed59ea7dd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00174763

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00048789/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Wykonanie adaptacji pomieszczeń w budynku przy ul. M.F. Focha 31 w Przemyślu na potrzeby Centrum Zdrowia Psychicznego

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00102095

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WPSP.DZP-383/1/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie:
a) robót branży budowlanej w tym między innymi: rozbiórek ścian działowych i skucia istniejących okładzin z płytek ceramicznych w pomieszczeniach sanitariatów, nowych tynków ścian, wymiany stolarki drzwiowej wewnętrznej, robót posadzkarskich – okładzin z płytek i wykładziny PCV - obiektowej, montażu aluminiowej ścianki działowej w korytarzu, robót malarskich i wykończeniowych.
b) robót branży sanitarnej w tym między innymi: wymiany instalacji wody zimnej, ciepłej, kanalizacji sanitarnej, armatury oraz przyborów sanitarnych i zaworów grzejnikowych
c) robót branży elektrycznej i teletechnicznej w tym między innymi instalacji elektrycznej wraz z gniazdami i oprawami oświetleniowymi w obrębie modernizowanych pomieszczeń, okablowania strukturalnego instalacji teletechnicznych, instalacji oświetlenia ogólnego, awaryjnego i ewakuacyjnego .
2). Nazwy i kody CPV dotyczące przedmiotu umowy określone we Wspólnym Słowniku
Zamówień:
45.21.51.40 – 0 roboty budowlane w zakresie obiektów szpitalnych
45.31.00.00 – 0 roboty instalacyjne elektryczne
45.31.60.00 – 5 instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych
45.33.20.00 – 3 roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45.40.00.00 – 1 roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje ponadto:
a. przedłożenie Zamawiającemu przed zawarciem umowy kosztorysu uproszczonego obejmującego przedmiot umowy, sporządzonego zgodnie z załączonymi do SWZ przedmiarami robót stanowiącymi opis przedmiotu zamówienia i gdzie poszczególne elementy przedmiotu umowy muszą być tożsame z ujętymi w tych przedmiarach, w szczególności nazwa oraz wartość netto danego zakresu robót;
b. przedłożenie Zamawiającemu przed zawarciem umowy harmonogramu robót obejmującego przedmiot umowy,
c. organizację placu budowy;
d. zabezpieczenie terenu robót;
e. oznakowania oraz opisy obiektu dla potrzeb bhp i ppoż. (wewnątrz i na zewnątrz);
f. oznakowania zmodernizowanej części budynku zgodnie z obowiązującymi przepisami w zakresie przepisów bhp, ppoż.
g. dostawę materiałów, sprzętu i narzędzi niezbędnych do wykonania robót objętych umową;
h. ewentualne rozbiórki i demontaże nie wyliczone w przedmiarach robót;
i. opracowanie i uzgodnienie ewentualnych projektów organizacji pracy na czas prowadzenia robót i wszelkich innych dokumentów i projektów niezbędnych dla prawidłowej realizacji zadania wraz z poniesieniem wszelkich kosztów w tym zakresie;
j. dozorowanie budowy w czasie realizacji robót oraz ewentualnych przerw w realizacji;
k. usunięcie odpadów budowlanych łącznie z ich utylizacją;
l. uzyskanie przez Wykonawcę wszystkich przewidzianych prawem atestów i zezwoleń dotyczących urządzeń i instalacji zamontowanych lub wykonanych w trakcie realizacji przedmiotu umowy;
m. przeprowadzenie wszystkich niezbędnych prób i badań kontrolnych,
n. uporządkowanie terenu budowy;
o. opracowanie dokumentacji powykonawczej;
p. usunięcie stwierdzonych przy dokonywaniu odbiorów technicznych usterek i wad.
3. Zamawiający na wszystkie opisane w ust. 1ppkt. 1, 2 i 3 elementy przedmiotu zamówienia posiada opracowaną dokumentację projektową, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz sporządzone przedmiary robót. W materiałach tych, udostępnionych wraz z niniejszą SWZ, wykonawcy znajdą niezbędne informacje, pozwalające im na analizę przedmiotu zamówienia, pod względem zakresu i rodzaju robót do wykonania. Wszystkie dokumenty, składające się na szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, należy traktować jako wzajemnie uzupełniające się. Przedmiar robót należy traktować równocześnie jako pomocniczy przy obliczeniu (oszacowaniu) ceny ryczałtowej za wykonanie przedmiotu zamówienia.
4. Zamawiający informuje, że wszystkie podane w przedmiarze robót stanowiącym integralną część niniejszej specyfikacji podstawy wyceny w postaci konkretnych Katalogów Nakładów Rzeczowych i szczegółowych tablic są użyte jedynie przykładowo, a wykonawca do swojej wyceny wartości oferty może stosować dowolne podstawy kalkulacyjne, dowolnie modyfikować lub zmieniać istniejące podstawy z tym, że należy zachować kolejność pozycji narzuconą przez zamawiającego.
5. Wszystkie wbudowane materiały budowlane, sprzęt i urządzenia stanowiące wyposażenie pomieszczeń winny być fabrycznie nowe w I gatunku i stanowić dostawę wykonawcy.
6. Wymagania równoważności: projektanci poszczególnych elementów branżowych zadania posłużyli się w dokumentacji projektowej oraz w przedmiarze robot nazwami własnymi niektórych materiałów, jako integralnych elementów zaproponowanych rozwiązań technologicznych. Ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia oraz uwagi projektantów dotyczące zapewnienia zgodności zamawianych materiałów i urządzeń z rozwiązaniami przyjętymi w dokumentacji projektowej, zamawiający dopuszcza w każdym z takich przypadków, /zaoferowanie materiałów i urządzeń równoważnych. Materiały lub urządzenia wskazane jako pochodzące od konkretnych producentów, określają jedynie minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały i urządzenia zaproponowane przez wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania gwarantujące funkcjonalność technologiczną zaplanowanych rozwiązań projektowych. Pod pojęciem „minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe” zamawiający rozumie wymagania dotyczące materiałów i urządzeń, zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, na stronach internetowych producentów. Operowanie określonymi nazwami producentów (różnymi), w przypadku sporządzonych rozwiązań projektowych zawartych w dokumentacji projektowej jaką otrzymał zamawiający od projektanta, miało jedynie na celu wypełnienie i doprecyzowanie wymagań zamawiającego, w stosunku do określonych rozwiązań. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma charakter przykładowy. Zamawiający dopuszcza materiały /urządzenia/ równoważne, o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie wskazanego materiału lub urządzenia. W związku z tym, każdy wykonawca który zaproponuje i dokona w złożonej ofercie przetargowej, wyceny materiałów lub urządzeń posiadających jako rozwiązań równoważnych, musi:
a. wskazać jednoznacznie, w jakiej pozycji kosztorysu ofertowego znalazł zastosowanie element równoważny, wskazując jego nazwę i dołączając jego szczegółowy opis lub odpowiednią specyfikację techniczną producenta oraz nazwę elementu /pozycję przedmiaru/, który został zastąpiony;
b. złożyć w ramach oferty oświadczenie, że zaproponowane materiały i urządzenia równoważne, zapewnią funkcjonowanie obiektu lub instalacji, w sposób zgodny z założonymi rozwiązaniami projektanta a także zobowiązanie, do poniesienia innych, niezbędnych kosztów, celem zapewnienia pełnej funkcjonalności tej części przedmiotu zamówienia.
7. Zamawiający wymaga, aby roboty stanowiące przedmiot niniejszego zamówienia objęte były co najmniej pięcioletnim okresem gwarancji.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45214000-0 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych z edukacją i badaniami

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 389990,46 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 514020,95 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 389990,46 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Alpaline Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8133771048

7.3.3) Ulica: Połonińska 8

7.3.4) Miejscowość: Rzeszów

7.3.5) Kod pocztowy: 35-082

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 389990,46 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-07-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.