Ogłoszenie z dnia 2023-04-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00044945/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-01-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zawarcie umów ramowych na świadczenie usług w zakresie wycen
nieruchomości położonych na terenie województwa świętokrzyskiego -zamówienie podzielone na 3 części
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: KRAJOWY OŚRODEK WSPARCIA ROLNICTWA ODDZIAŁ TERENOWY W KIELCACH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 36784953800041
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Piaskowa 18
1.5.2.) Miejscowość: Kielce
1.5.3.) Kod pocztowy: 25-323
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne.kielce@kowr.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://kowr.eb2b.com.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://kowr.eb2b.com.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Państwowa osoba prawna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Gospodarowanie nieruchomościami Skarbu Państwa
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Umowy ramowej
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zawarcie umów ramowych na świadczenie usług w zakresie wycennieruchomości położonych na terenie województwa świętokrzyskiego -zamówienie podzielone na 3 części
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e23552ca-97df-11ed-94da-6ae0fe5e7159
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00174787
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00044945
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb zawarcia umowy ramowej wraz z podstawą prawną Umowa ramowa udzielana jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 311 ust. 1 pkt 2 ustawy w zw. z art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: KIE.WOP.260.1.2023.MJ
4.3.2.) Szacunkowa maksymalna wartość umowy ramowej (bez VAT): 503510,00
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zawarcie umów ramowych, na świadczenie usług w zakresie wycen nieruchomości rolnych oraz przeznaczonych na cele inne niż rolne w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego, studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego bądź w ostatecznej decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu, położonych na terenie województwa świętokrzyskiego znajdujących się w Zasobie Własności Rolnej Skarbu Państwa oraz innych wycen wskazanych przez KOWR OT w Kielcach oraz wycen nieruchomości nie będących w Zasobie Własności Rolnej Skarbu Państwa w związku z wykonywaniem przez KOWR przepisów ustawy z dnia 11 kwietnia o kształtowaniu ustroju rolnego- dla części zamówienia (zadania) nr 1 na terenie powiatu opatowskiego,
ostrowieckiego, sandomierskiego i staszowskiego. Usługi w zakresie wycen w każdej z części zamówienia przedstawia katalog czynności szczegółowo opisany w Rozdziale III SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 71319000-7 - Usługi biegłych
4.5.5.) Wartość części: 164497,50 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zawarcie umów ramowych, na świadczenie usług w zakresie wycen nieruchomości rolnych oraz przeznaczonych na cele inne niż rolne w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego, studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego bądź w ostatecznej decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu, położonych na terenie województwa świętokrzyskiego znajdujących się w Zasobie Własności Rolnej Skarbu Państwa oraz innych wycen wskazanych przez KOWR OT w Kielcach oraz wycen nieruchomości nie będących w Zasobie Własności Rolnej Skarbu Państwa w związku z wykonywaniem przez KOWR przepisów ustawy z dnia 11 kwietnia o kształtowaniu ustroju rolnego dla części zamówienia (zadania) nr 2 na terenie powiatu kieleckiego, M. Kielce, koneckiego, skarżyskiego, starachowickiego. Usługi w zakresie wycen w każdej z części zamówienia przedstawia katalog czynności szczegółowo opisany w Rozdziale nr III SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 71319000-7 - Usługi biegłych
4.5.5.) Wartość części: 185480,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zawarcie umów ramowych, na świadczenie usług w zakresie wycen nieruchomości rolnych oraz przeznaczonych na cele inne niż rolne w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego, studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego bądź w ostatecznej decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu, położonych na terenie województwa świętokrzyskiego znajdujących się w Zasobie Własności Rolnej Skarbu Państwa oraz innych wycen wskazanych przez KOWR OT w Kielcach oraz wycen nieruchomości nie będących w Zasobie Własności Rolnej Skarbu Państwa w związku z wykonywaniem przez KOWR przepisów ustawy z dnia 11 kwietnia o kształtowaniu ustroju rolnego - dla części zamówienia (zadania) nr 3 na terenie powiatu buskiego, jędrzejowskiego, kazimierskiego, pińczowskiego, włoszczowskiego. Usługi w zakresie wycen w każdej z części zamówienia przedstawia katalog czynności szczegółowo opisany w Rozdziale III SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 71319000-7 - Usługi biegłych
4.5.5.) Wartość części: 153532,50 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 99055,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 192572,69 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 99055,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MICHAŁ SŁUPSKI BIURO OBSŁUGI NIERUCHOMOŚCI
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 363582475
7.3.3) Ulica: WÓJCZAŃSKA
7.3.4) Miejscowość: PACANÓW
7.3.5) Kod pocztowy: 28-133
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MICHAŁ SŁUPSKI BIURO OBSŁUGI NIERUCHOMOŚCI
jakie przetargi wygrała firma
MICHAŁ SŁUPSKI BIURO OBSŁUGI NIERUCHOMOŚCI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 99055,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-03-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 111807,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 189936,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 111807,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BARTŁOMIEJ JABŁOŃSKI
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 366797288
7.3.3) Ulica: KWIATOWA
7.3.4) Miejscowość: ZAWICHOST
7.3.5) Kod pocztowy: 27-630
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO SADOWNICZE BARTŁOMIEJ JABŁOŃSKI
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO SADOWNICZE BARTŁOMIEJ JABŁOŃSKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 111807,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-03-31Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 99240,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 159417,28 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 99240,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BIURO OBSŁUGI NIERUCHOMOŚCI AGNIESZKA STACHOWICZ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 523932658
7.3.3) Ulica: LEŚNA
7.3.4) Miejscowość: CHMIELNIK
7.3.5) Kod pocztowy: 26-020
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Biuro Obsługi Nieruchomości Agnieszka Stachowicz
jakie przetargi wygrała firma
Biuro Obsługi Nieruchomości Agnieszka Stachowicz
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 99240,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-03-31INNE PRZETARGI Z KIELC
- Zakup wraz z dostawą odczynników do analizy mikrosatelitarnej i drobnego sprzętu laboratoryjnego dla Zakładu Diagnostyki Molekularnej Świętokrzyskiego Centrum Onkologii w Kielcach
- Ubezpieczenia grupowe pracowników
- Dostawy pomp insulinowych dla III Oddziału Chorób Dziecięcych, Endokrynologii i Diabetologii Dziecięcej Świętokrzyskiego Centrum Pediatrii Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Kielcach
- Modernizacja placu zabaw na osiedlu Barwinek w Kielcach
- PRZEPROWADZENIE KOMPLEKSOWEJ USŁUGI GRUPOWEJ SUPERWIZJI PRACY SOCJALNEJ
- Remont dachu zabytkowej części budynku Sądu Okręgowego w Kielcach przy ul. Seminaryjskiej 12a
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa sporządzenia operatów szacunkowych w celu określenia wartości rynkowej prawa własności nieruchomości położonych w Radomiu.
- Wykonanie operatów szacunkowych wraz z dokumentacją fotograficzną kolorową (4 części) - edycja 2/2025
- Sporządzenie operatów szacunkowych część 2
- Świadczenie usług w zakresie wycen nieruchomości dla KOWR OT w Opolu zlecanych sukcesywnie przez okres 6 miesięcy od dnia podpisania umowy, z prawem opcji - 4 zadania częściowe.
- Inżynier Kontraktu.
- usługi architektoniczne, inżynieryjne i zintegrowane usługi inżynieryjne; usługi urbanistyczne, architektura krajobrazu, związane z nimi usługi konsultacji naukowych i technicznych; usługi badań i analiz technicznych.
więcej: Usługi biegłych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.