eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jab³onowo PomorskieRozbudowa przedszkola w Jab³onowie Pomorskim o klub dzieciêcy i nowe oddzia³y przedszkolne.



Og³oszenie z dnia 2025-04-03


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Rozbudowa przedszkola w Jab³onowie Pomorskim o klub dzieciêcy i nowe oddzia³y przedszkolne.

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: MIASTO I GMINA JAB£ONOWO POMORSKIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118431

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. G³ówna 28

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Jab³onowo Pomorskie

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-330

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudzi±dzki

1.5.7.) Numer telefonu: 56 69 76 800

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: edyta.brzoskowska@jablonowopomorskie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://www.jablonowopomorskie.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozbudowa przedszkola w Jab³onowie Pomorskim o klub dzieciêcy i nowe oddzia³y przedszkolne.

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-f4fbf750-0dab-484c-8697-4c3440eba0c5

2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00174822

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2025-04-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2025/BZP 00013140/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.3 Rozbudowa przedszkola w Jab³onowie Pomorskim o klub dzieciêcy i nowe oddzia³y przedszkolne

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Przedmiotowe zamówienie wspó³finansowane jest w ramach programu rozwoju instytucji opieki nad dzieæmi w wieku do lat 3 „Aktywny Maluch 2022-2029” oraz z Rz±dowego Funduszu Polski £ad: Program Inwestycji Strategicznych.

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://platformazakupowa.pl/pn/jablonowopomorskie/proceedings

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja w postêpowaniu o udzielenie zamówienia odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o ¶wiadczeniu us³ug drog± elektroniczn± (Dz.U.2024.1513 t.j.), za po¶rednictwem platformy zakupowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/jablonowopomorskie/proceedings.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 3) Zamawiaj±cy, zgodnie z § 11 ust. 2 ROZPORZ¡DZENIA PREZESA RADY MINISTRÓW z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie zamieszcza wymagania dotycz±ce specyfikacji po³±czenia, formatu przesy³anych danych oraz szyfrowania i oznaczania czasu przekazania i odbioru danych za po¶rednictwem platformazakupowa.pl, tj.:
a. sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s,
b. komputer klasy PC lub MAC o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
c. zainstalowana dowolna, inna przegl±darka internetowa ni¿ Internet Explorer,
d. w³±czona obs³uga JavaScript,
e. zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy format plików .pdf,
f. Platformazakupowa.pl dzia³a wed³ug standardu przyjêtego w komunikacji sieciowej – kodowanie UTF8,
g. Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformê zakupow± stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem G³ównego Urzêdu Miar.
Szczegó³owe informacje dotycz±ce przyjêtego w postêpowaniu sposobu komunikacji znajduj± siê w rozdziale III podrozdzia³ 1 niniejszej SWZ.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 oraz art. 14 ust. 1 i ust. 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych), zwane dalej „RODO” informuje siê, ¿e:
1) administratorem danych osobowych jest Burmistrz Miasta i Gminy Jab³onowo Pomorskie, (dane kontaktowe Urz±d Miasta i Gminy Jab³onowo Pomorskie, ul. G³ówna 28, 87-330 Jab³onowo Pomorskie).
2) Wyznaczono inspektora ochrony danych, z którym mo¿na siê kontaktowaæ pisemnie na adres: Urz±d Miasta i Gminy Jab³onowo Pomorskie, ul. G³ówna 28, 87-330 Jab³onowo Pomorskie lub iodo@jablonowopomorskie.pl .
3) Pani / Pana dane bêd± przetwarzane w oparciu o art. 6 ust. 1 lit. c RODO (Dz.U.UE.L.2016.119.1 z 04.05.2016 r. ze zm.) w celu zwi±zanym z niniejszym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego na podstawie ustawy z dnia 11.09.2019 r. Prawo zamówieñ publicznych.
4) Odbiorcami Pani / Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o przepisy ustawy z dnia 11.09.2019 r. Prawo zamówieñ publicznych (art. 18, art. 74), jak równie¿ inne podmioty upowa¿nione do odbioru danych osobowych na podstawie przepisów prawa lub zawartych z Administratorem umów, w tym podmioty zajmuj±ce siê obs³ug± informatyczn± Administratora.
5) Dane po zrealizowaniu celu, dla którego zosta³y zebrane, bêd± przetwarzane do celów archiwalnych i przechowywane przez okres niezbêdny do zrealizowania przepisów dotycz±cych archiwizowania danych obowi±zuj±cych u Administratora lub okresu trwa³o¶ci projektu w przypadku otrzymania dofinansowania ze ¶rodków zewnêtrznych.
6) Zamawiaj±cy informuje, ¿e bêdzie przetwarza³ dane osobowe w zakresie wskazanym w otrzymanej ofercie, dokumentach sk³adanych przez Wykonawcê oraz w publicznie dostêpnych rejestrach i bazach danych np. CEIDG, KRS (art. 14 ust. 1 lit. d, art. 14 ust. 2 lit. f).

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO, prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych,
b) na podstawie art. 16 RODO, prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych, które s± nieprawid³owe oraz prawo do uzupe³nienia Pani/Pana danych osobowych, które s± niekompletne. Skorzystanie przez osobê, której dane osobowe dotycz±, z uprawnienia do sprostowania lub uzupe³nienia, o którym mowa w art. 16 RODO, nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia ani zmian± postanowieñ umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustaw± oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u postêpowania oraz jego za³±czników,
c) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa, w art. 18 ust. 2 RODO. Prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego,
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych (na adres Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa), gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO.
8) Obowi±zek podania przez Pani± / Pana danych osobowych Zamawiaj±cemu jest wymogiem zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
9) Dane osobowe nie bêd± przetwarzane w sposób opieraj±cy siê na zautomatyzowanym przetwarzaniu. Decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany.
10) Nie przys³uguje Pani / Panu:
a) prawo do przenoszenia danych osobowych,
b) prawo do wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych,
c) prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych,

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: IPP.271.1.4.2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak

4.1.14.) Okre¶lenie aspektów spo³ecznych, ¶rodowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:

Zamawiaj±cy uwzglêdni³ wymagania w zakresie dostêpno¶ci dla osób niepe³nosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich u¿ytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: „Rozbudowa przedszkola w Jab³onowie Pomorskim o klub dzieciêcy i nowe oddzia³y przedszkolne ”. Inwestycja zosta³a podzielona na dwa etapy stanowi±ce przedmiot niniejszego zamówienia:

Etap I – budowa stanu surowego parteru budynku przeznaczonego na klub dzieciêcy wraz z wykonaniem stolarki zewnêtrznej, wykonanie instalacji elektrycznych parteru budynku, plac zabaw na potrzeby klubu dzieciêcego, zagospodarowanie terenu zgodnie z przedmiarem, który stanowi materia³ pomocniczy, a za prawid³owe sporz±dzenie przedmiaru odpowiada Wykonawca;
Etap II – budowa poddasza na potrzeby utworzenia oddzia³ów przedszkolnych, instalacje elektryczne poddasza, instalacje sanitarne budynku, roboty wykoñczeniowe poddasza na potrzeby przedszkola, roboty wykoñczeniowe parteru na potrzeby klubu dzieciêcego, przebudowa kot³owni, roboty wykoñczeniowe zewnêtrzne - elewacje
Zamawiaj±cy wymaga aby wystrój wnêtrz: kolorystyka sufitów podwieszanych, glazury ¶ciennej i pod³ogowej, bia³ego monta¿u i stolarki drzwiowej wewnêtrznej by³ w standardzie jakim prezentuje za³±cznik nr 10 (dokumentacja zdjêciowa), tj. ma zostaæ zastosowana ¿ywa kolorystyka sufitów podwieszonych, glazury ¶ciennej i pod³ogowej i bia³y monta¿ z nadrukami z motywami kwiatowymi.
1) Podstawowe dane metryczne dla rozbudowywanego budynku:
• Powierzchnia parteru [m2] 237,42
• Powierzchnia poddasza [m2] 248,56
• Powierzchnia kot³owni w ist. bud. do przebudowy [m2] 18,59

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45262700-8 - Przebudowa budynków

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45261000-4 - Wykonywanie pokryæ i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty

45400000-1 - Roboty wykoñczeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania

45312000-7 - Instalowanie systemów alarmowych i anten

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielko¶æ lub zakres oraz warunki zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Zamówienia bêd± polega³y na powtórzeniu robót zgodnych z zakresem robót stanowi±cych przedmiot niniejszego zamówienia. Zakresem robót stanowi±cych przedmiot zamówieñ, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 7 ustawy Pzp, bêd± prace w szczególno¶ci z zakresu:
- Roboty budowlane,
- Roboty murarskie i murowe,
- Betonowanie,
- Instalowanie wentylacji,
- Roboty wykoñczeniowe w zakresie obiektów budowlanych,
- Roboty w zakresie ró¿nych nawierzchni,
- Roboty instalacyjne elektryczne,
- Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne,
- Instalowanie drzwi,
- K³adzenie i wyk³adanie pod³óg, ¶cian i tapetowanie ¶cian,
- Pokrywanie pod³óg i ¶cian,
- Tynkowanie,
- Roboty malarskie
i inne podobne roboty budowlane pochodne ww. zakresom.
Warto¶æ zamówienia polegaj±cego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych w stosunku do warto¶ci zamówienia podstawowego okre¶lono do 15 % w przypadku posiadania ¶rodków finansowych .

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiaj±cy bêdzie kierowa³ siê nastêpuj±cymi kryteriami i odpowiadaj±cymi im znaczeniami oraz w nastêpuj±cy sposób bêdzie ocenia³ spe³nienie kryteriów:

1.Kryterium ceny oferty (C) bêdzie rozpatrywane na podstawie ceny brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, podanej przez Wykonawcê w ofercie. Zamawiaj±cy ofercie o najni¿szej cenie przyzna 60 pkt, a ka¿dej nastêpnej zostanie przyporz±dkowana liczba punktów proporcjonalnie mniejsza, wed³ug wzoru:

C = (C min / C bad) x 60%

gdzie:
C – liczba punktów w kryterium C;
C min – najni¿sza cena spo¶ród badanych ofert (cena oferty brutto za wykonanie ca³o¶ci zamówienia);
C bad – cena badanej oferty (cena oferty brutto za wykonanie ca³o¶ci zamówienia).

2. Okres gwarancji i rêkojmi za wady na przedmiot zamówienia (G).

Waga kryterium G = 40%

gdzie:
G - Okres gwarancji i rêkojmi za wady na wszelkie prace budowlane, instalacje elektryczne, instalacje teletechniczne, instalacje sanitarne okres minimalny wynosi 60 miesiêcy licz±c od daty odbioru koñcowego, maksymalny 84 miesiêcy licz±c od daty odbioru koñcowego .

Liczba punktów do uzyskania w tym kryterium wynosi 40.

W ramach niniejszego kryterium Zamawiaj±cy bêdzie oceniaæ:
G - Okres gwarancji i rêkojmi za wady na wszelkie prace budowlane, instalacje elektryczne, instalacje teletechniczne, instalacje sanitarne:

W celu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiaj±cy w powi±zaniu z przedstawionym kryterium G bêdzie pos³ugiwa³ siê nastêpuj±c± punktacj±:
a) Oferta z minimalnym 60-miesiêcznym okresem gwarancji i rêkojmi za wady otrzyma: 0 pkt.
b) Oferta z 72-miesiêcznym okresem gwarancji i rêkojmi za wady otrzyma: 20 pkt
c) Oferta z maksymalnym 84-miesiêcznym okresem gwarancji i rêkojmi za wady otrzyma: 40 pkt.

MINIMALNY wymagany przez Zamawiaj±cego okres gwarancji i rêkojmi za wady na wszelkie prace budowlane, instalacje elektryczne, instalacje teletechniczne, instalacje sanitarne wynosi 60 miesiêcy.
UWAGA !
MINIMALNY wymagany przez Zamawiaj±cego okres gwarancji i rêkojmi za wady na wmontowane urz±dzenia i wyposa¿enie - wynosi 36 miesiêcy.
Je¿eli gwarancja jest uzale¿niona od przeprowadzenia czynno¶ci/us³ug serwisowych, to do obowi±zków Wykonawcy nale¿y wykonywanie tych obowi±zków w ramach wynagrodzenia umownego (w tym pokrycia kosztów materia³ów eksploatacyjnych), od których podmiot trzeci uzale¿nia obowi±zywanie gwarancji zgodnie z warunkami okre¶lonymi w § 16 wzoru umowy.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: 1.2. Okres gwarancji i rêkojmi za wady na przedmiot zamówienia

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

Na podstawie art. 112 ustawy Pzp Zamawiaj±cy okre¶la nastêpuj±ce warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce:
1) Zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym -
Zamawiaj±cy nie wyznacza szczegó³owego warunku w tym zakresie;
2) Uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, je¶li wynika to z odrêbnych przepisów -
Zamawiaj±cy nie wyznacza szczegó³owego warunku w tym zakresie;
3) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej -
Zamawiaj±cy nie wyznacza szczegó³owego warunku w tym zakresie;
4) Zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
warunek zostanie spe³niony, je¶li Wykonawca wyka¿e, i¿ nale¿ycie wykona³ w okresie ostatnich 5 lat, liczonych wstecz od dnia, w którym up³ywa termin sk³adania ofert, a je¶li okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 roboty budowlane polegaj±ce na budowie i/lub odbudowie, i/lub rozbudowie, i/lub przebudowie i/lub remoncie budynku kubaturowego, z których ka¿dy stanowi funkcjonaln± ca³o¶æ, o powierzchni ca³kowitej nie mniejszej ni¿ 450 m2* w ramach ka¿dej z robót, w tym co najmniej jedna robota dotyczy³a budynku z przeznaczeniem do u¿ytku dla dzieci w przedziale wiekowym od 1 do 6 lat, o warto¶ci tej roboty brutto min. 1.500.000,00 PLN i druga robota dotyczy³a budynku kubaturowego o warto¶ci tej roboty brutto min. 2.000.000,00 PLN.
* powierzchnia ca³kowita budynku – obliczona zgodnie z zaleceniami normy PN-ISO 9836:2015-12 dotyczy objêto¶ci obiektu budowlanego liczonej po jego zewnêtrznym obrysie;
Dla Zamawiaj±cego miar± wiedzy i do¶wiadczenia w ramach niniejszego warunku zdolno¶ci technicznej lub zawodowej jest niezak³ócone - co najmniej dwukrotne – wykonanie robót budowlanych (rozumiane jako budowa i/lub odbudowa, i/lub rozbudowa, i/lub przebudowa i/lub remoncie, zgodnie z powy¿sz± definicj±. Zamawiaj±cy dopuszcza do¶wiadczenie zwi±zane z uprzednim wykonaniem dwóch ww. wymaganych robót dot. wskazanych budynków nabyte albo w ramach jednej roboty budowlanej [umowy], albo odrêbnie na ka¿dy obiekt osobno, tj. w ramach robót budowlanych [dwóch umów]:
a) W przypadku, gdy ofertê sk³adaj± Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia, nale¿y wykazaæ pe³ne spe³nienie warunku udzia³u w postêpowaniu dotycz±cego wykonania robót (to jest wykonanie obu robót) przez co najmniej jednego z uczestników konsorcjum (nie stosuje siê sumowania potencja³ów) albo, w sytuacji gdy Wykonawca, który nie ma wymaganego do¶wiadczenia (nie wykona³ wymaganych robót) polega na zasobach innego podmiotu – podmiot udostêpniaj±cy zasoby musi wykazaæ zrealizowanie obu wymaganych robót samodzielnie (nie stosuje siê sumowania potencja³ów);
b) W przypadku, gdy roboty referencyjne w rzeczywisto¶ci by³y wykonywane przez Wykonawcê w ramach konsorcjum wraz z innym Wykonawc± lub Wykonawcami, nale¿y w Wykazie robót wskazaæ, jakie czynno¶ci w ramach tych robót by³y wykonywane przez Wykonawcê ubiegaj±cego siê o niniejsze zamówienie. Faktyczny wk³ad konsorcjanta w prowadzeniu dzia³añ mo¿e polegaæ na osobistym wykonaniu robót, ale tak¿e zarz±dzanie i administrowanie robotami mo¿e wystarczyæ do powo³ania siê na do¶wiadczenie nabyte w toku ich realizacji;
c) Je¿eli zakres robót przedstawionych w dokumencie z³o¿onym na potwierdzenie, ¿e roboty budowlane zosta³y wykonane w sposób nale¿yty, jest szerszy od powy¿ej okre¶lonego przez Zamawiaj±cego, nale¿y w wykazie robót budowlanych podaæ warto¶æ robót odpowiadaj±cych zakresowi warunku;
d) W przypadku wskazania przez Wykonawcê, w celu wykazania spe³niania warunków udzia³u, waluty innej ni¿ polska (PLN), w celu jej przeliczenia stosowany bêdzie ¶redni kurs NBP na dzieñ zamieszczenia og³oszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówieñ Publicznych na portalu internetowym Urzêdu Zamówieñ Publicznych.
warunek zostanie uznany za spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, i¿ dysponuje lub bêdzie dysponowa³ osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia na odpowiednim poziomie jako¶ci, posiadaj±cymi prawo wykonywania zawodu oraz wymagane uprawnienia budowlane, tj.:
a) Jedn± osob±, która bêdzie pe³niæ w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia funkcjê Kierownika budowy, posiadaj±c±:
 uprawnienia budowlane (aktualny wpis na listê cz³onków w³a¶ciwej izby samorz±du zawodowego) do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej, wydane na podstawie przepisów Prawa budowlanego lub odpowiadaj±ce im uprawnienia (w szczególno¶ci wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów lub wydane obywatelom innych pañstw w oparciu o stosowne ustawodawstwo, a uznane b±d¼ dopuszczone do wykonywania w Polsce), posiadaj±ca do¶wiadczenie, zdobyte w ci±gu ostatnich 10 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, w pe³nieniu funkcji kierownika budowy w ww. specjalno¶ci, w zakresie co najmniej 2 robót budowlanych polegaj±cych na budowie (rozumiane jako budowa i/lub odbudowa, i/lub rozbudowa, i/lub przebudowa) budynków o powierzchni ca³kowitej nie mniejszej ni¿ 450 m2* ka¿dy, w tym co najmniej jedna robota obejmowa³a budynek z przeznaczeniem do u¿ytku dla dzieci w przedziale wiekowym od 1 do 6 lat.,.
Do¶wiadczenie zawodowe obejmowaæ powinno ca³y okres procesu budowy, tj. od daty przekazania placu budowy do dnia zakoñczenia czynno¶ci koñcowego odbioru robót;
* powierzchnia ca³kowita budynku – obliczona zgodnie z zaleceniami normy PN-ISO 9836:2015-12 dotyczy objêto¶ci obiektu budowlanego liczonej po jego zewnêtrznym obrysie.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: O¶wiadczenie w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia - Wykonawca sk³ada na wezwanie Zamawiaj±cego nastêpuj±ce podmiotowe ¶rodki dowodowe - o¶wiadczenia Wykonawcy/wykonawców/podmiotu udostêpniaj±cego zasoby o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp,. Wzór o¶wiadczenia stanowi za³±cznik nr 7 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiaj±cy przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie Wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni, aktualnych na dzieñ z³o¿enia, nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych w zakresie wskazanym poni¿ej:
1. Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 10 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, zgodnie z postawionym warunkiem w rozdziale II, podrozdziale 7 SWZ.
Dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty by³y wykonywane, a je¿eli Wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.
Wzór wykazu stanowi za³±cznik nr 5 do SWZ;
2. Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami, zgodnie z postawionym warunkiem w rozdziale II, podrozdziale 7 SWZ.
Wzór wykazu stanowi za³±cznik nr 6 do SWZ.

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

Je¿eli dotyczy:
1. Za³±cznik nr 2 do SWZ – o¶wiadczenie Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie;
2. Za³±cznik nr 3 do SWZ – zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby;
3. Pe³nomocnictwo.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

1) Wykonawca przystêpuj±cy do postêpowania jest zobowi±zany, przed up³ywem terminu sk³adania ofert, wnie¶æ wadium w kwocie: 30.000,00 z³ (trzydzie¶ci tysiêcy z³otych 00/100). Wadium musi byæ utrzymane nieprzerwanie do dnia up³ywu terminu zwi±zania ofert±, z wyj±tkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp. W przypadku powierzenia w³asnej jednostce organizacyjnej lub osobie trzeciej przygotowania postêpowania i przeprowadzania postêpowania w imieniu i na rzecz zamawiaj±cego, wadium wp³aca siê na rachunek bankowy wskazany przez zamawiaj±cego.

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku:
1. Wykonawcy wystêpuj±cy wspólnie s± zobowi±zani do ustanowienia pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania ich w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego.
2. Orygina³ pe³nomocnictwa opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez Wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia lub odpowiednio po¶wiadczona za zgodno¶æ z orygina³em kopia jako cyfrowe odwzorowanie dokumentu w postaci papierowej przez Wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia lub notariusza, opatrzona kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, powinny byæ za³±czone do oferty i zawieraæ w szczególno¶ci wskazanie:
a) postêpowania o zamówienie publiczne, którego dotycz±;
b) wszystkich wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z okre¶leniem adresu siedziby;
c) ustanowionego pe³nomocnika oraz zakresu jego umocowania.
3. Wszelka korespondencja prowadzona bêdzie przez Zamawiaj±cego wy³±cznie z pe³nomocnikiem.
4. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia musz± udokumentowaæ, w odniesieniu do wymagañ Zamawiaj±cego, ¿e ³±cznie spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu opisane w SWZ (na zasadach okre¶lonych w rozdziale II, podrozdziale 7, pkt 4) oraz ka¿dy z wykonawców musi wykazaæ, poprzez z³o¿enie o¶wiadczenia, brak podstaw do wykluczenia na podstawie art. 108 ust. 1; ustawy Pzp oraz przepisów sankcyjnych wobec agresji na Ukrainê.
5. W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych wykonawców, którzy wykonaj± roboty budowlane, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane. W takim wypadku Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonaj± poszczególni Wykonawcy.
Wzór o¶wiadczenia stanowi za³±cznik nr 2 do SWZ.
6. Je¿eli zostanie wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, Zamawiaj±cy za¿±da przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy reguluj±cej wspó³pracê tych Wykonawców.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Tak

7.2.) Informacje na temat zaliczek:

Zamawiaj±cy przewiduje udzielania zaliczki w wysoko¶ci 15% ceny ofertowej na poczet wykonania zamówienia.

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Ewentualne zmiany umowy zosta³y przewidziane we wzorze umowy stanowi±cym za³±cznik nr 8 do SWZ.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-04-25 09:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Ofertê wraz z wymaganymi dokumentami nale¿y umie¶ciæ na platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/jablonowopomorskie/proceedings

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-04-25 09:15

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2025-05-24

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

Zamawiaj±cy, dzia³aj±c na podstawie tre¶ci art. 131 ust. 2 ustawy Pzp wymaga z³o¿enia oferty po
uprzednim dokonaniu wizji lokalnej przez Wykonawcê.
a) Wykonawcy w terminie do 11 kwietnia 2025 r. powinni zarejestrowaæ siê na odbycie wizji lokalnej przez przes³anie za po¶rednictwem strony prowadzonego postêpowania swojego wniosku rejestrowego – Za³±cznik nr 11 do SWZ. Zamawiaj±cy informuje, ¿e odbycie wizji lokalnej jest przewidziane w dniu 15 kwietnia 2025 r. o godzinie 10:00.
b) Ka¿dy z wykonawców odbywa wizjê lokaln± w obecno¶ci osoby upowa¿nionej po stronie Zamawiaj±cego do odbycia wizji. Osob± upowa¿nion± do odbycia wizji lokalnej po stronie Zamawiaj±cego jest Pan Artur Lula. Bezpo¶rednio przed odbyciem wizji nale¿y zg³osiæ siê do wy¿ej wymienionej osoby w Urzêdzie Miasta i Gminy Jab³onowo Pomorskie, ul. G³ówna 28, 87-330 Jab³onowo Pomorskie.
c) Osoby wchodz±ce na wizjê lokaln± zobowi±zane s± posiadaæ przy sobie dowód to¿samo¶ci.
d) Wizja lokalna dokonywana bêdzie w obecno¶ci przedstawiciela Zamawiaj±cego.
e) Zamawiaj±cy nie bêdzie udziela³ odpowiedzi na pytania zg³aszane przez Wykonawców podczas wizji lokalnej.
f) Koszty dokonania wizji lokalnej terenu budowy poniesie Wykonawca.
g) W sytuacji z³o¿enia oferty bez odbycia wizji lokalnej - oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 18) ustawy Pzp.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.