Ogłoszenie z dnia 2022-05-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00129770/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-04-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Opracowanie i wdrożenie Programu rozwoju przedsiębiorczości AKTYWNI GOSPODARCZO wraz z przeprowadzeniem szkoleń” w ramach projektu pn. „TOMASZÓW MAZOWIECKI – ARENA POZYTYWNEJ ENERGII:
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIASTO TOMASZÓW MAZOWIECKI
1.3.) Oddział zamawiającego: URZĄD MIASTA TOMASZÓW MAZOWIECKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590648310
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: POW 10/16
1.5.2.) Miejscowość: Tomaszów Mazowiecki
1.5.3.) Kod pocztowy: 97-200
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski
1.5.7.) Numer telefonu: 447247233
1.5.8.) Numer faksu: 447244359
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam.pub@tomaszow-maz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.tomaszow.miasta.pl/public/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://bip.tomaszow.miasta.pl/public/?id=2171671.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Opracowanie i wdrożenie Programu rozwoju przedsiębiorczości AKTYWNI GOSPODARCZO wraz z przeprowadzeniem szkoleń” w ramach projektu pn. „TOMASZÓW MAZOWIECKI – ARENA POZYTYWNEJ ENERGII:2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4a087a1a-af40-11ec-baa2-b6d934483bfb
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00174823
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00061182/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.34 Opracowanie i wdrożenie lokalnego programu rozwoju przedsiębiorczości AKTYWNI GOSPODARCZO
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
w ramach projektu pn. „TOMASZÓW MAZOWIECKI – ARENA POZYTYWNEJ ENERGII: wzmocnienie spójności społecznej i gospodarczej oraz podniesienie jakości środowiska naturalnego w Tomaszowie Mazowieckim” finansowanego w ramach Programu ROZWÓJ LOKALNY ze środków Mechanizmu Finansowego EOG 2021-20242.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00129770/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WRIK.271.1.15.2022.ZP
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 99096 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zamówienie swoim zakresem obejmuje 2 Etapy:
1) I ETAP: Opracowanie Programu rozwoju przedsiębiorczości AKTYWNI GOSPODARCZO.
- przeprowadzenie diagnozy w obszarze społeczno-gospodarczym
i infrastrukturalnym,
- opracowanie projektu Programu rozwoju przedsiębiorczości AKTYWNI GOSPODARCZO,
- konsultacje i uzgodnienia projektu Programu rozwoju przedsiębiorczości AKTYWNI GOSPODARCZO,
2) II ETAP: Przeprowadzenie szkoleń dla nauczycieli szkół podstawowych i przedszkoli w zakresie:
- budowania postaw przedsiębiorczych uczniów (to jest rozwijanie kreatywności dzieci i młodzieży, budowanie wysokiej samooceny i umiejętności pracy w zespole,
- pobudzania aktywności społecznej oraz umiejętności logicznego myślenia,
- wyciąganie wniosków i podejmowanie własnych decyzji,
- komunikacja i kształtowania własnych postaw w oparciu o podstawowe wartości),
- wykorzystanie narzędzi i technik cyfrowych umożliwiających rozpoczęcie działalności gospodarczej i jej rozwój,
- planowanie własnego biznesu,
- zasady budowania projektu i źródła jego finansowania,
- planowanie wydatków,
- gospodarowanie środkami finansowymi,
- wybór ścieżki zawodowej zgodnie z predyspozycjami osobistymi.
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawarto w części IV – stanowiącej integralną część SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79632000-3 - Szkolenie pracowników
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79315000-5 - Usługi badań społecznych
79419000-4 - Usługi konsultacyjne w zakresie ewaluacji
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 78720 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 78720 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 78720 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Celestyna Miłoś prowadząca działalność gospodarczą pod firmą BOUNDLESS DEVELOPMENT Celestyna Miłoś
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9492251131
7.3.3) Ulica: ul. Prusa 3,
7.3.4) Miejscowość: Rędziny
7.3.5) Kod pocztowy: 42-242
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BOUNDLESS DEVELOPMENT CELESTYNA MIŁOŚ
jakie przetargi wygrała firma
BOUNDLESS DEVELOPMENT CELESTYNA MIŁOŚ
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 78720 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z TOMASZOWA MAZOWIECKIEGO
- Zakup wielofunkcyjnych urządzeń monochromatycznych, materiałów eksploatacyjnych oraz oprogramowania biurowego dla Powiatowego Zespołu do Spraw Orzekania o Niepełnosprawności
- Utrzymanie i zapewnienie ciągłości działania Zintegrowanego Systemu Zarządzania Oświatą Gminy-Miasto Tomaszów Mazowiecki z zachowaniem usług asysty technicznej
- Dostawa paliw płynnych w ciągu roku 2025
- Przeprowadzenie szkoleń dla uczniów i uczennic w ramach realizacji projektu "Klucze do zawodowej przyszłości" - z podziałem na II części.
- Usługi pocztowe związane z wysyłką korespondencji w okresie od dnia 02.01.2025 r. do 31.12.2025 r. na potrzeby Starostwa Powiatowego w Tomaszowie Mazowieckim
- Ochrona obiektów znajdujących się na terenie byłego Ośrodka Szkoleniowo - Wypoczynkowego "Borki" w Swolszewicach Małych w okresie od 01.01.2025 r. do 31.12.2025 r.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Realizacja badania i opracowanie ekspertyzy "Potrzeby doskonalenia zawodowego pracowników Publicznych Służb Zatrudnienia i innych instytucji rynku pracy w kontekście potrzeb i wyzwań regionalnego
- realizacja dwóch badań jakościowych: "Analiza kompetencji i kwalifikacji w sektorze IT" "Analiza kompetencji i kwalifikacji w sektorze telekomunikacji
- Badanie ilościowe na reprezentatywnej próbie Polek i Polaków metodą badania ankietowego wspomaganego komputerowo (CAPI) w ramach realizacji projektu "Psychologia dla Społeczeństwa, część I"
więcej: Usługi badań społecznych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.