Ogłoszenie z dnia 2023-04-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00085130/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-02-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Kompleksowa usługa nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji pn: „Utworzenie Powiatowego Zakładu Aktywności Zawodowej przy SOSW w Wierzchosławicach – Dwudniakach”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Tarnowski - Starostwo Powiatowe w Tarnowie
1.3.) Oddział zamawiającego: Starostwo Powiatowe w Tarnowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851660520
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Gabriela Narutowicza 38
1.5.2.) Miejscowość: Tarnów
1.5.3.) Kod pocztowy: 33-100
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@powiat.tarnow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.malopolska.pl/sptarnow
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c8b3e775-a6dd-11ed-9236-36fed59ea7dd1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Kompleksowa usługa nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji pn: „Utworzenie Powiatowego Zakładu Aktywności Zawodowej przy SOSW w Wierzchosławicach – Dwudniakach”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c8b3e775-a6dd-11ed-9236-36fed59ea7dd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00174909
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00057234/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Nadzór inwestorski - Zakład Aktywności Zawodowej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00085130
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.272.2.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 221000 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 120000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest świadczenie kompleksowej usługi nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji pn. „pn.: „Utworzenie Powiatowego Zakładu Aktywności Zawodowej przy SOSW w Wierzchosławicach – Dwudniakach” (dalej także jako „Inwestycja”).
2) Dokumentacja postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, którego przedmiotem był wybór wykonawcy robót budowlanych (cz. I zamówienia) oraz wykonawcy który będzie realizował cz. II zamówienia tj. dostawę i montaż pralni, jest dostępna pod linkiem: https://bip.malopolska.pl/sptarnow,a,2191945,zp272192022-utworzenie-powiatowego-zakladu-aktywnosci-zawodowej-przy-sosw-w-wierzchoslawicach-dwudni.html Wykonawca zobowiązany jest do zapoznania się z ww. dokumentacją.
3) Zakres usługi obejmuje kompleksowy nadzór inwestorski nad budową Powiatowego Zakładu Aktywności Zawodowej wraz z montażem urządzeń i wyposażeniem wskazanego w części pierwszej zamówienia (o którym mowa w pkt. 2) a także dostawą i instalacją urządzeń pralni tj. części drugiej zamówienia. Obejmuje ona zatem cały proces inwestycyjny wynikający z opracowanej dokumentacji projektowej, technicznej, wykonawczej i powykonawczej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. W zakres usługi należy zatem wliczyć branże: konstrukcyjno- budowlaną, instalacyjną w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych oraz instalacyjną w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,
Zgodnie z art. 60 ustawy PZP Zamawiający wymaga, aby kluczową część zamówienia tj. nadzór w branży konstrukcyjno – budowlanej wraz z pełnieniem funkcji koordynatora wykonywany był osobiście przez Wykonawcę.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71540000-5 - Usługi zarządzania budową
71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 118695 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 307500 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 118695 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usług Inwestycyjnych inż. Andrzej Szegda
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8711485303
7.3.3) Ulica: ul. Dolna 47A
7.3.4) Miejscowość: Łęg Tarnowski
7.3.5) Kod pocztowy: 33-131
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Nadzór w branży sanitarnej- Usługi Projektowe Marcin Cierpich,
Nadzór w branży elektrycznej- Jan Jakubas Pracownia Usługowo-Projektowa
"ELEKTRON"
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG INWESTYCYJNYCH inż. ANDRZEJ SZEGDA
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG INWESTYCYJNYCH inż. ANDRZEJ SZEGDA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 118695 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-06-30INNE PRZETARGI Z TARNOWA
- Dostawa odzieży roboczej, obuwia i środków ochrony indywidualnej dla pracowników Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Tarnowie.
- Zakup i dostawa fabrycznie nowych, nieużywanych materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujących dla Szpitala Wojewódzkiego im. Św. Łukasza SPZOZ w Tarnowie
- Opracowanie koncepcji i Programu Funkcjonalno - Użytkowego dla zadania pn.: "Budowa drogi rowerowej wzdłuż ulicy Niedomickiej od ulicy Mroźnej do granic miasta"
- Wykonanie operatów geodezyjnych -wykazów synchronizacyjnych wraz z mapą sytuacyjną dla celów prawnych
- zakup odczynników do koagulologii wraz z dzierżawą aparatów, testy antygenowe i diagnostyczne oraz testy immunochromatograficzne kasetowe do wykrywania antygenów.
- Dostawy leków, preparatów do żywienia dojelitowego, surowców farmaceutycznych, kontrastów, płynów infuzyjnych oraz antybakteryjnego płynu do przepłukiwania cewników
więcej: przetargi w Tarnowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Inwestor zstępczy w robotach budowlanych
- Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania: "Budowa urządzeń przeciwpowodziowych w zlewni rowu do ul. Wodnej w Czechowicach-Dziedzicach - rowy"
- Zaprojektowanie i wykonanie rozbudowy Zakładu Opiekuńczo-Leczniczego SPZOZ w Bielsku Podlaskim
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej na zadanie pn. Budowa sali gimnastycznej przy LO w Koronowie
- opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowych dla rewitalizacji kamienic wraz z termomodernizacją i pracami wyszczególnionymi w wytycznych oraz pełnienie nadzoru autorskiego.
- Pełnienie funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania pn. "Adaptacja budynków na terenie byłej stadniny koni- Budowa Środowiskowego Domu Samopomocy i świetlicy środowiskowej"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.