Ogłoszenie z dnia 2023-04-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00082424/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-02-06
- 2023/BZP 00085760/01 - Modyfikacja z dnia 2023-02-08
- 2023/BZP 00103404/01 - Modyfikacja z dnia 2023-02-21
- 2023/BZP 00111539/01 - Modyfikacja z dnia 2023-02-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja gospodarki wodno – ściekowej na terenie Gminy Obsza
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA OBSZA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 950369132
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 36
1.5.2.) Miejscowość: Obsza
1.5.3.) Kod pocztowy: 23-413
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@obsza.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ugobsza.bip.lubelskie.pl/index.php?id=6
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-3c96ca9e-a203-11ed-9236-36fed59ea7dd1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja gospodarki wodno – ściekowej na terenie Gminy Obsza2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3c96ca9e-a203-11ed-9236-36fed59ea7dd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00174945
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00000412/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Modernizacja gospodarki wodno-ściekowej na terenie Gminy Obsza.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00082424
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OŚ.2710.IV.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4.1. Przedmiotem zamówienia jest Modernizacja gospodarki wodno – ściekowej na terenie Gminy Obsza.
4.2. Opis inwestycji ujęty we wniosku o dofinansowanie w programie POLSKI ŁAD:
Zadanie należy wykonać́ w systemie "Zaprojektuj i wybuduj" Zakres zadania obejmuje wykonanie dokumentacji technicznej oraz remont lub przebudowa oczyszczalni ścieków w Zamchu. Roboty do wykonania: - wymiana sitopiaskownika, - wymiana orurowania wraz z ociepleniem, zasuw, kolektorów tłocznych, - wymiana szaf sterujących, - instalacja nowego monitoringu wewnętrznego i zewnętrznego - montaż̇ liczników ze zdalnym odczytem na granicach gminy Obsza z sąsiednimi gminami (Tarnogród, Łukowa, Księżpol) do odczytu poboru wody. Dodatkowy zakres obejmuje wykonanie dokumentacji technicznej oraz modernizację przepompowni ścieków wraz z systemem monitorowania na terenie całej Gminy.
4.3. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie oraz wykonanie:
4.3.1. Modernizacji gospodarki wodno – ściekowej na terenie Gminy Obsza w tym:
1) Opracowanie Dokumentacji Projektowej zgodnie z programem funkcjonalno-użytkowym – dalej PFU (zał. Nr 1 do SWZ) zawierającej:
a) projekt budowlany opracowany zgodnie z ustawą Prawo budowlane, Rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 11 września 2020 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego oraz zgodnie z rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego - w formie papierowej (4 egzemplarzy) oraz w formie elektronicznej na płycie CD/DVD (1 egzemplarze);
b) projekty wykonawcze dla całego zakresu zamówienia opracowane zgodnie Rozporządzenie Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. poz. 2454). - w formie papierowej (4 egzemplarzy) oraz w formie elektronicznej na płycie CD/DVD (1 egzemplarze);
c) kosztorys inwestorski opracowany zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzenia kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym - w formie papierowej (1 egzemplarze) oraz w formie elektronicznej na płycie CD/DVD (1 egzemplarze);
d) specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót zgodnie
z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 11 września 2020 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego oraz zgodnie z rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego – w formie papierowej (1 egzemplarze) oraz w formie elektronicznej na płycie CD/DVD (1 egzemplarze).
2) uzyskanie wymaganych prawem decyzji, opinii, uzgodnień i sprawdzeń Dokumentacji Projektowej dla planowanego przedsięwzięcia;
3) uzyskanie pozwolenia na budowę lub dokonanie zgłoszenia zamiaru wykonania robót budowlanych (zgodnie z przesłankami wynikającymi z Prawa budowlanego),
4) wykonanie prac budowlanych na podstawie wykonanej Dokumentacji Projektowej opracowanej zgodnie z PFU stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ obejmujących w szczególności:
a) wymiany sitopiaskownika w oczyszczalni ścieków w m. Zamch gm. Obsza,
b) wymiany rurociągów i armatury w pompowni głównej oczyszczalni ścieków w m. Zamch, gm. Obsza,
c) wymiany rurociągów od sitopiaskownika do reaktora w oczyszczalni ścieków w m. Zamch, gm. Obsza,
d) wymiany szafy sterującej procesami oczyszczania ścieków w oczyszczalni ścieków w m. Zamch, gm. Obsza,
e) instalacji monitoringu wewnątrz i na zewnątrz obiektów oczyszczalni ścieków w m. Zamch, gm. Obsza,
f) montażu przepływomierzy na sieciach wodociągowych z możliwością zdalnego odczytu parametrów zlokalizowanych na działkach:
• gm. Tarnogród obręb Różaniec działka 1864,
• gm. Łukowa obręb Kolonia Szarajówka działka 101,
• gm. Łukowa obręb Kolonia Szarajówka działka 103/1,
g) montażu przepływomierza na sieci kanalizacyjnej z możliwością zdalnego odczytu parametrów zlokalizowanego na działce w gm. Obsza obręb Zamch działka 742/2
5) wykonanie obsługi geodezyjnej; (jeżeli dotyczy)
6) uzyskanie pozwolenia na użytkowanie w imieniu zamawiającego (jeżeli dotyczy)
4.5.3.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45000000-7 - Roboty budowlane
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
71322200-3 - Usługi projektowania rurociągów
71244000-0 - Kalkulacja kosztów, monitoring kosztów
45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli
45232100-3 - Roboty pomocnicze w zakresie wodociągów
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
71222200-2 - Usługi kartograficzne w zakresie obszarów wiejskich
71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 996000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 996000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 996000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SANITEX Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 180181170
7.3.3) Ulica: 120
7.3.4) Miejscowość: Tryńcza
7.3.5) Kod pocztowy: 37-204
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 996000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-07-058.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z miejscami postojowymi, ciągiem pieszo - jezdnym, oświetleniem oraz niezbędną infrastrukturą techniczną w m. Zielone Kamedulskie gm. Suwałki
- Wymiana podłoża i urządzeń terenowych stanowiących wyposażenie Placu Zabaw zlokalizowanego na terenie zewnętrznym Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej w Gdańsku przy ul. Gnilnej 3
- "Wykonanie robót ogólnobudowlanych dla budynków będących w zarządzie Nadleśnictwa Skwierzyna"
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z analizą rzeczowo-finansową dla zadania pn. "Budowa budynków wielorodzinnych w Braniewie - etap I
- Utwardzenie kostką betonową alejki na cmentarzu komunalnym nr 3 przy ul. Wileńskiej w Oleśnicy
- Budowa wybiegu dla psów oraz placu zabaw u zbiegu ul. Zemborzyckiej i ul. Słowackiego w Lublinie
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.