Ogłoszenie z dnia 2025-04-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Naprawa Aparatu ANGIOGRAF ARTIS ZEE CELLING o nr seryjnym 148221 na potrzeby 1 WSzKzP SPZOZ w Lublinie Filii w Ełku.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 1 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką SP ZOZ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431022232
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Al.Racławickie 23
1.5.2.) Miejscowość: Lublin
1.5.3.) Kod pocztowy: 20-049
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.7.) Numer telefonu: 261 332 936
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: lgorecka@1wszk.elk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.1wszk.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://1wszk.ezamawiajacy.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Naprawa Aparatu ANGIOGRAF ARTIS ZEE CELLING o nr seryjnym 148221 na potrzeby 1 WSzKzP SPZOZ w Lublinie Filii w Ełku.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-72f5985a-45bc-4d44-9cc3-d31f709f9971
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00174994
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00171974
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 5 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Podstawa prawna: art. 305 ust. 1 pkt 5) w związku z art. 214 ust. 1 pkt. 1) ustawy Pzp.
Podstawa faktyczna:
Konieczne jest dokonanie pilnej naprawy aparatu Angiograf Artis Zee Celling o numerze seryjnym 148221 polegające na wymianie lampy MEGALIX CAP PLUS. Zamawiający działając z należytą starannością nie mógł przewidzieć tego zdarzenia. Zaistnienie wskazanej okoliczności nastąpiło z przyczyn niezawinionych oraz niezależnych od zamawiającego, a jego wystąpienia nie dało się przewidzieć. Konieczność natychmiastowego wykonania zamówienia, uniemożliwiająca zachowanie przewidzianych przez ustawę terminów, gdyż w wyniku zaistnienia nieprzewidzianych okoliczności w postaci awarii sprzętu med. zagrożone zostaje życie oraz zdrowie pacjentów zamawiającego, którzy w wyniku awarii mogą doznać uszczerbku na zdrowiu w przypadku zbyt długiego oczekiwania na udzielenie zamówienia publicznego, gdyż sprzęt, który uległ awarii jest niezbędny do wykonywania zabiegów operacyjnych.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZP/WR/24/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wymiana lampy MEGALIX CAP PLUS w aparacie - Angiograf Artis Zee Celling o numerze seryjnym 148221, poprzez wykonanie następujących czynności:
- dostawa Lampy MEGALIX CAP PLUS,
- montaż Lampy,
- adaptacja Lampy w systemie,
- regulacja generatora,
- wymiana czujnika położenia kolimatora,
- wymiana prefiltrów w kolimatorze,
- wykonanie niezbędnych testów jakości obrazu IQAP,
- wykonanie pomiarów parametrów jakości zgodnie z Rozp. Ministra Zdrowia z 12.12.2022 Dz. U., testy odbiorcze i specjalistyczne.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50422000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu chirurgicznego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 233979,84 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 233979,84 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 233979,84 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Siemens Healthcare Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1132885680
7.3.3) Ulica: ul. Polna 11
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-633
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 233979,84 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 dni
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- "Sporządzenie podziału nieruchomości"
- ,,Kompleksowa usługa organizacji szkolenia "Tworzenie dostępnych cyfrowo dokumentów" dla pracowników urzędów pracy realizujących zadania EURES"
- Przegląd systemów pożarowych w 13 węzłach szkieletowych
- ZZP.260.1.15.2025 -Jednorazowa dostawa materiałów budowlanych i metalowych na potrzeby Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji "Bystrzyca" w Lublinie Sp. z o.o., wg. zad. 1-2.
- Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego na potrzeby Wydziału Medycznego Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II, z podziałem na 2 części
- Dostawa akcesoriów komputerowych
więcej: przetargi w Lublinie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.