eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LublinNaprawa Aparatu ANGIOGRAF ARTIS ZEE CELLING o nr seryjnym 148221 na potrzeby 1 WSzKzP SPZOZ w Lublinie Filii w Ełku.



Ogłoszenie z dnia 2025-04-03

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Naprawa Aparatu ANGIOGRAF ARTIS ZEE CELLING o nr seryjnym 148221 na potrzeby 1 WSzKzP SPZOZ w Lublinie Filii w Ełku.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: 1 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką SP ZOZ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431022232

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Al.Racławickie 23

1.5.2.) Miejscowość: Lublin

1.5.3.) Kod pocztowy: 20-049

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.7.) Numer telefonu: 261 332 936

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: lgorecka@1wszk.elk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.1wszk.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://1wszk.ezamawiajacy.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Naprawa Aparatu ANGIOGRAF ARTIS ZEE CELLING o nr seryjnym 148221 na potrzeby 1 WSzKzP SPZOZ w Lublinie Filii w Ełku.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-72f5985a-45bc-4d44-9cc3-d31f709f9971

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00174994

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00171974

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 5 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Podstawa prawna: art. 305 ust. 1 pkt 5) w związku z art. 214 ust. 1 pkt. 1) ustawy Pzp.
Podstawa faktyczna:
Konieczne jest dokonanie pilnej naprawy aparatu Angiograf Artis Zee Celling o numerze seryjnym 148221 polegające na wymianie lampy MEGALIX CAP PLUS. Zamawiający działając z należytą starannością nie mógł przewidzieć tego zdarzenia. Zaistnienie wskazanej okoliczności nastąpiło z przyczyn niezawinionych oraz niezależnych od zamawiającego, a jego wystąpienia nie dało się przewidzieć. Konieczność natychmiastowego wykonania zamówienia, uniemożliwiająca zachowanie przewidzianych przez ustawę terminów, gdyż w wyniku zaistnienia nieprzewidzianych okoliczności w postaci awarii sprzętu med. zagrożone zostaje życie oraz zdrowie pacjentów zamawiającego, którzy w wyniku awarii mogą doznać uszczerbku na zdrowiu w przypadku zbyt długiego oczekiwania na udzielenie zamówienia publicznego, gdyż sprzęt, który uległ awarii jest niezbędny do wykonywania zabiegów operacyjnych.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DZP/WR/24/2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wymiana lampy MEGALIX CAP PLUS w aparacie - Angiograf Artis Zee Celling o numerze seryjnym 148221, poprzez wykonanie następujących czynności:
- dostawa Lampy MEGALIX CAP PLUS,
- montaż Lampy,
- adaptacja Lampy w systemie,
- regulacja generatora,
- wymiana czujnika położenia kolimatora,
- wymiana prefiltrów w kolimatorze,
- wykonanie niezbędnych testów jakości obrazu IQAP,
- wykonanie pomiarów parametrów jakości zgodnie z Rozp. Ministra Zdrowia z 12.12.2022 Dz. U., testy odbiorcze i specjalistyczne.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50422000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu chirurgicznego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 233979,84 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 233979,84 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 233979,84 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Siemens Healthcare Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1132885680

7.3.3) Ulica: ul. Polna 11

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 00-633

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 233979,84 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.