eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi StrzyżówObsługa bankowa budżetu Powiatu Strzyżowskiego oraz powiatowych jednostek organizacyjnych wraz z obsługą funduszy celowych



Ogłoszenie z dnia 2023-04-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Obsługa bankowa budżetu Powiatu Strzyżowskiego oraz powiatowych jednostek organizacyjnych wraz z obsługą funduszy celowych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Strzyżowski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690581399

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Przecławczyka 15

1.5.2.) Miejscowość: Strzyżów

1.5.3.) Kod pocztowy: 38-100

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.7.) Numer telefonu: +48172765000

1.5.8.) Numer faksu: +48172765000 wew. 13

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@strzyzowski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.strzyzowski.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Obsługa bankowa budżetu Powiatu Strzyżowskiego oraz powiatowych jednostek organizacyjnych wraz z obsługą funduszy celowych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b48660df-d9ca-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00175012

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00062688/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Obsługa bankowa budżetu Powiatu Strzyżowskiego oraz powiatowych jednostek organizacyjnych wraz z obsługą funduszy celowych

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/powiat_strzyzowski

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Postępowanie prowadzone jest w formie elektronicznej za pośrednictwem https://platformazakupowa.pl/ pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/powiat_strzyzowski
Komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami (pytania do treści SWZ, odpowiedzi na wezwanie do złożenia podmiotowych środków dowodowych, odpowiedzi na wezwanie do złożenia/poprawienia/uzupełnienia oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust.1 ustawy Pzp, podmiotowych środków dowodowych, innych dokumentów lub oświadczeń, odpowiedzi na wezwanie do złożenia wyjaśnień dotyczących treści oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp lub złożonych podmiotowych środków dowodowych lub innych dokumentów lub oświadczeń, odpowiedzi na wezwanie do złożenia wyjaśnień dotyczących treści przedmiotowych środków dowodowych, odpowiedzi na inne wezwania, wnioski, informacje, oświadczenia, odwołania i wszelka inna korespondencja) odbywa się za pośrednictwem platformy i formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego”.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się za pośrednictwem platformazakupowa.pl i formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego”. Zamawiający będzie przekazywał Wykonawcom informacje za pośrednictwem platformazakupowa.pl. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany SWZ, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca, będzie przekazywana za pośrednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego Wykonawcy. Oferta oraz przedmiotowe środki dowodowe składane elektronicznie muszą zostać podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym (elektronicznym) przez osobę/osoby upoważnioną/upoważnione. W procesie składania oferty, w tym przedmiotowych środków dowodowych na platformie zakupowej, kwalifikowany podpis elektroniczny lub podpis zaufany lub podpis osobisty (elektroniczny) Wykonawca składa bezpośrednio na dokumencie, który następnie przesyła do systemu. Szczegółowe informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których Zamawiający będzie komunikował się z Wykonawcami, oraz informacje o wymaganiach technicznych i organizacyjnych sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej, w tym informacje dotyczące wymogu użycia podpisu elektronicznego opisane zostały w Rozdziale IX i X SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
- administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Starosta Strzyżowski, ul. Przecławczyka 15, 38-100 Strzyżów;
- inspektorem ochrony danych osobowych jest Tomasz Ziobro, kontakt: adres e-mail: iod@strzyzowski.pl; Starostwo Powiatowe w Strzyżowie, ul. Przecławczyka 15, 38-100 Strzyżów.
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym
z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego znak ZP.272.3.2023 prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji;
- odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2022 r. poz. 1710 z późn. zm.) , dalej „ustawa Pzp”;
- Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
- obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
- w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
- posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych ;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zamawiający informuje, że nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.272.3.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 295593,30 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie obsługi bankowej budżetu Powiatu Strzyżowskiego oraz 21 powiatowych jednostek organizacyjnych wraz z obsługą funduszy celowych.
2. Zakres zamówienia:
1)Główne elementy przedmiotu zamówienia:
a) wykonywanie rozliczeń krajowych i zagranicznych w formie bezgotówkowej i gotówkowej dla budżetu Powiatu Strzyżowskiego oraz urzędu i powiatowych jednostek wg wykazu jak w pkt. 1, w tym otwarcie, prowadzenie i zamknięcie rachunków bieżących i pomocniczych;
b) zapewnienie systemu bankowości elektronicznej jednolitej do obsługi wszystkich rachunków bankowych Zamawiającego spełniającej standardy bezpiecznej komunikacji oraz jego wdrożenie połączone z przeszkoleniem pracowników wszystkich jednostek powiatu przy dostarczeniu
i zainstalowaniu we współpracy z Zamawiającym odpowiedniej ilości dodatkowych urządzeń, takich jak np. tokeny, karty podpisu elektronicznego, czytniki kart czy inne wyposażenie komputerowe potrzebne dla bezpiecznej pracy oraz ich utrzymywaniu w sprawności przez okres trwania umowy;
c) zapewnienie od początku obsługi bankowej, dla każdego roku kalendarzowego odrębnie, zgodnie
z procedurami banku, stałego poziomu kredytu w rachunku podstawowym, tzw. debetowego prowadzonym dla Budżetu Powiatu, do kwoty maksymalnej 1 000 000 zł i maksymalnym okresie korzystania z kredytowania do ok. 90 dni, przy zapewnieniu w umowie ramowej stałej wysokości oprocentowania dla kredytu w rachunku podstawowym ustalanego w oparciu o stawkę WIBOR 1M z ostatniego dnia roboczego miesiąca poprzedzającego miesiąc obrachunkowy, za który naliczane są odsetki powiększoną o marżę banku;
d) wydanie i obsługa kart płatniczych do rachunku bieżącego dla składanych wniosków przez Zamawiającego;
e) prowadzenie rachunków pomocniczych w PLN do wszystkich rachunków podstawowych
w liczbie co najmniej dwóch dla każdego rachunku podstawowego oraz rachunków pomocniczych w walucie obcej odpowiednio do potrzeb;
f) zapewnienie oprocentowania środków zgromadzonych na wszystkich prowadzonych rachunkach bieżących i pomocniczych wg zmiennej stopy procentowej ustalanej w oparciu o stawkę WIBID 1M z ostatniego dnia roboczego poprzedniego miesiąca kalendarzowego pomnożony przez współczynnik zaoferowany przez bank; kapitalizacja odsetek na koniec każdego miesiąca, tj. w ostatnim dniu miesiąca kalendarzowego;
g) zapewnienie lokowania wolnych środków pieniężnych na rachunkach lokat w ramach lokat negocjowanych na rynku pieniężnym.
2) Inne wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia:
a) posiadanie placówki własnej (oddziału, filii, punktu obsługi) na terenie miasta Strzyżów
(38-100) lub zapewnienie możliwości wpłat/wypłat gotówkowych na terenie miasta Strzyżowa
w placówce współpracującej z Wykonawcą;
b) zapewnienie obsługi bankowej na terenie Strzyżowa, w tym wpłat i wypłat gotówkowych,
w tym w ostatnim dniu roboczym danego roku;
c) otwieranie nowych pomocniczych rachunków bankowych najpóźniej następnego dnia roboczego od dnia złożeniu wniosku o otwarcie;
d) realizowanie umowy przez okres jej obowiązywania na niezmienionych warunkach;
e) pobieranie za czynności związane z wykonywaniem rozliczeń krajowych i zagranicznych w formie bezgotówkowej i gotówkowej opłat i prowizji przez bank zgodnie z ofertą złożoną w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;
f) zawarcie odrębnych umów na bankową obsługę z wszystkimi jednostkami organizacyjnymi Zamawiającego na warunkach określonych przez Zamawiającego;
g) zagwarantowanie możliwości objęcia obsługą bankową nowotworzonych jednostek na zaoferowanych warunkach;
h) zapewnienie w systemie bankowości elektronicznej importu przelewów zbiorczych generowanych z systemów księgowo-płacowych;
i) realizowanie poleceń przelewu w ramach bankowości elektronicznej w walucie krajowej
i zagranicznej;
j) realizowanie poleceń przelewu w walucie krajowej i zagranicznej zleconych w formie papierowej;
k) zapewnienie możliwości realizowania tzw. szybkich poleceń przelewu, typu SORBNET;
l) świadczenie usługi przewalutowania walut obcych;
m) udzielanie na hasło osobom upoważnionym przez Zamawiającego informacji telefonicznych o stanie na rachunkach i wszelkich operacjach z dnia poprzedniego i bieżącego;
n) stałe zapewnienie w zaoferowanej placówce na terenie miasta Strzyżowa, możliwości zamiany nominałów pieniężnych o wyższym nominale na niższe wg zapotrzebowania do kwoty
1 000 zł;
o) zapewnienie dostępu do wyciągu bankowego dla wszystkich rachunków bieżących i pomocniczych w formie papierowej lub elektronicznej za każdy dzień roboczy, w którym następowały operacje pieniężne do godz. 11.00 następnego dnia roboczego;
p) uzyskiwanie w systemie bankowości elektronicznej w czasie rzeczywistym informacji
o wszystkich operacjach i saldach na wszystkich rachunkach bankowych;
q) przeniesienie bazy danych z obecnie wykorzystywanego systemu bankowości elektronicznej do systemu zaproponowanego przez Wykonawcę;
r) zamawiający może ustalić dowolną liczbę użytkowników systemu bankowości elektronicznej oraz Zamawiającemu przysługuje prawo do zmiany użytkowników i/lub zakresu ich uprawnień;
s) system bankowości elektronicznej będzie umożliwiał równoczesną pracę kilku użytkowników, przy czym każdy użytkownik powinien posiadać swój indywidualny identyfikator i hasło dostępu do systemu;
t) usługę „wyzerowania” wskazanych rachunków urzędu i jednostek organizacyjnych Zamawiającego, polegającą na przekazaniu z dniem 31 grudnia każdego roku sald pozostałych na rachunkach bieżących i pomocniczych (np. niewykorzystane środki, naliczone odsetki bankowe) na inny wskazany rachunek na podstawie pisemnej dyspozycji złożonej przez jednostkę;
u) umożliwienie uzyskiwania przez Skarbnika Powiatu i drugą upoważnioną osobę, w systemie bankowości elektronicznej informacji o stanie rachunków jednostek organizacyjnych Zamawiającego wymienionych w pkt. 1;
v) wyznaczenie jednego doradcy klienta dla Zamawiającego dostępnego w godzinach pracy banku, zapewnienie bieżącej sprawności systemu bankowości elektronicznej i jego obsługi technicznej.
3) Wynagrodzenie Wykonawcy za realizację przedmiotu zamówienia:
a) za świadczenie usług określonych w punkcie 1-2 za wyjątkiem kosztu kredytu w rachunku bieżącym budżetu Powiatu Strzyżowskiego Wykonawca będzie pobierał miesięczną opłatę ryczałtową wyrażoną w wartości brutto odpowiadającą cenie ustalonej w formularzu ofertowym.
b) wykonawca nie będzie pobierał żadnych innych opłat i prowizji, w tym również od kontrahentów, za wyjątkiem miesięcznej opłaty ryczałtowej, o której mowa w ppkt a),
w szczególności:
- za zapewnienie systemu bankowości elektronicznej do obsługi wszystkich rachunków bankowych zleconych do otwarcia przez Zamawiającego, z możliwością ich obsługi w ramach dowolnej liczby stanowisk komputerowych;
- za szkolenie pracowników przy wdrożeniu bankowości elektronicznej oraz za eksploatację i serwis systemu bankowości elektronicznej w Starostwie Powiatowym w Strzyżowie i we wszystkich jednostkach organizacyjnych Powiatu;
- za udzielenie kredytu w rachunku bieżącym na cały okres umowy;
- za niewykorzystywany limit kredytu w rachunku bieżącym;
- za samodzielnie wprowadzane do realizacji przelewy przez Zamawiającego w ramach systemu bankowości elektronicznej;
- za przelewy dokonywane w ramach rachunków bankowych prowadzonych w banku Wykonawcy;
- za przelewy dokonywane w wersji papierowej w przypadku awarii systemu bankowości elektronicznej;
- za generowanie wyciągów bankowych w formie papierowej lub elektronicznej;
- za otwarcie i prowadzenie drugiego i kolejnych rachunków pomocniczych w walucie krajowej i zagranicznej do rachunku podstawowego;
- za udzielanie na hasło osobom upoważnionym przez Zamawiającego informacji telefonicznych o stanie na rachunkach i wszelkich operacjach z dnia poprzedniego i bieżącego;
- za realizowanie tzw. szybkich poleceń przelewu typu SORBNET;
- za wydawanie zaświadczeń i opinii dla Zamawiającego;
- za przypisanie Zamawiającemu jednego doradcy klienta w godzinach pracy Wykonawcy;
- za usługę „wyzerowania”, o których mowa w pkt. 2 ppkt. t),
- za wydanie i obsługę kart płatniczych;
- za zmianę karty wzorów podpisów.
c) Zamawiający zastrzega sobie swobodę lokowania wolnych środków w innych bankach, zgodnie z art. 264 ust. 3 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (Dz. U. z 2022 r., poz. 1634 z późn. zm.)

4.2.6.) Główny kod CPV: 66110000-4 - Usługi bankowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Wybór najkorzystniejszej oferty zostanie dokonany na podstawie poniższych kryteriów oceny ofert:
a) Kryterium nr I – koszt bieżącej obsługi;
b) Kryterium nr II - Oprocentowanie środków pieniężnych pozostających na rachunkach bankowych bieżących
c) Kryterium nr III - Oprocentowanie środków pieniężnych pozostających na rachunkach bankowych pomocniczych
d) Kryterium nr IV - Oprocentowanie kredytu w rachunku bieżącym.
Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta w wyniku porównania uzyska największą liczbę punktów, wyliczonych zgodnie z Rozdziałem XV SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium kosztu oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt

4.3.6.) Waga: 15,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Oprocentowanie środków pieniężnych pozostających na rachunkach bankowych bieżących

4.3.6.) Waga: 70

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Oprocentowanie środków pieniężnych pozostających na rachunkach bankowych pomocniczych

4.3.6.) Waga: 10

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Oprocentowanie kredytu w rachunku bieżącym

4.3.6.) Waga: 5

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1. Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Wykonawca musi być bankiem w rozumieniu art. 2 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe (t.j. Dz. U. z 2022 r, poz. 2324 ze zm.) oraz musi posiadać aktualne (ważne) zezwolenie Komisji Nadzoru Finansowego na rozpoczęcie działalności bankowej, o którym mowa w art. 36 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe (t.j. Dz. U. z 2022 r., poz. 2324 ze zm.), a w przypadku określonym w art. 178 ust. 1 ustawy Prawo Bankowe inny dokument potwierdzający rozpoczęcie działalności bankowej przed dniem wejścia w życie ustawy, o której mowa w art. 193 ustawy Prawo Bankowe.
2. dolności technicznej lub zawodowej: Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że realizował lub realizuje w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jedno zamówienie polegające na prowadzeniu obsługi bankowej budżetu jednostki samorządu terytorialnego lub jednostki administracji publicznej, której roczne dochody budżetowe wynosiły co najmniej 50.000.000 zł.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Podmiotowe środki dowodowe wymagane od Wykonawcy obejmują:
Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Podmiotowe środki dowodowe wymagane od Wykonawcy obejmują:
1) zezwolenie Komisji Nadzoru Finansowego na rozpoczęcie działalności bankowej, o którym mowa w art. 36 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 2324 ze zm.), a w przypadku określonym w art. 178 ust. 1 ustawy Prawo Bankowe inny dokument potwierdzający rozpoczęcie działalności bankowej przed dniem wejścia w życie ustawy, o której mowa w art. 193 ustawy Prawo Bankowe.
2) wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale VII SWZ, składa każdy z Wykonawców . Oświadczenia te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu i brak podstaw wykluczenia z postępowania.
3. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy bez przeprowadzenia odrębnego postępowania o udzielenie zamówienia we wskazanych niżej przypadkach i pod następującymi warunkami:
1)konieczność zmiany terminu obowiązywania umowy z powodu:
a) działania siły wyższej, co oznacza zewnętrzne zdarzenie nagłe, nieprzewidywalne i niezależne od woli Stron umowy, które nastąpiło po zawarciu umowy, uniemożliwiające wykonanie umowy
w całości lub części, na stałe lub pewien czas, któremu nie można zapobiec ani przeciwdziałać przy zachowaniu należytej staranności Stron umowy,
b) nadzwyczajnych zdarzeń gospodarczych niezależnych od Zamawiającego, których Zamawiający nie mógł przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a które mają wpływ na realizację umowy,
c) zmian przepisów prawa, których Zamawiający nie mógł przewidzieć w chwili zawarcia umowy,
a które mają wpływ na termin realizacji niniejszej umowy,
2) konieczność zwiększenia wynagrodzenia za przedmiot umowy z powodu przedłużenia się terminu realizacji umowy, o którym mowa w pkt 1) maksymalnie do jednego roku od terminu zakończenia wykonania obsługi bankowej wskazanego w Dziale I – Załącznika nr 6 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy; wynagrodzenie zostanie zwiększone o kwotę miesięczną określoną w Dziale II – Załącznika nr 6 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy za każdy kolejny miesiąc realizacji przedmiotu umowy, jednak nie więcej niż 20% wynagrodzenia - aktualnego w dniu podpisania niniejszej umowy,
3) wprowadzenie zmian wynikających z nowych rozwiązań organizacyjnych, modyfikacji bądź wymiany systemów informatycznych, w tym systemu finansowo-księgowego Zamawiającego, które będzie korzystne dla Zamawiającego, bez zmiany wynagrodzenia,
4) zmiany przepisów prawa mających wpływ na realizację przedmiotu umowy, bez zmiany wynagrodzenia,
5) pojawienie się nowych produktów bankowych, których wykorzystanie będzie korzystne dla Zamawiającego, przy założeniu, że zmiana wynagrodzenia będzie niższa niż 10% wartości wynagrodzenia – aktualnego w dniu zawarcia niniejszej umowy.
6) na Powiat nałożone zostaną nowe zadania lub zmieni się struktura organizacyjna Powiatu.
2. Zmiana wynagrodzenia za realizację przedmiotu umowy może nastąpić w przypadku zmiany:
- stawki podatku VAT,
- zmiany stawki podatku akcyzowego,
- wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej ustalonych na podstawie ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,
- zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne
- zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę oraz w przypadku zmiany stawki VAT mającej wpływ na całkowitą wartość umowy, każda ze Stron w celu dokonania zmiany wynagrodzenia lub całkowitej wartości umowy może wystąpić z takim żądaniem do drugiej Strony Umowy. Zasady zmiany wynagrodzenia określono powyżej w ust. 3-11 Działu II Wynagrodzenia – Załącznik nr 6 do SWZ (Projektowane postanowienia umowy).
3. Zgodnie z art. 439 ustawy Prawo zamówień publicznych, Strony przewidują możliwość zmiany wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy, z uwagi na zmianę kosztów związanych z realizacją umowy.
Szczegółowe zasady wprowadzenia zmian w umowie zawarte są w załączniku nr 6 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-04-21 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Oferta wraz z załączonymi dokumentami i oświadczeniami składana jest za pośrednictwem formularza dostępnego na ePUAP udostępnionego przez miniPortal: https://miniportal.uzp.gov.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-04-21 10:05

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.