Ogłoszenie z dnia 2023-04-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00133288/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja obiektu i zagospodarowanie skweru zieleni Gminnego Ośrodka Kultury i Sportu w Siekierczynie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Siekierczyn
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230821569
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Siekierczyn 271
1.5.2.) Miejscowość: Siekierczyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 59-818
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski
1.5.7.) Numer telefonu: 757221778
1.5.8.) Numer faksu: 756666150
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@siekierczyn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.siekierczyn.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
siekierczyn.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja obiektu i zagospodarowanie skweru zieleni Gminnego Ośrodka Kultury i Sportu w Siekierczynie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-386861a0-c1a6-11ed-b311-9aae6ad31be8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00175022
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00006079/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.10 Modernizacja obiektu i zagospodarowanie skweru zieleni Gminnego Ośrodka Kultury i Sportu w Siekierczynie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00133288
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.5.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
W związku z Wnioskiem o przyznanie pomocy w ramach konkursu „Odnowa Dolnośląskiej Wsi”
w 2023 roku finansowanego częściowo z budżetu Urzędu Dolnośląskiego przedmiotem zamówienia jest zadanie inwestycyjne pn.:
„Modernizacja obiektu i zagospodarowania skweru zieleni Gminnego
Ośrodka Kultury i Sportu w Siekierczynie”
Inwestycja zlokalizowana jest w województwie dolnośląskim, w powiecie lubańskim,
w gminie Siekierczyn na działce ewidencyjnej nr 1312, obręb Siekierczyn. Celem zadania inwestycyjnego jest poprawa bezpieczeństwa poprzez modernizację podjazdu dla osób niepełnosprawnych, funkcjonalności i atrakcyjności obiektu Gminnego Ośrodka Kultury
i Sportu w Siekierczynie oraz pielęgnacja terenu zieleni przy obiekcie. Przedmiotem inwestycji jest renowacja parkietu sali widowiskowo – konferencyjnej oraz oczyszczenie
i odmalowanie ścian ww. sali i przynależnych do niej dwóch pomieszczeń, montaż nowego oświetlenia w obrębie sali, sceny, kuchni i pomieszczenia technicznego, zawieszenie marszczonych sztor zaciemniających okna sali głównej oraz kurtyn przy podeście, montaż klimatyzatora kasetonowego i nowego nagłośnienia w obrębie sali widowiskowo – konferencyjnej, wymianę starych skrzydeł drzwiowych wraz z ościeżami na nowe drzwi
z ościeżami regulowanymi.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45410000-4 - Tynkowanie
45432130-4 - Pokrywanie podłóg
45442100-8 - Roboty malarskie
45443000-4 - Roboty elewacyjne
45451100-4 - Zdobienie
77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 189420 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 189420 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 189420 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "JARBUD" Jarosław Niepsuj
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6131020590
7.3.3) Ulica: Spacerowa 2B
7.3.4) Miejscowość: Zaręba
7.3.5) Kod pocztowy: 59-800
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 189420 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-08-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa świetlicy wiejskiej - w ramach zadania pn.: Raj na ziemi / budowa świetlicy w sołectwie Skórzewa w miejscowości Raj"
- Wzmocnienie stropu nad pomieszczeniami czytelni i biblioteki w budynku Muzeum Archeologicznego w Poznaniu przy ul. Wodnej
- Budowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych wraz z niezbędną infrastrukturą w mieście i gminie Działoszyn
- Przebudowa otwartego zbiornika retencyjnego służącego do gromadzenia wód opadowych oraz roztopowych w m. Otrocz"
- "Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej oraz zastosowanie retencji na terenie Gminy Sulików" w formule "Zaprojektuj i wybuduj"
- "Przebudowa otwartego zbiornika retencyjnego służącego do gromadzenia wód opadowych oraz roztopowych w m. Chrzanów Pierwszy"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.