eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ByczynaRemont nawierzchni jezdni chodników i krawędzi w ciągu ulicy Słonecznej w Byczynie



Ogłoszenie z dnia 2022-05-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont nawierzchni jezdni chodników i krawędzi w ciągu ulicy Słonecznej w Byczynie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Byczyna

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 53141299300000

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 1

1.5.2.) Miejscowość: Byczyna

1.5.3.) Kod pocztowy: 46-220

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.7.) Numer telefonu: 77 413 41 50

1.5.8.) Numer faksu: 77 413 41 50

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@byczyna.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.byczyna.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/byczyna

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont nawierzchni jezdni chodników i krawędzi w ciągu ulicy Słonecznej w Byczynie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c1fa1817-b71d-11ec-9f44-6e63702cb2f7

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00175058

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00029449/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Remont ul. Słonecznej w Byczynie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00115455/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OŚ.271.5.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 300941,82 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem niniejszego postępowania są roboty budowlane: Remont nawierzchni jezdni, chodników i krawędzi w ciągu ulicy Słonecznej w Byczynie. Przewiduje się wykonanie remontu na odcinku od km 0+005 do km 0+270. Planuje się sfrezowanie nawierzchni bitumicznej oraz wykonanie nowej z dostosowaniem do istniejącej niwelety i po obecnym śladzie. Na całej długości remontowanej ulicy przewiduje się wykonanie nowej nawierzchni chodnika wraz z wymianą krawężnika. W ciągu ulicy projektuje się dwa łuki poziome o R=150m oraz cztery załamania osi trasy .
Na remontowanym odcinku drogi planuje się wykonanie nowej warstwy ścieralnej z AC 8 S 50/70 o grubości 4cm i warstwy wyrównawczej z AC11W50/70. Chodnik ma zostać wykonany z betonowej kostki brukowej grubości 8cm ułożonej na podsypce cementowo-piaskowej Rm=2,5MPa. Jako podbudowę chodnika przewidziano warstwę mieszanki niezwiązanej 0/31,5mm stabilizowanej mechanicznie o grubości 15cm. Chodnik od strony jezdni ma zostać ograniczony krawężnikiem typu ulicznego 15/30/100cm wyniesionym 10cm ponad krawędź jezdni. Od strony posesji chodnik ma być ułożony do podmurówki ogrodzenia, bądź do elewacji budynku. Na odcinkach gdzie brak podmurówki zastosować obrzeże betonowe 8/30/100cm. Na wjazdach niweletę krawężniki mają być zaniżone do 4cm. Krawężniki i obrzeża zostaną ułożone na ławie betonowej z C12/15. Po stronie północnej jezdnię ograniczyć krawężnikiem najazdowym 15/22/100cm z wyjątkiem pierwszych 20m.
Wody opadowe będą odprowadzane do istniejącej kanalizacji deszczowej. Na całym odcinku planuje się remont istniejących 6-ciu studzienek ściekowych. W celu lepszego odprowadzenia wód opadowych w okolicy najniższego położenia niwelety projektuje się obustronny ściek przykrawężnikowy z dwóch rzędów kostki betonowej na długości 25m. Ponadto przewiduje się wykonanie dodatkowo dwóch studzienek w obrębie skrzyżowania z ul. Krasickiego. Studzienki połączyć przykanalikami z rur PVC-U d=160mm ze studnią kanalizacji deszczowej.

2. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera:
a) Dokumentacja projektowa - Załącznik nr 8 do SWZ.
b) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych - Załącznik nr 9 do SWZ.
c) Przedmiar robót - Załącznik nr 10 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 547935,68 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 547935,68 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 547935,68 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: VIANKO Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 381149238

7.3.3) Ulica: Waryńskiego 3

7.3.4) Miejscowość: Zawadzkie

7.3.5) Kod pocztowy: 47-120

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 547935,68 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-08-05

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.