Ogłoszenie z dnia 2023-04-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00499547/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-12-15
- 2023/BZP 00174855/01 - Wynik z dnia 2023-04-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych, tłuszczy roślinnych i jaj oraz wyrobów garmażeryjnych dla Internatu Zespołu Szkół Technicznych w Płocku w 2023 roku.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół Technicznych w Płocku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 142712064
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Al. Kilińskiego 4
1.5.2.) Miejscowość: Płock
1.5.3.) Kod pocztowy: 09-402
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL923 - Płocki
1.5.7.) Numer telefonu: 24 364-27-30
1.5.8.) Numer faksu: 24 364-27-31
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat_zst@go2.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zstplock.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-13961c9d-7c3c-11ed-b4ea-f64d350121d21.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych, tłuszczy roślinnych i jaj oraz wyrobów garmażeryjnych dla Internatu Zespołu Szkół Technicznych w Płocku w 2023 roku.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-13961c9d-7c3c-11ed-b4ea-f64d350121d2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00175073
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00499547
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZST.INT.2.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 180921,7 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 141160,67 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych , tłuszczy roślinnych i jaj dla Internatu Zespołu Szkół Technicznych w Płockuw 2023 roku.
Wykonawca będzie realizował dostawy produktów na podstawie otrzymywanego od Zamawiającego bieżącego
zapotrzebowania określającego rodzaj, ilość, termin, docelowe miejsce dostawy, osobę odpowiedzialną za odbiór
produktów.
Zamawiający będzie przekazywał zamówienie telefonicznie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej Wykonawcy.
Zamawiający zastrzega sobie prawo zmian ilościowych dostaw pomiędzy pozycjami w przedmiocie zamówienia z
zastrzeżeniem, iż w wyniku ww. zmian nie zostanie przekroczona maksymalna wartość umowy.
Dostawy artykułów, które są przedmiotem zamówienia odbywać się będą od poniedziałku do piątku w zależności od potrzeb
zamawiającego w godzinach 6.00-8.00
Dostawy winny odbywać się w odpowiednio przystosowanych pojemnikach (opakowaniach) stanowiących własność
wykonawcy i spełniających wymagania przewidziane do przechowywania żywności. Opakowania zwrotne zamawiający
odda wykonawcy przy następnej dostawie.
Wszystkie artykuły spożywcze powinny być umieszczone w fabrycznie zamkniętych opakowaniach z etykietą, na której
widnieje nazwa i termin przydatności do spożycia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15410000-5 - Surowe oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne
15420000-8 - Rafinowane oleje i tłuszcze
15430000-1 - Tłuszcze jadalne
15400000-2 - Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne
15600000-4 - Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych
15800000-6 - Różne produkty spożywcze
03142500-3 - Jaja
03000000-1 - Produkty rolnictwa, hodowli, rybołówstwa, leśnictwa i podobne
4.5.5.) Wartość części: 72302,17 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Sukcesywna dostawa wyrobów garmażeryjnych dla Internatu Zespołu Szkół Technicznych w Płocku w 2023 roku.Wykonawca będzie realizował dostawy produktów na podstawie otrzymywanego od Zamawiającego bieżącego
zapotrzebowania określającego rodzaj, ilość, termin, docelowe miejsce dostawy, osobę odpowiedzialną za odbiór
produktów.
Zamawiający będzie przekazywał zamówienie telefonicznie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej Wykonawcy.
Zamawiający zastrzega sobie prawo zmian ilościowych dostaw pomiędzy pozycjami w przedmiocie zamówienia z
zastrzeżeniem, iż w wyniku ww. zmian nie zostanie przekroczona maksymalna wartość umowy.
Dostawy artykułów, które są przedmiotem zamówienia odbywać się będą od poniedziałku do piątku w zależności od potrzeb
zamawiającego w godzinach 6.00-8.00
Dostawy winny odbywać się w odpowiednio przystosowanych pojemnikach (opakowaniach) stanowiących własność
wykonawcy i spełniających wymagania przewidziane do przechowywania żywności. Opakowania zwrotne zamawiający
odda wykonawcy przy następnej dostawie.
Wszystkie artykuły spożywcze powinny być umieszczone w fabrycznie zamkniętych opakowaniach z etykietą, na której
widnieje nazwa i termin przydatności do spożycia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15800000-6 - Różne produkty spożywcze
15850000-1 - Produkty z ciasta makaronowego
15851000-8 - Produkty mączne
15851200-0 - Ciasto makaronowe gotowane i kuskus
15851220-6 - Ciasto makaronowe nadziewane
4.5.5.) Wartość części: 68858,50 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Jedyna poprawnie złożona oferta z ceną 91797,00 zł przewyższa kwotę, którą Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 91797,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 91797,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
INNE PRZETARGI Z PŁOCKA
- Dostawa i montaż instalacji redukcji odorów na terenie kompostowni
- Dostawa mebli wraz z montażem i ustawieniem do sal lekcyjnych Akademickiego Liceum Ogólnokształcącego przy Akademii Mazowieckiej w Płocku
- Przygotowanie kompleksowej usługi cateringowej wraz z obsługą kelnerską w związku z organizacją spotkania wigilijnego dla pracowników Akademii Mazowieckiej w Płocku.
- Dostawa oleju opałowego dla Szkoły Podstawowej nr 5 im. Władysława Broniewskiego w Płocku do kotłownia od ul. Krakówka w roku 2025.
- Prace techniczne i porządkowe w Amfiteatrze w Płocku przy ul. Rybaki 15 oraz w siedzibie POKiS im. F. i S. Themersonów, przy ul. Jakubowskiego 10 z zastosowaniem technik alpinistycznych w 2025 r.
- Naprawa słupa konstrukcyjnego wraz z remontem klatki schodowej w budynku należącym do Akademii Mazowieckiej w Płocku przy ul. Gałczyńskiego 28.
więcej: przetargi w Płocku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Przedszkole nr 39 w Gdańsku z podziałem na 7 części"
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki Przedszkola nr 2 " Plastusiowe Osiedle" w Nowym Tomyślu
- Sukcesywna dostawa płodów rolnych, warzyw i owoców
- WYBÓR DOSTAWCÓW ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH, NA RZECZ ZESPOŁU SZKOLNO - PRZEDSZKOLNEGO NR 6 WE WROCŁAWIU
- Dostawa żywności do Szkoły Podstawowej w Jedliczu, Samorządowego Przedszkola w Jedliczu i Zespołu Szkolno Przedszkolnego w Jaszczwi
- Dostawa żywności na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Sieradzu
więcej: Produkty rolnictwa, hodowli, rybołówstwa, leśnictwa i podobne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.