eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bia³ystokRemont dachu budynku sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej Nr 50 z Oddzia³ami Integracyjnymi im. ¦wiêtej Jadwigi Królowej Polski w Bia³ymstoku



Og³oszenie z dnia 2022-05-25


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Remont dachu budynku sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej Nr 50 z Oddzia³ami Integracyjnymi im. ¦wiêtej Jadwigi Królowej Polski w Bia³ymstoku

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: SZKO£A PODSTAWOWA NR 50 Z ODDZIA£AMI INTEGRACYJNYMI IM. ¦WIÊTEJ JADWIGI KRÓLOWEJ POLSKI W BIA£YMSTOKU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 052006410

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Kazimierza Pu³askiego 96

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Bia³ystok

1.5.3.) Kod pocztowy: 15-338

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Bia³ostocki

1.5.7.) Numer telefonu: 85 7489041

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sp50@um.bialystok.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.sp50.bialystok.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont dachu budynku sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej Nr 50 z Oddzia³ami Integracyjnymi im. ¦wiêtej Jadwigi Królowej Polski w Bia³ymstoku

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-37c20617-d2a2-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00175090

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2022-05-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00101679/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.1 Remont dachu sali sportowej

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-37c20617-d2a2-11ec-9a86-f6f4c648a056

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: W postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostêpna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostêpna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl.
2. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezp³atne.
3. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadaæ konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegó³owe informacje na temat zak³adania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostêpny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zak³adce „Centrum Pomocy”.
4. Przegl±danie i pobieranie publicznej tre¶ci dokumentacji postêpowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.
5. Komunikacja w postêpowaniu, z wy³±czeniem sk³adania ofert/wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, odbywa siê drog± elektroniczn± za po¶rednictwem formularzy do komunikacji dostêpnych w zak³adce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa siê w szczególno¶ci przekazywanie wezwañ i zawiadomieñ, zadawanie pytañ i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umo¿liwiaj± równie¿ do³±czenie za³±cznika do przesy³anej wiadomo¶ci (przycisk „dodaj za³±cznik”).
W przypadku za³±czników, które s± zgodnie z ustaw± Pzp lub rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mog± byæ opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegaj±cego siê o udzielenie zamówienia/podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, podpisem typu zewnêtrznego lub wewnêtrznego. W zale¿no¶ci od rodzaju podpisu i jego typu (zewnêtrzny, wewnêtrzny) dodaje siê uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnêtrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnêtrzny).
6. Mo¿liwo¶æ korzystania w postêpowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pe³nym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania siê na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” s³u¿±cych do zadawania pytañ dotycz±cych tre¶ci SWZ oraz za³±czników do zamówienia wystarczaj±ce jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
7. Wszystkie wys³ane i odebrane w postêpowaniu przez Wykonawcê wiadomo¶ci widoczne s± po zalogowaniu w podgl±dzie postêpowania w zak³adce „Komunikacja”.
8. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielko¶æ ta dotyczy plików przesy³anych jako za³±czniki do jednego formularza).

9. Minimalne wymagania techniczne dotycz±ce sprzêtu u¿ywanego w celu korzystania z us³ug Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotycz±ce specyfikacji po³±czenia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia.
10. W przypadku problemów technicznych i awarii zwi±zanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia u¿ytkownicy mog± skorzystaæ ze wsparcia technicznego dostêpnego pod numerem telefonu (32) 77 88 999 lub drog± elektroniczn± poprzez formularz udostêpniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zak³adce „Zg³o¶ problem”.
11. W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemo¿liwiaj±cych komunikacjê Wykonawcy i Zamawiaj±cego za po¶rednictwem Platformy e-Zamówienia, Zamawiaj±cy dopuszcza komunikacjê za pomoc± poczty elektronicznej na adres e-mail: marcin.czarnowski@sp50.bialystok.pl (nie dotyczy sk³adania ofert w postêpowaniu).

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 3. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
a) Administratorem danych osobowych przetwarzanych w zwi±zku z prowadzeniem postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego bêdzie Szko³a Podstawowa Nr 50 z Oddzia³ami Integracyjnymi im. ¦wiêtej Jadwigi Królowej Polski w Bia³ymstoku, ul. Pu³askiego 96, 15-338 Bia³ystok któr± reprezentuje Dyrektor Szko³y, nr tel. 85 74 89 041, email: sp50@um.bialystok.pl.
b) W szkole zosta³ wyznaczony Inspektor Ochrony Danych Osobowych, z którym w sprawach w zakresie ochrony danych osobowych mo¿na kontaktowaæ siê pod adresem e-mail: inspektor@kancelaria-explico.pl
c) Dane osobowe bêd± przetwarzane w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. Podstaw± prawn± ich przetwarzania jest zgoda wyra¿ona poprzez akt uczestnictwa w postepowaniu oraz nastêpuj±ce przepisy prawa:
• ustawa z dnia 11 wrze¶nia 2019 roku Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 ze zm.) i wydanych na jej podstawie przepisów wykonawczych

• ustawa z dnia 14 lipca 1983 roku o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (Dz.U. 2020 r. poz. 164 ze zm.).
d) Dane osobowe pozyskane w zwi±zku z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego bêd± przechowywane przez czas trwania umowy, a nastêpnie przez okres przechowywania dokumentacji postêpowania lub umowy zgodnie z w³a¶ciw± kategori± archiwaln±.
e) Odbiorcami danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o:
• przepisy ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 roku Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 ze zm.),
• przepisy ustawy z dnia 6 wrze¶nia 2001 r. o dostêpnie do informacji publicznej (Dz. U. z 2020 r. poz. 2176 ze zm.),
• przepisy w³a¶ciwe dla instytucji kontrolnych wobec Zamawiaj±cego.
f) Dane osobowe pozyskane w zwi±zku z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego przekazywane bêd± wszystkim zainteresowanym podmiotom i osobom, gdy¿ co do zasady postêpowanie o udzielenie zamówienia publicznego jest jawne.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): g) Ograniczenie dostêpu do Pañstwa danych o których mowa wy¿ej mo¿e wyst±piæ jedynie w szczególnych przypadkach je¶li jest to uzasadnione ochron± prywatno¶ci zgodnie z art. 18 ustawy Pzp.
h) Podanie danych osobowych w zwi±zku z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego nie jest obowi±zkowe ale mo¿e byæ warunkiem niezbêdnym do wziêcia w nim udzia³u. Wynika to st±d, ¿e w zale¿no¶ci od przedmiotu zamówienia Zamawiaj±cy mo¿e zadaæ ich podania na podstawie przepisów ustawy Pzp oraz wydanych do niej przepisów wykonawczych. Konsekwencje niepodania okre¶lonych w tych przepisach danych wynikaj± z ustawy Pzp np. brak mo¿liwo¶ci udzia³u w postêpowaniu.
i) W zwi±zku z jawno¶ci± postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego dane osobowe mog± byæ przekazywane do pañstw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego.
j) W odniesieniu do danych pozyskanych w zwi±zku z prowadzonym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego przys³uguj± osobie, której dane dotycz± nastêpuj±ce uprawnienia:
• prawo dostêpu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii,
• prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych, z tym ¿e skorzystanie z tego prawa nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub jego za³±czników,
• prawo do usuniêcia danych osobowych, w sytuacji, gdy przetwarzanie danych nie nastêpuje w celu wywi±zania siê z obowi±zku wynikaj±cego z przepisu prawa lub w ramach sprawowania w³adzy publicznej,
• prawo do ograniczenia przetwarzania danych, przy czym przepisy odrêbne mog± wy³±czyæ mo¿liwo¶æ skorzystania z tego prawa,

• prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, (na adres Urzêdu Ochrony Danych Osobowych ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
k) W przypadku gdy wykonanie obowi±zków, o których mowa w art. 15 ust. 1–3 RODO, wymaga³oby niewspó³miernie du¿ego wysi³ku, Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od osoby, której dane dotycz±, wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.
l) Wyst±pienie z ¿±daniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.
m) Prawo dostêpu do danych, sprostowania, ograniczenia przetwarzania i uzupe³nienia podlegaj± ograniczeniu po przekazaniu akt zawieraj±cych dane osobowe do archiwum zak³adowego, na mocy art. 22b ust. 4 ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: SP50.26.9.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem niniejszego zamówienia s± roboty budowlane zwi±zane z realizacj± zadania pn. Remont dachu budynku sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej Nr 50 z Oddzia³ami Integracyjnymi im. ¦wiêtej Jadwigi Królowej Polski w Bia³ymstoku.’’
2. Szczegó³owy zakres robót okre¶la kosztorys ofertowy (za³±cznik nr 1 do SWZ). W ramach realizacji przedmiotowego zamówienia wykonane zostan± m.in.:
• prace demonta¿owe,
• obróbki blacharskie,
• pokrycie dachu pap± termozgrzewaln± dwuwarstwow±,
• wymiana orynnowania i rury spustowych
3. Wymagania Zamawiaj±cego dotycz±ce zatrudnienia osób na umowê o pracê przez Wykonawcê lub Podwykonawcê.
a) Zamawiaj±cy stosownie do art. 95 ust. 1 ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez Wykonawcê lub Podwykonawcê na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych czynno¶ci w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonaniu pracy w sposób okre¶lony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. Kodeks pracy (Dz.U. z 2020 r. poz. 1320 ze zm.). Wymóg ten dotyczy osób, które wykonuj± czynno¶ci bezpo¶rednio zwi±zane z wykonaniem robót dekarskich.
b) Wykonawca jest zobowi±zany zawrzeæ w ka¿dej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowi±zuj±ce Podwykonawców do zatrudnienia na umowê o pracê wszystkich osób wykonuj±cych wskazane wy¿ej czynno¶ci.
c) W terminie 14 dni od zawarcia umowy, Wykonawca zobowi±zany jest przedstawiæ Zamawiaj±cemu o¶wiadczenie, ¿e osoby wykonuj±ce czynno¶ci okre¶lone w ppkt 1, zatrudnione s± na podstawie umowy o pracê w rozumieniu przepisów ustawy z dnia
26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2020 r. poz. 1320 ze zm.) wraz z wykazaniem m.in. imion i nazwisk pracowników, liczby tych osób, rodzaju umowy o pracê, wymiaru etatu oraz stanowiska (zakresu wykonywanych czynno¶ci).
d) W trakcie realizacji zamówienia na ka¿de wezwanie Zamawiaj±cego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie, Wykonawca przed³o¿y Zamawiaj±cemu

po¶wiadczone za zgodno¶æ orygina³em odpowiednio przez Wykonawcê lub Podwykonawcê kopie umów o pracê zanonimizowanych, w sposób zapewniaj±cy ochronê danych osobnych pracowników, zgodnie z przepisami „RODO” [rozporz±dzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenie dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych osobowych) (Dz. Urz. UE L119 z 04.05.2016, str. 1] (to jest w szczególno¶ci bez adresów, nr PESEL pracowników), imiê i nazwisko nie podlega anonimizacji.
e) W trakcie realizacji zamówienia Zamawiaj±cy uprawniony jest do wykonywania czynno¶ci kontrolnych wobec Wykonawcy odno¶nie spe³nienia przez Wykonawcê lub Podwykonawcê wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych wskazane w ppkt 1 czynno¶ci. Zamawiaj±cy uprawniony jest w szczególno¶ci do:
• ¿±dania wyja¶nieñ, o¶wiadczeñ i dokumentów w zakresie potwierdzenia spe³nienia ww. wymogu i dokonania ich oceny,
• przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania robót,
• w przypadku uzasadnionych w±tpliwo¶ci co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcê lub Podwykonawcê, Zamawiaj±cy mo¿e zwróciæ siê o przeprowadzanie kontroli przez Pañstwow± Inspekcjê Pracy.
f) Sankcje z tytu³u niespe³nienia wymogu, o którym mowa w ppkt 1:
• w przypadku nie z³o¿enia dokumentów, o których mowa w ppkt 3-4, Zamawiaj±cy naliczy karê umown± w wysoko¶ci 1000,00 z³ brutto za ka¿de zdarzenie,
• za oddelegowanie do wykonywana prac na stanowiskach wskazanych w ppkt. 1 osób niezatrudnionych na podstawie umów o pracê – w wysoko¶ci 500,00 z³ brutto za ka¿dy stwierdzony przypadek.
4. Przy realizacji zamówienia Wykonawca bêdzie zobowi±zany do stosowania jedynie wyrobów dopuszczonych do u¿ywania w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2021 r. poz. 2351 ze zm.) oraz ustawy o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2020 r. poz. 215 ze zm.) oraz innych przepisów, o ile maj± zastosowanie. W przypadku u¿ycia w za³±cznikach do niniejszej SWZ znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, ¼ród³a lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkt lub us³ugê dostarczane przez konkretnego Wykonawcê, nale¿y je traktowaæ jako przyk³adowe, maj±ce na celu doprecyzowanie przedmiotu zamówienia oraz okre¶laj±ce standard techniczny i jako¶ciowy. Zamawiaj±cy dopuszcza oferowanie materia³ów lub rozwi±zañ równowa¿nych pod wzglêdem parametrów technicznych, u¿ytkowych oraz eksploatacyjnych pod warunkiem, ¿e zapewni± uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od za³o¿onych w niniejszej SWZ i jej za³±cznikach.
5. We wszystkich zapisach SWZ oraz jej za³±cznikach, w których Zamawiaj±cy odwo³uje siê do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych lub systemów referencji technicznych, zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy Pzp, Zamawiaj±cy dopuszcza rozwi±zania równowa¿ne opisywanym. Wykonawca, który powo³uje siê na rozwi±zania równowa¿ne z opisywanym przez Zamawiaj±cego, jest obowi±zany wykazaæ (udowodniæ) w ofercie, ¿e oferowane przez niego roboty budowlane spe³niaj± wymagania okre¶lone przez Zamawiaj±cego.

6. Prace przygotowawcze (m.in. zabezpieczenie miejsca robót, ustawienie urz±dzeñ niezbêdnych do realizacji przedmiotu zamówienia), Wykonawca wykona we w³asnym zakresie i na w³asny koszt.
7. Wykonawca utrzyma ³ad i porz±dek na terenie robót, a po ich zakoñczeniu usunie urz±dzenia tymczasowego zaplecza oraz pozostawi ca³y teren czysty i nadaj±cy siê do u¿ytkowania.
8. Zamawiaj±cy wymaga, aby Wykonawca we w³asnym zakresie zapewni³ sk³adowanie i sprz±tanie odpadów.
9. Od daty rozpoczêcia robót do daty obioru koñcowego (bez uwag), Wykonawca bêdzie odpowiedzialny za ochronê robót oraz za wszelkie materia³y i urz±dzenia u¿ywane do realizacji przedmiotu zamówienia.
10. Wykonawca zobowi±zany jest zapewniæ wykonanie i kierowanie prac przez osoby posiadaj±ce stosowne kwalifikacje zawodowe i do¶wiadczenie.
11. Wspólny S³ownik zamówieñ CPV:
• 45111300-1 roboty rozbiórkowe
• 45261100-5 roboty ciesielskie
• 45261213-0 obróbki blacharskie
• 45261214-7 pokrycie dachu
• 45261320-3 orynnowanie i rury spustowe
• 45223822-4 elementy ¶lusarskie – drabiny
• 45331211-8 elementy wentylacji
45262120-8rusztowania
12. Wykonawca udzieli co najmniej 5 letniej rêkojmi za wady na wykonany przedmiot zamówienia, licz±c od dnia odbioru koñcowego.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45261900-3 - Naprawa i konserwacja dachów

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45261100-5 - Wykonywanie konstrukcji dachowych

45261213-0 - K³adzenie dachów metalowych

45261320-3 - K³adzenie rynien

45223822-4 - Gotowe czê¶ci sk³adowe

45331211-8 - Instalowanie wentylacji zewnêtrznej

45262120-8 - Wznoszenie rusztowañ

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 190 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ nastêpuj±cymi kryteriami:
• Kryterium cena – 60 %
Sposób oceny - oferta z najni¿sz± cen± otrzyma 60 punktów w kryterium „cena”, pozosta³e oferty proporcjonalnie mniej w stosunku do oferty najtañszej wg poni¿szego wzoru:
AC = CN/CB x 60 punktów
gdzie:
AC – ilo¶æ punktów przyznana badanej ofercie w kryterium cena
CN – cena najni¿sza ze wszystkich z³o¿onych ofert
CB – cena w ofercie badanej
• Kryterium okres rêkojmi za wady – 40 %
Sposób oceny: Wykonawca mo¿e zaoferowaæ 5, 6 lub 7 letni okres rêkojmi za wady na wykonany przedmiot umowy.
Oferta otrzyma ilo¶æ punktów (R) odpowiadaj±c± zaoferowanemu okresowi rêkojmi:
 5 lat rêkojmi - R = 0 punktów,
 6 lat rêkojmi - R = 20 punktów,
 7 lat rêkojmi - R = 40 punktów.
Wykonawca mo¿e zaproponowaæ termin rêkojmi w pe³nych latach tj.: 5,6 lub 7. Wykonawca nie mo¿e zaoferowaæ okresu rêkojmi krótszego ni¿ 5 lat.
Wykonawca nie mo¿e zaoferowaæ okresu rêkojmi d³u¿szego ni¿ 7 lat.

Najkorzystniejsza oferta w odniesieniu do tego kryterium mo¿e uzyskaæ max 40 punktów.

W przypadku b³êdnego wype³nienia oferty w zakresie okresu rêkojmi (niezgodnie z zaleceniami Zamawiaj±cego), np: brak wskazania okresu rêkojmi, lub wskazanie b³êdnego okresu rêkojmi, oferta otrzyma 0 pkt w tym kryterium, a jako deklarowany okres rêkojmi zostanie przyjêty okres 5 lat.
2. Zamawiaj±cy spo¶ród ofert niepodlegaj±cych odrzuceniu wybierze najkorzystniejsz±, która otrzyma najwiêcej punktów w zastosowanych kryteriach, obliczonych wed³ug poni¿szego wzoru:
AB = AC + R
gdzie:
AB – ³±czna ilo¶æ punktów przyznana badanej ofercie
AC– ilo¶æ punktów w kryterium cena przyznana badanej ofercie
R – ilo¶æ punktów za okres rêkojmi przyznana badanej ofercie

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres rêkojmi za wady

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

2. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce:
a) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
b) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
d) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Wykonawca spe³ni warunek, je¿eli wyka¿e, ¿e wykona³ w ci±gu ostatnich 5 lat przed up³ywem sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dwie roboty budowlane dekarskie polegaj±ce na specyfikacji opisanej w kosztorysie ofertowym

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Wykonawca, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, zobowi±zany bêdzie do z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych aktualnych na dzieñ sk³adania, tj. do dostarczenia na wezwanie: wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest wstanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

Wykonawca, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, zobowi±zany bêdzie do z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych aktualnych na dzieñ sk³adania, tj. do dostarczenia na wezwanie: wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest wstanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

Wykonawca sporz±dza ofertê na Formularzu ofertowym. Ponadto wraz z formularzem ofertowym Wykonawca sk³ada o¶wiadczenia, o których mowa w ust. 13 pkt 1 SWZ oraz wymienione poni¿ej dokumenty i o¶wiadczenia:
a) kosztorys ofertowy z cenami netto za wykonanie robót w poszczególnych pozycjach. Wykonawca sporz±dzi kosztorys ofertowy ¶ci¶le wg za³±cznika nr 1 do SWZ przy zachowaniu tej samej kolejno¶ci pozycji, tych samych opisów robót w poszczególnych pozycjach i ilo¶ci przyjêtych robót. Cena ofertowa obliczona kosztorysem ofertowym bêdzie zawieraæ wszelkie koszty niezbêdne do zrealizowania przedmiotu zamówienia wynikaj±ce z kosztorysu ofertowego i Specyfikacji warunków zamówienia. Kosztorys nale¿y tak sporz±dziæ, aby cena koñcowa odpowiada³a cenie oferty.
b) pe³nomocnictwo, je¿eli zachodz± okoliczno¶ci, o których mowa w ust. 17 pkt 10 SWZ,
c) zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów (je¿eli dotyczy),
d) o¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby o niepodleganiu wykluczeniu z postêpowania (je¶li dotyczy) - zgodnie ze wzorem stanowi±cym za³±cznik nr 3 do SWZ,
e) o¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu (je¶li dotyczy) - zgodnie ze wzorem stanowi±cym za³±cznik nr 3 do SWZ,
f) Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, jak± czê¶æ zamówienia wykonaj± poszczególni Wykonawcy.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenia, o których mowa w ust 13 pkt 1 SWZ, sk³ada ka¿dy z Wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w zakresie, w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które elementy zamówienia wykonaj± poszczególni Wykonawcy.
4. O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.
5. W przypadku Wykonawców sk³adaj±cych ofertê wspóln±:
a) warunek okre¶lony w ust. 9 pkt 2 ppkt d SWZ musi spe³niaæ samodzielnie co najmniej jeden z Wykonawców, który bêdzie mia³ obowi±zek uczestnictwa w realizacji przedmiotu zamówienia lub ka¿dy z Wykonawców indywidualnie (warunek nie bêdzie spe³niony, je¿eli wszyscy Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia w sumie wyka¿± siê wymaganym do¶wiadczeniem, ale ¿aden z nich indywidualnie nie wyka¿e siê ca³ym wymaganym do¶wiadczeniem) .
b) w stosunku do ¿adnego z nich nie mog± istnieæ podstawy do wykluczenia, okre¶lone w ust. 10 SWZ.
6. Wspólnicy spó³ki cywilnej traktowani s± jak Wykonawcy sk³adaj±cy ofertê wspóln±.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiaj±cy dopuszcza zmianê postanowieñ zwartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy w nastêpuj±cym zakresie:
1) przed³u¿enia terminu zakoñczenia robót, w przypadku konieczno¶ci wykonania robót dodatkowych w ramach art. 455 ust. 1 pkt 3 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. - Prawo zamówieñ publicznych,
2) zmiany wysoko¶ci wynagrodzenia w przypadku konieczno¶ci wykonania robót o których mowa w pkt 1,
3) przed³u¿enia terminu wykonania przedmiotu zamówienia, w przypadku konieczno¶ci wstrzymania robót przez organy do tego uprawnione, z przyczyn nie zawinionych przez Wykonawcê, o okres tego wstrzymania,
4) przed³u¿enia terminu wykonania przedmiotu zamówienia w przypadku wyst±pienia niekorzystnych warunków atmosferycznych uniemo¿liwiaj±cych realizacjê robót budowlanych o czas ich wystêpowania,
5) przed³u¿enia terminu wykonania przedmiotu zamówienia w przypadku okoliczno¶ci le¿±cych po stronie Zamawiaj±cego, które uniemo¿liwi³y Wykonawcy wykonanie robót – w takim przypadku termin wykonania umowy zostanie przed³u¿ony o czas powsta³ej przerwy w pracach,
6) w przypadku wyst±pienia niezale¿nie od Wykonawcy warunków uniemo¿liwiaj±cych realizacjê przedmiotu zamówienia – w takim przypadku termin wykonania zostanie przed³u¿ony o czas powsta³ej przerwy w pracach,
7) przed³u¿enia terminu wykonania przedmiotu zamówienia, w przypadku og³oszenia stanu klêski ¿ywio³owej przez w³a¶ciwy organ, na terenie objêtym realizacj± robót, powoduj±c± wstrzymanie robót, o czas tego wstrzymania,
8) powierzenia realizacji czê¶ci zamówienia Podwykonawcom, mimo niewskazania w ofercie takiej czê¶ci do powierzenia Podwykonawcom,
9) powierzenia realizacji czê¶ci zakresu innym Podwykonawcom ni¿ przedstawieni w ofercie,
10) rezygnacji z Podwykonawstwa,
11) zmian podyktowanych zmianami przepisów prawa powszechnie obowi±zuj±cego, je¶li zmiana ta wp³ywa na zakres lub warunki wykonania przez strony ¶wiadczeñ wynikaj±cych z umowy, a zmiana ta polega na dostosowaniu jej postanowieñ do zmienionych przepisów i realizacji celu umowy,
12) zmian podyktowanych okoliczno¶ciami zwi±zanymi z wyst±pieniem COVID-19, a wp³ywaj±cymi na nale¿yte wykonanie niniejszej umowy,
13) zmiany wysoko¶ci wynagrodzenia w przypadku zmiany obowi±zuj±cej stawki podatku VAT o kwotê wnikaj±c± ze zmiany stawki podatku VAT.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-06-10 09:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Wykonawca sk³ada ofertê za pomoc± Platformy e-Zamówienia.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-06-10 12:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-07-09

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.