Ogłoszenie z dnia 2021-09-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00125438/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-07-23
- 2021/BZP 00132858/01 - Modyfikacja z dnia 2021-07-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa rękawic medycznych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi zamawiający centralny1.2.) Nazwa zamawiającego: SZPITAL SPECJALISTYCZNY "INFLANCKA" IM. KRYSI NIŻYŃSKIEJ - "ZAKURZONEJ" W WARSZAWIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013003050
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Inflancka 6
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-189
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: 226973158
1.5.8.) Numer faksu: 226973111
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@inflancka.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-inflancka.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://szpital-inflancka.eb2b.com.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa rękawic medycznych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7ea594a5-eb9f-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00175115
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00012878/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.4 Rękawice sterylne i diagnostyczne
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00125438/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: P/07/RĘKAWICE/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 261653,75 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa rękawic medycznych z podziałem na części dla Szpitala na zasadach określonych niniejszą SWZ. Szczegółowy wykaz zamawianych produktów zawiera formularz cenowy (Załącznik nr 2 do SWZ)4.5.3.) Główny kod CPV: 18424300-0 - Rękawice jednorazowe
4.5.5.) Wartość części: 38823,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa rękawic medycznych z podziałem na części dla Szpitala na zasadach określonych niniejszą SWZ. Szczegółowy wykaz zamawianych produktów zawiera formularz cenowy (Załącznik nr 2 do SWZ).4.5.3.) Główny kod CPV: 18424300-0 - Rękawice jednorazowe
4.5.5.) Wartość części: 44010,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa rękawic medycznych z podziałem na części dla Szpitala na zasadach określonych niniejszą SWZ. Szczegółowy wykaz zamawianych produktów zawiera formularz cenowy (Załącznik nr 2 do SWZ).4.5.3.) Główny kod CPV: 18424300-0 - Rękawice jednorazowe
4.5.5.) Wartość części: 197212,50 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 31839,75 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 43840,98 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 31839,75 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Mercator Medical S. A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 677-10-36-424
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 31-327
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 31839,75 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 44825,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 44825,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 44825,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Lohmann & Rauscher Polska Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 525-25-17-202
7.3.4) Miejscowość: Pabianice
7.3.5) Kod pocztowy: 95-200
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 44825,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 205856,10 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 205856,10 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 205856,10 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zarys International Group Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 648-19-97-718
7.3.4) Miejscowość: Zabrze
7.3.5) Kod pocztowy: 41-808
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 205856,10 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- "Dostawa wyrobów medycznych niesterylnych na potrzeby oddziałów Szpitala Czerniakowskiego sp. z o.o."
- Zasypanie wyrwy w lewym brzegu rz. Bug w km 175+375÷175+493 oraz jej zabudowa w m. Góry, gm. Korczew, pow. siedlecki, woj. mazowieckie
- Prace remontowe i modernizacyjne na lata 2025-2026 w budynku UCK WUM w Warszawie przy ul. Banacha 1A
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: część nr 1: Nowowiejska 4 m. 22 część nr 2: Nowogrodzka 7 m. 19 część nr 3: Czerniakowska 149 m. 22 (w podziale na 3 części)
- Najem długoterminowy obejmujący okres 24 miesięcy, dwóch zeroemisyjnych fabrycznie nowych samochodów osobowych na potrzeby Urzędu Dzielnicy Bemowo m.st. Warszawy.
- Likwidacja dzikich wysypisk na terenie Dzielnicy Wola m.st. Warszawy - numer postępowania: 9/ZP/25.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów opatrunkowych i sprzętu medycznego jednorazowego użytku.
- Dostawa wyrobów medycznych do Domu Pomocy Społecznej w Mgoszczu w 2025r.
- Dostawa rękawic diagnostycznych i chirurgicznych
- Sukcesywna dostawa drobnych art. gospodarstwa domowego, cateringowych, ręczników, ścierek, rękawiczek, środków czystości, higienicznych i dezynfekcyjnych dla jednostek org. Uniwersytetu Łódzkiego
- Sukcesywna dostawa rękawic diagnostycznych
- Sukcesywne dostawy rękawic diagnostycznych
więcej: Rękawice jednorazowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.