Ogłoszenie z dnia 2025-04-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00112864/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-02-20
- 2025/BZP 00121629/01 - Modyfikacja z dnia 2025-02-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Bieżące utrzymanie i pielęgnacja zieleni miejskiej na terenie miasta Starogard Gdański
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIEJSKA STAROGARD GDAŃSKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191675652
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Gdańska 6
1.5.2.) Miejscowość: Starogard Gdański
1.5.3.) Kod pocztowy: 83-200
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL638 - Starogardzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@um.starogard.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.starogard.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/starogard_gdanski/proceedings1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Bieżące utrzymanie i pielęgnacja zieleni miejskiej na terenie miasta Starogard Gdański2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-246168e1-68b5-40ff-83aa-09d3649ef3c7
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00175140
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00034340/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.9 Bieżące utrzymanie i pielęgnacja zieleni miejskiej na terenie miasta Starogard Gdański
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RZP.271.6.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 879629,63 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest bieżące utrzymanie i pielęgnacja zieleni miejskiej, zieleni w parku, na skwerach i zieleńcach wraz z obsługą oraz konserwacją systemu nawadniającego na terenie Parku Miejskiego w Starogardzie Gdańskim.2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 3 części:
część I – bieżące utrzymanie zieleni na obszarze Starego Miasta, Al. Wojska Polskiego, Dworca PKP.
3. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
1) bieżące utrzymanie zieleni miejskiej na alejach, w parkach, na skwerach i zieleńcach, alejek parkowych;
2) pielęgnację terenów zieleni miejskiej w parkach, na skwerach i zieleńcach;
3) utrzymanie sprawności technicznej i funkcjonalnej urządzeń i instalacji oraz obiektów małej architektury (w tym przeglądy techniczne), na terenach zieleni miejskiej w parku, na skwerach i zieleńcach;
4) obsługa oraz konserwacja systemu nawadniającego w Parku Miejskim;
5) organizację i utrzymanie pogotowia technicznego.
4. Wymagany standard zapewnia:
1) estetyczny wygląd terenu zgodny z zasadami przepisów porządkowych i sanitarnych;
2) bezpieczny stan ciągów pieszych podczas występowania różnych warunków pogodowych;
3) prawidłowy stan zieleni zgodny z zasadami sztuki ogrodniczej oraz wynikający z warunków agrotechnicznych i pogodowych;
4) należyty stan techniczny elementów małej architektury umożliwiający ich bezpieczne użytkowanie;
5) utrzymanie w sprawności systemu nawadniania.
5. Szczegółowy opis poszczególnych części zamówienia zawierają załączniki do wzorów umów.
6. Opis przedmiotu zamówienia stanowią również załączniki do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 77211500-7 - Usługi pielęgnacji drzew
4.5.5.) Wartość części: 370370,37 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest bieżące utrzymanie i pielęgnacja zieleni miejskiej, zieleni w parku, na skwerach i zieleńcach wraz z obsługą oraz konserwacją systemu nawadniającego na terenie Parku Miejskiego w Starogardzie Gdańskim.2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 3 części:
część II – bieżące utrzymanie zieleni wraz z obsługą oraz konserwacją systemu nawadniającego w Parku Miejskim;
3. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
1) bieżące utrzymanie zieleni miejskiej na alejach, w parkach, na skwerach i zieleńcach, alejek parkowych;
2) pielęgnację terenów zieleni miejskiej w parkach, na skwerach i zieleńcach;
3) utrzymanie sprawności technicznej i funkcjonalnej urządzeń i instalacji oraz obiektów małej architektury (w tym przeglądy techniczne), na terenach zieleni miejskiej w parku, na skwerach i zieleńcach;
4) obsługa oraz konserwacja systemu nawadniającego w Parku Miejskim;
5) organizację i utrzymanie pogotowia technicznego.
4. Wymagany standard zapewnia:
1) estetyczny wygląd terenu zgodny z zasadami przepisów porządkowych i sanitarnych;
2) bezpieczny stan ciągów pieszych podczas występowania różnych warunków pogodowych;
3) prawidłowy stan zieleni zgodny z zasadami sztuki ogrodniczej oraz wynikający z warunków agrotechnicznych i pogodowych;
4) należyty stan techniczny elementów małej architektury umożliwiający ich bezpieczne użytkowanie;
5) utrzymanie w sprawności systemu nawadniania.
5. Szczegółowy opis poszczególnych części zamówienia zawierają załączniki do wzorów umów.
6. Opis przedmiotu zamówienia stanowią również załączniki do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 77211500-7 - Usługi pielęgnacji drzew
4.5.5.) Wartość części: 416666,67 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest bieżące utrzymanie i pielęgnacja zieleni miejskiej, zieleni w parku, na skwerach i zieleńcach wraz z obsługą oraz konserwacją systemu nawadniającego na terenie Parku Miejskiego w Starogardzie Gdańskim.2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 3 części:
część III – bieżące utrzymanie zieleni na obszarze Parku Nowe Oblicze oraz Skwerze św. Wojciecha.
3. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
1) bieżące utrzymanie zieleni miejskiej na alejach, w parkach, na skwerach i zieleńcach, alejek parkowych;
2) pielęgnację terenów zieleni miejskiej w parkach, na skwerach i zieleńcach;
3) utrzymanie sprawności technicznej i funkcjonalnej urządzeń i instalacji oraz obiektów małej architektury (w tym przeglądy techniczne), na terenach zieleni miejskiej w parku, na skwerach i zieleńcach;
4) obsługa oraz konserwacja systemu nawadniającego w Parku Miejskim;
5) organizację i utrzymanie pogotowia technicznego.
4. Wymagany standard zapewnia:
1) estetyczny wygląd terenu zgodny z zasadami przepisów porządkowych i sanitarnych;
2) bezpieczny stan ciągów pieszych podczas występowania różnych warunków pogodowych;
3) prawidłowy stan zieleni zgodny z zasadami sztuki ogrodniczej oraz wynikający z warunków agrotechnicznych i pogodowych;
4) należyty stan techniczny elementów małej architektury umożliwiający ich bezpieczne użytkowanie;
5) utrzymanie w sprawności systemu nawadniania.
5. Szczegółowy opis poszczególnych części zamówienia zawierają załączniki do wzorów umów.
6. Opis przedmiotu zamówienia stanowią również załączniki do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 77211500-7 - Usługi pielęgnacji drzew
4.5.5.) Wartość części: 92592,59 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 392817,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 488000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 392817,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Eko Komes Sp. z.o.o,
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5831030779
7.3.3) Ulica: Tczewska 44
7.3.4) Miejscowość: Kolnik
7.3.5) Kod pocztowy: 83-115
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 392817,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-04-01 do 2026-12-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 392000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 663390,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 392000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MK PERSONEL Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 922075517
7.3.3) Ulica: Kościuszki 34b
7.3.4) Miejscowość: Starogard Gdański
7.3.5) Kod pocztowy: 83-200
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 392000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-04-01 do 2026-12-31Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 83689,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 150000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 83689,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Eko Komes Sp. z.o.o,
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5831030779
7.3.3) Ulica: Tczewska 44
7.3.4) Miejscowość: Kolnik
7.3.5) Kod pocztowy: 83-115
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 83689,2 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-04-01 do 2026-12-31INNE PRZETARGI Z STAROGARDU GDAŃSKIEGO
- DOSTAWA KONTRASTÓW I WYROBÓW MEDYCZNYCH DLA ZAKŁADU DIAGNOSTYKI OBRAZOWEJ I ODDZIAŁU INTENSYWNEGO NADZORU KARDIOLOGICZNEGO
- Dostawa środków dezynfekcyjnych
- Dostawa sprzętu jednorazowego użytku II postępowanie
- Modernizacja dróg gruntowych - wzmocnienie płytami Yomb
- Remont Leśniczówki Orle - postępowanie nr 2
- Pełnienie funkcji: Powiatowego Doradcy Zawodowego w ramach projektu pt. "Wybieram przyszłość zawodową - edycja II".
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utrzymanie zieleni przydrożnej
- Wycinka, pielęgnacja drzew i krzewów na terenach będących własnością Powiatu Kędzierzyńsko-Kozielskiego i Skarbu Państwa w 2025 r. - II POSTĘPOWANIE
- Pielęgnacja zieleni niskiej i wysokiej, urządzanie i utrzymywanie zadrzewień i zakrzewień w pasie drogowym dróg powiatowych na terenie Powiatu Mikołowskiego
- "Pielęgnacja i wycinka drzew na terenie Koszalina".
- Utrzymanie zieleni przydrożnej, rosnącej w pasie drogowym dróg powiatowych na terenie Powiatu Żywieckiego w 2025 r.
- Usługa sadzenia drzew i krzewów wraz z trzyletnią pielęgnacją na terenach zarządzanych przez ZZK.
więcej: Usługi pielęgnacji drzew »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.