eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Starogard GdańskiBieżące utrzymanie i pielęgnacja zieleni miejskiej na terenie miasta Starogard Gdański



Ogłoszenie z dnia 2025-04-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Bieżące utrzymanie i pielęgnacja zieleni miejskiej na terenie miasta Starogard Gdański

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIEJSKA STAROGARD GDAŃSKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191675652

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Gdańska 6

1.5.2.) Miejscowość: Starogard Gdański

1.5.3.) Kod pocztowy: 83-200

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL638 - Starogardzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@um.starogard.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.starogard.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/starogard_gdanski/proceedings

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Bieżące utrzymanie i pielęgnacja zieleni miejskiej na terenie miasta Starogard Gdański

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-246168e1-68b5-40ff-83aa-09d3649ef3c7

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00175140

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00034340/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.9 Bieżące utrzymanie i pielęgnacja zieleni miejskiej na terenie miasta Starogard Gdański

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RZP.271.6.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 879629,63 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest bieżące utrzymanie i pielęgnacja zieleni miejskiej, zieleni w parku, na skwerach i zieleńcach wraz z obsługą oraz konserwacją systemu nawadniającego na terenie Parku Miejskiego w Starogardzie Gdańskim.
2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 3 części:
część I – bieżące utrzymanie zieleni na obszarze Starego Miasta, Al. Wojska Polskiego, Dworca PKP.
3. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
1) bieżące utrzymanie zieleni miejskiej na alejach, w parkach, na skwerach i zieleńcach, alejek parkowych;
2) pielęgnację terenów zieleni miejskiej w parkach, na skwerach i zieleńcach;
3) utrzymanie sprawności technicznej i funkcjonalnej urządzeń i instalacji oraz obiektów małej architektury (w tym przeglądy techniczne), na terenach zieleni miejskiej w parku, na skwerach i zieleńcach;
4) obsługa oraz konserwacja systemu nawadniającego w Parku Miejskim;
5) organizację i utrzymanie pogotowia technicznego.
4. Wymagany standard zapewnia:
1) estetyczny wygląd terenu zgodny z zasadami przepisów porządkowych i sanitarnych;
2) bezpieczny stan ciągów pieszych podczas występowania różnych warunków pogodowych;
3) prawidłowy stan zieleni zgodny z zasadami sztuki ogrodniczej oraz wynikający z warunków agrotechnicznych i pogodowych;
4) należyty stan techniczny elementów małej architektury umożliwiający ich bezpieczne użytkowanie;
5) utrzymanie w sprawności systemu nawadniania.
5. Szczegółowy opis poszczególnych części zamówienia zawierają załączniki do wzorów umów.
6. Opis przedmiotu zamówienia stanowią również załączniki do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 77211500-7 - Usługi pielęgnacji drzew

4.5.5.) Wartość części: 370370,37 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest bieżące utrzymanie i pielęgnacja zieleni miejskiej, zieleni w parku, na skwerach i zieleńcach wraz z obsługą oraz konserwacją systemu nawadniającego na terenie Parku Miejskiego w Starogardzie Gdańskim.
2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 3 części:
część II – bieżące utrzymanie zieleni wraz z obsługą oraz konserwacją systemu nawadniającego w Parku Miejskim;
3. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
1) bieżące utrzymanie zieleni miejskiej na alejach, w parkach, na skwerach i zieleńcach, alejek parkowych;
2) pielęgnację terenów zieleni miejskiej w parkach, na skwerach i zieleńcach;
3) utrzymanie sprawności technicznej i funkcjonalnej urządzeń i instalacji oraz obiektów małej architektury (w tym przeglądy techniczne), na terenach zieleni miejskiej w parku, na skwerach i zieleńcach;
4) obsługa oraz konserwacja systemu nawadniającego w Parku Miejskim;
5) organizację i utrzymanie pogotowia technicznego.
4. Wymagany standard zapewnia:
1) estetyczny wygląd terenu zgodny z zasadami przepisów porządkowych i sanitarnych;
2) bezpieczny stan ciągów pieszych podczas występowania różnych warunków pogodowych;
3) prawidłowy stan zieleni zgodny z zasadami sztuki ogrodniczej oraz wynikający z warunków agrotechnicznych i pogodowych;
4) należyty stan techniczny elementów małej architektury umożliwiający ich bezpieczne użytkowanie;
5) utrzymanie w sprawności systemu nawadniania.
5. Szczegółowy opis poszczególnych części zamówienia zawierają załączniki do wzorów umów.
6. Opis przedmiotu zamówienia stanowią również załączniki do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 77211500-7 - Usługi pielęgnacji drzew

4.5.5.) Wartość części: 416666,67 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest bieżące utrzymanie i pielęgnacja zieleni miejskiej, zieleni w parku, na skwerach i zieleńcach wraz z obsługą oraz konserwacją systemu nawadniającego na terenie Parku Miejskiego w Starogardzie Gdańskim.
2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 3 części:
część III – bieżące utrzymanie zieleni na obszarze Parku Nowe Oblicze oraz Skwerze św. Wojciecha.
3. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
1) bieżące utrzymanie zieleni miejskiej na alejach, w parkach, na skwerach i zieleńcach, alejek parkowych;
2) pielęgnację terenów zieleni miejskiej w parkach, na skwerach i zieleńcach;
3) utrzymanie sprawności technicznej i funkcjonalnej urządzeń i instalacji oraz obiektów małej architektury (w tym przeglądy techniczne), na terenach zieleni miejskiej w parku, na skwerach i zieleńcach;
4) obsługa oraz konserwacja systemu nawadniającego w Parku Miejskim;
5) organizację i utrzymanie pogotowia technicznego.
4. Wymagany standard zapewnia:
1) estetyczny wygląd terenu zgodny z zasadami przepisów porządkowych i sanitarnych;
2) bezpieczny stan ciągów pieszych podczas występowania różnych warunków pogodowych;
3) prawidłowy stan zieleni zgodny z zasadami sztuki ogrodniczej oraz wynikający z warunków agrotechnicznych i pogodowych;
4) należyty stan techniczny elementów małej architektury umożliwiający ich bezpieczne użytkowanie;
5) utrzymanie w sprawności systemu nawadniania.
5. Szczegółowy opis poszczególnych części zamówienia zawierają załączniki do wzorów umów.
6. Opis przedmiotu zamówienia stanowią również załączniki do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 77211500-7 - Usługi pielęgnacji drzew

4.5.5.) Wartość części: 92592,59 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 392817,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 488000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 392817,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Eko Komes Sp. z.o.o,

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5831030779

7.3.3) Ulica: Tczewska 44

7.3.4) Miejscowość: Kolnik

7.3.5) Kod pocztowy: 83-115

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 392817,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-04-01 do 2026-12-31

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 392000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 663390,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 392000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MK PERSONEL Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 922075517

7.3.3) Ulica: Kościuszki 34b

7.3.4) Miejscowość: Starogard Gdański

7.3.5) Kod pocztowy: 83-200

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 392000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-04-01 do 2026-12-31

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 83689,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 150000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 83689,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Eko Komes Sp. z.o.o,

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5831030779

7.3.3) Ulica: Tczewska 44

7.3.4) Miejscowość: Kolnik

7.3.5) Kod pocztowy: 83-115

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 83689,2 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-04-01 do 2026-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.