Ogłoszenie z dnia 2022-05-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00091480/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-03-18
- 2022/BZP 00106963/01 - Modyfikacja z dnia 2022-04-01
- 2022/BZP 00108822/01 - Modyfikacja z dnia 2022-04-04
- 2022/BZP 00110693/01 - Modyfikacja z dnia 2022-04-05
- 2022/BZP 00112710/01 - Modyfikacja z dnia 2022-04-06
- 2022/BZP 00393781/01 - Modyfikacja z dnia 2022-10-14
- 2022/BZP 00512012/01 - Modyfikacja z dnia 2022-12-22
- 2022/BZP 00512065/01 - Modyfikacja z dnia 2022-12-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Bieżące utrzymanie dróg gminnych i wewnętrznych na terenie miasta i gminy Stryków
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Stryków
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 472057833
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Tadeusza Kościuszki 27
1.5.2.) Miejscowość: Stryków
1.5.3.) Kod pocztowy: 95-010
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki
1.5.7.) Numer telefonu: 427198002
1.5.8.) Numer faksu: 427198002
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: strykow@strykow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.strykow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Bieżące utrzymanie dróg gminnych i wewnętrznych na terenie miasta i gminy Stryków2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a824527b-a6a5-11ec-baa2-b6d934483bfb
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00175192
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00030357/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Bieżące utrzymanie dróg gminnych i wewnętrznych na terenie miasta i gminy Stryków
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00091480/05
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IZP.271.4.2022.IZ.PZP
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 357437,92 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Remonty oraz naprawy cząstkowe nawierzchni bitumicznych masą mineralno-asfaltową, w tym:1) Wykonanie napraw cząstkowych nawierzchni bitumicznych mieszanką mineralno - asfaltową „na gorąco” na powierzchni poniżej 100 m2, tzw. „łaty” w szacunkowej ilości 200m2,
2) Wykonanie remontów na powierzchni powyżej 100 m2, tzw. „nakładek asfaltowych”
w szacunkowej ilości 4 000 m2. Pod pojęciem nakładki asfaltowej należy rozumieć wszystkie warstwy bitumiczne, tj. warstwę ścieralną oraz jeżeli taka występuje i jej naprawa jest konieczna - warstwę wyrównawczą w ilości szacunkowej 100 Mg (łącznie dla wszystkich lokalizacji).
Wymagania dotyczące wykonania i odbioru robót wymienionych wyżej określa Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót stanowiąca załącznik nr 2A do niniejszej SWZ.
Szczegółowy zakres i ilość robót oraz technologia remontu zostaną każdorazowo określone przez Zamawiającego.
Prace powinny zostać wykonane zgodnie z STWiOR i sztuką budowlaną. Oferta musi uwzględniać koszty związane z organizacją placu budowy, zapewnieniem kierowania pracami, uwzględniać zakup i dostawę wszystkich niezbędnych materiałów.
Zakres zamówienia obejmuje także opracowanie tymczasowej organizacji ruchu i zapewnienie nadzoru bezpośredniego nad realizacją zamówienia.
Podane w opisie ilości remontów i napraw dróg są orientacyjne. Szacunkowe ilości przyjęto
w celu zapewnienia porównywalności ofert.
Dopuszcza się zmianę, poprzez zmniejszenie zakresów/ilości robót w poszczególnych kategoriach robót, które zostały określone dla zamówienia, przy czym zmniejszenie ilości robót nie może przekroczyć kwoty 40.000,00 zł netto, tzn. ewentualne zmniejszenie nie przekroczy minus 40.000,00 zł netto (wg cen jednostkowych wskazanych w ofercie). Przyczyną zmniejszenia szacunkowej ilości robót może być faktyczna mniejsza ilość prac koniecznych do wykonania w zakładanych lokalizacjach i/lub zmniejszenie potrzeb Zamawiającego i/lub zmiany w planie finansowym Gminy.
Zaleca się aby wykonawca przed złożeniem oferty dokonał wizji lokalnej i dokładnie zapoznał się zakresem zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.5.5.) Wartość części: 277437,92 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Naprawy bieżące nawierzchni dróg gruntowych, w tym:1) profilowanie dróg o nawierzchni gruntowej lub tłuczniowej wraz z zapewnieniem odwodnienia oraz z zagęszczeniem walcem stalowym w szacunkowej ilości 160 000 m2,
2) wyrównanie istniejących nawierzchni dróg tłuczniem kamiennym 0-31,5 mm wraz z zagęszczeniem w szacunkowej ilości 1 000 Mg.
Wymagania dotyczące wykonania i odbioru robót wymienionych wyżej określa Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót stanowiąca załącznik nr 2B do niniejszej SWZ.
Szczegółowy zakres i ilość robót oraz technologia remontu zostaną każdorazowo określone przez Zamawiającego.
Prace powinny zostać wykonane zgodnie z STWiOR i sztuką budowlaną. Oferta musi uwzględniać koszty związane z organizacją placu budowy, zapewnieniem nadzoru bezpośredniego nad realizacja zamówienia, uwzględniać zakup i dostawę wszystkich niezbędnych materiałów.
Zaleca się aby wykonawca przed złożeniem oferty dokonał wizji lokalnej i dokładnie zapoznał się zakresem zamówienia.
Podane w opisie ilości napraw dróg są orientacyjne. Szacunkowe ilości przyjęto w celu zapewnienia porównywalności ofert.
Dopuszcza się zmianę, poprzez zmniejszenie zakresów/ilości robót w poszczególnych kategoriach robót, które zostały określone dla zamówienia, przy czym zmniejszenie ilości robót nie może przekroczyć kwoty 15.000,00 zł netto, tzn. ewentualne zmniejszenie nie przekroczy minus 15.000,00 zł netto (wg cen jednostkowych wskazanych w ofercie). Przyczyną zmniejszenia szacunkowej ilości robót może być faktyczna mniejsza ilość prac koniecznych do wykonania w zakładanych lokalizacjach i/lub zmniejszenie potrzeb Zamawiającego i/lub zmiany w planie finansowym Gminy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.5.5.) Wartość części: 80000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 354820,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 477978,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 354820,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Budowy Dróg i Mostów ERBEDIM Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 7712202407
7.3.3) Ulica: Żelazna
7.3.4) Miejscowość: Piotrków Trybunalski
7.3.5) Kod pocztowy: 97-300
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWY DRÓG I MOSTÓW "ERBEDIM" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWY DRÓG I MOSTÓW "ERBEDIM" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 354820,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 185 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 236400,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 236400,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 236400,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ANDRO Anna Fijałkowska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 8331366199
7.3.3) Ulica: Brzezińska
7.3.4) Miejscowość: Koluszki
7.3.5) Kod pocztowy: 95-040
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Anna Maria Fijałkowska "ANDRO"
jakie przetargi wygrała firma
Anna Maria Fijałkowska "ANDRO"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 236400,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 200 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI STRYKÓW
- Opracowanie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Stryków dla fragmentów obrębów, zgodnie z Uchwałą Nr IX/74/2024 Rady Miejskiej w Strykowie z dnia 29.10.2024 r.
- Usunięcie, transport i zagospodarowanie odpadów o kodzie 16 01 03 z miejsc nieprzeznaczonych do ich składowania lub magazynowania w miejscowości Wyskoki w ramach wykonania zastępczego
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla potrzeb Urzędu Miejskiego w Strykowie
więcej: przetargi STRYKÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Naprawy cząstkowe jezdni oraz chodników na terenie Torunia
- Poprawa infrastruktury drogowej na terenie Gminy Jeżowe
- Naprawa dróg o nawierzchni gruntowej lub gruntowej ulepszonej na terenie gminy Tuchola w 2025 roku
- BIEŻĄCE UTRZYMANIE I NAPRAWY ELEMENTÓW KONSTRUKCYJNYCH, ODWODNIENIA, WYPOSAŻENIA I URZĄDZEŃ BEZPIECZEŃSTWA RUCHU NA OBIEKTACH INŻYNIERSKICH W CIĄGU SIECI DRÓG WOJEWÓDZKICH WOJEWÓDZTWA ŚLĄSKIEGO.
- Wykonanie remontów cząstkowych dróg i chodników stanowiących własność Gminy Tczew w 2025 roku
- Remont dr. woj. 544 na wybranych odcinkach: od km 73+713 (75+599) do km 74+351 (76+237), od km 85+746 (87+650) do km 86+896 (88+800), od km 110+009 (111+954) do km 110+597 (112+542)-nr postęp. 262/24
więcej: Roboty w zakresie naprawy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.