Ogłoszenie z dnia 2022-05-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00117855/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-04-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
"Remont placu zabaw w Parku Centralnym"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BRZEG
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531412711
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Robotnicza 12
1.5.2.) Miejscowość: Brzeg
1.5.3.) Kod pocztowy: 49-300
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL523 - Nyski
1.5.7.) Numer telefonu: 77 416 99 50
1.5.8.) Numer faksu: 77 416 99 52
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@brzeg.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.brzeg.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://e-propublico.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
"Remont placu zabaw w Parku Centralnym"2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3a6154dd-b967-11ec-97c7-b646b0ba23df
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00175202
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00016829/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Remont placu zabaw w Parku Centralnym.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zadanie dofinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2014-2020.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00117855/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OR.IV.042.5.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 499829,91 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach realizacji zadania pod nazwą : „Remont placu zabaw w Parku Centralnym”
w wydzielonej części Parku Centralnego w Brzegu na działce 1019, obręb Centrum.
Roboty budowlane będą realizowane na podstawie dokumentacji projektowej wraz z aneksem wykonanej przez Projektowanie i Wykonawstwo Terenów Zieleni „SZEŚĆ” Marcin Czyżowski z siedzibą w Opolu przy ul. Powstańców Śląskich 6/2, zgodnie z warunkami pozwolenia Opolskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków oraz pozwoleniem na budowę, przy uwzględnieniu zapisów specyfikacji warunków zamówienia.
Przedmiot zamówienia obejmuje:
1. Wykonanie prac przygotowawczych polegających na:
1) rozbiórce nawierzchni parkowych o powierzchni 359,5 m2 oraz betonowych obrzeży
2) alejek o łącznej długości 221 mb,
3) rozbiórce nawierzchni trawiastej i pola piaskowego placu zabaw o powierzchni 475 m2 ,
4) demontażu elementów wyposażenia w tym: ławek parkowych, koszy parkowych i urządzeń zabawowych.
2. Roboty nawierzchniowe polegające na:
1) budowie ciągów komunikacyjnych o nawierzchni mineralnej o łącznej powierzchni 396,1 m2 wraz z opaską kamienną o łącznej powierzchni 73,2 m 2,
2) budowie nawierzchni bezpiecznej placu zabaw – piaskowej o głębokości 25 cm, o powierzchni 473 m2 ,
3. Dostawę i montaż wyposażenia placu zabaw w tym:
1) Ptasie gniazdo – sprężynowe w il. 2 szt;
2) Ptasie gniazdo – karuzela w il. 1 szt;
3) Huśtawka typu łóżko w il. 1 szt;
4) Huśtawka łuk – ptasie gniazdo w il. 2 szt;
5) Huśtawka „super lina”-mini w il. 1 szt;
6) Huśtawka ptasie gniazdo – mini w il. 1 szt;
7) Ptasie gniazdo – zjeżdżalnia w il. 1 szt;
8) Piaskownica nieregularna z mostkiem w il. 1 szt.
9) Ławek stylizowanych z oparciami w il. 8 szt;
10) Ławek stylizowanych bez oparć w il. 6 szt;
11) Koszy stylizowanych w il. 7 szt;
12) Tablicy informacyjnej w il. 1 szt;
13) Ogrodzenia placu zabaw o dł. 83,6 m;
14) Bramek samoczynnie zamykających się w il. 3 szt;
4. Zabezpieczenie drzew i krzewów na czas prowadzonych prac:
1) zabezpieczenie 18 szt. drzew ;
2) zabezpieczenie 20 m krzewów.
5. Nasadzenia drzew i krzewów:
1) nasadzenie 1 szt. drzew liściastych;
2) nasadzenie 309 szt. krzewów liściastych;
6. Odtwarzanie trawników o powierzchni 164 m2.
Wykonawca zobowiązany będzie do realizacji robót przy zachowaniu wszystkich warunków zawartych w załączonym wzorze umowy, tj. m .in.:
- Wykonawca zrealizuje niezbędne czynności i poniesie wszelkie koszty związane z realizacją zadania tj. wynikające wprost z opisu przedmiotu zamówienia, dokumentacji projektowej, jak również wszelkie inne koszty, w tym w szczególności koszt zakupu niezbędnych wyrobów budowlanych, urządzeń zabawowych, koszty doprowadzenia i zużycia mediów do celów budowy, koszty wszelkich robót przygotowawczych, porządkowych, zabezpieczenia terenu budowy na czas prowadzonych robót oraz projektu organizacji placu budowy wraz z ich wprowadzeniem i późniejszą likwidacją, koszty utrzymania zaplecza budowy, koszty zabezpieczenia i naprawy urządzeń z tytułu awarii, koszty oznakowania, ogrodzenia i zabezpieczenia placu budowy, koszty związane z obsługą geodezyjną budowy, koszty związane z próbami, badaniami i odbiorami wykonanych robót potwierdzonymi stosownymi protokołami, koszty utylizacji odpadów, koszty wykonania dokumentacji powykonawczej, koszty ubezpieczenia budowy, itp.
- Przy realizacji przedmiotu umowy Wykonawca jest zobowiązany do zastosowania wyłącznie takich wyrobów budowlanych, które zapewnią realizowanemu obiektowi budowlanemu spełnienie wymagań podstawowych, o których mowa w art.5 ust.1 pkt.1) ustawy Prawo budowlane (tekst jednolity: Dz.U. z 2021 poz. 2351 ze zmianami) i które zostały wprowadzone do obrotu zgodnie z przepisami ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz.U. z 2021 poz. 1213 ze zmianami) i rozporządzeń wykonawczych oraz odpowiadają wymogom dokumentacji projektowej.
Cechy materiałów muszą być jednorodne i wykazywać zgodność z określonymi wymaganiami, a rozrzuty tych cech nie mogą przekraczać dopuszczalnego przedziału tolerancji. Jeżeli w SWZ, dokumentacji projektowej, przedmiarach robót pojawią się ewentualne wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, to określają one minimalny standard jakości materiałów lub urządzeń przyjętych do wyceny. Wykonawca w takim przypadku może zaoferować przedmioty „równoważne”, a obowiązek udowodnienia równoważności, zgodnie z art. 101 ust. 4,5,6 ustawy Pzp, należy do Wykonawcy na etapie składania oferty.
- Wszystkie urządzenia zabawowe muszą odpowiadać parametrom podanym w projekcie, powinny być nowe i winny posiadać certyfikaty, które są opatrzone logiem PCA, czyli wydane w programie akredytowanym, przez uprawnioną jednostkę certyfikującą, posiadającą akredytację Polskiego Centrum Akredytacji lub krajowej jednostki akredytującej pozostałych państw członkowskich, zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady Unii Europejskiej (WE) nr 765/2008 z dnia 09.07.2008r. ustanawiające wymagania w zakresie akredytacji i nadzoru rynku, odnoszące się do warunków wprowadzania produktów do obrotu i uchylające rozporządzenie (EWG) nr 339/93. Montaż wszystkich urządzeń w gruncie nastąpi zgodnie z kartami technicznymi urządzeń i zgodnie z instrukcją Producenta urządzeń .
- Po dokonanym wyborze oferty, a najpóźniej w dniu podpisania umowy, Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia Zamawiającemu kompletu dokumentów niezbędnych do zgłoszenia rozpoczęcia robót w nadzorze budowlanym, tj. oświadczenie o podjęciu obowiązków kierowania budową, wraz z dokumentami potwierdzającymi uprawnienia do sprawowania tej funkcji (uprawnienia budowlane oraz zaświadczenie potwierdzające przynależność do właściwej izby inżynierów budownictwa).
- Po dokonanym wyborze oferty, a najpóźniej w dniu podpisania umowy, Wykonawca zobowiązuje się do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
- Po dokonanym wyborze oferty, a najpóźniej w terminie 14 dni po podpisaniu umowy, wybrany Wykonawca ma obowiązek złożyć w Biurze Urbanistyki i Ochrony Środowiska w tut. Urzędzie kosztorys, na podstawie którego skalkulował cenę ofertową. Zamawiający informuje, że kosztorys Wykonawcy nie jest wymagany na etapie składania ofert, a dołączony do oferty nie będzie weryfikowany przez Zamawiającego pod kątem jego zgodności z dokumentacją i SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45112711-2 - Roboty w zakresie kształtowania parków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
77211600-8 - Sadzenie drzew
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 627813,33 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 627813,33 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 627813,33 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Brukarstwo Odwadnianie Terenu i Roboty Bitumiczne "JARZĄBEK" Spółka Jawna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 160027489
7.3.3) Ulica: ul. Grobli 12
7.3.4) Miejscowość: Brzeg
7.3.5) Kod pocztowy: 49-306
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy GIJO KAPSA Spółka Komandytowa z Chorzowa wykonanie prac związanych z budową placu zabaw w postaci dostawy i montażu urządzeń zabawowych.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 627813,33 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 119 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z BRZEGU
- Utrzymanie czystości dróg (ulic) powiatowych na terenie powiatu brzeskiego z podziałem na części.
- Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu w 2024 r. do kwoty 7.500.000 zł
- Remont drogi powiatowej 1550 O odc. od m. Lubcz do m. Wojsław.
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem
- Świadczenie usług pocztowych dla Starostwa Powiatowego w Brzegu
- Ochrona i zabezpieczenie krytej pływalni przy ul. Wrocławskiej 11 w Brzegu w zakresie ratownictwa wodnego
więcej: przetargi w Brzegu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zagospodarowanie poscaleniowe w zakresie dróg, renowacji rowów melioracyjnych, rekultywacji gruntów dla operacji pn. Scalenia gruntów wsi Piechoty, gm. Padew Narodowa o powierzchni łącznej 310,1773 ha
- Budowa i modernizacja infrastruktury wodociągowej na terenie Miasta i Gminy Dubiecko
- "Budowa ujęcia wody wraz z budową sieci wodociągowej w miejscowości Markocin, gmina Cedynia "
- Utworzenie parku kieszonkowego
- "Budowa zbiornika retencyjnego wód opadowych i roztopowych w miejscowości Tarnawatka- Tartak"
- Wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj zadania inwestycyjnego pn.: "Budowa drogi łączącej ul. Towarową w Komornikach z ul. Szkolną w Plewiskach (...)"
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.