Ogłoszenie z dnia 2023-04-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00046738/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-01-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wycena nieruchomości na potrzeby Wydziału Gospodarki Nieruchomościami w latach 2023-2026
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Gliwice
1.3.) Oddział zamawiającego: Wydział Zamówień Publicznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255335
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Zwycięstwa 21
1.5.2.) Miejscowość: Gliwice
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-100
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.5.7.) Numer telefonu: 32 238-55-30
1.5.8.) Numer faksu: 32 238 55 27
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: za@um.gliwice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://gliwice.eu/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-bc28eb26-9594-11ed-94da-6ae0fe5e71591.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wycena nieruchomości na potrzeby Wydziału Gospodarki Nieruchomościami w latach 2023-20262.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bc28eb26-9594-11ed-94da-6ae0fe5e7159
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00175208
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00028677/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.22 Wycena nieruchomości na potrzeby Wydziału Gospodarki Nieruchomościami w latach 2023-2026
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00046738
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZA.271.77.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 799077,50 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje wykonywanie wyceny nieruchomości na potrzeby Wydziału Gospodarki Nieruchomościami Urzędu Miejskiego w Gliwicach w zakresie:1. Wycena nieruchomości zabudowanych (grunt + budynek) w celu:
- zbycia i nabycia, przed i po dokonaniu nakładów,
- uwłaszczenia osób prawnych,
- ustalenia opłat z tytułu użytkowania,
- ustalenia wartości na dzień nabycia spadku,
szt 57;
2. Wycena nieruchomości gruntowej (z wyłączeniem zabudowy) w celu:
- zbycia i nabycia,
- uwłaszczenia osób prawnych,
- ustalenia wartości na dzień nabycia spadku,
szt 283;
3. Inwentaryzacja nieruchomości wraz z tabelarycznym zestawieniem udziałów dla nieruchomości zabudowanej garażami, budynkami mieszkalnymi, użytkowymi, przemysłowymi - szt 4;
4. Inwentaryzacja budowlana wykonana zgodnie z przepisami prawa budowlanego - szt 5;
5. Rzuty budynków, budowli, wykonane zgodnie ze sztuką budowlaną - szt 12;
6. Wycena nieruchomości lokalowych:
- wycena lokali mieszkalnych, użytkowych,
- wycena nieruchomości gruntowych zabudowanych garażami przeznaczonych do zbycia zgodnie z art. 211 ustawy o gospodarce nieruchomościami wraz z rzutami oraz tabelarycznym zestawieniem udziałów,
- wycena nieruchomości zabudowanych garażami w celu nabycia,
szt 15;
7. Wycena:
- kosztu odtworzenia budynku (wartość odtworzeniowa),
- nakładów remontowych,
- nakładów na nieruchomości,
- wyposażenia w nieruchomościach,
szt 3;
8. Wycena nieruchomości celem ustalenia ceny 1m2 nieruchomości dla każdego z użytków gruntowych (wymienionych w rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 27 lipca 2021 r. w sprawie ewidencji gruntów i budynków) w 47 obrębach ewidencyjnych miasta Gliwice do celów określenia wartości środków trwałych - szt 47.
4.5.3.) Główny kod CPV: 70100000-2 - Usługi w zakresie obsługi nieruchomości własnych
4.5.5.) Wartość części: 369820,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje wykonywanie wyceny nieruchomości na potrzeby Wydziału Gospodarki Nieruchomościami Urzędu Miejskiego w Gliwicach w zakresie:1. Sporządzenie opinii określającej wartość ograniczonego prawa rzeczowego obciążającego nieruchomości (służebność, użytkowanie) - szt 636;
2. Wycena nieruchomości w celu:
- aktualizacji opłat rocznych z tytułu użytkowania wieczystego,
- nabycia prawa własności przez użytkowników wieczystych,
- ustalenia opłaty na potrzeby ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. o przekształceniu prawa użytkowania wieczystego gruntów zabudowanych na cele mieszkaniowe w prawo własności tych gruntów ze zmianami (m.in. pomoc publiczna),
szt 233.
4.5.3.) Główny kod CPV: 70100000-2 - Usługi w zakresie obsługi nieruchomości własnych
4.5.5.) Wartość części: 429257,50 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 156185,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 259877,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 178719,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Rzeczoznawca Majątkowy Krzysztof Matuszek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6481024186
7.3.3) Ulica: Gen. Władysława Sikorskiego
7.3.4) Miejscowość: Zabrze
7.3.5) Kod pocztowy: 41-809
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
W razie potrzeb wykonywanie wizji, analiza transakcji i wykonywanie wycen - Halina Fryczkowska "Projbudex".
Wykonywanie inwentaryzacji i rzutów - Andrzej Barysz.
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
RZECZOZNAWCA MAJĄTKOWY Krzysztof Matuszek
jakie przetargi wygrała firma
RZECZOZNAWCA MAJĄTKOWY Krzysztof Matuszek
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 178719,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 195351,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 513057,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 195351,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): MEGALIT Sp. z o.o.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: BPM GROUP Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9452185445
7.3.3) Ulica: Jana Brzechwy
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 31-478
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 195351,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- 4WOG-1200.2712.104.2024 Roboty budowlane: Naprawa systemu wentylacji w budynku nr 6 Bytom.
- Dostawy artykułów żywnościowych do Zespołu Szkolno Przedszkolnego nr 15 w Gliwicach.
- Ochorna obiektów zarządzanych przez MZUK Gliwice
- Dostawa mineralizatora mikrofalowego
- DZ/0270/ZP-27/2024 Ubezpieczenie zdrowotne dla pracowników: Sieć Badawcza Łukasiewicz - Górnośląski Instytut Technologiczny
- Dostawa mięsa, wędlin i drobiu do stołówki Internatu w Zespole Szkół Techniczno-Informatycznych w Gliwicach w 2025 roku
więcej: przetargi w Gliwicach »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.