Og³oszenie z dnia 2025-04-03
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Kielce, Budynek II LO im. J. ¦niadeckiego przy ul. ¦niadeckich 9 w Kielcach (1907 r.) Wymiana pokrycia dachowego, wiê¼by dachowej, wykonanie instalacji odgromowej, ocieplenie stropu budynku
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Kielce
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009343
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Rynek 1
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Kielce
1.5.3.) Kod pocztowy: 25-303
1.5.4.) Województwo: ¶wiêtokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.bzp@um.kielce.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://www.kielce.eu
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Kielce, Budynek II LO im. J. ¦niadeckiego przy ul. ¦niadeckich 9 w Kielcach (1907 r.) Wymiana pokrycia dachowego, wiê¼by dachowej, wykonanie instalacji odgromowej, ocieplenie stropu budynku
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-70e8b765-26e0-4c80-b9e0-7e486434ff1a
2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00175228
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2025-04-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2025/BZP 00043379/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.37 Kielce. Budynek II LO im. ¦niadeckiego przy ul. ¦niadeckich 9 w Kielcach (1907). Wymiana pokrycia dachowego, wiê¼by dachowej, wykonanie instalacji odgromowej, ocieplenie stropu budynku
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-70e8b765-26e0-4c80-b9e0-7e486434ff1a3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Komunikacja w niniejszym postêpowaniu, w tym sk³adanie ofert, wymiana informacji
oraz przekazywanie dokumentów lub o¶wiadczeñ miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawc± odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji
elektronicznej, z wykorzystaniem Platformy e-Zamówienia, która jest dostêpna pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl.
Korzystanie z Platformy jest bezp³atne.
2. W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemo¿liwiaj±cych komunikacjê Wykonawcy i Zamawiaj±cego za po¶rednictwem
Platformy e-Zamówienia, Zamawiaj±cy dopuszcza komunikacjê za pomoc± poczty elektronicznej poprzez adres e-mail:
zamowienia.bzp@um.kielce.pl (nie dotyczy sk³adania ofert).
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Dokumenty przekazywane w
niniejszym postêpowaniu (oferty, o¶wiadczenia, podmiotowe ¶rodki dowodowe, w tym o¶wiadczenie, o którym mowa w rozdz. XI pkt
1.4. SWZ, oraz zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, o którym mowa w rozdz. XI pkt 1.3. SWZ, pe³nomocnictwo)
sporz±dza siê w postaci elektronicznej, w formatach danych okre¶lonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia
17 lutego 2005 r. o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 307).
Zamawiaj±cy zaleca stosowanie przez Wykonawców formatu PDF.
2. Informacje, o¶wiadczenia lub dokumenty, inne ni¿ okre¶lone w pkt 1, przekazywane w niniejszym postêpowaniu, sporz±dza siê w
postaci elektronicznej, w formatach danych okre¶lonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005r.
o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne (Zamawiaj±cy zaleca stosowanie przez Wykonawców
formatu PDF) lub jako tekst wpisany bezpo¶rednio do wiadomo¶ci e-mail (tak¿e - wiadomo¶ci przesy³anej za pomoc± Platformy e-
Zamówienia przy wykorzystaniu Formularzy do komunikacji).
3. Ofertê oraz o¶wiadczenie o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp sk³ada siê, pod rygorem niewa¿no¶ci, w formie elektronicznej (tj. w
postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem
zaufanym lub podpisem osobistym.
4. Sk³adanie ofert dostêpne jest tylko dla u¿ytkowników Platformy bêd±cych Wykonawcami, posiadaj±cymi uprawnienie do sk³adania
ofert/wniosków/prac konkursowych. Maksymalny ³±czny rozmiar plików stanowi±cych ofertê lub sk³adanych wraz z ofert± to 250 MB.
5. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem Formularzy do komunikacji wynosi 150 MB (wielko¶æ ta dotyczy
plików przesy³anych jako za³±czniki do jednego formularza).
6. Minimalne wymagania techniczne dotycz±ce sprzêtu u¿ywanego w celu korzystania z us³ug Platformy oraz informacje dotycz±ce
specyfikacji po³±czenia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia dostêpny pod adresem:
https://ezamowienia.gov.pl/pl/regulamin/.
7. Szczegó³owe informacje dot. korespondencji z Zamawiaj±cym dostêpne s± w SWZ oraz w zak³adce Centrum Pomocy
dostêpnejna platformie e-Zamówienia.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE
L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej RODO, Zamawiaj±cy informuje, ¿e:
- administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Prezydent Miasta Kielce, Rynek 1, 25-303 Kielce;
- administrator wyznaczy³ inspektora ochrony danych osobowych, z którym w przypadku pytañ o swoje dane osobowe mo¿na
skontaktowaæ siê pisz±c na adres e-mail iod@um.kielce.pl;
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z niniejszym
postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;
- odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w
oparciu o art. 18 oraz art. 74 Pzp. Zamawiaj±cy udostêpni dane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO jedynie w celu
umo¿liwienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej, do up³ywu terminu do ich wniesienia;
- przekazane dane bêd± przetwarzane przez okres niezbêdny do realizacji celu, dla którego dane te zosta³y przekazane, a po tym
czasie - przez okres a tak¿e w zakresie przewidzianym przez przepisy powszechnie obowi±zuj±cego prawa;
- obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym
okre¶lonym w przepisach Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje
niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z Pzp;
- w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Posiada Pan/Pani:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych. W przypadku gdy wykonanie
obowi±zków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO, wymaga³oby niewspó³miernie du¿ego wysi³ku, Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od
Pani/Pana wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty
postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego (w przypadku postêpowañ zakoñczonych wskazania dodatkowych informacji
maj±cych w szczególno¶ci na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia);
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupe³nienia Pani/Pana danych osobowych*;
− na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem
przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO** – jednak ¿±danie to nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu
zakoñczenia postêpowania;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych
osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
*skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupe³nienia nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia
publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u
oraz jego za³±czników.
** je¿eli przetwarzanie zosta³o ograniczone, takie dane osobowe mo¿na przetwarzaæ, z wyj±tkiem przechowywania, wy³±cznie za
zgod± osoby, której dane dotycz±, lub w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeñ, lub w celu ochrony praw innej osoby
fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii lub pañstwa cz³onkowskiego.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: AK-IV.271.25.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wymiana pokrycia dachowego, wiê¼by dachowej, wykonanie instalacji odgromowej, ocieplenie stropu budynku II Liceum Ogólnokszta³c±cego im. J. ¦niadeckiego przy ul. ¦niadeckich 9 w Kielcach.
1.1. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególno¶ci:
1) roboty demonta¿owe istniej±cej konstrukcji i pokrycia dachu, obróbek blacharskich, instalacji odgromowej, rynien i rur spustowych, istniej±cych kominów;
2) wykonanie nowej konstrukcji dachu budynku szko³y oraz pokrycia z blachy;
3) wymianê pokrycia przybudówki;
4) monta¿ nowych rynien i rur spustowych wraz z wpiêciem do kanalizacji deszczowej;
5) wykonanie nowych obróbek blacharskich;
6) modernizacjê istniej±cych kominów;
7) ocieplenie istniej±cego stropu;
8) wykonanie nowej instalacji odgromowej;
9) modernizacjê schodów zewnêtrznych (od strony patio);
10) wykonanie odwodnienia liniowego w celu odprowadzenia wód opadowych,;
11) przywrócenie istniej±cego terenu do stanu pierwotnego, po wykonaniu robót;
12) wykonanie tablic informacyjnych w czasie realizacji inwestycji zgodnie z wytycznymi Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego w ramach programu Ochrona zabytków nieruchomych i ruchomych 2025 w uzgodnieniu z Zamawiaj±cym.
1.2. Budynek jest obiektem zabytkowym wpisanym do rejestru zabytków województwa ¶wiêtokrzyskiego pod nr A388.
2. Szczegó³owy zakres robót i warunki realizacji okre¶laj±:
2.1. dokumentacja projektowa tj. projekt budowlano - wykonawczy sporz±dzony przez jednostkê projektow±: Biuro Projektowe JARBUD Group Sp. z o.o. Sp. k. , stanowi±ca Za³±cznik nr 2 do SWZ;
2.2. Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych – stanowi±ce Za³±cznik nr 3 do SWZ;
2.3. wzór umowy – stanowi±cy Za³±cznik nr 4 do SWZ
3. Zadanie jest realizowane przy wspó³finansowaniu Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego w ramach programu Ochrona zabytków nieruchomych i ruchomych 2025.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryæ i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-09-30
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta z najwy¿sz± liczb± punktów
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce:1.1. zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cy nie stawia wymagañ w tym zakresie.
1.2. uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Zamawiaj±cy nie stawia wymagañ w tym zakresie.
1.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiaj±cy nie stawia wymagañ w tym zakresie.
1.4. zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
1.4.1. Warunek dotycz±cy do¶wiadczenia Wykonawcy:
Warunek zostanie uznany za spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich piêciu lat liczonych wstecz od dnia, w którym up³ywa termin sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wykona³ w sposób nale¿yty co najmniej dwie roboty budowlane ka¿da o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 1 200 000,00 z³otych brutto obejmuj±ca swoim zakresem remont lub/i wymianê lub/i wykonanie konstrukcji dachu wraz z pokryciem dachowym
Uwaga!
1. Dla potrzeb oceny spe³niania warunku opisanego w pkt 1.4.1., je¶li warto¶æ lub warto¶ci zostan± podane w walutach innych ni¿ PLN, Zamawiaj±cy przyjmie ¶redni kurs danej waluty publikowany przez Narodowy Bank Polski w dniu zamieszczenia og³oszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Je¿eli w dniu zamieszczenia og³oszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówieñ Publicznych, Narodowy Bank Polski nie publikuje ¶redniego kursu danej waluty, za podstawê przeliczenia przyjmuje siê ¶redni kurs waluty publikowany pierwszego dnia, po dniu zamieszczenia og³oszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówieñ Publicznych, w którym zostanie on opublikowany.
1.4.2. Warunek dotycz±cy kwalifikacji zawodowych osób skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia:
Warunek zostanie uznany za spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, i¿ dysponuje:
1.4.2.1. osob± posiadaj±c± uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeñ i która przez co najmniej 18 miesiêcy bra³a udzia³ w robotach budowlanych prowadzonych przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru zabytków (zgodnie z art. 37c ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami), która bêdzie pe³niæ funkcjê Kierownika budowy.
Wybrany Wykonawca przed podpisaniem umowy przedstawi Zamawiaj±cemu kopiê uprawnieñ ww. osoby wraz z aktualnym potwierdzeniem przynale¿no¶ci do w³a¶ciwej izby samorz±du zawodowego, po¶wiadczone „za zgodno¶æ z orygina³em” oraz po¶wiadczone „za zgodno¶æ z orygina³em” dokument/dokumenty na po¶wiadczenie praktyki zawodowej, o których mowa art. 37 g ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami
1.4.2.2. osob± posiadaj±c± uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi
w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych, która bêdzie pe³niæ funkcjê kierownika robót sanitarnych;
1.4.2.3. osob± posiadaj±c± uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi
w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie instalacji i urz±dzeñ elektrycznych
i elektroenergetycznych, która bêdzie pe³niæ funkcjê kierownika robót elektrycznych.
Wybrany Wykonawca przed podpisaniem umowy przedstawi Zamawiaj±cemu kopiê uprawnieñ ww. osób wraz z aktualnymi potwierdzeniami przynale¿no¶ci do w³a¶ciwej izby samorz±du zawodowego, po¶wiadczone „za zgodno¶æ z orygina³em”.
Uwaga!
Przez ww. uprawnienia budowlane Zamawiaj±cy rozumie uprawnienia budowlane, o których mowa w ustawie
z dnia 07.07.1994 r. – Prawo budowlane (Dz. U. z 2024 r. poz. 725, z pó¼n. zm.) oraz rozporz±dzeniu Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29.04.2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019 r. poz. 831) lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów prawa, lub odpowiednich przepisów obowi±zuj±cych na terenie kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, uznanych przez w³a¶ciwy organ, zgodnie z ustaw± z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz.U. z 2023 r. poz. 334) lub posiadaæ prawo do ¶wiadczenia us³ug transgranicznych zgodnie z ustaw± z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorz±dach zawodowych architektów oraz in¿ynierów budownictwa ( t.j. Dz.U. z 2023 r. poz. 551).
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiaj±cy wezwie Wykonawcê, którego oferta zostanie najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia
wezwania, podmiotowych ¶rodków dowodowych, aktualnych na dzieñ ich z³o¿enia: o¶wiadczenia Wykonawcy o aktualno¶ci
informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w rozdz. XI pkt 1.2. SWZ w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania
wskazanych przez Zamawiaj±cego w rozdz. IX SWZ. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców,
o¶wiadczenie to sk³ada ka¿dy z Wykonawców;
W przypadku polegania przez Wykonawcê na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, Wykonawca
przedstawia wraz z o¶wiadczeniem w³asnym, o którym mowa powy¿ej, tak¿e o¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby
o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w rozdz. XI pkt 1.2. SWZ w zakresie podstaw wykluczenia z
postêpowania wskazanych przez Zamawiaj±cego w rozdz. IX SWZ;
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Zamawiaj±cy wezwie Wykonawcê, którego oferta zostanie najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym
ni¿ 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych ¶rodków dowodowych, aktualnych na dzieñ ich z³o¿enia:
1. wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, liczonych wstecz od dnia w którym up³ywa termin sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli Wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty;
Uwaga!
Je¿eli Wykonawca powo³uje siê na do¶wiadczenie w realizacji robót budowlanych, wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz, o którym mowa wy¿ej, dotyczy robót budowlanych, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpo¶rednio uczestniczy³.
2. wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia, niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami.
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
1. O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie wskazanymprzez Zamawiaj±cego – którego wzór stanowi Za³±cznik nr 1a – 1b do SWZ. O¶wiadczenie to stanowi dowód potwierdzaj±cy
brak podstaw wykluczenia, spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu na dzieñ sk³adania ofert, tymczasowo zastêpuj±cy
wymagane przez Zamawiaj±cego podmiotowe ¶rodki dowodowe. O¶wiadczenie sk³ada siê, pod rygorem niewa¿no¶ci, w
formie elektronicznej (tj. w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci
elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
1.1. W przypadku gdy Wykonawca samodzielnie ubiega siê o zamówienie, o¶wiadczenie, o którym mowa w pkt 1., sk³ada
na formularzu, którego wzór stanowi Za³±cznik nr 1a do SWZ;
1.2. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców o¶wiadczenie, o którym mowa w pkt 1 sk³ada
ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie (wzór - Za³±cznik nr 1a do SWZ). O¶wiadczenie to
potwierdza brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z
Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu;
1.3. W przypadku polegania przez Wykonawcê na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby,
Wykonawca przedstawia wraz z o¶wiadczeniem w³asnym, o którym mowa w pkt 1 tak¿e o¶wiadczenie podmiotu
udostêpniaj±cego zasoby, potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz spe³nianie warunków udzia³u w
postêpowaniu w zakresie, w jakim Wykonawca powo³uje siê na jego zasoby (wzór - Za³±cznik nr 1b do SWZ).
2. Zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbêdnych zasobów na
potrzeby realizacji zamówienia (wzór stanowi Za³±cznik nr 6 do SWZ) lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy,
potwierdzaj±ce, ¿e Wykonawca realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów -
wymagane postanowieniami rozdz. XIII SWZ, w przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolno¶ciach podmiotów
udostêpniaj±cych zasoby, o których mowa w rozdz. XIII SWZ, w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w
postêpowaniu (o ile dotyczy);
3. O¶wiadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 Pzp, którego wzór stanowi Za³±cznik nr 7 do SWZ z którego wynika, które
roboty budowlane/us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia (o ile
dotyczy).
4. O¶wiadczenia i/lub dokumenty, na podstawie których Zamawiaj±cy dokona oceny skuteczno¶ci zastrze¿enia informacji
zawartych w ofercie, stanowi±cych tajemnicê przedsiêbiorstwa, w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej
konkurencji (je¿eli Wykonawca zastrzega takie informacje).
5. Dowód wniesienia wadium – zgodnie z opisem w rozdz. XVI SWZ;
6. Dokumenty, z których wynika umocowanie osób do reprezentowania Wykonawcy, Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cego siê
o udzielenie zamówienia publicznego oraz podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, wskazane w rozdz. XI SWZ.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
1. Wykonawca zobowi±zany jest do wniesienia wadium w kwocie: 26 000,00 z³ (s³ownie: dwadzie¶cia sze¶æ tysiêcy 00/100 z³otych),2. Wadium wnosi siê przed up³ywem terminu sk³adania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia up³ywu terminu zwi±zania ofert±, z wyj±tkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 Pzp.
3. Wadium mo¿e byæ wnoszone wed³ug wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
3.1. pieni±dzu;
3.2. gwarancjach bankowych;
3.3. gwarancjach ubezpieczeniowych;
3.4. porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 299).
4. Wadium wnoszone w pieni±dzu nale¿y wp³aciæ przelewem na konto:
ING BANK ¦L¡SKI S.A.
Nr 29 1050 1461 1000 0023 5322 5903
z dopiskiem: Wadium – Dach II LO w Kielcach
Uwaga!
Wadium wniesione w pieni±dzu musi wp³yn±æ na wskazany wy¿ej rachunek bankowy Zamawiaj±cego przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
5. Je¿eli wadium wnoszone jest w formie gwarancji lub porêczenia Wykonawca przekazuje Zamawiaj±cemu orygina³ gwarancji lub porêczenia w postaci elektronicznej.
6.Pozosta³e informacje dot. wadium w rozdz. XVI SWZ.
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia (np. w ramach konsorcjum lub spó³ki cywilnej).2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 58 Pzp, Wykonawcy ustanowi± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
3. Zgodnie z art. 445 Pzp Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia ponosz± solidarn± odpowiedzialno¶æ za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy.
4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
4.1. ¿aden z nich nie mo¿e podlegaæ wykluczeniu z postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego w okoliczno¶ciach, o których mowa w rozdz. IX SWZ, natomiast spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu Wykonawcy wykazuj± zgodnie z wymogami zawartymi w rozdz. X SWZ;
4.2. w odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z Wykonawców, którzy wykonaj± roboty budowlane/us³ugi do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane;
4.3. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, o którym mowa w rozdz. XI pkt 1.4. SWZ, z którego wynika, które roboty budowlane/us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy.
5. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia, w przypadku uznania ich oferty za najkorzystniejsz±, przed podpisaniem umowy zobowi±zani s± do przed³o¿enia umowy reguluj±cej ich wspó³pracê.
6. Przepisy dotycz±ce Wykonawcy stosuje siê odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
2. Dopuszczalne zmiany postanowieñ umowy okre¶la § 40 i § 61 wzoru umowy stanowi±cego Za³±cznik nr 4 do SWZ.7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-04-24 12:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Platforma e-Zamówienia https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-70e8b765-26e0-4c80-b9e0-7e486434ff1a
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-04-24 12:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2025-05-23
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
1. Zamawiaj±cy nie prowadzi postêpowania w celu zawarcia umowy ramowej.2. Rozliczenia miedzy Zamawiaj±cym a Wykonawc± dokonywane bêd± w walucie polskiej w z³otych (PLN).
3. Zamawiaj±cy nie przewiduje zwrotu kosztów udzia³u w postêpowaniu.
4. Do obowi±zków Wykonawcy nale¿± m.in. obowi±zki wynikaj±ce z RODO, w szczególno¶ci obowi±zek informacyjny
przewidziany w art. 13 RODO wzglêdem osób fizycznych, których dane osobowe dotycz± i od których dane te Wykonawca
bezpo¶rednio pozyska³. Jednak¿e obowi±zek informacyjny wynikaj±cy z art. 13 RODO nie bêdzie mia³ zastosowania, gdy iw zakresie, w jakim osoba fizyczna, której dane dotycz±, dysponuje ju¿ tymi informacjami (vide: art. 13 ust. 4 RODO).
Ponadto Wykonawca bêdzie musia³ wype³niæ obowi±zek informacyjny wynikaj±cy z art. 14 RODO wzglêdem osób
fizycznych, których dane przekazuje Zamawiaj±cemu i których dane po¶rednio pozyska³, chyba ¿e ma zastosowanie co
najmniej jedno z wy³±czeñ, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.
INNE PRZETARGI Z KIELC
- Us³ugi sprz±tania terenów zewnêtrznych UJK
- Zorganizowanie letnich i zimowych wyjazdów dla uczestników projektu pn. "Wspieramy i usamodzielniamy - rozwój rodzinnej pieczy"
- Zakup wraz z dostaw± opakowañ sterylizacyjnych dla Centralnej Sterylizatorni ¦wiêtokrzyskiego Centrum Onkologii w Kielcach.
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla inwestycji pn.: "Rozwój ruchu rowerowego i pieszego na terenie miasta Kielce" Odcinek 2 i Odcinek 4.
- Zakup i dostawa jednorazowego sprzêtu neonatologicznego
- Organizacja szkolenia dla kadry UJK na kierunku Rolnictwo
wiêcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa placu zabaw dla dzieci wraz z salkami urodzinowymi zwanego dalej Figloraj w budynku biurowym/g³ównym na powierzchni hallu g³ównego oraz kawiarni na antresoli
- Termomodernizacja budynku u¿yteczno¶ci publicznej w Gminie ¦wierzawa i Gminie Wojcieszów
- Poprawa efektywno¶ci energetycznej, przebudowa i rozbudowa budynku OSP w Osjakowie
- Budowa ci±gu pieszo-rowerowego w ramach rozbudowy drogi powiatowej nr 2052P Bogdanowo - U¶cikowo
- Zrównowa¿ona gospodarka wodno-¶ciekowa w Gminie U¶cimów
- "Modernizacja, przebudowa i remont budynku Przedszkola w Skopaniu wraz z zagospodarowaniem terenu"
wiêcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.