Ogłoszenie z dnia 2023-04-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00181765/01 - Modyfikacja z dnia 2023-04-18
- 2023/BZP 00185739/01 - Modyfikacja z dnia 2023-04-20
- 2023/BZP 00208468/01 - Wynik z dnia 2023-05-10
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa gazu ziemnego do budynków DOW NFZ
Część I we Wrocławiu
Część II w Jeleniej Górze
Część III w Legnicy
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Narodowy Fundusz Zdrowia Dolnośląski Oddział Wojewódzki
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 01581798500025
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Joannitów 6
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 50-525
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@nfz-wroclaw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.nfz-wroclaw.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Narodowy Fundusz Zdrowia
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa gazu ziemnego do budynków DOW NFZ
Część I we Wrocławiu
Część II w Jeleniej Górze
Część III w Legnicy
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-891aae89-c896-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00175234
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00311917/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawy gazu ziemnego
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-891aae89-c896-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: szczegółowe informacje w SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: NFZ01-WAG.251.3.2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 3
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa gazu ziemnego do budynku NFZ DOW we Wrocławiu
4.2.6.) Główny kod CPV: 09123000-7 - Gaz ziemny
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
65200000-5 - Przesył gazu i podobne usługi
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-07-01 do 2024-06-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa gazu ziemnego do budynku NFZ DOW w Jeleniej Górze
4.2.6.) Główny kod CPV: 09123000-7 - Gaz ziemny
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
65200000-5 - Przesył gazu i podobne usługi
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-07-01 do 2024-06-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa gazu ziemnego do budynku NFZ DOW w Legnicy
4.2.6.) Główny kod CPV: 09123000-7 - Gaz ziemny
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
65200000-5 - Przesył gazu i podobne usługi
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-07-01 do 2024-06-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca jeżeli (dotyczy wszystkich częścipostępowania):
a) posiada ważną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu paliwami gazowymi, wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki zgodnie z wymogami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne,
b) posiada ważną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie dystrybucji gazu ziemnego wydanej przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki – w przypadku Wykonawcy będącego właścicielem sieci dystrybucyjnej,
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ważna koncesja na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu paliwami gazowymi, wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki zgodnie z wymogami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne,
Ważna koncesja na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie dystrybucji gazu ziemnego wydanej przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki – w przypadku Wykonawcy będącego właściciel sieci dystrybucyjnej, koncesja na prowadzenie działalności gospodarczej na obrót gazem ziemnym wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Strony dopuszczają możliwość zmian: 1) będących następstwem zmian danych Stron ujawnionych w rejestrach publicznych oraz zmian dotyczących wskazania przedstawicieli Stron wyznaczonych do prowadzenia spraw związanych z realizacją umowy,2) komparycji umowy w przypadku podziału, łączenia lub przekształcenia Wykonawcy dokonanego na podstawie art. 494, art. 531 lub art. 553 ustawy z dnia 15 września 2000 r. Kodeksu spółek handlowych,
3) danych adresowych stron umowy; zmiana taka, dla swej skuteczności, będzie wymagała jednostronnego pisemnego oświadczenia Zamawiającego lub Wykonawcy. Zmiana powyższa nie wymaga zmiany umowy,
4) osób wskazanych w § 16 ust. 2-3. Zmiana taka, dla swej skuteczności, będzie wymagała jednostronnego pisemnego oświadczenia Zamawiającego lub Wykonawcy. Zmiana powyższa nie wymaga zmiany umowy,
5)wartości brutto umowy, będącej wynikiem zastosowania nowej stawki podatku VAT w przypadku ustawowego obniżenia stawki podatku VAT, 6) zwiększenia lub niewykorzystania planowanej ilości zamawianej gazu o +/- 10%. Zwiększenie ilości zamawianej gazu wymaga podpisania aneksu do umowy. 5. Zmiany umowy w zakresie zmiany cen są dopuszczalne w przypadku nieprzewidzianej zmiany kosztów wpływających na kalkulację cen gazu ziemnego, a w szczególności: 1)zmiany przepisów prawa skutkujących nałożeniem na Wykonawcę dodatkowych obowiązków wpływających na wzrost kosztów prowadzenia działalności w zakresie obrotu gazem ziemnym, w tym przepisów prawa podatkowego, w szczególności zmiany podatku akcyzowego na gaz ziemny oraz podatku VAT, 2)wydania wobec Wykonawcy decyzji administracyjnych Prezesa URE wpływających na koszt prowadzenia działalności w zakresie obrotu gazem ziemnym, 3)zmiany wysokości opłaty dystrybucyjnej stałej oraz zmiennej w trakcie trwania umowy wynikającej z zatwierdzenia przez Prezesa URE nowej Taryfy OSD, bez względu czy zmiana jest korzystna dla Zamawiającego. 6.Zmiana umowy w zakresie zmiany cen, o których mowa w ust. 5 pkt 3 może nastąpić poprzez przesłanie Odbiorcy nowej Taryfy Sprzedawcy lub wyciągu z treści nowej Tar.Sp. wraz z informacją o dacie wejścia w życie. Zmiana ta nie wymaga podpisania aneksu. 7.Zmiana umowy w zakresie zmiany cen, o których mowa w ust. 5 pkt 1 nie wymaga podpisania aneksu.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2023-04-21 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: platforma e-Zamówienia
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-04-21 12:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-05-19
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Dalsza część: Zmiany umowy8.Na podstawie art. 439 ustawy PZP Strony dopuszczają zmianę wynagrodzenia Wykonawcy. Strony przewidują możliwość zmiany dla stawki jednostkowej za kWh pobranego paliwa gazowego w związku ze wzrostem lub obniżeniem cen paliwa gazowego, które Wykonawca musi zakupić w celu zrealizowania przedmiotu zamówienia. 9.Waloryzacja nie dotyczy cen jednostkowych stosowanych do rozliczeń i zawartych w taryfach dystrybucyjnych i sprzedażowych zatwierdzonych przez Prezesa URE. 10.Strony zgodnie oświadczają, że waloryzacja wynagrodzenia o której mowa poniżej nie będzie miała zastosowania, gdy Wykonawca dokonał zakupu gazu ziemnego z góry dla całego okresu zamówienia wynikającego z niniejszej Umowy, wobec powyższego zmiana cen gazu ziemnego nie będzie miała wypływu na wartość wynagrodzenia, a Wykonawca oświadczył w formularzu oferty, że do dnia zawarcia przedmiotowej umowy dokona zakupu gazu ziemnego w wysokości 100% (wielkość procentowa) na zasadach złożonej oferty. 11.Warunkiem zastosowania mechanizmu waloryzacji jest złożenie przez Wykonawcę lub Zamawiającego wniosku o zmianę stawki jednostkowej za 1 kWh paliwa gazowego dostarczonego odbiorcy, który nie jest objęty ochroną taryfową, w związku ze zmianą hurtowych cen gazu ziemnego, ze wskazaniem proponowanej zwaloryzowanej stawki, przy czym pierwszy wniosek może zostać złożony nie wcześniej niż po 6 miesiącach realizowania dostaw w ramach Umowy. 12.Wykonawca lub Zamawiający składając wniosek o zmianę, powinien przedstawić w szczególności wyliczenie wnioskowanej kwoty zmiany wynagrodzenia oraz dowody na to, że zmiana ceny paliwa gazowego na TGE wpływa na koszt realizacji zamówienia. 13.Zmiana wynagrodzenia w oparciu o ust. 14 wymaga zgodnej woli obu stron wyrażonej aneksem do umowy przy czym Strona rozpatrująca zobowiązana jest rozpatrzyć wniosek Strony wnioskującej w terminie do 7 dni od daty wpływu (również w postaci elektronicznej). 14.Wykonawca i Zamawiający uprawnieni są do złożenia wniosku o waloryzacje w przypadku zmiany średnioważonej ceny miesięcznej RDNg na Tow. Gieł. Energii SA (cena publikowana w Raportach Miesięcznych https://tge.pl/dane-statystyczne). 1)zmiana powinna być liczona od dnia zawarcia umowy, 2)zmiana średnioważonej ceny miesięcznej RDNg na TGE może być kalkulowana po upływie 6 miesięcy obowiązywania umowy na poniższych zasadach: a)wartość od 30% do 40% to wszystkie ceny jednostkowe paliwa gazowego zostaną odpowiednio powiększone o 2%, b)wartość od 40,1% do 50% to wszystkie ceny jednostkowe paliwa gazowego zostaną odpowiednio powiększone o 3%, c)wartość od 50,1% to wszystkie ceny jednostkowe paliwa gazowego zostaną odpowiednio powiększone o 5%. 3)Zmiana wysokości cen jednostkowych nastąpi z dniem podpisanie aneksu. 15.Maksymalna wartość zmiany wynagrodzenia Wykonawcy, jaką dopuszcza Zamawiający w efekcie zastosowania postanowień o zasadach wprowadzenia zmian wysokości wynagrodzenia w wyniku waloryzacji wynosi 5% wynagrodzenia Wykonawcy względem cen przyjętych w celu ustalenia Wynagrodzenia zawartego w ofercie.
2. W przypadku punktu w Jeleniej Górze, przy ul. Wolności 18 Zamawiający przewiduje możliwość przestania realizowania dostaw ze względu na przyłączenie do zewnętrznej sieci ciepłowniczej. Zamawiający przewiduje, że wstrzymanie poboru gazu nastąpi w miesiącu grudniu 2023 r. Zamawiający poinformuje Wykonawcę o wstrzymaniu poboru gazu z 30 dniowym wyprzedzeniem.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Dostawa warzyw, owoców, warzyw przetworzonych dla Wrocławskiego Centrum Opieki i Wychowania
- Dostawa pieczywa, wyrobów piekarskich i cukierniczych dla Wrocławskiego Centrum Opieki i Wychowania
- Świadczenie usług ochrony fizycznej obiektów, osób i mienia Dolnośląskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego we Wrocławiu.
- "Sukcesywna dostawa nabiału do Dolnośląskiego Centrum Sportu w Jakuszycach."
- Dostawa analizatora nanocząstek (Zadanie nr 1) oraz systemu do preparatywnej chromatografii cieczowej do oczyszczania białek (Zadanie nr 2)
- Dostawa produktu leczniczego - preparat Talquetamabum
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa dostawa paliwa gazowego dla Gminy Szczucin i innych jednostek
- Kompleksowa dostawa paliwa gazowego dla Samodzielnego Publicznego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Staszowie
- WYKONANIE KOMPLEKSOWEJ DOSTAWY GAZU ZIEMNEGO WYSOKOMETANOWEGO TYPU E NA POTRZEBY GMINY KIETRZ I JEJ JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH
- Kompleksowa dostawa paliwa gazowego wysokometanowego typ E(GZ-50) dla obiektów jednostek organizacyjnych Gminy Oborniki Śląskie
- Kompleksowe świadczenie przez Wykonawcę na rzecz USK w Opolu dostawy gazu ziemnego wysokometanowego grupy E przeznaczonego na cele opałowe wraz z usługą dystrybucji.
- Kompleksowa dostawa paliwa gazowego dla Gminy Rytwiany
więcej: Gaz ziemny »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.