Ogłoszenie z dnia 2021-09-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00584436/01 - Wynik z dnia 2024-11-07
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Bezgotówkowy zakup benzyny bezołowiowej oraz oleju napędowego na potrzeby floty samochodowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Warszawie w latach 2021-2024
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego
1.3.) Oddział zamawiającego: Oddział Regionalny w Warszawie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5260013054
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Mińska 25
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 03-808
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: 22 810 27 19
1.5.8.) Numer faksu: 22 810 46 88
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: warszawa@krus.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.krus.gov.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Bezgotówkowy zakup benzyny bezołowiowej oraz oleju napędowego na potrzeby floty samochodowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Warszawie w latach 2021-2024
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-53c99ef4-0fa7-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00175300
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00015248/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Zakup paliw silnikowych
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
www.kru.gov.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.krus.gov.pl/krus_warszawa
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej zapewnionych przez system zapewniający
obsługę procesu udzielania zamówień publicznych za pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej. 2. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta w Systemie, ani logowania do Systemu. 3. Zadawanie pytań przez Wykonawców
odbywa się w zakładce „Pytania do postępowania”. Po otwarciu ofert, komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są w formie elektronicznej (czyli opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, w zakładce „Korespondencja”, która dla Wykonawcy jest widoczna w zakładce „Oferty”, po zaznaczeniu numeru złożonej oferty. Za datę przekazania i odbioru danych, w szczególności oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje
się datę zapisania pliku na serwerze Systemu. Aktualna data i godzina, zsynchronizowane z Głównym Urzędem Miar, wyświetlane są w prawym górnym rogu Systemu. 4. Do pełnego i prawidłowego korzystania z Systemu przez Użytkowników zewnętrznych , w tym do złożenia oferty, przesyłania
dokumentów i oświadczeń, konieczne jest posiadanie przez co najmniej jednego uprawnionego Użytkownika zewnętrznego Wykonawcy kwalifikowanego podpisu elektronicznego lub podpisu zaufanego lub podpisu osobistego służącego do autentykacji i podpisu. 5. Wymagania techniczne i
organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych i informacji przekazywanych przy ich użyciu zostały opisane w Regulaminie korzystania z usług Systemu (Regulamin Portalu e-Usług) dostępnym z poziomu modułu E-learning dla wszystkich użytkowników Systemu oraz podczas rejestracji konta Wykonawcy dla Wykonawców. 6. Użycie przez Wykonawcę do kontaktu z
Zamawiającym środków komunikacji elektronicznej zapewnionych w Systemie jest uzależnione od uprzedniej akceptacji przez Wykonawcę Regulaminu korzystania z usług Systemu na witrynie internetowej przy zakładaniu profilu Wykonawcy. 7. W sytuacji awarii Systemu lub przerwy technicznej
działania Systemu Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres: ogolny.warszawa@krus.gov.pl (nie dotyczy składania ofert wraz z załącznikami). 8. Maksymalny rozmiar pojedynczych plików przesyłanych za pośrednictwem Systemu wynosi 100 MB. Za pośrednictwem Systemu można przesłać wiele pojedynczych plików lub plik skompresowany do
archiwum (ZIP) zawierający wiele pojedynczych plików.9. Dopuszczalne formaty przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 100 MB, w formatach .png, .jpg, .jpeg, .gif, .doc, .docx, .xls, .xlsx, .ppt, .pptx, .odt, .ods, .odp, .odf, .pdf, .zip, .rar, .7zip, .txt, .ath, .xml, .dwg, .xades, .tar, .7z, .eml, .msg.
W przypadku dostarczenia oferty w innym formacie niż wymienione, Wykonawca powinien spakować plik do formatu .zip, oraz wskazać nazwę oprogramowania i stronę z której można w sposób legalny, darmowy dla użytku instytucji publicznych pobrać oprogramowanie bez dodatkowych rejestracji lub aktywacji, służące do odczytu danego formatu. 6. Za pośrednictwem Systemu mogą być przekazywane pliki pojedyncze lub pliki pojedyncze poddane kompresji (ZIP).Maksymalny rozmiar pojedynczego pliku przesyłanego za pośrednictwem Systemu wynosi 100MB. 7. Szczegółowe wymagania techniczne i organizacyjne dot. korespondencji elektronicznej określone zostały w rozdziale VII SWZ, tj. informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń i dokumentów. W Rozdziale VIII SWZ Zamawiający wskazał osobę do komunikowania się z Wykonawcami
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): INFORMACJA DLA OSÓB FIZYCZNYCH, KTÓRYCH DANE OSOBOWE ZAMAWIAJĄCY BEZPOŚREDNIO POZYSKA W WYNIKU NINIEJSZEGO OGŁOSZENIA O ZAMÓWIENIU Podstawa prawna: art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych (Dz. Urz. UE L 119 z 04 maja 2016 r., str. 1ze zm.) „RODO" . Zamawiający Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Warszawie informuje, że administratorem danych osobowych jest Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, Al. Niepodległości 190,00-608 Warszawa, którą zgodnie z art. 59 ust. 3 ustawy z dnia 20 grudnia 1990 r. o ubezpieczeniu społecznym rolników kieruje Prezes Kasy, reprezentowany przez Dyrektora Oddziału Regionalnego KRUS w Warszawie. Kontakt z inspektorem ochrony danych w Kasie Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego: e-mail - iod@krus.gov.pl lub listownie na adres: KRUS- Centrala Al. Niepodległości 190, 00-608 Warszawa, z dopiskiem na kopercie: inspektor ochrony danych.Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. Odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 ust.6, art. 19, art.74 ust.3 i 4, art.75 i art.76 ustawy Pzp, a także art. 6 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej. Dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, w sposób gwarantujący jego nienaruszalność a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy. Obowiązek podania przez Wykonawcę danych osobowych bezpośrednio dotyczących Wykonawcy jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy. Dane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO udostępniane będą w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX ustawy Pzp, do upływu terminu na ich wniesienie. Udostępnianie protokołu postępowania i załączników do protokołu ma zastosowanie do wszystkich danych osobowych, z wyjątkiem danych, o których mowa w art.9 ust.1 RODO zebranych w toku postępowania o udzielenie zamówienia. Zamawiający nie planuje przetwarzania danych osobowych Wykonawcy w celu innym niż cel określony w niniejszej informacji. Jeżeli administrator będzie planował przetwarzać dane osobowe w celu innym niż cel, w którym dane osobowe zostały zebrane, przed takim dalszym przetwarzaniem poinformuje on osobę, której dane dotyczą, o tym innym celu oraz udzieli jej wszelkich innych stosownych informacji, o których mowa w art. 13 ust.2 RODO. Wykonawca jest zobowiązany, w związku z udziałem w przedmiotowym postępowaniu, do wypełnienia wszystkich obowiązków formalnoprawnych wymaganych przez RODO i związanych z udziałem w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia. Należą do nich obowiązki informacyjne z art.13 RODO względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których dane te Wykonawca bezpośrednio pozyskał i przekazał Zamawiającemu w treści oferty lub dokumentów składanych na żądanie Zamawiającego oraz art.14 RODO względem osób fizycznych, których dane Wykonawca pozyskał w sposób pośredni, a które to dane wykonawca przekazuje zamawiającemu w treści oferty lub dokumentów składanych na żądanie Zamawiającego.Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie o wypełnieniu przez niego obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO. Szczegółowe informacje na temat RODO określone zostały w Rozdziale V pkt 22 SWZ oraz w Załączniku nr 7 do SWZ.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 1.W przypadku korzystania przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane przez Zamawiającego, z uprawnienia, o którym mowa w art.15 ust.1-3 RODO, Zamawiający może żądać od osoby występującej z żądaniem wskazania dodatkowych informacji, mających na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia.2.Skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia, o którym mowa w art.16 RODO (tj. uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych) nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą, a także naruszać integralności protokołu postępowania oraz jego załączników;3. zgłoszenie w niniejszym postępowaniu o zamówienie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania;4. wniesienie żądania dotyczącego prawa, o którym mowa w art.18 ust.1 RODO, spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole postępowania lub załącznikach do tego protokołu, od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający nie udostępni tych danych, chyba, że zajdą przesłanki, o których mowa w art.18 ust.2 rozporządzenia 2016/679.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 1400-OAG.261.101.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 609349,59 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie sprzedaży na rzecz Zamawiającego paliw silnikowych – benzyny bezołowiowej i oleju napędowego oraz pozostałych zakupów (płyny eksploatacyjne, olej, usługi, akcesoria oraz kosmetyki samochodowe) dla potrzeb samochodów służbowych eksploatowanych przez Kasę Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Warszawie i podległych placówek terenowych.
Przedmiot zamówienia jest zakup paliw silnikowych – benzyny bezołowiowej i olejów napędowych oraz pozostałych zakupów (płyny eksploatacyjne, olej, usługi, akcesoria oraz kosmetyki samochodowe) na podstawie kart paliwowych (zwanych dalej „kartami paliwowymi”) na terenie całego kraju dla potrzeb samochodów służbowych eksploatowanych przez Zamawiającego.
Wykonawca zapewni Zamawiającemu realizację zakupów benzyny bezołowiowej we wszystkie dni miesiąca, całodobowo w co najmniej jednej stacji paliw położonej/ych:
- w granicach miasta Warszawa
- w granicach miast : Błonie, Nowy Dwór Mazowiecki, Piaseczno, Wołomin, Żyrardów, Sochaczew, Ciechanów, Pułtusk, Żuromin, Płońsk, Mława, Płock, Gostynin, Sierpc, Wyszogród, Ostrołęka, Maków Mazowiecki, Myszyniec, Ostrów Mazowiecka, Przasnysz, Wyszków, Siedlce, Garwolin, Łosice, Mińsk Mazowiecki, Sokołów Podlaski, Węgrów, Radom, Białobrzegi, Grójec, Kozienice, Lipsko, Przysucha, Zwoleń lub w odległości maksymalnie 15 km od nich,
- oraz w każdym mieście wojewódzkim na terenie całej Polski.
4.2.6.) Główny kod CPV: 09132100-4 - Benzyna bezołowiowa
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona weryfikacji i oceny ofert złożonych przez Wykonawców w postepowaniu pod względem spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postepowaniu oraz brak podstaw do ich wykluczenia z postepowania na podstawie oświadczeń i dokumentów składanych przez Wykonawców z zachowaniem sposobu i formy, o których mowa w SWA oraz na podstawie kryteriów oceny oferty opisanych w rozdziale VIII SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 40
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Udzielony przez Wykonawcę Rabat
4.3.6.) Waga: 60
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. Na podstawie art. 112 ustawy Pzp Zamawiający wymaga, aby Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia spełniali warunki udziału w postępowaniu dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie.2) posiadania przez Wykonawcę uprawnień do wykonywania działalności związanej z obrotem paliwami ciekłymi:Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał aktualną koncesję Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki na obrót paliwami ciekłymi zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10.04.1997 r. Prawo energetyczne (tekst jednolity - Dz.U. z 2020 r. poz. 833 ze zm. ).3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie.4) zdolności technicznej lub zawodowej: Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał/dysponował stacjami paliw, które:-spełniają warunki określone w rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 21 listopada 2005 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać bazy i stacje paliw płynnych, rurociągi przesyłowe dalekosiężne służące do transportu ropy naftowej i produktów naftowych i ich usytuowanie ( tekst jednolity - Dz. U. z 2014r. poz. 1853 ze zm.) - umożliwiają tankowanie benzyny bezołowiowej 95 przy użyciu elektronicznych kart paliwowych. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał/dysponował minimum - jedną stację paliw w granicach miasta Warszawy, - po jednej stacji paliw w granicach miast: Błonie, Nowy Dwór Mazowiecki, Piaseczno, Wołomin, Żyrardów, Sochaczew, Pułtusk, Żuromin, Płońsk, Mława, Gostynin, Sierpc, Wyszogród, Maków Mazowiecki, Myszyniec, Ostrów Mazowiecka, Przasnysz, Wyszków, Garwolin, Łosice, Mińsk Mazowiecki, Sokołów Podlaski, Węgrów, Białobrzegi, Grójec, Kozienice, Lipsko, Przysucha, Zwoleń lub w odległości maksymalnie 15 km od nich, - jedną stację paliw w każdym mieście wojewódzkim w Polsce. Zamawiający oceni spełnienie przez Wykonawcę niniejszego warunku na podstawie Wykazu stacji paliw, który Wykonawca sporządzi według wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SWZ lub według wzoru własnego pod warunkiem, że we wzorze Wykonawcy zawarte zostaną wszystkie dane wymagane przez Zamawiającego.2. W przypadku, gdy w niniejszym postępowaniu złożone zostaną odrębne oferty przez Wykonawców należących do tej samej grupy kapitałowej Zamawiający zbada czy złożone oferty nie zakłócają konkurencji.3. INFORMACJA DLA WYKONAWCÓW WSPÓLNIE UBIEGAJĄCYCH SIĘ O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. 2) Wykonawcy składający ofertę wspólną ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia.3) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.4) Wszelka korespondencja prowadzona będzie przez Zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem.5) Dla Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Zamawiający stawia następujące wymagania: a) Wykonawca/każdy spośród wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu z postępowania,b) warunek, o których mowa w pkt 1 ppkt 2-4 zostanie spełniony jeżeli przynajmniej jeden z Wykonawców spełni wymagania Zamawiającego.6) W przypadku, gdy oferta złożona przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie uznana przez Zamawiającego za najkorzystniejszą Zamawiający zażąda przed zawarciem umowy o przedmiotowe zamówienie kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.7) Do Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie publiczne stosuje się przepisy dotyczące Wykonawców.4. INFORMACJA DLA WYKONAWCÓW POLEGAJĄCYCH NA ZASOBACH INNYCH PODMIOTÓW NA ZASADACH OKREŚLONYCH W ART.118 USTAWY PZP1) Wykonawca, w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 1 ppkt 1-3 SWZ w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do zamówienia, lub jego części, może polegać na zdolnościach technicznych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.2) Zamawiający wyjaśnia, że "stosowna sytuacja" o której mowa wyżej wystąpi wyłącznie w przypadku kiedy :a) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów udowodni Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności składając wraz z ofertą zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, wg wzoru określonego w Załączniku nr 5 do SWZ; b) Zamawiający oceni, czy udostępniane Wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w Rozdziale XV niniejszej SWZ.2) Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów finansowych lub ekonomicznych, odpowiada solidarnie z Wykonawcą za szkodę poniesioną przez Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy.3) Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe, sytuacja ekonomiczna lub finansowa podmiotu udostępniającego zasoby nie potwierdzają spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, Zamawiający zażąda, aby Wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami albo wykazał, że samodzielnie spełnia warunki udziału w postępowaniu.4) Po upływie terminu składania ofert Wykonawca nie może powoływać się na zdolności lub sytuację podmiotów udostępniających zasoby, jeżeli na etapie składania ofert nie polegał on w danym zakresie na zdolnościach lub sytuacji tych podmiotów. Warunki udziału w postępowaniu opisane zostały w Rozdziale XVI SWZ.5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Nie dotyczy
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień ich złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych:1) na potwierdzenie spełnienia warunku posiadania przez Wykonawcę uprawnień do wykonywania działalności związanej z obrotem paliwami ciekłymi-aktualną koncesję Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki na obrót paliwami ciekłymi zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10.04.1997 r. Prawo energetyczne (tekst jednolity- Dz.U. z 2020 r. poz. 833 ze zm.).2) na potwierdzenie spełnienia warunku dotyczącego zdolności technicznej:-Wykaz stacji paliw, o którym mowa w Rozdziale XVI pkt 1 ppkt 4).Wskazane środki dowodowe Wykonawca składa w Systemie w formie elektronicznej (tj. opatrzonej podpisem kwalifikowanym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.W przypadku gdy podmiotowe środki dowodowe zostały wystawione przez upoważnione podmioty jako dokument w postaci papierowej, Wykonawca przekazuje odwzorowanie cyfrowe tego dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem, poświadczając zgodność cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej.UWAGA dla Wykonawców!- W przypadku, gdy Wykonawca w oświadczeniu złożonym na podstawie art. 125 ust.1 wskaże dane umożliwiające Zamawiającemu uzyskanie dostępu do środków podmiotowych za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów Publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, Zamawiający odstąpi od wezwania do złożenia dokumentów.- W przypadku wskazania przez Wykonawcę dokumentów wymienionych w pkt 1, które znajdują się w posiadaniu Zamawiającego, w szczególności dokumentów przechowywanych przez Zamawiającego zgodnie z art. 78 ust.1 ustawy Pzp, Zamawiający skorzysta z posiadanych dokumentów pod warunkiem, że Wykonawca wskaże te środki oraz potwierdzi ich prawidłowość i aktualność.2. Jeżeli Zamawiający uzna, że złożone podmiotowe środki dowodowe nie są aktualne, Zamawiający może w każdym czasie wezwać Wykonawcę lub Wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień złożenia.3. Wykaz podmiotowych środków dowodowych określony został w Rozdziale XVII SWZ.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Nie dotyczy5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1.Do przygotowania oferty Wykonawca wykorzysta Formularz oferty, którego wzór stanowi Załącznik nr 1 do SWZ.2.Wraz z ofertą Wykonawca zobowiązany jest złożyć:1)oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania według wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SWZ . 2)oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu według wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SWZ. Oświadczenia wymienione powyżej złożone muszą być w następujący sposób:¬- Wykonawca składa oświadczenia w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym;- ¬Wykonawca/każdy spośród wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia sporządza oświadczenia w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegający się o zamówienie w tym przypadku potwierdza brak podstaw wykluczenia Wykonawcy oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu;¬- podmiot trzeci, na którego potencjał powołuje się Wykonawca (jeśli dotyczy) sporządza oświadczenia we własnym imieniu w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W takim przypadku oświadczenia potwierdzają brak podstaw do wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby.3)Zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji zasobów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu ( jeśli Wykonawca się powołuje) wg wzoru określonego w Załączniku nr 5 do SWZ; Zobowiązanie podmiotu trzeciego musi być sporządzone przez ten podmiot w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.4)Pełnomocnictwo/-wa - w przypadku, gdy ofertę podpisuje(ą) osoba(y) inna(e) niż wymieniona(e) w odpisie z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej lub innym dokumencie wskazującym sposób reprezentacji Wykonawcy. Pełnomocnictwo wystawione (w oryginale) jako dokument elektroniczny przez upoważnione podmioty (inne niż Wykonawca), Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu ten dokument. W przypadku, gdy pełnomocnictwo wystawione zostało przez upoważnione podmioty jako dokument w postaci papierowej opatrzone własnoręcznym podpisem, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu opatrzone przez mocodawcę kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, poświadczając zgodność cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej. Potwierdzenia zgodności odwzorowania cyfrowego własnym podpisem: kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym zawsze może dokonać notariusz stosownie do art. 97 § 2 ustawy z dnia 14 lutego 1991r.-Prawo o notariacie. Elektroniczna kopia pełnomocnictwa nie może być uwierzytelniona przez upełnomocnionego. Załączone pełnomocnictwo powinno zawierać co najmniej informację, o tym: - kto go udziela,- wskazanie osoby będącej pełnomocnikiem, - zakres umocowania pełnomocnika. Jeżeli dalsze pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego będzie udzielone przez pełnomocnika Wykonawcy, należy załączyć (forma jak wyżej) również dalsze pełnomocnictwo.3.Zamawiający zaleca, aby informacje zastrzeżone, jako tajemnica przedsiębiorstwa były przez Wykonawcę złożone w oddzielnym pliku i oznaczone: „TAJEMNICA PRZEDSIĘBIORSTWA”.SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Zamawiający dopuszcza możliwość wspólnego ubiegania o przedmiotowe zamówienie. 1. Wykonawcy składający ofertę wspólną ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia.2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Udzielone pełnomocnictwo powinno być sporządzone w sposób opisany w sekcji V (5.11) niniejszego Ogłoszenia o zmówieniu.3. Wszelka korespondencja prowadzona będzie przez Zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem.4. Dla Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Zamawiający stawia następujące wymagania: a) Wykonawca/każdy spośród wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu z postępowania, Na potwierdzenie niniejszego warunku każdy spośród wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia musi złożyć wraz z ofertą oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania według wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SWZ. Oświadczenie musi być złożone w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. b) przynajmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegający się o zamówienie musi spełnić wymagania Zamawiającego dotyczące warunków udziału w postępowaniu, tj. dotyczących uprawnień do wykonywania działalności związanej z obrotem paliwami ciekłymi, zdolności technicznej, o których mowa w sekcji 5.7 niniejszego Ogłoszenia o zamówieniu. Na potwierdzenie niniejszego warunku każdy spośród Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia musi złożyć wraz z ofertą oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu- według wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SWZ. Oświadczenie musi być złożone w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. 8) W przypadku, gdy oferta złożona przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie uznana przez Zamawiającego za najkorzystniejszą Zamawiający zażąda przed zawarciem umowy o przedmiotowe zamówienie kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.9) Do Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie publiczne stosuje się przepisy dotyczące Wykonawców.6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Wzór umowy stanowi Załącznik nr 6 do SWZ. Zamawiający wymaga od Wykonawcy, aby zawarł z nim umowę w sprawie udzielenia zamówienia publicznego na zawartych w niej warunkach. Złożenie oferty jest jednoznaczne z akceptacją przez Wykonawcę projektowanych postanowień umowy.2. Zgodnie z art. 436 pkt 4 ppkt b ustawy Pzp Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonania zmiany zawartej umowy w przypadku ustawowej zmiany: a) stawki podatku od towarów i usług (VAT) oraz podatku akcyzowego w okresie realizacji zamówienia- Wykonawca ma prawo naliczania wynagrodzenia brutto z zastosowaniem stawki obowiązującej w dacie wystawiania faktury, Warunki wprowadzenia powyższych zmian do umowy określone zostały we wzorze umowy, o którym mowa w pkt 1.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-09-20 11:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośred. własnego konta założonego w Systemie (https://ezamowienia.krus.gov.pl/krus_warszawa), o którym mowa w Rozdziale VIII SWZ. Wykonawca do upływu terminu do składania ofert może wycofać złożoną ofertę, złożyć nową lub zrezygnować z udziału w postępowaniu. Sposób złożenia oferty opisany został w Instrukcji (https://ezamowienia.krus.gov.pl/krus_warszawa/elearning).
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-09-20 11:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-10-19
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Przeprowadzenie badania jakościowego dotyczącego poznania barier i powodów nieprzychodzenia do Centrum Nauki Kopernik przez seniorów oraz przez osoby dorosłe, które mieszkają bez dzieci.
- Dostawa oprogramowania antywirusowego klasy EDR/XDR
- KZP/17/2024 Dostawa systemu do bezprzewodowej akwizycji powierzchniowej EEG
- "Dostawa (leasing) samochodów na potrzeby operowania siecią "Internet dla Mazowsza"
- Zakup wsparcia technicznego producenta oraz Wykonawcy dla posiadanego przez Centrum Projektów Polska Cyfrowa oprogramowania ManageEngine Endpoint Central
- DOSTAWA LASERÓW ŚWIATŁOWODOWYCH DO SKANERA LASEROWEGO
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Bezgotówkowy zakup paliw płynnych do pojazdów i sprzętu mechanicznego eksploatowanego w Komendzie Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Grudziądzu"
- Sukcesywny zakup benzyny bezołowiowej Pb95 oraz oleju napędowego ON do pojazdów i sprzętu będącego na wyposażeniu Zarządu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej, w roku 2025
- Dostawa paliwa w 2025 roku do pojazdów i maszyn będących w dyspozycji Urzędu Gminy Kolno
- Dostawa paliwa dla Gminy Kluczbork na okres od stycznia do czerwca 2025 roku
- Bieżącą dostawę benzyny bezołowiowej Pb 95 i oleju napędowego dla potrzeb środków transportowych Powiatowego Zarządu Dróg w Mławie
- Dostawa paliw płynnych do pojazdów służbowych i sprzętu drogowego Powiatowego Zarządu Dróg w Białymstoku, z podziałem na 3 części
więcej: Benzyna bezołowiowa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.