eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SłubiceWYKONANIE CHODNIKA W CIĄGU DROGI POWIATOWEJ NR 1252F W MIEJSCOWOŚCI KUNICE



Ogłoszenie z dnia 2022-05-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
WYKONANIE CHODNIKA W CIĄGU DROGI POWIATOWEJ NR 1252F W MIEJSCOWOŚCI KUNICE

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W SŁUBICACH

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 210467273

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Świecko 37, Budynek Nr 5

1.5.2.) Miejscowość: Słubice

1.5.3.) Kod pocztowy: 69-100

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zdp@powiatslubicki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zdp.bip.powiatslubicki.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zdp.bip.powiatslubicki.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Letnie i zimowe utrzymanie dróg

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

WYKONANIE CHODNIKA W CIĄGU DROGI POWIATOWEJ NR 1252F W MIEJSCOWOŚCI KUNICE

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8274aebe-c5ff-11ec-aa46-6a814e8de928

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00175323

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00032297/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Budowa chodnika w m. Kunice

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00136913/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ST.2720.1.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 211375,48 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie chodnika w ciągu drogi powiatowej Nr 1252F w miejscowości Kunice (zlokalizowanej na, dz. ewid. nr 113, obr. KUNICE).
2. Zakres robót objęty niniejszym zamówieniem (wykonanie chodników i zjazdów) polega
m. in. na:
1) wykonaniu robót ziemnych,
2) wykonanie warstwy odsączającej,
3) ułożeniu krawężników betonowych,
4) wykonaniu podbudowy,
5) ułożeniu nawierzchni z kostki betonowej,
6) mechaniczne malowanie linii,
7) wykonaniu oznakowania pionowego.

W ramach robót budowlanych Wykonawca:
a) wykona roboty budowlane i dostarczy materiały i urządzenia niezbędne do wykonania robót,
b) będzie uczestniczyć w czynnościach odbiorowych inwestycji,
c) przygotuje obiekt do eksploatacji - roboty porządkowe,
d) zapewni obsługę geodezyjną inwestycji w tym dokona inwentaryzacji geodezyjnej,
e) przygotuje kompletne materiały wymagane prawem budowlanym w zakresie art. 57 ustawy Prawo budowlane,
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku Nr 4 do SWZ na który
to składają się następujące dokumenty:
1) Projekt zagospodarowania terenu z częścią rysunkową i projektem wykonawczym,
2) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (STWIOR),
3) Przedmiary robót,
- zwane także dalej dokumentacją projektową.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający (Zarząd Dróg Powiatowych w Słubicach) na podstawie art. 260 ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity - Dz. U. z 2021 r., poz. 1129 z późn. zm.) informuje, że w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego pn.: WYKONANIE CHODNIKA W CIĄGU DROGI POWIATOWEJ NR 1252F W MIEJSCOWOŚCI KUNICE, zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 3 ww. ustawy, ponieważ cena najkorzystniejszej oferty (jedynej oferty niepodlegającej odrzuceniu z postępowania) przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
W wyniku przeprowadzonego postępowania o udzielenie ww. zamówienia publicznego złożone zostały dwie następujące oferty:

Oferta Nr 1 – została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 3 w związku z art. 63 ust. 2
ww. ustawy
H&D Robert Zamara
ul. Wojska Polskiego 131 69-100 Słubice
cena – 244 647,00 zł brutto
okres gwarancji na wykonane roboty budowlane oraz dostarczone materiały i urządzenia – 36 miesięcy

Oferta Nr 2
Eurokop Invest Sp. z o. o.
ul. Żurawia 12 69-100 Słubice
cena – 350 405,59 zł brutto
okres gwarancji na wykonane roboty budowlane oraz dostarczone materiały i urządzenia – 36 miesięcy

Zamawiający, zgodnie z art. 255 pkt 3 ww. ustawy, unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę w wysokości 260 000,00 zł brutto.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 350405,59 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 350405,59 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.