Ogłoszenie z dnia 2022-05-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Wykonanie usługi konserwacji oświetlenia dróg i miejsc publicznych na terenie Gminy Gubin, na urządzeniach pozostających we władaniu Enea Oświetlenie
sp. Z o.o. oraz Gminy Gubin”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Gubin
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970770250
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Obrońców Pokoju 20
1.5.2.) Miejscowość: Gubin
1.5.3.) Kod pocztowy: 66-620
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski
1.5.7.) Numer telefonu: 68 48 359 16 40
1.5.8.) Numer faksu: 683594546
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@gminagubin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gminagubin.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Wykonanie usługi konserwacji oświetlenia dróg i miejsc publicznych na terenie Gminy Gubin, na urządzeniach pozostających we władaniu Enea Oświetleniesp. Z o.o. oraz Gminy Gubin”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-43d210cf-cc6b-11ec-b879-9a86e5ac3946
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00175403
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00027567/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 „Wykonanie usługi konserwacji oświetlenia dróg i miejsc publicznych na terenie Gminy Gubin, na urządzeniach pozostających we władaniu Enea Oświetlenie sp. Z o.o. oraz Gminy Gubin”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00146419/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Uzasadnienie prawne Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności:1) dostawy, usługi lub roboty budowlane mogą być świadczone tylko przez jednego wykonawcę z przyczyn: a) technicznych o obiektywnym charakterze, b) związanych z ochroną praw wyłącznych wynikających z odrębnych przepisów - jeżeli nie istnieje rozsądne rozwiązanie alternatywne lub rozwiązanie zastępcze, a brak konkurencji nie jest wynikiem celowego zawężania parametrów zamówienia. Uzasadnienie faktyczne Zamawiający nie otrzymał zgody na wejście na majątek oświetleniowy Spółki innych podmiotów niż wskazane przez Enea Oświetlenie sp. z o.o.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GK.271.9.2022.DK
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Wykonawca wykonywać będzie czynności i prace obligatoryjne objęte częścią ryczałtową wynagrodzenia, zapewniając nakazany prawem poziom administracyjnej obsługi majątku, prowadząc wymaganą dokumentację dla całości przedmiotu umowy oraz rozliczając wszelkie zobowiązania publiczno-prawne i podatkowe dotyczące sieci oświetleniowej należącej do ENEA Oświetlenie sp. z o.o.
2. Zlecane prace doraźne będą wykonywane przez Wykonawcę z należytą starannością, z zachowaniem następujących terminów:
usuwanie awarii w sieci oświetleniowej – (licząc od momentu zgłoszenia)
- w linii kablowej - do 7 dni roboczych,
- w linii napowietrznej - do 4 dni roboczych,
- wymiana przepalonych źródeł światła - do 4 dni roboczych,
interwencje w przypadku oświetlenia załączonego w ciągu dnia załatwiane będą w czasie do 5 godzin.
3. W zakresie prac nie objętych częścią ryczałtową wynagrodzenia, Zamawiający będzie przekazywał Wykonawcy doraźne zlecenia, określając w nich zakres prac.
4. Wykonawca jest upoważniony do podjęcia czynności bez zlecenia doraźnego Zamawiającego – lecz na jego rachunek, w przypadku stwierdzenia bezpośredniego zagrożenia dla zdrowia i życia ludzkiego lub zwierząt oraz zagrożenia pożarowego. O wykonaniu tych czynności Wykonawca powiadamia Zamawiającego w terminie 24 godz. licząc od momentu wystąpienia okoliczności. Powiadomienie powinno zawierać uzasadnienie i szczegółową kalkulację kosztów.
5. Zamawiający wyznaczy upoważnione osoby do zgłaszania usterek i awarii
w urządzeniach oświetlenia drogowego i prześle ich listę do Wykonawcy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50000000-5 - Usługi naprawcze i konserwacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 237443,38 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 237443,38 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 237443,38 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ENEA Oświetlenie sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9260008977
7.3.3) Ulica: Ku Słońcu 34
7.3.4) Miejscowość: Szczecin
7.3.5) Kod pocztowy: 71-080
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Prace eksploatacyjne
Firma Instalatorstwo Elektryczne Henryk Okupski
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 237443,38 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI Z GUBINA
- Świadczenie usług opiekuńczych u Klientów Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Gubinie w miejscu ich zamieszkania w okresie od 1 stycznia 2025 r. do 31 grudnia 2025 r.
- Sukcesywna dostawa trumien drewnianych, krzyży, ram nagrobnych dla potrzeb Przedsiębiorstwa Usług Miejskich Sp. z o.o. w Gubinie
- Pełnienie pełnego nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn.: "Przebudowa dróg gminnych w miejscowości Gębice"
więcej: przetargi w Gubinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie przeglądów stanu technicznego instalacji oraz urządzeń zainstalowanych w budynkach i obiektach budowlanych administrowanych przez Rejony i Oddział GDDKiA w Rzeszowie z podziałem na 4 części
- Konserwacja, drobne naprawy i prace remontowe w ramach bieżącego utrzymania budynków zarządzanych przez TTBS Sp. z o.o. oraz sprawowanie pogotowia w zakresie usuwania awarii w 2025 roku
- Obsługa i konserwacja sprzętu i systemów ppoż. w zakresie gaśnic i hydrantów, systemów SAP, klap dymnych, oświetlenia bezpieczeństwa, systemów DSO w obiektach Uniwersytetu Szczecińskiego.
- Kompleksowe utrzymanie obiektów rekreacyjno-sportowych oraz wybiegów dla psów zlokalizowanych w Bydgoszczy na terenach gminnych
- Usługi przeglądów, konserwacji i napraw urządzeń i instalacji wentylacyjno-klimatyzacyjnych w budynkach UMCS w Lublinie
- Obsługa konserwacyjna w zakresie urządzeń zlokalizowanych na terenie Zespołu Miejskich Hal Targowych w Gdyni.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.