eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź"Modernizacja budynku nr 2 Zespołu Szkół nr 2 w Koluszkach - dochodzenie do standardów obowiązujących Specjalny Ośrodek Szkolno - Wychowawczy w Koluszkach" - etap I



Ogłoszenie z dnia 2023-04-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Modernizacja budynku nr 2 Zespołu Szkół nr 2 w Koluszkach – dochodzenie do standardów obowiązujących
Specjalny Ośrodek Szkolno – Wychowawczy w Koluszkach” – etap I

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT ŁÓDZKI WSCHODNI

1.3.) Oddział zamawiającego: Powiat Łódzki Wschodni

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 472057649

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Henryka Sienkiewicza 3

1.5.2.) Miejscowość: Łódź

1.5.3.) Kod pocztowy: 90-113

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź

1.5.7.) Numer telefonu: 42 633 71 91

1.5.8.) Numer faksu: 42 632 93 11

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@lodzkiwschodni.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.lodzkiwschodni.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c262a87a-b80b-11ed-9236-36fed59ea7dd

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Modernizacja budynku nr 2 Zespołu Szkół nr 2 w Koluszkach – dochodzenie do standardów obowiązujących
Specjalny Ośrodek Szkolno – Wychowawczy w Koluszkach” – etap I

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c262a87a-b80b-11ed-9236-36fed59ea7dd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00175428

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00044575/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.8 "Modernizacja budynku nr 2 Zespołu Szkół nr 2 w Koluszkach-dochodzenie do standardów obowiązujących Specjalny Ośrodek Szkolno - Wychowawczy w Koluszkach "- etap I

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00116335

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IRiD.272.1.4.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa budynku nr 2 Zespołu Szkół nr 2 w Koluszkach przy ul. Budowlanych 8 w zakresie doprowadzenia budynku do standardów obowiązujących Specjalny Ośrodek Szkolno - Wychowawczy w Koluszkach (z dostosowaniem do warunków ochrony przeciwpożarowej) oraz modernizacja instalacji elektrycznych w budynku, w zakresie etapu I obejmującego wykonanie robót budowlanych w obrębie II i I piętra, klatek schodowych KS2 i KS3 z wiatrołapem oraz wiatrołapu przy rozdzielni głównej, w ramach zadania pn. „Modernizacja budynku nr 2 Zespołu Szkół nr 2 w Koluszkach - dochodzenie do standardów obowiązujących Specjalny Ośrodek Szkolno - Wychowawczy w Koluszkach” - etap I.
Szczegółowy zakres robót objętych realizacją w ramach etapu I został przedstawiony na rysunkach podziału inwestycji na etap I i etap II (zał. nr 13 do SWZ).

Realizacja zadania objęta jest wnioskiem o dofinansowanie ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych w ramach obszaru B „Programu wyrównywania różnic między regionami III”.

2. Opis stanu istniejącego.
Istniejący budynek posiada trzy kondygnacje nadziemne i jest częściowo podpiwniczony. Wzniesiony w latach 70 XX w. został poddany kompleksowej termomodernizacji w 2013 r. Obiekt wykonano w konstrukcji tradycyjnej murowanej ze stropami i stropodachem w konstrukcji żelbetowej prefabrykowanej. Ściany zewnętrzne i wewnętrzne murowane. Stropy, schody i stropodach żelbetowe. Budynek połączony jest łącznikiem murowanym ze stropodachem żelbetowym z budynkiem szkoły. Łącznik oraz budynek szkoły nie są objęte przedmiotem opracowania.
Budynek stanowi część kompleksu szkolnego stanowiącego zabudowę działki nr 167/2, obręb 5, położonej w Koluszkach. Od strony północnej w najbliższej odległości na działce inwestora znajduje się śmietnik w odległości ok. 16,2 m i garaż stalowy obudowany blachą w odległości ok. 21,7 m. Dalej znajduje się boisko szkolne. Od strony południowej budynku przebiega ulica Budowlanych, a za nią w odległości ponad 35 m znajduje się budynek ZL. Od strony wschodniej na działce sąsiedniej w odległości ok. 21 m znajduje się budynek przedszkola. Od strony zachodniej budynek połączony łącznikiem ze szkołą. Szkoła znajduje się w odległości ok. 16,8 m.
Działka uzbrojona jest w instalację wodociągową, elektryczną, kanalizacyjną i centralnego ogrzewania z miejskiej sieci ciepłowniczej. Działka jest ogrodzona. Wejścia do budynku znajdują się w elewacji południowej, północnej, wschodniej i zachodniej. Wyjścia z budynku połączone są z drogą pożarową utwardzonymi dojściami o szerokości min. 1,5 m i długości do 30 m. Drogą pożarową dla budynku jest ulica Budowlanych i droga wewnętrzna na terenie działki inwestora ze zjazdem z ulicy Budowlanych. Szerokość drogi wynosi min. 4 m, nośność min. 100 kN, nachylenie podłużne do 5%. Na końcu drogi znajduje się łopatka do zawrócenia - cofanie na długości 15 m. Wjazd na działkę ma szerokość min. 3,6 m. Istniejące zagospodarowanie terenu nie wymaga modernizacji i nie jest objęte przedmiotem zamówienia.
Podstawowe dane techniczne budynku poddanego modernizacji:
• Powierzchnia użytkowa - 2413 m2,
• Powierzchnia wewnętrzna - 2463,8 m2,
• Kubatura budynku - 6898 m3,
• Wysokość budynku do górnej powierzchni dachu - ok. 11 m,
• Ilość kondygnacji nadziemnych - 3,
• Ilość kondygnacji podziemnych - 1.
3. Opis stanu projektowanego.
Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje:
1) Dokonanie podziału budynku na 6 stref pożarowych,
2) Zabezpieczenie schodów do piwnicy przed omyłkowym zejściem do piwnicy,
3) Oddzielenie pożarowe klatek schodowych KS1, KS2 i KS3,
4) Wyposażenie klatek schodowych KS2 i KS3 w instalację oddymiającą,
5) Podzielenie korytarzy budynku na odcinki do 50m przegrodami z drzwiami dymoszczelnymi,
6) Wymianę drzwi w obrębie komunikacji z uwzględnieniem drzwi zawężających po otwarciu korytarze i drzwi w odporności ogniowej,
7) Wymianę ścianek drewnianych i przeszkleń na ścianki NRO w klasie EI30,
8) Wymianę ścian drewnianych stanowiących obudowy korytarzy na ścianki trudno zapalne i NRO,
9) Wyposażenie budynku w gaśnice i oznakowanie dróg ewakuacyjnych,
10) Dostosowanie instalacji hydrantów wewnętrznych do obecnego podziału budynku,
11) Wykonanie oświetlenia awaryjnego ewakuacyjnego i podświetlanych znaków ewakuacyjnych i wyposażenie budynku w przeciwpożarowy wyłącznik prądu,
12) Wprowadzenie kontroli dostępu,
13) Modernizację instalacji elektrycznych w budynku obejmującą:
- instalacje oświetlenia podstawowego,
- instalacje gniazd wtyczkowych,
- rozdzielnicę główną i tablice rozdzielcze piętrowe,
- zasilanie urządzeń,
- instalacje połączeń wyrównawczych,
- instalacje ochrony przeciwporażeniowej,
- demontaż istniejących instalacji elektrycznych.
14) Prace wykończeniowe: malowanie korytarzy i klatek schodowych,
w zakresie etapu I obejmującego wykonanie robót budowlanych w obrębie II i I piętra, klatek schodowych KS2 i KS3 z wiatrołapem oraz wiatrołapu przy rozdzielni głównej.
3. Opis stanu projektowanego.
Całościowy zakres rzeczowy inwestycji (etap I + etap II) obejmuje:
1) Dokonanie podziału budynku na 6 stref pożarowych,
2) Zabezpieczenie schodów do piwnicy przed omyłkowym zejściem do piwnicy,
3) Oddzielenie pożarowe klatek schodowych KS1, KS2 i KS3,
4) Wyposażenie klatek schodowych KS2 i KS3 w instalację oddymiającą,
5) Podzielenie korytarzy budynku na odcinki do 50m przegrodami z drzwiami dymoszczelnymi,
6) Wymianę drzwi w obrębie komunikacji z uwzględnieniem drzwi zawężających po otwarciu korytarze i drzwi w odporności ogniowej,
7) Wymianę ścianek drewnianych i przeszkleń na ścianki NRO w klasie EI30,
8) Wymianę ścian drewnianych stanowiących obudowy korytarzy na ścianki trudno zapalne i NRO,
9) Wyposażenie budynku w gaśnice i oznakowanie dróg ewakuacyjnych,
10) Dostosowanie instalacji hydrantów wewnętrznych do obecnego podziału budynku,
11) Wykonanie oświetlenia awaryjnego ewakuacyjnego i podświetlanych znaków ewakuacyjnych i wyposażenie budynku w przeciwpożarowy wyłącznik prądu,
12) Wprowadzenie kontroli dostępu,
13) Modernizację instalacji elektrycznych w budynku obejmującą:
- instalacje oświetlenia podstawowego,
- instalacje gniazd wtyczkowych,
- rozdzielnicę główną i tablice rozdzielcze piętrowe,
- zasilanie urządzeń,
- instalacje połączeń wyrównawczych,
- instalacje ochrony przeciwporażeniowej,
- demontaż istniejących instalacji elektrycznych.
14) Prace wykończeniowe: malowanie korytarzy i klatek schodowych.

Inwestycja podzielona jest na dwa etapy. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest realizacja etapu I obejmującego wykonanie robót budowlanych w obrębie II i I piętra, klatek schodowych KS2 i KS3 z wiatrołapem oraz wiatrołapu przy rozdzielni głównej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie

45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45113000-2 - Roboty na placu budowy

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45315600-4 - Instalacje niskiego napięcia

45314310-7 - Układanie kabli

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 650000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1049238,45 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 650000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Polva Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7312071077

7.3.3) Ulica: Karniszewicka

7.3.4) Miejscowość: Pabianice

7.3.5) Kod pocztowy: 95-200

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 650000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 150 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.