Ogłoszenie z dnia 2023-04-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00110188/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-02-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Świadczenie usług w zakresie trenerów profilaktyki uniwersalnej, selektywnej oraz wskazującej w ramach projektu: „Środowiskowe Centrum Zdrowia Psychicznego dla dzieci i młodzieży".
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Zdrowia Dziecka i Rodziny im. Jana Pawła II w Sosnowcu Sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276240724
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Gabrieli Zapolskiej 3
1.5.2.) Miejscowość: Sosnowiec
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-218
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dap@czdir.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://centrum-pediatrii.com.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Świadczenie usług w zakresie trenerów profilaktyki uniwersalnej, selektywnej oraz wskazującej w ramach projektu: „Środowiskowe Centrum Zdrowia Psychicznego dla dzieci i młodzieży".2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-caf1db71-b429-11ed-b8d9-2a18c1f2976f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00175455
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00027083/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 „Świadczenie usług w zakresie trenerów profilaktyki uniwersalnej, selektywnej oraz wskazującej w ramach projektu: „Środowiskowe Centrum Zdrowia Psychicznego dla dzieci i młodzieży"
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt realizowany będzie w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, Oś Priorytetowa: Innowacje społeczne i współpraca ponadnarodowa, Działanie: 4.1 Innowacje społeczne.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00110188
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PZ/3/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 149202,39 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 1 – Trener profilaktyki uniwersalnej zdrowia psychicznego - prowadzenie warsztatów dla specjalistów w ramach projektu: „Środowiskowe Centrum Zdrowia Psychicznego dla dzieci i młodzieży: systemowe wsparcie dla mieszkańców Będzina, Dąbrowy Górniczej, Mysłowic i Sosnowca” – łączna ilość: średniomiesięcznie 13 godzin, 130 godzin łącznie od dnia zawarcia umowy do 31.12.2023r.4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80561000-4 - Usługi szkolenia w dziedzinie zdrowia
4.5.5.) Wartość części: 23833,63 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 2 – Trener profilaktyki uniwersalnej zdrowia psychicznego dzieci i młodzieży w klasach VI-VIII Szkoły Podstawowej w ramach projektu: „Środowiskowe Centrum Zdrowia Psychicznego dla dzieci i młodzieży: systemowe wsparcie dla mieszkańców Będzina, Dąbrowy Górniczej, Mysłowic i Sosnowca” – łączna ilość: średniomiesięcznie 65 godzin, 517 godzin od dnia zawarcia umowy do 31.12.2023r.,4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80561000-4 - Usługi szkolenia w dziedzinie zdrowia
4.5.5.) Wartość części: 94784,511 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 3 – Trener profilaktyki uniwersalnej zdrowia psychicznego - prowadzenie warsztatów dla rodziców oraz rad pedagogicznych w ramach projektu: „Środowiskowe Centrum Zdrowia Psychicznego dla dzieci i młodzieży: systemowe wsparcie dla mieszkańców Będzina, Dąbrowy Górniczej, Mysłowic i Sosnowca” – łączna ilość: średniomiesięcznie 2,5 godziny, 18 godzin od dnia zawarcia umowy do 31.12.2023r4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80561000-4 - Usługi szkolenia w dziedzinie zdrowia
4.5.5.) Wartość części: 3300,04 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 4 – Trener profilaktyki selektywnej zdrowia psychicznego - prowadzenie warsztatów metodą peer support dla rad pedagogicznych Szkół Ponadpodstawowych w ramach projektu: „Środowiskowe Centrum Zdrowia Psychicznego dla dzieci i młodzieży: systemowe wsparcie dla mieszkańców Będzina, Dąbrowy Górniczej, Mysłowic i Sosnowca” – łączna ilość: średniomiesięcznie 1,5 godziny, 10 godzin od dnia zawarcia umowy do 31.12.2023r.4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80561000-4 - Usługi szkolenia w dziedzinie zdrowia
4.5.5.) Wartość części: 1833,36 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 5– Trener profilaktyki selektywnej zdrowia psychicznego dzieci i młodzieży - prowadzenie warsztatów dla uczniów metodą peer suport w Szkołach Ponadpodstawowych w ramach projektu: „Środowiskowe Centrum Zdrowia Psychicznego dla dzieci i młodzieży: systemowe wsparcie dla mieszkańców Będzina, Dąbrowy Górniczej, Mysłowic i Sosnowca” – łączna ilość: średniomiesięcznie 32 godziny, 256 godzin os dnia zawarcia umowy do 31.12.2023r.4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80561000-4 - Usługi szkolenia w dziedzinie zdrowia
4.5.5.) Wartość części: 46933,91 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 6 – Trener profilaktyki selektywnej zdrowia psychicznego dzieci i młodzieży - prowadzenie warsztatów dla nauczycieli i opiekunów grup peer suport w Szkołach Ponadpodstawowych w ramach projektu: „Środowiskowe Centrum Zdrowia Psychicznego dla dzieci i młodzieży: systemowe wsparcie dla mieszkańców Będzina, Dąbrowy Górniczej, Mysłowic i Sosnowca” – łączna ilość: średniomiesięcznie 3,5 godziny, 30 godzin od dnia zawarcia umowy do 31.12.2023r.4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80561000-4 - Usługi szkolenia w dziedzinie zdrowia
4.5.5.) Wartość części: 5500,07 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 7– Trener profilaktyki wskazującej zdrowia psychicznego dzieci i młodzieży - prowadzenie warsztatów dla uczniów w Szkołach Ponadpodstawowych w ramach projektu: „Środowiskowe Centrum Zdrowia Psychicznego dla dzieci i młodzieży: systemowe wsparcie dla mieszkańców Będzina, Dąbrowy Górniczej, Mysłowic i Sosnowca” – łączna ilość: średniomiesięcznie 5 godzin, 40 godzin od dnia zawarcia umowy do 31.12.2023r.4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80561000-4 - Usługi szkolenia w dziedzinie zdrowia
4.5.5.) Wartość części: 7333,42 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 96,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 180,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 180,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wioletta Kluczniok
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: -----
7.3.3) Ulica: Graniczna 7b
7.3.4) Miejscowość: Orzesze
7.3.5) Kod pocztowy: 43-180
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11700,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 96,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 220,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 180,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wioletta Kluczniok
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: ---
7.3.3) Ulica: Graniczna 7b
7.3.4) Miejscowość: Orzesze
7.3.5) Kod pocztowy: 43-180
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 46440,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-31Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 96,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 250,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 180,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wioletta Kluczniok
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: ---
7.3.3) Ulica: Graniczna 7b
7.3.4) Miejscowość: Orzesze
7.3.5) Kod pocztowy: 43-180
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1620,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-31Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 96,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 180,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 180,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wioletta Kluczniok
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: ---
7.3.3) Ulica: Graniczna 7B
7.3.4) Miejscowość: Orzesze
7.3.5) Kod pocztowy: 43-180
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 900,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-31Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 96,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 180,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 180,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wioletta Kluczniok
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: ---
7.3.3) Ulica: Graniczna 7b
7.3.4) Miejscowość: Orzesze
7.3.5) Kod pocztowy: 43-180
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 23040,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-31Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 96,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 180,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 180,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wioletta Kluczniok
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: ---
7.3.3) Ulica: Graniczna 7b
7.3.4) Miejscowość: Orzesze
7.3.5) Kod pocztowy: 43-180
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2700,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-31Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 96,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 180,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 180,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Monika Szafran-Łaskawiec
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6252253695
7.3.3) Ulica: Waryńskiego
7.3.4) Miejscowość: Czeladź
7.3.5) Kod pocztowy: 41-250
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7200,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-31SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
1. Wioletta Kluczniok, ul. Graniczna 7b, 43-180 Orzesze; liczba godzin: 65 wartość umowy: 11 700,00 zł termin zawarcia umowy: 15.03.2023r.
wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: osoba fizyczna nie prowadząca działalności gospodarczej
2. Monika Szafran-Łaskawiec, ul. Waryńskiego 1/9, 41-250 Czeladź; liczba godzin: 65
wartość umowy: 11.700,00 zł
termin zawarcia umowy: 15.03.2023r.
wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: mikro przedsiębiorca
W zakresie Pakietu nr 2 - łączna ilość: 517 godzin w czasie trwania projektu, tj. do 31.12.2023r. zawarto umowę z następującymi Wykonawcami:
1. Wioletta Kluczniok, ul. Graniczna 7b, 43-180 Orzesze; liczba godzin: 258
wartość umowy: 46.440,00 zł
termin zawarcia umowy: 15.03.2023r.
wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: osoba fizyczna nie prowadząca działalności gospodarczej
2. Monika Szafran-Łaskawiec, ul. Waryńskiego 1/9, 41-250 Czeladź; liczba godzin: 259
wartość umowy: 46.620,00 zł
termin zawarcia umowy: 15.03.2023r.
wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: mikro przedsiębiorca
W zakresie Pakietu nr 3 - łączna ilość: 18 godzin w czasie trwania projektu, tj. do 31.12.2023r. zawarto umowę z następującymi Wykonawcami:
1. Wioletta Kluczniok, ul. Graniczna 7b, 43-180 Orzesze; liczba godzin: 9
wartość umowy: 1.620,00 zł
termin zawarcia umowy: 15.03.2023r.
wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: osoba fizyczna nie prowadząca działalności gospodarczej
2. Monika Szafran-Łaskawiec, ul. Waryńskiego 1/9, 41-250 Czeladź; liczba godzin: 9
wartość umowy: 1.620,00 zł
termin zawarcia umowy: 15.03.2023r.
wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: mikro przedsiębiorca
W zakresie Pakietu nr 4 - łączna ilość: 10 godzin w czasie trwania projektu, tj. do 31.12.2023r. zawarto umowę z następującymi Wykonawcami:
1. Wioletta Kluczniok, ul. Graniczna 7b, 43-180 Orzesze; liczba godzin: 5
wartość umowy: 900,00 zł
termin zawarcia umowy: 15.03.2023r.
wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: osoba fizyczna nie prowadząca działalności gospodarczej
2. Monika Szafran-Łaskawiec, ul. Waryńskiego 1/9, 41-250 Czeladź; liczba godzin: 5
wartość umowy: 900,00 zł
termin zawarcia umowy: 15.03.2023r.
wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: mikro przedsiębiorca
W zakresie Pakietu nr 5 - łączna ilość: 256 godzin w czasie trwania projektu, tj. do 31.12.2023r. zawarto umowę z następującymi Wykonawcami:
1. Wioletta Kluczniok, ul. Graniczna 7b, 43-180 Orzesze; liczba godzin: 128
wartość umowy: 23.040,00 zł
termin zawarcia umowy: 15.03.2023r.
wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: osoba fizyczna nie prowadząca działalności gospodarczej
2. Monika Szafran-Łaskawiec, ul. Waryńskiego 1/9, 41-250 Czeladź; liczba godzin: 128
wartość umowy: 23.040,00 zł
termin zawarcia umowy: 15.03.2023r.
wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: mikro przedsiębiorca
W zakresie Pakietu nr 6 - łączna ilość: 30 godzin w czasie trwania projektu, tj. do 31.12.2023r. zawarto umowę z następującymi Wykonawcami:
1. Wioletta Kluczniok, ul. Graniczna 7b, 43-180 Orzesze; liczba godzin: 15
wartość umowy: 2.700,00 zł
termin zawarcia umowy: 15.03.2023r.
wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: osoba fizyczna nie prowadząca działalności gospodarczej
2. Monika Szafran-Łaskawiec, ul. Waryńskiego 1/9, 41-250 Czeladź; liczba godzin: 15
wartość umowy: 2.700,00 zł
termin zawarcia umowy: 15.03.2023r.
wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: mikro przedsiębiorca
INNE PRZETARGI Z SOSNOWCA
- Sukcesywna dostawa wraz z transportem artykułów żywieniowych, karmy, przeznaczonej dla zwierząt utrzymywanych w ogrodzie zoologicznym
- "Usługi porządkowo - czystościowe w jednostkach należących do Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Rejonowego Pogotowia Ratunkowego w Sosnowcu"
- "Utworzenie sali hybrydowej wraz z wyposażeniem w postaci angiografu dwupłaszczyznowego przez WSS5 nr 5 im. Św. Barbary w Sosnowcu"
- Świadczenie usług medycznych dla Izby Wytrzeźwień w Sosnowcu
- Wykonanie i opracowanie pomiarów ruchu wraz z opracowaniem niezbędnych analiz w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Przebudowa Centrum Sosnowca w rejonie Placu Stulecia"
- Sukcesywna dostawa (sprzedaż wraz z transportem i rozładunkiem) kruszyw kamiennych do robót budowlanych
więcej: przetargi w Sosnowcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Program kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za życiem" - zadanie 2.4.
- Przygotowanie i przeprowadzenie zajęć z doradztwa edukacyjno-zawodowego dla uczniów szkół prowadzących kształcenie zawodowe na terenie woj. opolskiego
- Realizacja zadań wynikających z programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za życiem" na rzecz Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej w Tychach
- Usługa zintegrowanego szkolenia lotniczego studentów spec. pilotaż statków powietrznych PP na samolocie typu MEP(L), symulatorze FNPT II, do licencji ATPL(A) na okres 12 mies z podziałem na części
- "Realizacja zadań wynikających z programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za życiem" - 5 zadań
- Sporządzenie planu ogólnego zagospodarowania przestrzennego gminy Adamówka
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.