Ogłoszenie z dnia 2021-09-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00118974/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-07-19
- 2021/BZP 00129367/01 - Modyfikacja z dnia 2021-07-28
- 2021/BZP 00134933/01 - Modyfikacja z dnia 2021-08-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont drogi gminnej Nr 116001 R Jawornik Ruski – Żohatyn w km 1+100 do km 1+800”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Bircza
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 650900476
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Ojca Św. Jana Pawła II 2
1.5.2.) Miejscowość: Bircza
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-740
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski
1.5.7.) Numer telefonu: 166726091
1.5.8.) Numer faksu: 166725341
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@bircza.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bircza.pl/asp/start,0
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/bircza1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont drogi gminnej Nr 116001 R Jawornik Ruski – Żohatyn w km 1+100 do km 1+800”.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2ae25c8a-e869-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00175509
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00016737/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.8 Remont drogi gminnej Nr 116001 R Jawornik Ruski – Żohatyn w km 1+100 do km 1+800
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Dotacja na realizację przedsięwzięcia z Funduszu Solidarności UE na podstawie decyzji wykonawczej Komisji z dnia 2 grudnia 2020 r. w sprawie przyznania wkładu finansowego z Funduszu Solidarności Unii Europejskiej na sfinansowanie działań nadzwyczajnych i działań służących odbudowie w następstwie klęski żywiołowej spowodowanej powodziami w województwie podkarpackim w Polsce w czerwcu 2020 r.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00118974/03
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.5.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 292682,93 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: „Remont drogi gminnej Nr 116001 R Jawornik Ruski – Żohatyn w km 1+100 do km 1+800”.
Zakres robót od km 1+100 do km 1+800 tj.: 700,00 m
1. Zakres i cel robót
Niniejszy projekt ma charakter dokumentacji w celu uzyskania skutecznego zgłoszenia robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę, której celem jest określenie szczegółowego sposobu i zakresu wykonania remontu drogi gminnej Nr 116001 R Jawornik Ruski - Żohatyn na odcinku od km 1+100 do km 1+800. Droga objęta opracowaniem zlokalizowana jest na działkach ewidencyjnych: nr 385 obręb Jawornik Ruski, nr 164, nr 150 obręb Żohatyn, i stanowi połączenie komunikacyjne przyległych nieruchomości do drogi powiatowej, usytuowanej na działce nr 99.
Zakres remontu drogi obejmuje: odcinkową wymianę konstrukcji jezdni
na powierzchni występujących kolein i przełomów, wykonanie frezowania istniejącej nawierzchni bitumicznej, wykonanie odcinkowego wzmocnienia istniejącej konstrukcji jezdni oraz wykonanie nowej nawierzchni bitumicznej jako warstwa wiążąca i warstwa ścieralna. Zakres remontu obejmuje również wykonanie utwardzenia poboczy
i uporządkowanie spływu wód opadowych poprzez wykonanie robót ziemnych związanych z odtworzeniem i oczyszczeniem rowów odwadniających.
Zgodnie z art. 29 obowiązującej ustawy Prawo budowlane, zgłoszenie w/w robót nie wymaga opracowania Projektu budowlanego, jak również uzyskania pozwolenia na budowę. W związku z powyższym opracowano skrócony materiał - projekt techniczno - wykonawczy, w formie materiałów do zgłoszenia robót budowlanych.
2. Opis stanu istniejącego
Celem opracowania jest poprawa komunikacji, zwiększenie nośności jezdni i poprawę bezpieczeństwa użytkowników drogi oraz zabezpieczenie jezdni i korpusu drogi przed zniszczeniem, na skutek możliwości wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych.
Istniejąca droga gminna jest drogą publiczną ( klasa D ) o kategorii ruchu KR1. Droga na odcinku objętym opracowaniem posiada jezdnię o nawierzchni bitumicznej o szerokości zmiennej 3,90 - 4,00 m. Stan techniczny nawierzchni jest odcinkowo zły, jezdnia posiada zniekształcenia w profilu podłużnym i poprzecznym, występują w niej ubytki masy bitumicznej, wyboje, lokalnie koleiny podłużne. Istniejący stan nawierzchni wskazuje na odcinkową słabą nośność konstrukcji. Pobocza drogi są zniszczone, rozmyte i wymagają odbudowy i utwardzenia. Spływ wód opadowych odbywa się powierzchniowo zgodnie z istniejącym ukształtowaniem terenu, tj. rowami drogowymi i istniejącymi przepustami pod zjazdami do istniejącego potoku „Jawornik”. Rowy drogowe są zamulone i wymagają oczyszczenia, a lokalnie odtworzenia. W linii rowów, spływ wód opadowych odbywa się istniejącymi odcinkami rowów krytych, które są drożne, lecz nieznacznie uszkodzone. Przepusty pod zjazdami są drożne i nie wymagają przebudowy. Stwierdzone zniszczenia nawierzchni mogą być spowodowane działaniem niekorzystnych warunków atmosferycznych oraz występującego ruchu. Stan techniczny drogi wymaga wykonania robót remontowych nawierzchni, poboczy oraz uporządkowania spływu wód opadowych. Nawierzchnia jezdni wykonana jest z masy mineralno-bitumicznej, na podbudowie z kruszyw.
3. Parametry techniczne i opis rozwiązań sytuacyjnych
Planowana inwestycja związana z remontem drogi będzie wykonana w śladzie istniejącym korpusu drogowego, z drobną korektą łuków poziomych. Przystępując do opracowania dokumentacji przyjęto następujące parametry techniczne zgodnie z ustaleniami z inwestorem:
● Klasa drogi D (dojazdowa),
● Prędkość projektowa: Vp=50 km/h,
● Szerokość jezdni: 4,00 m,
● Pobocza utwardzone 0,30 m,
● Pobocza ziemne 0,45 m,
● Nawierzchnia bitumiczna,
● Rowy drogowe istniejące
Zaprojektowano remont drogi w śladzie istniejącym, polegającym na wykonaniu robót rozbiórkowych istniejącej nawierzchni bitumicznej (frezowanie) na wskazanych powierzchniach wymiany i wzmocnienia konstrukcji, wykonaniu warstwy wzmacniającej z kruszywa łamanego, skropieniu projektowanej podbudowy i nawierzchni emulsją asfaltową oraz wykonanie nowej dwuwarstwowej nawierzchni z betonu asfaltowego, jako warstwa wiążąca i ścieralna. Zaprojektowano również wykonanie utwardzenia poboczy przy krawędzi jezdni kruszywem łamanym, na pozostałej szerokości jako pobocza ziemne. Dla uporządkowania spływu wód opadowych zaprojektowano odcinkowe odtworzenie i oczyszczenie rowów drogowych. Istniejące przepusty pod zjazdami pozostają bez zmian, są drożne i nie wymagają przebudowy.
4. Przekrój normalny i konstrukcja nawierzchni
Konstrukcję remontu nawierzchni drogi zaprojektowano w oparciu o przeprowadzoną wizję
i pomiary w terenie oraz w oparciu o ustalenia zawarte z Zamawiającym. Zaprojektowano nawierzchnię jezdni bitumiczną o szerokości 4,00 m oraz obustronne pobocza utwardzone kruszywem o szerokości 0,30 m.
Przyjęto następujące konstrukcje:
4.1 Konstrukcja jezdni na odcinku: od km 1+100,00 do km 1+577,00
od km 1+660,00 do km 1+715,00
od km 1+784,00 do km 1+800,00
● warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11 S grub. 4 cm
● warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11 S grub. 4 cm
● skropienie istniejącej nawierzchni bitumicznej emulsją asfaltową C60 B3 ZM
● istniejąca konstrukcja jezdni o nawierzchni bitumicznej
4.2 Konstrukcja jezdni na odcinku od km 1+577,00 do km 1+660,00
od km 1+715,00 do km 1+784,00
● warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11 S grub. 4 cm
● warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11 S grub. 4 cm
● skropienie podbudowy z kruszywa łamanego emulsją asfaltową C60 B3 ZM
● podbudowa z kruszywa łamanego 0/63 mm grub. 15 cm
● istniejąca konstrukcja jezdni
4.3 Konstrukcja jezdni na odcinkach wymagających wymiany konstrukcji (szerokość zmienna).
Szczegółowy obmiar powierzchni zawarto w przedmiarze robót.
● warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11 S grub. 4 cm
●- warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC 11 W grub. 4 cm
● skropienie podbudowy z kruszywa łamanego emulsją asfaltową C60 B3 ZM
● podbudowa z kruszywa łamanego 0/63 mm grub. 15 cm
● podbudowa z pospółki 0/63 mm grub. 30 cm
4.4 Konstrukcja poboczy:
Pobocza na odcinku od km 1+100,00 do km 1+800,00
● 8 cm utwardzenie poboczy kruszywem łamanym 0/31,5 mm, stabilizowanym mechanicznie,
● 15 cm utwardzenie poboczy kruszywem łamanym 0/63 mm, stabilizowanym mechanicznie
● istniejące pobocze ziemne.
Szczegóły rozwiązań konstrukcyjnych jezdni i poboczy zawarto w załącznikach graficznych
Zestawienie projektowanych elementów przebudowy drogi:
1) nawierzchnia bitumiczna jezdni drogi - 2 800,00 m2
2) przepust pod zjazdem z rur PP Ø 500 mm - 6,00 m
3) nawierzchnia na zjazdach z kruszywa łamanego - 24,00 m2
5. Przebieg niwelety w przekroju podłużnym i poprzecznym wraz
z odwodnieniem
Przebieg projektowanej niwelety jezdni został dostosowany do istniejącego stanu
i przebiegu drogi, z uwzględnieniem spadków przyległego terenu. Projekt nie przewiduje zmiany istniejącego pochylenia niwelety jezdni. Niweleta jezdni na całym odcinku podnosi się średnio o 8 - 20 cm .
Na remontowanym odcinku założenia projektowe przewidują osiągnięcie poprzecznego profilu jezdni ze spadkiem daszkowym o wartości na prostej 2%, a na łukach poziomych ze spadkiem jednostronnym o wartości 4% oraz na poboczach drogi uzyskanie spadku o wartości 4%.
System odwodnienia jezdni i korpusu drogi pozostaje bez zmian. Przy przebudowie drogi projektuje się odbudowę rowów, oczyszczenie i odmulenie istniejących rowów otwartych ziemnych, z zachowaniem spadków dna rowu w kierunku istniejących przepustów pod zjazdami i przepustu pod koroną drogi na potoku Jawornik. Podział spływu wód opadowych reguluje istniejące ukształtowanie terenu, gdzie wody opadowe z jezdni i poboczy kierowane są do otwartych rowów ziemnych i istniejącego potoku. Spływ wód w linii rowu odbywać się będzie poprzez istniejące pod zjazdami drogowymi przepusty rurowe.
Termin wykonania robót: do 100 dni od podpisania umowy
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 246215,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 347753,91 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 246215,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: USŁUGOWIEC Marcin Krzysztan
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7922130246
7.3.3) Ulica: Wola Węgierska 1
7.3.4) Miejscowość: Pruchnik
7.3.5) Kod pocztowy: 37-560
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 246215,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 100 dni
INNE PRZETARGI BIRCZA
więcej: przetargi BIRCZA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Bezpieczny pieszy, rowerzysta i kierowca w Nowym Sączu
- Remont dróg wiejskich w ramach funduszu sołeckiego w roku 2024
- Utrzymanie i konserwacja nawierzchni drogi leśnej w leśnictwach: Podlesie nr 1001 i 1002, Panewnik nr 1130, Ochojec nr 601, 0621, 0638/2,0638/3, 0154 Giszowiec nr 0201/2
- Remont drogi wojewódzkiej nr 561 na odcinku od km 20+351 (20+375) do km 21+009 (21+035) - nr postępowania 260/24
- "Przebudowa budynku służby celno-skarbowej w Lubieszynie ze zmianą sposobu użytkowania na budynek oświatowo-administracyjny" - w formule zaprojektuj i wybuduj
- Wymiana nawierzchni z płyt betonowych wraz z uzupełnieniem kruszywem mineralnym łamanym, z mechanicznym nadaniem spadków podłużnych (DP nr 1120L)
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.