eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KielceModernizacja placu zabaw na Skwerze Brzezinki w dzielnicy Bia³ogon w Kielcach



Og³oszenie z dnia 2025-04-03

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Modernizacja placu zabaw na Skwerze Brzezinki w dzielnicy Bia³ogon w Kielcach

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Kielce

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009343

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Rynek 1

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Kielce

1.5.3.) Kod pocztowy: 25-303

1.5.4.) Województwo: ¶wiêtokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.bzp@um.kielce.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://www.kielce.eu

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja placu zabaw na Skwerze Brzezinki w dzielnicy Bia³ogon w Kielcach

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-e49d1959-5a7c-46e0-8ca4-a5b846a8546d

2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00175554

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2025-04-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2025/BZP 00043379/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.12 Modernizacja placu zabaw na Skwerze Brzezinki w dzielnicy Bia³ogon w Kielcach

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e49d1959-5a7c-46e0-8ca4-a5b846a8546d

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Komunikacja w niniejszym postêpowaniu, w tym sk³adanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub o¶wiadczeñ miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawc± odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji
elektronicznej, z wykorzystaniem Platformy e-Zamówienia, która jest dostêpna pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl. Korzystanie z Platformy jest bezp³atne.
2. W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemo¿liwiaj±cych komunikacjê Wykonawcy i Zamawiaj±cego za po¶rednictwem Platformy e-Zamówienia, Zamawiaj±cy dopuszcza komunikacjê za pomoc± poczty elektronicznej poprzez adres e-mail: zamowienia.bzp@um.kielce.pl (nie dotyczy sk³adania ofert).

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Dokumenty przekazywane w niniejszym postêpowaniu (oferty, o¶wiadczenia, podmiotowe ¶rodki dowodowe, w tym o¶wiadczenie, o którym mowa w rozdz. XI pkt 1.4. SWZ, oraz zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, o którym mowa w rozdz. XI pkt 1.3. SWZ, pe³nomocnictwo) sporz±dza siê w postaci elektronicznej, w formatach danych okre¶lonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 307). Zamawiaj±cy zaleca stosowanie przez Wykonawców formatu PDF.
2. Informacje, o¶wiadczenia lub dokumenty, inne ni¿ okre¶lone w pkt 1, przekazywane w niniejszym postêpowaniu, sporz±dza siê w postaci elektronicznej, w formatach danych okre¶lonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005r. o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne (Zamawiaj±cy zaleca stosowanie przez Wykonawców formatu PDF) lub jako tekst wpisany bezpo¶rednio do wiadomo¶ci e-mail (tak¿e - wiadomo¶ci przesy³anej za pomoc± Platformy e-Zamówienia przy wykorzystaniu Formularzy do komunikacji).
3. Ofertê oraz o¶wiadczenie o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp sk³ada siê, pod rygorem niewa¿no¶ci, w formie elektronicznej (tj. w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
4. Sk³adanie ofert dostêpne jest tylko dla u¿ytkowników Platformy bêd±cych Wykonawcami, posiadaj±cymi uprawnienie do sk³adania ofert/wniosków/prac konkursowych. Maksymalny ³±czny rozmiar plików stanowi±cych ofertê lub sk³adanych wraz z ofert± to 250 MB.
5. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem Formularzy do komunikacji wynosi 150 MB (wielko¶æ ta dotyczy plików przesy³anych jako za³±czniki do jednego formularza).
6. Minimalne wymagania techniczne dotycz±ce sprzêtu u¿ywanego w celu korzystania z us³ug Platformy oraz informacje dotycz±ce specyfikacji po³±czenia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia dostêpny pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/pl/regulamin/.
7. Szczegó³owe informacje dot. korespondencji z Zamawiaj±cym dostêpne s± w SWZ oraz w zak³adce Centrum Pomocy dostêpnej na platformie e-Zamówienia.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej RODO, Zamawiaj±cy informuje, ¿e:
- administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Prezydent Miasta Kielce, Rynek 1, 25-303 Kielce;
- administrator wyznaczy³ inspektora ochrony danych osobowych, z którym w przypadku pytañ o swoje dane osobowe mo¿na
skontaktowaæ siê pisz±c na adres e-mail iod@um.kielce.pl;
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z niniejszym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;
- odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 Pzp. Zamawiaj±cy udostêpni dane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO jedynie w celu umo¿liwienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej, do up³ywu terminu do ich wniesienia;
- przekazane dane bêd± przetwarzane przez okres niezbêdny do realizacji celu, dla którego dane te zosta³y przekazane, a po tym czasie - przez okres a tak¿e w zakresie przewidzianym przez przepisy powszechnie obowi±zuj±cego prawa;
- obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z Pzp;
- w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22
RODO.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Posiada Pan/Pani:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych. W przypadku gdy wykonanie obowi±zków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO, wymaga³oby niewspó³miernie du¿ego wysi³ku, Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od Pani/Pana wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego (w przypadku postêpowañ zakoñczonych wskazania dodatkowych informacji
maj±cych w szczególno¶ci na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia);
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupe³nienia Pani/Pana danych osobowych*;
− na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO** – jednak ¿±danie to nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia postêpowania;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
*skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupe³nienia nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników.
** je¿eli przetwarzanie zosta³o ograniczone, takie dane osobowe mo¿na przetwarzaæ, z wyj±tkiem przechowywania, wy³±cznie za zgod± osoby, której dane dotycz±, lub w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeñ, lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii lub pañstwa cz³onkowskiego.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: AK-IV.271.20.2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak

4.1.14.) Okre¶lenie aspektów spo³ecznych, ¶rodowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:

Zamawiaj±cy uwzglêdni³ wymagania w zakresie dostêpno¶ci dla osób niepe³nosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich u¿ytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie modernizacji placu zabaw na Skwerze Brzezinki
w dzielnicy Bia³ogon w Kielcach.
2. Przedmiot zamówienia podzielony zosta³ na etapy (Etap I i II) i obejmuje w szczególno¶ci:
2.1. w zakresie Etapu I:
1) opracowanie na podstawie Programu funkcjonalno-u¿ytkowego, stanowi±cego Za³±cznik
nr 5 do SWZ, oraz obowi±zuj±cych przepisów, Dokumentacji projektowej dotycz±cej wykonania przedmiotu zamówienia;
2) uzyskanie na koszt w³asny, niezbêdnych i wymaganych przepisami, map, uzgodnieñ, opinii, badañ i sprawdzeñ Dokumentacji projektowej, potrzebnych do opracowania kompletnej Dokumentacji projektowej, umo¿liwiaj±cej dokonanie zg³oszenia zamiaru wykonania robót budowlanych;
2.2. w zakresie Etapu II:
1) demonta¿ istniej±cych urz±dzeñ zabawowych i elementów placu zabaw (zestawu zabawowego i drewnianych belek wokó³ niego, karuzeli, piaskownicy, hu¶tawek wahad³owych, tablicy z regulaminem, fragmentu drewnianego ogrodzenia ok. 10 m.);
2) zakup, dostawê i monta¿ urz±dzeñ i elementów placu zabaw:
a) du¿ego wielofunkcyjnego urz±dzenia zabawowego (1 szt.),
b) piaskownicy integracyjnej (1 szt.),
c) karuzeli integracyjnej dla osób niepe³nosprawnych (1 szt.),
d) zestawu modu³owego z panelami tematycznymi i sensorycznymi (1 szt.),
e) hu¶tawki wahad³owej pojedynczej z siedziskiem bocianie gniazdo (1 szt.),
f) bujaka 1 osobowego sprê¿ynowca -ró¿ne zwierz±tka (3 szt.),
g) bujaka sprê¿ynowca 2 osobowego typu „zwierz±tko” (1 szt.),
h) hu¶tawki wagowej podwójnej (1 szt.),
i) tunelu do czo³gania,
j) urz±dzenia zabawowego tematycznego typu domek,
k) kosza do segregacji odpadów 4-komorowy (1szt.),
l) ³awek z oparciem i pod³okietnikami (2 szt.),
m) regulaminu palcu zabaw /tablica informacyjna (1 szt.);
3) wykonanie nawierzchni bezpiecznej w formie wylanej z poliuretanu pod karuzel± integracyjn± dla osób niepe³nosprawnych, panelami sensorycznymi, du¿ym zestawem zabawowym, piaskownic± oraz urz±dzeniami które wymagaj± tzw. strefy bezpieczeñstwa – ilo¶æ niezbêdna do zastosowanych urz±dzeñ;
4) wykonanie inwentaryzacji zieleni istniej±cej na terenie objêtym opracowaniem w zakresie niezbêdnym do realizacji zadania,
5) nasadzenia ro¶linne – niskie i ¶redniej wysoko¶ci byliny, krzewy podnosz±ce stan wizualny
i estetyczny obiektu zg. z wizualizacj± projektow± zaakceptowan± przez Zamawiaj±cego,
6) wykonanie podjazdów o szeroko¶ci dostosowanej dla osób poruszaj±cych siê na wózkach inwalidzkich, u³o¿enie chodnika z kostki bezfazowej w celu umo¿liwienia doj¶cia / dojazdu osobom niepe³nosprawnym do urz±dzeñ zabawowych,
7) wykonanie barierki ochronnej wokó³ kamienia z tablic± pami±tkow±,
8) odtworzenie nawierzchni po przeprowadzonych robotach budowlanych, poprzez wyrównanie, humusowanie i obsianie traw±,
9) uzyskanie wymaganych certyfikatów z kontroli wykonanego zagospodarowania terenu, potwierdzaj±cego jego zgodno¶æ z normami, przeprowadzonej przez specjalistê ds. bezpieczeñstwa lub inn± akredytowan± jednostkê,
10) wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej i opracowanie dokumentacji powykonawczej.
3. Szczegó³owy zakres i sposób realizacji zamówienia w zakresie Etapu I i II okre¶laj±:
– Program funkcjonalno-u¿ytkowy, stanowi±cy Za³±cznik nr 5 do SWZ,
– wzór umowy, stanowi±cy Za³±cznik nr 6 do SWZ.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45112723-9 - Roboty w zakresie kszta³towania placów zabaw

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45212140-9 - Obiekty rekreacyjne

71320000-7 - Us³ugi in¿ynieryjne w zakresie projektowania

37535200-9 - Wyposa¿enie placów zabaw

45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocena punktowa

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: D³ugo¶æ okresu rêkojmi

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1. Warunek dotycz±cy do¶wiadczenia Wykonawcy: warunek zostanie uznany za spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich 5 lat, liczonych wstecz od dnia, w którym up³ywa termin sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wykona³ w sposób nale¿yty, co najmniej 2 roboty budowlane o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 200 000,00 z³ brutto ka¿da, polegaj±ce na budowie/przebudowie placu zabaw.
2. Warunek dotycz±cy kwalifikacji zawodowych osób skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia: warunek zostanie uznany za spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, i¿ dysponuje co najmniej jedn± osob± posiadaj±c± uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej, która bêdzie pe³niæ funkcjê Kierownika budowy.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: O¶wiadczenie Wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w rozdz. XI pkt 1.2 SWZ w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych przez Zamawiaj±cego w rozdz. IX SWZ.W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, o¶wiadczenie to sk³ada ka¿dy z Wykonawców;W przypadku polegania przez Wykonawcê na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, Wykonawca przedstawia wraz z o¶wiadczeniem w³asnym, o którym mowa powy¿ej, tak¿e o¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w rozdz. XI pkt 1.2 SWZ w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych przez Zamawiaj±cego w rozdz. IX SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1. Wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich 5 lat, liczonych wstecz od dnia w którym up³ywa termin sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty budowlane zosta³y wykonane oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli Wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty
Uwaga!
Je¿eli Wykonawca powo³uje siê na do¶wiadczenie w realizacji robót budowlanych, wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz, o którym mowa wy¿ej, dotyczy robót budowlanych, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpo¶rednio uczestniczy³.
2. Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i uprawnieñ, niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami.

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

1. O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie wskazanym przez Zamawiaj±cego – którego wzór stanowi Za³±cznik nr 2a – 2b do SWZ. O¶wiadczenie to stanowi dowód potwierdzaj±cy brak podstaw wykluczenia, spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu na dzieñ sk³adania ofert, tymczasowo zastêpuj±cy
wymagane przez Zamawiaj±cego podmiotowe ¶rodki dowodowe. O¶wiadczenie sk³ada siê, pod rygorem niewa¿no¶ci, w formie elektronicznej (tj. w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
1.1. W przypadku gdy Wykonawca samodzielnie ubiega siê o zamówienie, o¶wiadczenie, o którym mowa w pkt 1., sk³ada na formularzu, którego wzór stanowi Za³±cznik nr 2a do SWZ;
1.2. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców o¶wiadczenie, o którym mowa w pkt 1 sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie (wzór - Za³±cznik nr 2a do SWZ). O¶wiadczenie to potwierdza brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu;
1.3. W przypadku polegania przez Wykonawcê na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, Wykonawca przedstawia wraz z o¶wiadczeniem w³asnym, o którym mowa w pkt 1 tak¿e o¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim Wykonawca powo³uje siê na jego zasoby (wzór - Za³±cznik nr 2b do SWZ).
2. Zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (wzór stanowi Za³±cznik nr 3 do SWZ) lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy, potwierdzaj±ce, ¿e Wykonawca realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów - wymagane postanowieniami rozdz. XIII SWZ, w przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolno¶ciach podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, o których mowa w rozdz. XIII SWZ, w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w
postêpowaniu (o ile dotyczy);
3. O¶wiadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 Pzp, którego wzór stanowi Za³±cznik nr 4 do SWZ z którego wynika, które roboty budowlane/us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia (o ile dotyczy).
4. O¶wiadczenia i/lub dokumenty, na podstawie których Zamawiaj±cy dokona oceny skuteczno¶ci zastrze¿enia informacji zawartych w ofercie, stanowi±cych tajemnicê przedsiêbiorstwa, w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (je¿eli Wykonawca zastrzega takie informacje).
5. Dowód wniesienia wadium – zgodnie z opisem w rozdz. XVI SWZ;
6. Dokumenty, z których wynika umocowanie osób do reprezentowania Wykonawcy, Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cego siê o udzielenie zamówienia publicznego oraz podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, wskazane w rozdz. XI SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

1. Wykonawca zobowi±zany jest do wniesienia wadium w kwocie: 5 900,00 z³ (s³ownie: piêæ tysiêcy dziewiêæset 00/100 z³otych).
2. Wadium wnosi siê przed up³ywem terminu sk³adania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia up³ywu terminu zwi±zania ofert±, z wyj±tkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 Pzp.
3. Wadium mo¿e byæ wnoszone wed³ug wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
3.1. pieni±dzu;
3.2. gwarancjach bankowych;
3.3. gwarancjach ubezpieczeniowych;
3.4. porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 299).
4. Wadium wnoszone w pieni±dzu nale¿y wp³aciæ przelewem na konto:
ING BANK ¦L¡SKI S.A. Nr 29 1050 1461 1000 0023 5322 5903
z dopiskiem: Wadium – Modernizacja placu zabaw na Skwerze Brzezinki w dzielnicy Bia³ogon w Kielcach
Uwaga!
Wadium wniesione w pieni±dzu musi wp³yn±æ na wskazany wy¿ej rachunek bankowy Zamawiaj±cego przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
5. Je¿eli wadium wnoszone jest w formie gwarancji lub porêczenia, Wykonawca przekazuje Zamawiaj±cemu orygina³ gwarancji lub porêczenia w postaci elektronicznej.
6. Pozosta³e informacje dot. wadium w rozdz. XVI SWZ.

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia (np. w ramach konsorcjum lub spó³ki cywilnej).
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 58 Pzp, Wykonawcy ustanowi± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
3. Zgodnie z art. 445 Pzp Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia ponosz± solidarn± odpowiedzialno¶æ za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy.
4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
4.1. ¿aden z nich nie mo¿e podlegaæ wykluczeniu z postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego w okoliczno¶ciach, o których mowa w rozdz. IX SWZ, natomiast spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu Wykonawcy wykazuj± zgodnie z wymogami zawartymi w rozdz. X SWZ;
4.2. w odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z Wykonawców, którzy wykonaj± roboty budowlane/us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane;
4.3. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, o którym mowa w rozdz. XI pkt 1.4. SWZ, z którego wynika, które roboty budowlane/us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy.
5. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia, w przypadku uznania ich oferty za najkorzystniejsz±, przed podpisaniem umowy zobowi±zani s± do przed³o¿enia umowy reguluj±cej ich wspó³pracê.
6. Przepisy dotycz±ce Wykonawcy stosuje siê odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Dopuszczalne zmiany postanowieñ umowy okre¶la § 62 wzoru umowy stanowi±cego Za³±cznik nr 6 do SWZ.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-04-23 12:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Platforma e-Zamówienia https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-66e07ddc-f116-4fe3-8bd6-c46e9ef10d05

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-04-23 12:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2025-05-22

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

1. Zamawiaj±cy nie prowadzi postêpowania w celu zawarcia umowy ramowej.
2. Rozliczenia miedzy Zamawiaj±cym a Wykonawc± dokonywane bêd± w walucie polskiej w z³otych (PLN).
3. Zamawiaj±cy nie przewiduje zwrotu kosztów udzia³u w postêpowaniu.
4. Do obowi±zków Wykonawcy nale¿± m.in. obowi±zki wynikaj±ce z RODO, w szczególno¶ci obowi±zek informacyjny przewidziany w art. 13 RODO wzglêdem osób fizycznych, których dane osobowe dotycz± i od których dane te Wykonawca bezpo¶rednio pozyska³. Jednak¿e obowi±zek informacyjny wynikaj±cy z art. 13 RODO nie bêdzie mia³ zastosowania, gdy i
w zakresie, w jakim osoba fizyczna, której dane dotycz±, dysponuje ju¿ tymi informacjami (vide: art. 13 ust. 4 RODO).
Ponadto Wykonawca bêdzie musia³ wype³niæ obowi±zek informacyjny wynikaj±cy z art. 14 RODO wzglêdem osób fizycznych, których dane przekazuje Zamawiaj±cemu i których dane po¶rednio pozyska³, chyba ¿e ma zastosowanie co najmniej jedno z wy³±czeñ, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.
5.Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejsz±, przed podpisaniem umowy zobowi±zany jest do z³o¿enia szczegó³owych kart katalogowych proponowanych urz±dzeñ, zgodnie z SWZ.
6. Termin realizacji zamówienia, o którym mowa w sekcji 4.2.10, wynosi:
- Etap I (opracowanie dokumentacji projektowej, o której mowa w §2 ust. 2 pkt 1 wzoru umowy) - do 30 dni od daty podpisania umowy,
- Etap II (wykonanie prac, o których mowa w §2 ust. 2 pkt 2 wzoru umowy) – do 60 dni od daty przekazania terenu budowy Wykonawcy.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.