eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi EłkZorganizowanie wycieczki do Portugalii dla pracowników, emerytów i rencistów Szkoły Podstawowej nr 5 im. Marii Konopnickiej w Ełku, ul. Św. M. M. Kolbe 11, 19-300 Ełk z dofinansowaniem z ZFŚS



Ogłoszenie z dnia 2025-04-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zorganizowanie wycieczki do Portugalii dla pracowników, emerytów i rencistów Szkoły Podstawowej nr 5 im. Marii Konopnickiej w Ełku, ul. Św. M. M. Kolbe 11, 19-300 Ełk z dofinansowaniem z ZFŚS

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa Nr 5 im. Marii Konopnickiej w Ełku

1.3.) Oddział zamawiającego: Szkoła Podstawowa Nr 5

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000720326

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: św. Maksymiliana Marii Kolbe 11

1.5.2.) Miejscowość: Ełk

1.5.3.) Kod pocztowy: 19-300

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL623 - Ełcki

1.5.7.) Numer telefonu: 877326071

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sp5elk@onet.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: sp5.bip.elk.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-bec9bd34-5298-4cf1-b41b-b7eec841b453

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zorganizowanie wycieczki do Portugalii dla pracowników, emerytów i rencistów Szkoły Podstawowej nr 5 im. Marii Konopnickiej w Ełku, ul. Św. M. M. Kolbe 11, 19-300 Ełk z dofinansowaniem z ZFŚS

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bec9bd34-5298-4cf1-b41b-b7eec841b453

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00175602

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00133463/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Zorganizowanie wycieczki do Portugalii dla pracowników, emerytów i rencistów Szkoły Podst. nr 5 im. M. Konopnickiej w Ełku, ul. Św. M.M. Kolbe 11, 19-300 Ełk z dofinansowaniem z ZFŚS

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00134204

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.SP5.26.1.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 210000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie wycieczki do Portugalii dla pracowników, emerytów i rencistów Szkoły Podstawowej nr 5 im. Marii Konopnickiej w Ełku, ul. Świętego Maksymiliana Marii Kolbe 11, 19-300 Ełk oraz ich rodzin z dofinansowaniem z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych:

Wycieczka 5- dniowa do Portugalii w okresie między od 28.06 – 06.07.2025r, dla 50 osób
(termin uzależniony od złożenia rezerwacji przez Wykonawcę w w/w zakresie dat).

Plan wycieczki do Portugalii musi obejmować wszystkie wymagania określone
w poniższych punktach niniejszego załącznika (“ Cena zawiera ”) oraz uwzględniać:
1. Cena zawiera:
1) W dniu wylotu Wykonawca zapewni Uczestnikom:
a) Transport z siedziby Zamawiającego na lotnisko autokarem klasy turystycznej, klimatyzowanym, w pełni sprawnym, prowadzonym przez kierowcę posiadającego uprawnienia wymagane powszechnie obowiązującymi przepisami prawa oraz udział Opiekuna. Zastrzega się prawo Zamawiającego do zlecenia kontroli w dniu wyjazdu (np. kontrola policyjna) stanu autokaru i przygotowania kierowcy;
b) Wparcie Opiekuna podczas pobierania na lotnisku kart pokładowych. Opiekun udzieli Uczestnikom niezbędnych informacji nt. odprawy i pozostanie do ich dyspozycji do zakończenia odprawy (dostępność telefoniczna);
2) Bilety na przelot samolotem dla max. 50 osób z bagażem rejestrowanym (min. 20 kg) oraz bagaż osobisty /podręczny (odpowiednie wymiary i waga bagażu osobistego /podręcznego mają być podane dla Zamawiającego przed podpisaniem umowy);
3) Przelot samolotem do portu lotniczego w Portugalii w terminie od 28.06.2025r - 06.07.2025r, (termin uzależniony od złożenia rezerwacji przez Wykonawcę w w/w zakresie dat) oraz powrót do Portu lotniczego w Polsce.
Przelot powrotny powinien się odbywać do portu lotniczego, z którego grupa wylatywała;
4) 4 noclegi w hotelu 3* Zamawiający wymaga zakwaterowania w pokojach: 2 – osobowy z pełnym węzłem sanitarnym, tj. umywalka, prysznic, WC, ciepła woda. Zamawiający nie dopuszcza podziału i zakwaterowania grupy w dwóch lub więcej hotelach/pensjonatach;
5) 4 śniadań (bufet) do posiłku bufet z min. 2 napojami;
6) 4 obiadokolacji (bufet) do posiłku bufet z min. 2 napojami;
7) Ubezpieczenie wycieczki oraz osób uczestniczących w wycieczce. Minimalne sumy ubezpieczenia: ubezpieczenie zagraniczne NNW 10000 PLN, KL 15000 EURO OC 10000 EURO, bagaż 1000 PLN;
8) Przejazdy autokarem z klimatyzacją (dla max. 50 osób z bagażami) na terenie Portugalii.
9) Opiekę pilota z biegłą znajomością języka portugalskiego lub angielskiego. Pilot odpowiadać będzie za bezpieczne dotarcie na miejsce przeznaczenia oraz organizację przejazdu i pobytu wraz ze zwiedzaniem, noclegami, wyżywieniem, ewentualną opieką lekarską;
10) Opiekę polskojęzycznego przewodnika lokalnego po Portugalii towarzyszący grupie zgodnie z planem wycieczki;
11) Opłaty TFG i TFP, opłaty drogowe w Portugalii, parkingowe i za wjazdy do miast oraz opłatę klimatyczną oraz wszelkie inne koszty niezbędne do prawidłowego
i zgodnego z zapisami SWZ do zrealizowania przedmiotu zamówienia;
12) Bilety wstępu do wszystkich obiektów zawartych w programie, dla max. 50 osobowej grupy;
13) Zestawy słuchawkowe dla max. 50 osobowej grupy;
14) W dniu wylotu powrotnego Wykonawca zapewni uczestnikom:
a) Transport z hotelu na lotnisko autokarem klasy turystycznej, klimatyzowanym, w pełni sprawnym, prowadzonym przez kierowcę posiadającego uprawnienia wymagane powszechnie obowiązującymi przepisami prawa oraz udział Opiekuna. Zastrzega się prawo Zamawiającego do zlecenia kontroli w dniu wyjazdu (np. kontrola policyjna) stanu autokaru i przygotowania kierowcy;
b) Wparcie Opiekuna podczas pobierania na lotnisku kart pokładowych. Opiekun udzieli Uczestnikom niezbędnych informacji nt. odprawy i pozostanie do ich dyspozycji do zakończenia odprawy (dostępność telefoniczna);

4.5.3.) Główny kod CPV: 63511000-4 - Organizacja wycieczek

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 255800 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 255800 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 255800 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CRISTAL TRAVELNET SP.Z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6751482416

7.3.3) Ulica: Wojska Polskiego 34

7.3.4) Miejscowość: Ełk

7.3.5) Kod pocztowy: 19-300

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 255800 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-07-13

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.