Ogłoszenie z dnia 2023-04-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00168319/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-04-06
- 2023/BZP 00214360/01 - Wynik z dnia 2023-05-12
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Dostawa materiałów biurowych i papierniczych w ramach projektu pn. "Popytowy System Innowacji - rozwój MŚP w regionie świętokrzyskim poprzez profesjonalne usługi doradcze"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Województwo Świętokrzyskie - Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009337
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: al. IX Wieków Kielc 3
1.4.2.) Miejscowość: Kielce
1.4.3.) Kod pocztowy: 25-516
1.4.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.4.7.) Numer telefonu: 41 395-10-00
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad.marszalkowski@sejmik.kielce.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.swietokrzyskie.pro
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00175711
2.2.) Data ogłoszenia: 2023-04-13
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2023/BZP 00168319
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
2.9. Numer planu postępowań w BZP Przed zmianą:
2023/BZP 00054497/06/P
Po zmianie:
2023/BZP 00054497/08/P
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia Przed zmianą:
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą i rozładunkiem przez wykonawcę w siedzibie zamawiającego, mieszczącej się w Kielcach, w miejscach wskazanych przez zamawiającego materiałów biurowych i papierniczych w ramach projektu pn. „Popytowy System Innowacji – rozwój MŚP w regionie świętokrzyskim poprzez profesjonalne usługi doradcze” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa 2. Konkurencyjna gospodarka, Działanie 2.1.
2. Szczegółowy opis oraz zakres ilościowy zawarty został w Załączniku nr 1 do SWZ - „Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia”.
3. Wielkość zamówienia:
1. Bloczek samoprzylepny, żółte, wymiary 38x51mm - Szt. 20
2. Bloczek samoprzylepny, żółte, wymiary 76x76mm - Szt. 20
3. Dziurkacz biurowy metalowy z ogranicznikiem formatu ułatwiającym dziurkowanie kartek jednocześnie dziurkuje minimum 39 kartek - Szt. 2
4. Gumka do wycierania ołówka, niebrudząca w ruchomej kartonowej osłonie - Szt. 20
5. Klej w sztyfcie - Szt. 5
6. Korektor w piórze - Szt. 10
7. Koszulka poszerzana na katalogi lub dużą ilość dokumentów A4 - Szt. 20
8. Koszulki na dokumenty format A4, krystaliczne, pakowane po 100szt- Op. 30
9. Ołówek HB z gumką, grafit odporny na złamania - Szt. 100
10. Papier ksero 80g biały,A4/500 arkuszy w ryzie - Ryz 900
11. Rozszywasz uniwersalny - Szt. 10
12. Segregator format A-4, 50mm, w różnych kolorach- Szt. 40
13. Segregator format A-4, 75mm, w różnych kolorach- Szt. 40
14. Skoroszyt twardy zawieszany do segregatora A4/10 szt. w op - Op. 50
15. Spinacz biurowy okrągły 28mm/ 1000 w op.- Op. 30
16. Spinacz biurowy okrągły 50mm/ 1000 w op. - Op. 20
17. Taśma klejąca przezroczysta - Szt. 5
18. Taśma pakowa, brązowa - Szt. 5
19. Teczka z gumką, A4 kolorowa, różne kolory, op. 10 szt. - Op. 5
20. Temperówka metalowa podwójna, posiada hartowane nierdzewne ostrza - Szt. 5
21. Temperówka metalowa pojedyncza, posiada hartowane nierdzewne ostrza - Szt. 5
22. Wąsy do skoroszytów(mechanizm skoroszytowy), z metalowymi wąsami i listwą pokrywającą z polipropylenu op. 25 szt. - Op. 5
23. Zakładki indeksujące, opakowanie 4 jaskrawe kolory x 50szt. Rozmiar 20x50mm - Szt. 20
24. Zakładki indeksujące, samoprzylepne, min.4 neonowe kolory x min.25 szt., transparentne - Szt. 25
25. Zestaw 4 cienkopisów, 4 kolory w zestawie: czarny, niebieski, czerwony, zielony - Op. 6
26. Zestaw 4 zakreślaczy fluorescencyjnych, skuwka w kolorze tuszu. Różne kolory: np. żółty, pomarańczowy, różowy, zielony, niebieski - Op. 6
27. Zszywki 24/ 6, opakowanie 1000szt. miedziane - Op. 20
Po zmianie:
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą i rozładunkiem przez wykonawcę w siedzibie zamawiającego, mieszczącej się w Kielcach, w miejscach wskazanych przez zamawiającego materiałów biurowych i papierniczych w ramach projektu pn. „Popytowy System Innowacji – rozwój MŚP w regionie świętokrzyskim poprzez profesjonalne usługi doradcze” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa 2. Konkurencyjna gospodarka, Działanie 2.1.
2. Szczegółowy opis oraz zakres ilościowy zawarty został w Załączniku nr 1 do SWZ - „Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia”.
3. Wielkość zamówienia:
1. Bloczek samoprzylepny, żółte, wymiary 38x51mm - Szt. 20
2. Bloczek samoprzylepny, żółte, wymiary 76x76mm - Szt. 20
3. Dziurkacz biurowy metalowy z ogranicznikiem formatu ułatwiającym dziurkowanie kartek jednocześnie dziurkuje minimum 39 kartek - Szt. 2
4. Gumka do wycierania ołówka, niebrudząca w ruchomej kartonowej osłonie - Szt. 20
5. Klej w sztyfcie - Szt. 5
6. Korektor w piórze - Szt. 10
7. Koszulka poszerzana na katalogi lub dużą ilość dokumentów A4 - Szt. 20
8. Koszulki na dokumenty format A4, krystaliczne, pakowane po 100szt- Op. 30
9. Ołówek HB z gumką, grafit odporny na złamania - Szt. 100
10. Papier ksero 80g biały,A4/500 arkuszy w ryzie - Ryz 900
11. Rozszywasz uniwersalny - Szt. 10
12. Segregator format A-4, 50mm, w różnych kolorach- Szt. 40
13. Segregator format A-4, 75mm, w różnych kolorach- Szt. 40
14. Skoroszyt twardy zawieszany do segregatora A4/10 szt. w op - Op. 50
15. Spinacz biurowy okrągły 28mm/ 100 w op.- Op. 30
16. Spinacz biurowy okrągły 50mm/ 100 w op. - Op. 20
17. Taśma klejąca przezroczysta - Szt. 5
18. Taśma pakowa, brązowa - Szt. 5
19. Teczka z gumką, A4 kolorowa, różne kolory, op. 10 szt. - Op. 5
20. Temperówka metalowa podwójna, posiada hartowane nierdzewne ostrza - Szt. 5
21. Temperówka metalowa pojedyncza, posiada hartowane nierdzewne ostrza - Szt. 5
22. Wąsy do skoroszytów(mechanizm skoroszytowy), z metalowymi wąsami i listwą pokrywającą z polipropylenu op. 25 szt. - Op. 5
23. Zakładki indeksujące, opakowanie 4 jaskrawe kolory x 50szt. Rozmiar 20x50mm - Szt. 20
24. Zakładki indeksujące, samoprzylepne, min.4 neonowe kolory x min.25 szt., transparentne - Szt. 25
25. Zestaw 4 cienkopisów, 4 kolory w zestawie: czarny, niebieski, czerwony, zielony - Op. 6
26. Zestaw 4 zakreślaczy fluorescencyjnych, skuwka w kolorze tuszu. Różne kolory: np. żółty, pomarańczowy, różowy, zielony, niebieski - Op. 6
27. Zszywki 24/ 6, opakowanie 1000szt. miedziane - Op. 20
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2023-04-18 11:00
Po zmianie:
2023-04-19 11:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2023-04-18 12:00
Po zmianie:
2023-04-19 12:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2023-05-17
Po zmianie:
2023-05-18
INNE PRZETARGI Z KIELC
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla inwestycji pn.: "Rozwój ruchu rowerowego i pieszego na terenie miasta Kielce": Odcinek 3
- Sukcesywne dostawy sprzętu medycznego jednorazowego użytku w postaci pomp aktywnie wspomagających krążenie wraz z zakupem 2 kpl. jednostki sterującej pompy na potrzeby WSzZ w Kielcach
- Wykonanie robót remontowo-budowlanych w obiektach Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach
- Modernizacja placu zabaw przy ul. Różyckiego w Kielcach
- Usługi transportowe dla uczestników programu Erasmus+ ADP.2301.48.2025
- Dostawa przełączników sieciowych (switch) i skanerów A3 dla potrzeb Prokuratury Okręgowej w Kielcach
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych
- Dostawa artykułów biurowych i tonerów
- Dostawa sukcesywna papieru kserograficznego, papieru foto i folii do drukowania
- Dostawa wyposażenia do pracowni dla uczniów i uczennic w ramach realizacji projektu "Postaw na kwalifikacje" - z podziałem na V części
- Dostawy sukcesywne materiałów biurowych, urządzeń wielofunkcyjnych i papieru ksero
- Dostawy różnego sprzętu i artykułów biurowych oraz papieru
więcej: Maszyny biurowe, sprzęt i materiały, z wyjątkiem komputerów, drukarek i mebli »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.