Ogłoszenie z dnia 2021-09-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00252035/01 - Wynik z dnia 2021-10-29
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup 1 (jednego) kompletu automatycznego wielokanałowego aparatu umożliwiającego obrazowanie w jasnym polu i fluorescencyjnym do analizy komórek i struktur 3D
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Instytut Chemii i Techniki Jadrowej
1.3.) Oddział zamawiającego: ICHTJ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001024020
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Dorodna 16
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 03-195
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: (+48) 225041220
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sursek@ichtj.waw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ichtj.waw.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Instytut badawczy
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Badania naukowe
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup 1 (jednego) kompletu automatycznego wielokanałowego aparatu umożliwiającego obrazowanie w jasnym polu i fluorescencyjnym do analizy komórek i struktur 3D
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1b5baa53-1154-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00175727
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
www.ichtj.waw.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu miniPortalu:
https://miniportal.uzp.gov.pl/ , ePUAPu: https://epuap.gov.pl/wps/portal
Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty
elektronicznej, email: sursek@ichtj.waw.pl, (DW: j.herc@ichtj.waw.pl)
Szczegółowy opis zawiera SWZ
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: https://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 RODO w przypadku zbierania danych osobowych bezpośrednio od osoby fizycznej, której dane dotyczą, w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego zawiera Załącznik Nr 6 do SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników)
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/2/2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 406504,07 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup 1 (jednego) kompletu automatycznego wielokanałowego aparatu umożliwiającego obrazowanie w jasnym polu i fluorescencyjnym do analizy komórek i struktur 3D.
Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę urządzenia do wskazanego przez Zamawiającego pomieszczenia w siedzibie Zamawiającego, na koszt i ryzyko Wykonawcy, jego montaż i uruchomienie oraz przeszkolenie wyznaczonych przez Zamawiającego użytkowników w zakresie jego eksploatacji i konserwacji.
Przedmiot zamówienia uznany zostanie za wykonany na podstawie protokołu zdawczo – odbiorczego stanowiącego Załącznik Nr 5 do SWZ podpisany komisyjnie przez Strony, który wraz z fakturą VAT stanowić będzie podstawę do dokonania płatności za realizację przedmiotu zamówienia.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SWZ.
W przypadkach, kiedy w opisie przedmiotu zamówienia wskazane zostały znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, normy, itp., charakteryzujące określone produkty lub usługi, oznacza to, że Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń i jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia. W takich sytuacjach ewentualne wskazania na znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, normy, itp., należy odczytywać z wyrazami „lub równoważne”.
Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego wskazane w opisie przedmiotu zamówienia
4.2.6.) Główny kod CPV: 38500000-0 - Aparatura kontrolna i badawcza
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
30213300-8 - Komputer biurkowy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-01-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający przy wyborze najkorzystniejszej oferty będzie stosować następujące kryteria ofert:
1) Cena (C) – 84 pkt
2) Parametry techniczne (T) – 10 pkt
3) Gwarancja, serwis posprzedażny (G) – 6 pkt
Punkty przyznawane za kryteria będą liczone następująco z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku:
1) W ramach kryterium Cena:
C oferty badanej= ( C cena najniższa brutto / C cena badanej oferty brutto) * 84 pkt
gdzie
C cena najniższa brutto – oznacza najniższą cenę brutto zaoferowaną w postępowaniu
C cena badanej oferty brutto – cena brutto badanej oferty
2) W ramach kryterium parametry techniczne T za zaoferowanie dodatkowo do aparatu następujących elementów:
t.1) możliwości rozbudowy o kolejny kanał LED fluorescencyjny umożliwiający pomiar w zakresie dalekiej czerwieni (628nm) Wykonawcy przydzielone zostanie 5 pkt. Za brak zaoferowania takiej rozbudowy Wykonawca otrzyma 0 pkt.
t.2) możliwości podłączenia zewnętrznego urządzenia podającego do 50 różnych płytek wielodołkowych (6-1536-dołkowych) w celu automatyzacji i zwiększenia wydajności procesu obrazowania wielu płytek:
Lpłytek Oferty badanej = (Lpłytek badana / Lpłytek największa) * 5 pkt.
gdzie:
Lpłytek największa – oznacza największą zaoferowaną liczbę płytek wielodołkowych podawanych przez urządzenie podające.
Za brak zaoferowania podłączenia zewnętrznego urządzenia podającego Wykonawca otrzyma 0 pkt.
Punkty w tym kryterium będą liczone wg następującego wzoru:
T = t.1+t.2
3) W ramach kryterium gwarancja, serwis posprzedażny:
a) za zaoferowanie aparatu z okresem gwarancji min. 12 miesięcy:
Gs Oferty badanej = (Gs badana / Gs najdłuższa) * 4 pkt.
gdzie:
Gs najdłuższa – oznacza najdłuższy zaoferowany okres gwarancji na przedmiot zamówienia, (min. 12 miesięcy – maks. 60 miesięcy)
b) za zapewnienie serwisu pogwarancyjnego na dostarczony wyrób przez okres min. 5 lat, licząc od daty upływu terminu gwarancji
Gsp Oferty badanej = (Gsp badana / Gsp najdłuższa) * 2 pkt.
gdzie:
Gsp najdłuższa – oznacza najdłuższy zaoferowany okres serwisu pogwarancyjnego na przedmiot zamówienia (min. 5 lat)
Punkty w tym kryterium będą liczone wg następującego wzoru:
G = Gs + Gsp
Liczba punktów jaką uzyska oferta z uwzględnieniem wszystkich kryteriów zostanie wyliczona jako:
K Liczba punktów oferty (łącznie) = C + T + G
W oparciu o powyższe kryterium oceny ofert opisanej ww. wzorem zostanie sporządzone zbiorcze zestawienie oceny wszystkich badanych ofert. Punkty będą liczone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku z zaokrągleniem jak dla oferty cenowej. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 84
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Parametry techniczne
4.3.6.) Waga: 10
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja, serwis posprzedażny
4.3.6.) Waga: 6
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Załącznik Nr 3 do SWZ - Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Załącznik Nr 3b do SWZ - Oświadczenie o spełniania warunków udziału w postępowaniu
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Załącznik Nr 2a do SWZ „Formularz ofertowy” Załącznik Nr 1 do oferty Oferowany przedmiot zamówienia5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
Załącznik Nr 2a do SWZ „Formularz ofertowy” Załącznik Nr 1 do oferty Oferowany przedmiot zamówieniaSEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie dotyczące podstaw wykluczenia z postępowania - Załącznik nr 3 do SWZ składa każdy z Wykonawców.Jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, • Oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 3b do SWZ składa przynajmniej jeden Wykonawca
Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia (np. spółki cywilne, konsorcja), zgodnie z art. 58 ust. 2 ustawy Pzp, zobowiązani są ustanowić pełnomocnika. Z treści pełnomocnictwa winno jednoznacznie wynikać prawo pełnomocnika do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego w imieniu Wykonawcy. Dokument ten winien być podpisany przez osobę/osoby uprawnioną/e do jego udzielenia tj. zgodnie z formą reprezentacji każdego z Wykonawców (podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub profilem zaufanym lub podpisem osobistym). W przypadku wspólników spółki cywilnej dopuszczalne jest przedłożenie umowy spółki cywilnej, z której wynika zakres i sposób reprezentacji, a w przypadku konsorcjum przedłożenie umowy konsorcjum
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Szczegółowy zakres zmian umowy określony jest w Załączniku Nr 4 do SWZ "Wzór umowy"7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-09-16 12:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia lub wycofania oferty dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. Sposób złożenia oferty opisany został w Instrukcji użytkownika dostępnej na miniPortalu
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-09-16 12:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-10-15
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego - 32 lokale mieszkalne" wraz z infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu przy ul. Wojska Polskiego w Zamościu - działka ew. 1/113
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego - 32 lokale mieszkalne wraz z zagospodarowaniem terenu, naziemnymi miejscami postojowymi oraz infrastrukturą techniczną wewnętrzną i zewnętrzną w Chełmie
- Zakup samochodów służbowych dla III Oddziału ZUS w Warszawie
- Remont pomieszczeń sanitarnych i gospodarczych w budynku B Centrali Najwyższej Izby Kontroli w Warszawie, przy ul. Krzywickiego 9.
- Remont pustostanów w budynkach mieszkalnych przy ul. Trakt Lubelski 351 m 48 i ul. Trakt Lubelski 353 m 14 w Warszawie.
- Dostawa mebli laboratoryjnych, znak sprawy AEZ/S-050/2025
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa komory do hodowli w warunkach hipoksji wraz z inkubatorem hodowlanym z regulacją tlenu, komorą do hodowli w warunkach beztlenowych oraz manualnym woltomierzem nabłonkowym TEER
- dostawa materiałów i części do mikroskopów
- Dostawa zestawów komputerów stacjonarnych
- Dostawa sprzętu i oprogramowania do doposażenia pracowni zawodowych w ramach projektu "Zawodowi uczniowie Technikum nr 1 w Łasku"
- Dostawa wyposażenia do budynku Szkoły Podstawowej w Damicach
- "Dostawa sprzętu komputerowego"
więcej: Komputer biurkowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.