Ogłoszenie z dnia 2025-04-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00150502/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-03-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu AGD, elektronicznego, pomiarowego i optycznego na potrzeby warsztatów edukacyjnych w ramach projektu EKOPARK
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: PARK ŚLĄSKI SPÓŁKA AKCYJNA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000150194
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Aleja Różana 2
1.5.2.) Miejscowość: Chorzów
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-501
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@parkslaski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.parkslaski.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://parkslaski.logintrade.net/zapytania_email,192996,097d504e159839db192ff013c46d2ab1.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sprzętu AGD, elektronicznego, pomiarowego i optycznego na potrzeby warsztatów edukacyjnych w ramach projektu EKOPARK2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e0104880-d138-4d91-9b16-4f5fe098e9fd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00175765
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego (EFRR) (2021/2027) Identyfikator funduszy UE: FESL.02.14-IZ.01-0781/232.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00150502
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 16/TP/D/2025/RK
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 36580,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup oraz dostawa sprzętu AGD, elektronicznego, pomiarowego i optycznego zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi OPZ (Załącznik nr 3 do SWZ).
3. Przedmiot zamówienia musi być najwyższej jakości, fabrycznie nowy, kompletny, pozbawiony wad fizycznych i prawnych czy wynikających z innych zaniedbań Wykonawcy lub producenta, które mogłyby się ujawnić podczas ich użytkowania. Musi być wykonany z bezpiecznych materiałów dopuszczonych do użytkowania oraz posiadać zgodne z właściwymi przepisami atesty, certyfikaty i dopuszczenia na terenie Unii Europejskiej.
4. Dodatkowe warunki realizacji zamówienia określają projektowane postanowienia umowy (Załącznik nr 2 do SWZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 39700000-9 - Sprzęt gospodarstwa domowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39710000-2 - Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego
38650000-6 - Sprzęt fotograficzny
32343000-9 - Wzmacniacze
32340000-8 - Mikrofony i głośniki
32342000-2 - Urządzenia głośnikowe
32341000-5 - Mikrofony
38631000-7 - Lornetki
38510000-3 - Mikroskopy
38634000-8 - Mikroskopy optyczne
38300000-8 - Przyrządy do pomiaru
34711200-6 - Bezzałogowe statki powietrzne
31000000-6 - Maszyny, aparatura, urządzenia i wyroby elektryczne; oświetlenie
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W dniu 27 marca 2025 r. nastąpiło otwarcie ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego – nr sprawy: 16/TP/D/2025/RK. W wyznaczonym przez Zamawiającego terminie złożono 1 (jedną) ofertę:Oferta nr 1:
Zaułek Dizajnu Marta Szlapa
ul. Gliwicka 218e
40-860 Katowice
NIP: 6272758317
z ceną ofertową (brutto): 50 540,70 zł.
Oferta nr 2:
VISION Zbigniew Ducki
ul. Śreniawitów 2/64
03-188 Warszawa
NIP: 8251691968
została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 1) ustawy Pzp, gdyż została złożona po terminie.
Cena (brutto) ww. oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w wysokości (brutto): 44 993,40 zł.
Wobec powyższego zgodnie z art. 255 pkt 3) ustawy Pzp unieważnia się postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, gdyż Zamawiający nie może zwiększyć kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.
INNE PRZETARGI Z CHORZOWA
- Budowa podjazdu dla niepełnosprawnych w Przedszkolu nr 16 w Chorzowie przy ul. Brzozowej 9
- Modernizacja kompleksu sportowego Orlik przy ul. Kościuszki w Chorzowie
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Szkoły Podstawowej nr 21 w Chorzowie, ul. Wolności 133 - I/2025
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Szkoły Podstawowej nr 15 w Chorzowie, ul. 3-go Maja 78 - I/2025
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 29 w Chorzowie, ul. Siemianowicka 61 - I/2025
- Zakup wraz z dostawą odzieży roboczej i ochronnej, butów roboczych i ochronnych oraz środków ochrony indywidualnej dla pracowników Parku Śląskiego S.A. im. Gen. J. Ziętka w Chorzowie na rok 2025
więcej: przetargi w Chorzowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utworzenie Centrum Opiekuńczo - Mieszkalnego w Gozdowie (dostawa wyposażenia)
- Kompleksowa obsługa techniczna Dni Starachowic 2025
- Remont zaplecza kuchni w budynku komunalnym w Kańczudze, świadczący usługi społeczno-kulturalne
- Dostawa mikroskopu fluorescencyjnego i stereoskopowego niezbędnych do oceny angiogenezy,prowadzenia hodowli komórek,oceny możliwości drukowania i weryfikacji wydruków
- Dostawa wraz z montażem urządzeń do Teatru Wysokich Napięć w Centrum Nauki Kopernik
- Zakup kompaktowego, bezzałogowego statku powietrznego wraz z akcesoriami
więcej: Maszyny, aparatura, urządzenia i wyroby elektryczne; oświetlenie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.